Jump to content

ID.3 - probleme


Rave
 Share

Postare recomandată

Din ce știu nu exista nicio condiție de genul să retragă cortina la nivel scăzut al bateriei. Oricum și lucrul asta e cam greu sa se întâmple pentru că sistemul 12V își face cate un self check la 30 min, 2 ore, 4 ore (în funcție de anumite condiții) și dacă semnalează tensiune redusă cuplează convertorul dc/dc și încarcă bateria de 12V

 

Anunță-ne după ce faci o vizită în service, sa vedem ce găsesc cei de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit la service, exista o actiune pentru plafoniera din spate, in urma careia se schimba cu totul.

Pentru copertina nu exista nimic inca.

Incerc sa gasesc timp sa ajung la service, sa vedem ce iese si la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergând pe Valea Oltului mi-a sărit o piatră și mi-a ciobit puțin parbrizul. este deranjat find chiar in câmpul vizual :(. știți cumva dacă acoperă Casco înlocuirea parbrizului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ciobitura nu este mare, pune un scotch pe ea si mergi la reparat, ai sanse sa nu se vada nimic dupa aceea.

 

In mod normal, orice Casco acopera si suprafete vitrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit acelasi lucru pe ID.4, doar ca ciobitura s.a intins pe vreo 20-25cm. Ciudat ca mi.a sarit de pe contrasens... Porsche acopera, n.au comentat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, John ! said:

mergând pe Valea Oltului mi-a sărit o piatră și mi-a ciobit puțin parbrizul. este deranjat find chiar in câmpul vizual :(. știți cumva dacă acoperă Casco înlocuirea parbrizului?

Caso trebuie sa acopere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/23/2021 at 9:03 PM, VickEnd said:

Si eu am patit acelasi lucru pe ID.4, doar ca ciobitura s.a intins pe vreo 20-25cm. Ciudat ca mi.a sarit de pe contrasens... Porsche acopera, n.au comentat nimic.

am citit pe forumurile din afara ca trebuie facut re-alignment la camere dupa ce se inlocuieste parbrizul. tie ti-au facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat-o pe tipa care mi-a preluat masina ce trebuie sa mai faca si mi-a confirmat ca trebuie facut re-alignment-ul la camere (nu stiu exact termenul folosit, dar era vorba despre camere). Masina e in service, o sa intreb din nou daca mi-au facut cand ma cheama sa o iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am preluat masina. Dupa schimbarea parbrizului s-a calibrat camera (mi-a zis tipa ceva si de senzorul de ploaie care e aproape de camera, dar nu stiu daca a avut nevoie de calibrare sau nu). Masina arata ca noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa puna aici informatia din link si pentru cei fara Facebook? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dear ID. Drivers,

In the past few weeks, we have received many similar questions on essential topics. In the following, we have summarized the most important information according to the current status and hope that it will answer most of your questions. Further questions on these or other topics are welcome, and we will continue to make every effort to provide you with answers as quickly as possible. We ask for your understanding that we will not be able to provide more precise information on specific dates until later. 

**Enhancements to the We Connect ID. App**

We are continuously working on improving and enhancing the app. Some new functions have already been added, most recently, for example, the preconditioning timer and the possibility of activating charging stations via the app. From the beginning of next year (2022), the app will receive additional functions that are also strongly based on your feedback (e.g. Car Finder).

**Updatability of already produced vehicles from the ID. Family**

Of course, we are also constantly optimizing the hardware of the ID.s - but in less finely timed steps than the software (usually with new model years or major product upgrades). It is our goal to design software updates during the year in such a way that existing ID. vehicles benefit from software improvements for as long as possible. This is possible because not all updates dig deep into the operating system or depend on new hardware.

**Increasing the charging capacity via Over-the-Air (OTA) update**

At the moment, the control units (ECU = electronic control unit) responsible for this are not yet updateable over-the-air. However, we are currently preparing a service campaign to which your Volkswagen partner will invite you and from which you will benefit in several ways:
* You will receive a new, technologically updated 12 V battery - the actual reason for the service campaign.
* At the same time, further ECUs will be made OTA updateable.
* Improvements in winter performance and improvements in the experience of future OTA updates. 

Please note that the prerequisite for the installation of these is ID.Software2.3.

**Retrofittability of hardware (for subsequent activation of additional functions)**

There are very strong technical dependencies between the vehicle components. Therefore, a partial hardware exchange does not usually lead to a securely functioning system. Of course, we will look at the possibility of subsequent hardware installation individually for each hardware update.

**Errors in the use of the function - "Preferred charging times"**

Various measures are currently being prepared for this and will be part of one of the upcoming update campaigns.

**Range optimization at low outside temperatures**

With the upcoming ID. Software update, we are introducing improvements through optimized thermal management. This reduces consumption and thus increases the range by adjusting the activation threshold of the battery heating, especially in short-haul operation. At the same time, the charging performance in winter is improved by adjusting the heating threshold for DC charging. 

In a further step, the preconditioning of the high-voltage battery during AC charging is also improved. The maximum charging power will also be increased. The optimization of the heating curves for the interior in the new climate software also contributes to increasing efficiency on short journeys in winter.

As you can see, many of the improvements are based on your feedback and ideas! Thank you very much and best regards,

Your Volkswagen ID. Team

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pot sa fac update-ul doar dupa ce apare 2.3, care la mine nu se instaleaza si pace.

Nu ar putea sa il instaleze in service?

Tot procesul asta de update de la VW este ataaaat de frustrant si amatoricesc...

 

Motivul pentru care se incapataneaza sa nu foloseasca WiFi, sunt convins, este ca sa fii oblogat sa folosesti abonamentul lor "4G" (care la mine in zona e probabil 2G). Ceea ce ar fi acceptabil, poate, daca ar functiona. Macar daca ai putea sa iti alegi operatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cand o sa inceapa sa apara 3.0, la masinile la care n-a ajuns sau nu s-a instalat corect 2.3, o sa-l instaleze in service, inainte de 3.0

 

Traficul pe 4G pentru updates este si va fi si mai departe platit de VW, nu de proprietarul masinii, deci eu personal nu prea cred teoria ca "te obliga sa folosesti abonamentul lor".

 

Sunt din Timisoara in domeniul IT. Aici sunt ... mai multe centre de dezvoltare software automotive...nu dau nume.

Nu lucrez la nici unul din aceste centre, dar ... stiti cum e ... ne cunoastem intre noi, am fost colegi de facultate, am ramas in relatii amicale, lumea mai vorbeste...

 

Pe aici, lumea vorbeste ca dintre toti producatorii traditionali, VW sunt singurii care sunt cu adevarat seriosi in privinta electrificarii si dezvoltarii MEB. Si sunt foarte pretentiosi. Dar in acelasi timp sunt aproape paralizati de paranoia juridica si avocati care trebuie sa verifice si sa aprobe orice rahat de modificare.

 

De aceea as vedea restrictionarea la transfer pe 4G ca o maniestare a "paranoia juridica".

 

Alta problema este ca sunt inca ancorati in mentalitatea clasica de "linie de productie". Gandire manageriala gen "9 femei pot livra un copil intr-o luna".

 

Restul producatorilor traditionali care sunt clienti pentru corporatiile din Timisoara, lumea zice ca doar se prefac ca vor masini electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca vom primi o baterie noua de 12V ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Sparkyson said:

Deci pot sa fac update-ul doar dupa ce apare 2.3, care la mine nu se instaleaza si pace.

 

La mine nici macar nu apare notificare sa pot sa-l downloadez. Ce sa mai zic de instalare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil că da. Ce nu se știe exact, care/cate ID. vor fi vizate de acțiune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, Al Bundy said:

Sa inteleg ca vom primi o baterie noua de 12V ?

 

Oare de ce? CA eu nu am avut probleme cu bateria mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pe franare un "clanc", similar cu cel produs cand cobori din masina. Acest "clanc" apare si dupa franare cand accelerez din nou (de ex la speed bumps). Am testat in B/D, cu AutoHold ON/OFF, si e la fel. Se intampla mereu cand apas pedala de frana pana aproape de stop sau stop total. Daca merg in B si franeaza masina singura (deci fara sa ating pedala de frana), nu se aude nici un clanc. Ma gandesc ca e ceva in neregula la tambur, si sper sa nu fie motorul. Dealer-ul e f ocupat, de abia intr-o saptamana am prins liber. Pana atunci, stiti vreun topic/link unde s-a mai discutat problema asta la ID3? Eu nu am gasit nimic inafara de niste "clicks" care apar doar pe accelerare si in mod repetat(eu am doar un "clanc"). Ma gandesc sa "ajut" dealerul cu un hint ceva in caz ca mai gasesc pe cineva cu problema asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă zgomotul despre care vorbești provine dinspre spate(roti spate), e din cauza angrenării canelurilor de la capul de planetara exterior cu butucul roții(rulment). Se remediază prin demontarea planetarelor, aplicarea unei paste de etanșare in caneluri și remontarea planetarelor. Procedura durează minim 12 ore(timp recomandat de uscare). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vine de la roata spate dreapta, sau in orice caz, de la rotile din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci poți să anunți dealerul legat de ce spuneam, pentru că se confirmă și în cazul tău și scutești din timp până ajunge la dealer pasta de etanșare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la plecare am avut o bucurie pe bord: "electric drive not working correctly" si sa ma duc la workshop (as fi zis ca e service, dar na, workshop sa fie).

Am intrat in panica si am citit primele chestii ce a gasit google, ca s-a oprit masina din mers la eroarea asta si nu a mai pornit, asa ca am lasat-o pe locul ei si am pornit cu dieselu la "plimbare".

Dupa ce m-am intors - cam dupa 1 ora, am mai citit, restartat tot ce am putut, am mai scris un email la dealer - care doar a zis sa ma duc la ei, cam in 2 saptamani.

Dupa si m m google - unii ziceau ca au 'trait' cu eroare ceva saptamani pana au dus-o la dealer, am zis...hai sa merg un pic cu ea la magazinu de langa casa (la 500 m), daca face probleme, poate mai reusesc sa o pun in neutral si o imping cumva pana acasa (planul era prost, strada mea e de fapt dupa o mica panta care se gata intr-un sens giratoriu, nici o sansa sa fi impins la deal 50 de m).

Dar, miracol, desi plecasem cu eroarea pe bord, pana cand am ajuns la magazin a disparut.

Am mai facut ceva drumuri, de test, pe distante mai mari, totul e "curat".

Sunt curios ce or sa imi zica la servis si cat le ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am eroarea asta pe bord si programare la service luni.

Impreuna cu o eroare despre bateria de 12V.

Si alt pom de Craciun de erori din cand in cand.

Sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!