Jump to content

ID.3 - probleme


Rave
 Share

Postare recomandată

Aici o sa discutam despre problemele care apar la ID.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

da, deja discutam despre asta aici si colegul de acolo urmareste consumul bateriei.

Problema apare cand masina sta mult pe loc, dar este deja un update de soft in lucru si va rezolva problema cu consumatorii care nu se opresc cand se opreste masina.

faptul ca problema este des intalnita, inseamna ca este deja cunoscuta si se va rezolva. este doar temporar. si exista si solutii de urgenta, in caz ca se intampla. se poate porni cu un starte automat de ~200 lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voua va merge butonul de eCall (SOS - Emergency Call) de langa oglinda retrovizoare?

 

La mine, la pornire, clipeste LED-ul rosu de cateva ori si apoi se stinge de tot si ramane stins.

 

In manual zice asa:

  • Indicator lamp does not light up: emergency call is not available.
  • Indicator lamp flashes red for about 20 seconds after the ignition has been switched on: emergency call is deactivated.
  • Indicator lamp lights up red continuously: system error. Emergency call is restricted or not available.
  • Indicator lamp lights up green: emergency call is available, system is ready for operation in the vehicle.
  • Indicator lamp flashes green: emergency call is active.

 

Inteleg ca este deactivated si apoi "not available"

 

Dar este deactivated pentru ca este un defect la masina mea?

Sau este deactivated pentru ca nu l-a activat ... cineva? Eu? Trebuie sa fac eu ceva sa-l activez?

Sau este deactivated pentru ca nu l-a activat Volkswagen la fabrica?

Sau este deactivated pentru ca serviciul este indisponibil in Romania?

...?...


 

 

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ID.3 dar serviciul este activ in Romania si functioneaza, desi la e-Golf nu m-am uitat vreodata daca merge sau nu, prea mult, chiar, pe un Kamiq care a ajuns in service pentru schimbarea modulului care suna singur, de mai multe ori si fara motiv, la 112 :) asa ca fa un drum pana la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am primit mesaj de la Aaron ca s-ar putea activa cardul We Charge...Asa ca, pentru prima data de cand am ridicat masina, am incercat sa activez Online Mode.

 

Si...surpriza: nu puteam activa modul On-Line. Apasam pe buton si nu se intampla nimic si ramanea Off-Line.

 

Am cautat pe net, am gasit ca siguranta F19 din habitaclu este cea pentru modulul GSM. Am scos siguranta, am lasat-o scoasa 20 de minute si am bagat-o inapoi.

Am mers cu masina vreo 10 minute.

S-a putut activa modul On-Line, 2 linii semnal 4G (cam slab).

LED-ul de la eCall s-a facut verde.

Pe ecran mi-a aparut mesajul "eCall Service has been activated"

 

PS: Eu am telefonie de la Orange si am semnal 4G maxim la mine in curte, langa masina.

Deci de aici trag concluzia ca VW ID3 nu prin Orange merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc sa-mi inregistrez masina in We Connect ID pana la pasul final.

Am reusit doar sa introduc seria de sasiu in aplicatia de pe telefon si apoi am putut activa cardul We Charge cu 2000 kWh.

Acum ar trebui sa apara un cod QR pe ecranul masinii, pe care sa-l scanez cu telefonul. Dar masina imi da eroare.

Am auzit ca se recomanda un "Reset to Factory Defaults" in masina, dar astazi nu mai am timp. O sa incerc maine...

20201028_160835.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e la mine.

Indicator lamp lights up green: emergency call is available, system is ready for operation in the vehicle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac si conectarea completa a masinii la aplicatia We Connect ID.

Am lasat masina inchisa aproape o ora, am re-activat modul on-line dupa ce intrase in "sleep mode" si a mers din prima.

Screenshot_20201028-190051.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aplicatia WeConnect ID nu iti vede din prima masina, trebuie sa astepti un pic.

Chestie funny, m-a intrebat iphone’ul daca vreau sa folosesc apple carplay :)) 

si mare atentie la plecarea de pe loc, daca pui in R, si muti repede in D, si ea a apucat sa mearga putin iti da eroare pe motor. Se rezolva cu iesit din masina si repornit.

Pare ca un pc, se rezolva cu Reset.

am patit sa imi apara ca e in mers, cand am vrut sa accesez weconnect, nu stiu de ce ..:)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca au început updates: 

 

the software has been updated from v0564 to v0570 (display is still on 3074, nav was 20.7, now 20.9, codec 3.1.4, radio 1.30.19)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri toata ziua masina a stat incuiata, nu m-am atins deloc de ea.

 

Pe la ora 18:30 si apoi pe la 19:30 se vede ca s-au activat ceva consumatori din bateria de 12V pentru cateva minute, fara sa se activeze si convertorul DC-DC (dispozitivul care incarca bateria de 12V din bateria de tractiune).

 

Se vede si o scadere clara a tensiunii, de la 12.61V ieri dimineata la 12.49V azi dimineata, dar asta nu este foarte relevanta din cel putin 2 motive:

 

1. ieri au fost afara peste 10 gr. C, astazi sunt 2.5 gr. C. Este normal ca de la frig sa scada tensiunea pe bateria de 12V.

 

2. bateria cu plumb are o tensiune de "relaxare" de aproximativ 12.50 V la 20 gr. C, si tot ce este peste 12.50 V este o incarcare "superficiala" care se "disipa" (se descarca) relativ repede, scade pana la 12.50V, chiar si fara consumatori.

baterie.jpg

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/28/2020 at 4:54 PM, kolfleading said:

Deci de aici trag concluzia ca VW ID3 nu prin Orange merge...

Vanzatorul de VW zice ca prin VODAFONE..

Modificat de NoCO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Here is the text from the ViBilägare magazine article, translated to English: Volkswagen to fix battery bug in ID 3 - may refuse to start. Volkswagen's new model has a bug that may mean that the car refuses to start. It will be fixed - but not until next year. Volkswagen has begun delivering the first copies of ID 3 , which is described as the brand's new "folk car". So far this year, 672 copies have been registered according to figures from Bil Sweden. But the roll-out of Volkswagen's new "people's car" ID 3 has not gone quite according to plan. The cars that are delivered now are not completely complete but will be updated with certain features afterwards, and in our latest test , a number of bugs and small errors in the software were revealed. Some owners have also noticed bugs in the car's 12-volt system, which in the worst case can mean that the car becomes completely without power and can not be driven. Read also: Kia builds the best people's car: "A given test winner" "Few" cases: Problems with the 12-volt battery are not uncommon in the automotive world, whether it is electric cars or cars with internal combustion engines. If the car is not driven for a period, the battery can be discharged and then the car may refuse to start. Therefore, it may be a good idea to use an external battery charger if the car is to stand still. But when it comes to the 12-volt problems in the Volkswagen ID 3, it does not have to do with the battery but with the car's software. Volkswagen in Sweden confirms to Vi Bilägare that "a few" cases have occurred where the owners had problems with the 12-volt battery being discharged. Now Volkswagen also states that the problems may have to do with the software. Important trick: Volkswagen ID 3 switches off the ignition when the parking brake is activated, the driver disengages the seat belt and the brake pedal is not held down. Then the car must turn off the ignition and the car's control units must stop communicating with each other. "But if for some reason the start / stop button is switched on again within ten seconds after the ignition is switched off, there is a possibility that individual control units do not end their communication, which can cause them to continue to draw power from the 12-volt battery," writes Marcus Thomasfolk, information manager at Volkswagen in Sweden, in an email response to Vi Bilägare. Volkswagen is now planning a software update to solve the problem and it will be sent out in the first quarter of 2021. Until then, ID owners are urged not to press the start button or brake pedal for the next ten seconds after the ignition is switched off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua probleme nou-noute la mine:

 

1. Nu a mai vrut sa elibereze cablul de incarcare (cablus captivus). De obicei, apasam pe butonul de deschis masina de 2 ori si elibera cablul. Azi, nimic. Ce a mers, poate e de ajutor si altora: am repornit sesiunea de incarcare (nu era la 100%, așa ca am dus bara de incarcare maxima la 100%), apoi am bifat eliberarea cablului, apoi butonul de oprire incarcare din masina. Ce n-a mers: sa repornesc infotainmentul, sa apar pe butonul de descuiere (si pe cheie si din masina), sa opresc statia de incarcare.

 

2. Tot incercand sa o descui, mi-am dat seama ca nu se mai descuie si incuie. Nici din cheie, nici din butonul de pe usa. Se aud niste sunete din usi, dar portbagajul este incuiat (am pus ce am avut nevoie in el rabatand bancheta), iar masina, culmea, este descuiata, langa casa. Am incercat cu ambele chei. Se poate conduce, totusi.

 

Nu am verificat daca si-a facut vreun update de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cablu am văzut ca au mai scris cineva pe net. În caz ca nu poți din soft, ai un cablu de eliberare de urgenta din portbagaj.  Undeva în dreapta in spatele unui căpăcel. 

Poți cauta ce software ai. Am pus mai sus versiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tot la 0564.

Cand am luat masina, m-a intrebat de 0570, dar nu am putut sa instalez atunci si nu mi-a mai oferit update-ul de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand descui masina, dar nu intotdeauna, atunci cand farurile se misca stanga dreapta sus jos, sau atunci cand incui masina si face acelasi miscari, se aude din faruri, nu-mi dau seama daca din amandoua sau doar dintr-unul, un zgomot ciudat, ca si cum ceva vibreaza in faruri.. L ainceput , cand am luat-o de la dealer si se rabatau in acelasi timp si oglinzile simultan cu faruruile, credeam ca se aude din oglinzi, dat ulterior am dezactivat rabatarea oglinzilor si in continuare se aude din faruri...nu am mai avut VW si nici faruri Matrix LED, aveti idee daca e normal sau ar trebui sa sesizez acest fenomen la service la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude. Din ce-mi dau seama, ajung farurile la cap de cursa. 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/1/2020 at 9:02 PM, NoCO2 said:

Vanzatorul de VW zice ca prin VODAFONE..

La mine in curte, pe telefon la  Vodafone am semnal full iar la masina 3 linii, deci concluzia mea este ca nu merge prin Vodafone.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde si de partea hardware. chiar si 2 telefoane pe aceeasi retea pot avea diferente de semnal, pt ca difera modemul. posibil modemul sa nu fie unul la fel de bun ca la un telefon performant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va uitati in aplicatie la Settings - Data Plan o sa vedeti ca e de la Cubic Telecom. 
Probabil masina e in “roaming”. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am mers ~60km cu masina. Acum imi zice "12V Battery Low", charge by driving...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iesi din masina, lasa usa deschisa, dar fara sa stai asezat pe scaun.

Apasa butonul Engine Start / Stop de pe cochilia volanului.

Se activeaza incarcarea pentru 30 de minute.

Poti stinge farurile, poti opri clima sa nu consume degeaba.

Poti inchide usa, fara sa incui masina.

 

Daca ai un voltmetru, pune-l pe bateria de 12V....ar trebui sa vezi peste 14 V, dar valoarea exacta depinde de temperatura.

Alta varianta de a verifica daca merge incarcarea: baga un consumator la priza tip "bricheta" de 12V din portbagaj (pe partea dreapta). Ex. un incarcator de telefon, un compresor, o lanterna, ceva...

Daca ai curent la priza de 12V, ai si incarcare.

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kolfleadingMultumesc pentru reply. Am facut pasii de mai sus + pus masina la incarcat. Sper sa ii treaca. 

 

Preventiv, o sa pun un CTEK de la BMW pe masina sa fiu sigur ca nu ramane blocata. Probabil trebuie sa cumpar acel clip de quick release sa fie mai usor de pus incarcatorul. Punem si 12V la incarcat dar si HV sa fim siguri :D

 

L.E. Nu s-a mai plans. Pare ok

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!