Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

cel mai simplu este pe masina, daca clonarea se poate face prin mufa OBD. Se citeste cel vechi, se monteaza cel nou si se scrie.

 

Daca nu se poate face prin OBD, atunci se face pe banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok asa cum spui tu doar ca ptr mine e o problema in sensul ca, mecanicul il schimba si altcineva 

trebuie sa realizeze clona.

Ma gandeam ca e posibil sa ma duc la electronist cu masina, sa l citeasca pe cel de pe masina si sa l rescrie pe celalalt inainte sa l montez.

Adica, sa l montez p asta nou gata clonat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! As vrea sa va cer si eu o parere despre un comportament al unei cutii DSG DQ381. 
Masina in cauza este un golf 7.5 variant, 2018, cod motor DCYA, avand aprox 150k km, achizitionat in februarie anul acesta, fiind prima mea masina automata.


Cutia schimba bine doar ca la franare, in functie de cat de tare apas pedala de frana, cand trece din treapta 4 in treapta 3 se simte un mic soc.. similar comportamentului unei cutii manuale cand ridici ambreiajul prea brusc la retrogradare 
de trepte plus un zgomot uneori, un clanc ceva... Daca se franeaza usor, in lung, este aproape insesizabil comportamentul in modul Drive. In modul Sport este ceva mai pronuntat. De curand am facut si update la soft pentru cutie. Initial mi s-a 
parut ca s-ar fi rezolvat dar e posibil sa ma fi pacalit fiind masina rece sau ceva, cert e ca problema inca persista. Din ce stiu nu sunt erori stocate pe cutie. As vrea sa stiu o parere, daca e cazul sa fac ceva investigatii mai amanuntite! Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal la franare brusca, trece prin mai multe trepte in jos sau chiar sare 2-3 trepte. similar cu o frana de motor puternica. 

poate deja stii, DSG este o cutie manuala controlata electrohidraulic.  Adica ambreaje si sincroane. 

Nu are legatura cu automatele clasice cu convertizor de cuplu.

 

nu te agita, mergi si bucura-te de masina. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minutes ago, andrei_221 said:

e normal la franare brusca, trece prin mai multe trepte in jos sau chiar sare 2-3 trepte. similar cu o frana de motor puternica. 

poate deja stii, DSG este o cutie manuala controlata electrohidraulic.  Adica ambreaje si sincroane. 

Nu are legatura cu automatele clasice cu convertizor de cuplu.

 

nu te agita, mergi si bucura-te de masina. 

 

Mersi de raspuns @andrei_221! Ideea e ca face acest soc sa-i zicem si daca o las in frana de motor sa retrogradeze singura..si am observat acest lucru doar de la treapta 4 la treapta 3 dupa cum ziceam.  La franari bruste, da, e normal cum ai zis si tu dar eu ma refeream la franari normale, gen opriri la un semafor uzuale. Dupa un timp am ajuns sa cunosc comportamentul si il reglez cumva din frana, astfel incat sa se simta cat mai putin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca si tu si masina ati ajuns deja sa va cunoasteti 🙂

 

Serios acum: la fel am patit si eu la masina actuala (prima cu DSG) si am ajuns la concluzia ca... if it's not broken las-o asa si nu iti bate capul prea mult. Vezi sa faci schimburile de ulei la timp (adica tot din 60k km) si bucura-te de ea. La km aia nu ar trebui sa ajungi la schimbat ambreiaje si volant, asa ca nu te stresa prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, un cod de produs daca se poate pentru uleiul de origine vw, cutia dsg dq381. Va multumesc!

Acesta este? g 055 529 a2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,urmeaza sa schimb volant la un Tiguan 2.0 tdi 4x4 dsg 7 ,am cerut oferte de pret si au fost diferente mari intre Sachs si Luk de aprox.1000 lei, Luk fiind mai scump,chiar este mai calitativ sa merite diferenta? Mentionez masina are stage 1. Multumesc

Modificat de philip67
greseala de exprimare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe original (mai ales ca ai DSG) sau, in cel mai rau caz, pe LUK. Dar original s-ar putea sa fie de 2-3 ori mai scump, chiar daca e facut tot de LUK. Dar deh... alte verificari de calitate si alte norme de productie. 

 

csf, ncsf 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original este Sachs la DQ500. LuK echipeaza DQ250

03L 105 266AM (DQ) (Sachs 2295 000 524)

Sachs ZF Aftermarket 2295 000 324

OE VW.jpg

SACHS 2295000324.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi am inlocuit mecatronicul la cutia masinii mele.

La demontarea capacului - baie ulei, s au gasit niste bucati de cauciuc/plastic

de culoare portocalie - vezi poza atasata.

Mecanicul zice ca ar fi din mecatronic ca n cutie nu e nimic de culoarea asta 

Ceva idei cam de la ce ar fi bucatile alea ? merci

 

 

 

bad1345c-d68b-4800-9ac0-b9c00ef0fff2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit mecatronicul la cutia mea dq500 ( softul a fost clonat de pe TCU ul original) si am gasit erarea atasata pe care nu o pot sterge. Cum as putea sa scap de ea? Multumesc.IMG_20231001_182936.thumb.jpg.c7cb4af939de0626305fe12472e98c55.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Daca ar merge asa ar fi ok. O sa ncerc . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/4/2023 at 7:04 AM, cascadoru said:

Si  mai am o ntrebare: ieri am inlocuit planetarele la masina mea cu dq500 si 4m .

Cand am scos planetara de pe stanga, a curs putin ulei .

Cu planetara pusa nu curge.

Este un fenomen normal? sau a cedat simeringul? am inles de la  mecanic ca ar avea si un dop acolo.

Multumesc

Salut, imi poti spune te rog ce planetare ai ales ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe staga am pus originala, sh din NL la 0km si pe dreapta am facut o din bucati de la SPIDAN (

cap roata+ tripdda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.

Am observat o chestie la plecarea de pe loc si va rog sa-mi spuneti daca e normal.

La Passat B8 190 cai DSG6 (cred ca e DQ250) cand plec de pe loc si ridic piciorul de pe frana, fara sa accelerez, motorul se tureaza singur de la 800 la 1000 rpm si pleaca finut.

La Tiguan 5N 140 cai DSG7 (cred ca e DQ500 despre care vorbim aici) cand plec de pe loc si ridic piciorul de pe frana, fara sa accelerez, motorul scade pentru 1 secunda de la 800 cam pe la 700 rpm si se simte putin tremurat si abia apoi incepe sa urce la 1000. Adica in loc sa creasca lin intai are o mica scadere de turatie.

E normal cum face la Tiguan, se poate schimba ceva in setari? Asa face si la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am cumparat de curand un seat leon 2020 si nu stiu cum pot afla ce cutie viteze am si la e interval trebuie schimbat uleiul dsg.pe facturi scrie clar dsg7v,motorul este 2.0 tdi 150cp dfga.la roata de rezervz nu este abtipildul cu codurile.seria vin este vsszzz5fzLr063755.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic 120.000 (ulei nou) practic... tot 60.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/2/2023 at 4:06 PM, cascadoru said:

Am inlocuit mecatronicul la cutia mea dq500 ( softul a fost clonat de pe TCU ul original) si am gasit erarea atasata pe care nu o pot sterge. Cum as putea sa scap de ea? Multumesc.

Am incercat astazi readaptarea IMMO cu odis si cont online, la un service vw de marca si nu am scapat de eroare.

Alte idei, daca mai are cineva.

Poate trebuie facut adaptare pe ceasuri? 

@F l o r i n, poti sa ma scapi de eroarea asta ?

erroare TCU.jpg

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca transmisia functioneaza corect, cu ce te deranjeaza ?

 

s-a incercat IMMO direct, sau s-a executat testplanul sugerat de Odis pentru acea eroare? 

care era rezultatul tesplan? 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe transmisie nu mai sunt alte erori, mai am ceva  zgomote pe decelerare la trepte inferioare:4>3 - 3>2 la franare

iar daca franarea este mai violenta de la turatiii mari, chiar pocneste.

uneori smuceste si pe accelerare.

Eroarea aia ma deranjeaza din 2 directii:

1. psihic

2. as vrea sa elimin orice potentiala interferenta in functionarea mecatronicului, inainte de a lua hotararea sa schimb amreiajele.

 

Nu stiu sigur cum s a incercat IMMO ca nu l am facut eu - pot sa intreb maine si revin.

Cel mai probabil cred ca s a incercat IMMO direct.

Multumesc.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!