Jump to content

Modificare timp reactie pedala acceleratie.


Adi_vw
 Share

Postare recomandată

A încercat cineva schimbarea răspunsului pedalei de accelerație asa cum zice aici? După grafice e o diferență atât la timpul de întârziere al clapetei de admisie cât și al amplitudinii. 

https://forums.vwvortex.com/showthread.php?9261103-OBD-Eleven-mod-to-improve-throttle-response&p=113899735&viewfull=1#/topics/9261103?page=5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ce zice, am obdeleven dar am o retinere sa incerc :)) Oare sa fie asa simplu si inginerii de la vw a nu stie lucrul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ma înșel fix asta asta fac diferitele moduri, Normal / Sport, și ar fi interesant sa vedem log-uri făcute în toate modurile. Poate fi soluția pentru cei care nu au Mode Selection. 

Mergând mai departe de asta, cred ca aceasta discuție se încadrează mai bine în aria de Tuning si poate continua fără sa fie întrerupta pentru ca pare destul de interesant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit și eu ce zice acel forum. 
Practic dacă selectezi S in loc de D ( la mașini cu DSG ) obții același lucru.  Totul depinde și de modul cum acționezi pedala de acceleratie. 
Diferitele moduri Drive nu influentează doar partea de acceleratie, deci o modificare a răspunsului clapetei de acceleratie nu imita modul Drive. 
De exemplu in modul Sport se modifica pe lângă partea motor ( acceleratie, putere) și modul cum schimba cutia ( DSG ) , modul cum reacționează volanul ( fiind rlectromecanic, se “întărește” ) iar pt AllTrack sau 4motion umbla și la diferențial. 
In modul economic, ca fapt divers, in momentul când iei piciorul de pe acceleratie și ești sub 130 km/h cutia intra in N ( nu e același lucru ca și cum ai scoate tu din viteza ) cum atingi frana sau accelerația bagă in viteza potrivită ( in funcție de viteza mașinii ) iar la vale are și o ușoară frana motor in funcție de înclinarea drumului. 
Deci, părerea mea, modurile de selectare Drive sunt total alta discuție. 
In loc sa umbli la setări și altele, cel mai simplu e sa pui cutia DSG in modalitate Sport și ai același efect. 
Daca am timp la sfârșitul săptămânii fac un log in modalitățile Drive diferite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am manuala si nu am selector pentru profilele de condus, de aceea as incerca o asemenea adaptare.

Atat la DSG cat si la manuala se poate opta pentru "Audi throttle mode" care e si mai responsive. https://forum.obdeleven.com/thread/1658/audi-throttle-response-tweak

Aveti grija cei cu ACC, pentru ca acesta sa functioneze trebuie sa mai faceti inca doua modificari. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat raspunsul acceleratiei la 1.5tsi 96kW si masina s-a schimbat mult in bine atat la plecarile de pe loc cat si atunci cand ai nevoie sa accelerezi in mers. Consumul e in continuare foarte bun. O sa sevin dupa cateva plinuri cu feedback despre asta.

N-am reusit sa setez "Audi throttle mode" (nu ma lasa sa activez doar bit-ul 1.

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Masina se comporta foarte bine si consumul a ramas la fel.
E cel mai ieftin si la indemana "chiptuning" ce se poate face :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare,
Am vazut recent ceva legat de acest topic pe youtube, am luat vcds-ul si am mers la masina(Skoda Karoq 1.6 tdi) si am incercat sa aplic aceasta modificare insa dupa ce bag codul de securitate si intru la adaptari la "driver profile switchover" imi apare sporadic communication(ceva de genul). 
Vreo idee care ar fi problema?
Multumesc!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interfata e clona ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate da, este o clona cu ARM. Ma gandeam ca poate nu e disponibil canalul pe masina mea?! 

Masina nu are posibilitatea de a selecta modul de conducere(eco, normal, sport), e cu cutie manuala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!