Jump to content

T-Roc versus The World


bgd_b92
 Share

Postare recomandată

Ar fi mai util pt toata lumea sa discutam, in special cei cu dislike la postare, ca sa intelegem si diferentele de opinii si unde se greseste in afirmatiile fiecaruia ( in cazul de fata, a mea ). Eu sunt curios in afara de subiectivismul maxim, care ar fi argumentul pt care ai da ~22k pe un t`roc 4x2 1.0 tsi dotat decent, in detrimentul alegerii uneia dintre masinile care incet incet ajung in topul vanzarilor lunare si a marcilor care castiga teren pe piata europeana ; dpmdv concurenti corecti si mai ieftini ar fi : 

Kona ( este oricum MULT mai ieftina, si asta se resimte probabil in calitatea materialelor ( diferente nu foarte mari ), cutia nu este asa smooth ca la VAG, dar este o masina frumoasa care a castigat mai multe premii, cu un raport calitate / pret excelent )

CH`R ( care costa ~23k, dar vine cu sistem hybrid la banii astia, ceea ce este super avand in vedere istoria acestor motoare ; p.s : si kona poate fi achizitionata in varianta hybrid sau electric la pret de T`roc 1.0 TSI )

Juke ( unul dotat foarte bine costa ~ 19k, iar evolutia fata de vechiul model este de la cer la pamant )

Vitara 4wd ( dotata foarte bine costa ~ 19k, iar la banii astia primesti destule, cred ca este crossoverul cu cel mai bun pret pt unul care ofera 4wd, iar vitara nu prea a dat gres la acest capitol pana acum )

Xceed ( putin cam piperat pretul, ~ 21k, optionalele la kia sunt din fericire foarte ieftine si se poate customiza cel putin la fel de bine ca VAG, la ~ 1/3 din pret pt optiuni, insa parerea mea este ca masina arata intr`un mare fel, dar este subiectivism )

Ford Puma ( nu imi inspira nimic, are un pret decent, sub 20k, va las pe voi sa comentati ) 

Peugeot 2008 ( peugeot in ultimul timp, alaturi de hyundai, kia si renault sunt intr`o ascendenta impresionanta, si din fericire nu s`au aruncat la preturi cum au facut`o alti producatori, dar mai dureaza cativa ani pana sa perceapa si sa accepte romanasii schimbarea, caci din diverse discutii, majoritatea o trantesc pe aia clasic taraneasca " pejo e tot pejo / dar tot reno ramane ", fara niciun argument pertinent )

Mazda CX-3 ( cu un pret de pornire de 16000e, si ~ 18-19k intr`o echipare foarte buna, poate fi o alegere f buna avand in vedere fiabilitatea dovedita a marcii ; as spune la fiecare masina ca arata foarte bine, pt ca dpmdv chiar asa mi se par majoritatea masinilor 2019+, indiferent de marca )

Tucson ( este in top vanzari, si are un pret de pornire in varianta 2wd, echipare comfort de 17k...ceea ce dpmdv isi ia locul la cel mai bun SUV in raport calitate pret..si asa cum am mai spus, am configurat una la 23k 1.6tgdi 177 cp in varinata de echipare style..asadar, sa iei SUV la pret de crossover, mi se pare o alegere geniala, si cu 4wd ; plus ca arata foarte bine )

Mitsubishi eclipse ( din nou, un SUV la pret de crossover, ~ 20k in varianta 4x2 cu echipare medie )

Renegade / Compass ( nu cred ca e de luat in seama in raport cu cele de mai sus, dar are un pret de sub 20k )

 

As prefera sa nu aruncam cu hate, ci cu opinii si pareri constructive, care sa puna in lumina punctele forte ale VAG`ului sau ale altor modele enumerate mai sus sau altele pe care le`am omis si credeti ca s`ar incadra in acest versus. Din ce am studiat si configurat VAG`uri, asta este parerea mea personala : ca sunt foarte scumpe in raport cu concurenta, fara sa ofere nimic deosebit ( ba din contra, majoritatea modelelor de mai sus au motoare in 4 cilindrii cu mai multi cp ) si aici ma refer la un mid range price, pt ca daca ne ducem spre dotari premium, este posibil ca VAG sa ofere ( la niste preturi colosale finale ) ceva ce alti producatori nu au in lista lor ( cockpit virtual, etc ). Pe de alta parte, VAG`urile au niste preturi foarte bune pe piata SH, fiind masinile preferate de romanasi, si sunt gasite atractive tocmai din acest pdv si din renumele pe care si l`au facut in anii 2000 ( adica pt cei care au ramas in urma cu stirile privind ultimele generatii problematice 2009-2015 ) dar din pacate majoritatea sunt manarite ( daune sau foarte kilometrate ) pt a putea ajunge la acele preturi pe piata SH, lucru care din nou le dezavantajeaza pt ca oamenii se vor plange de ele si din acest movit, intrucat un procent f mare de cumparatori au pretentia sa cumpere masini FULL, ieftine, cu km putini si in care sa nu investeasca niciun leu.

 

p.s : in unele afirmatii mai generaliste m`am raportat la comparatia cu T`roc si alte modele similare ca pret / popularitate in alegerea omului de rand ( golf, passat, jetta, octavia ), pt ca oricand as alege noul Touareg sau A6 cu un motor corespunzator in detrimentul concurentei :)

 

p.s2 : dezavantajul la hyundai este ca este disponibila in 3-4 variante de echipare, fara sa o poti customiza, de aici si preturile destul de bune.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vitara mi se pare best buy in clasa asta. Parca mai venea si cu 7 sau 10 ani garantie (asa cum e ea... :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord. Ca si pret, fiabilitate, dotari si tractiune, e the one. Dar aspectul nu e cine stie ce. Garantia apare pe site 3+7 ani garantie, probabil pt varianta hybrid sunt cei 10 ani garantie si pt sistem. Dar din cate stiu kia are garantie ~ 7 ani si hyundai 5 ; de restul nu stiu sigur.

Am uitat`o si pe sora Sportage, care pt o suma cinstita de 23k vine echipata bine in varianta 4x2 cu 1.6 T-GDI de 177 cp.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturi mai bune la toate, da. Si totuși, dacă le parchezi pe toate una lângă cealaltă, T Roc-ul iese în fata ca fiind mașina mai frumoasa și mai scumpa. Cea mai apropiata din lista de acest feeling cred ca ar fi XCeed dar... e KIA. Și pentru foarte mulți aceasta diferența e de ajuns sa ii îndrepte în direcția mărcii mai bune. 

Vorbim, la aproape toate mașinile din lista, doar de niște hatchback-uri puțin înălțate și umflate asa ca, din start, discuția despre logica de a cumpăra un T Roc, sau o oricare alta mașina din lista, pica. Pentru ca logic ar fi sa iei un Golf, care oferă aproape la fel de mult spatiu la un preț mai mic. Asa ca dacă tot vorbim de mașini cumpărate pentru imagine nu putem sa ne oprim la jumătate și ne ducem către cea cu cea mai buna imagine. 

Tu, ca om care te pricepi la mașini, când te uiți la T Roc vezi un Polo umflat cu un motor decent de oraș la un preț mare. Un om normal, care nu se pricepe la masini, se uita la T Roc și vede un Volkswagen desenat frumos, cu luminițe și leduri care-l fac sa para mai scump decât e, și se gândește ca e o mica fiță și, probabil, îl vede mai scump decât e. 

Vitara e genul de mașină pe care o cumperi cu portofelul. T Roc-ul e genul de mașină pe care o cumperi cu inima. Ambele idei sunt corecte, pentru oameni diferiți. Foarte diferiți! Cel care ar cumpăra un T Roc nu s-ar uita niciodată la Vitara și cel care se uita la Vitara nu s-ar uita la T Roc. 

Ca nota personala, ori s-au ieftinit foarte mult ori unele din preturile alea sunt trecute foarte mici. Când ma uitam eu la el, un CX 3 era vreo 22.000 într-o echipare "decenta" dar, după cum scriam fix mai sus, poate suntem doar diferiți și decent înseamnă lucruri diferite pentru noi. 

PS: ca posesor de Dacie de fițe, recte Renault, e clar ce alegere am făcut eu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant versusul @bgd_b92. As avea cateva modificari dpmdv pe care ar fi bine sa le mentionam ... As adauga si T-Cross in aceasta poveste din simplul fapt ca T-Roc nu poate fi luat cu motorul de 1.0tsi si DSG (masina strict pt oras de exemplu care n-are nevoie de motorul de 1.5). Spun asta pt ca eu ma tot uit dupa un T-Cross si am scos din ecuatie T-Roc tocmai din acest punct de vedere. Am nevoie fix de o masina care merge 99% urban si sa fie automata. Asa ca motorul 1.0tsi dsg e ideal. Altfel T-Roc automat benzina dotat decent este ~29k, ceea ce e mult.

Eu m-am uitat si la concurenta. Captur are un pret decent si imi place, e pe shortlist poate si pt ca cealalta masina din familie este ca si a colegului @Rave un Renault de care sunt foarte multumit :) Are cateva minusuri fata de un polo de exemplu, dar primesti cat ai platit :D 

Peugeot 2008 vad ca nu ai pus pret. In echiparea GT-Line daca nu ma insel este aprox 25k, ceea ce este fix cat iese un T-Cross asemanator. Aici de ex castigator este VAG pt mine.

Mazda CX-3 la fel e undeva la 20-22k si nici nu prea o poti configura de pe bunul plac asa cum poti la vag. 

Restul nu ma intereseaza din motive subiective, design, calitate, etc.

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal mi`as lua Tucsonul, si sper sa ajung la el in 2-3 ani :) la 23k sa iei SUV cu 4wd si 1.6 tgdi 177 cp dotat foarte bine mi se pare de vis. Dar stiu, este SUV...si daca vrei o masina mai mica, probabil ar trebui sa alegi altceva, aka kona care este inferioara T`rocului la unele aspecte, dar daca alegi o Kona  4wd 1.6 tgdi 177 cp automata in varianta highway la ~ 20k, s`ar putea sa fie un candidat puternic pt T`roc ( care intr`o varianta similara costa 30k ). Intr`adevar la peugeot 2008 nu am pus pretul pt ca nu il stiu si nici nu este disponibil decat la o solicitare, dar ma asteptam la ~ 20k intr`o varianta normala. Captur si Ecosport sau alte modele asemanatoare mi se par un clio / fiesta pe arcuri..care de fapt asta si sunt ; kadjar, qashqai ar fi de luat in calcul ca si masini, iar pretul ar fi tot pe acolo, 20-23k, ceea ce nu ar putea decat sa ma bucure pt ca alti producatori imi ofera o clasa superioara la aceeasi bani. Aberant mi se pare pretul acestui T-roc in varianta 1.5 tsi cu dsg..30.000euro..

p.s : un CX-3 configurat decent m`a ajuns pe site la ~ 19,5k, probabil s`au mai ieftinit.

p.s2 : da, eu as alege Xceed`ul in detrimentul t`roc`ului, in primul rand datorita motorizarii in 4 cyl mai potenta, in al doilea pt ca aspectul ma da pe spate iar dotarile au niste preturi infime.

 

image.thumb.png.b2b6190864472b205ed5ae7aea7ad57b.png image.thumb.png.59e7f08e9c05f954dd30cff9bf8edd53.png

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vitara, Tucson, CX3... cam astea ar fi pe short-list-ul meu, daca ar fi cazul de o masina de genul. Sunt destul de rational, si da conteaza si emotia pe care ti-o da masina, dar NU cand aceasta emotie vine la +5000eur diferenta, doar pentru un badge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh...vedeti voi, pentru multi emotia chiar conteaza.Prefer sa ma uit la masina mea plin de emotie de fiecare data, decat sa-mi zic: mai bine mai puneam cateva mii de euro si o luam pe cealalta.Si mai conteaza si in cat timp castigi cei 5000 euro, sau in cat timp ii economisesti!

Vitara, de exemplu, nu numai ca nu-mi spune nimic, dar nici macar nu am fost sa fac td, sau sa ma intereseze pretul, de cate ori am vrut sa-mi iau o masina.

Tucson e o masina corecta, dar totusi e coreana.N-am probleme cu tara, dar am urcat in masina, iar finisajele lasa de dorit.

Cx3 e micuta rau, doi adulti si nu prea mai incape nimeni.

T-roc e mai mica la interior decat T-cros, fiind pe platforme diferite.

Modificat de vrlmrcs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, ai dreptate.Am vrut sa zic invers...In T-cross aproape se ating pasagerii din fata.Si ai si o oarecare nesiguranta la viteza mare, la vant  lateral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.07.2020 at 10:18, Rave a scris:

Tu, ca om care te pricepi la mașini, când te uiți la T Roc vezi un Polo umflat cu un motor decent de oraș la un preț mare. Un om normal, care nu se ..

Are la baza Golf, nu Polo.

T-Cross este facut din Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/17/2020 at 6:49 PM, vrlmrcs said:

Eh...vedeti voi, pentru multi emotia chiar conteaza.Prefer sa ma uit la masina mea plin de emotie de fiecare data, decat sa-mi zic: mai bine mai puneam cateva mii de euro si o luam pe cealalta.Si mai conteaza si in cat timp castigi cei 5000 euro, sau in cat timp ii economisesti!

Tucson e o masina corecta, dar totusi e coreana.N-am probleme cu tara, dar am urcat in masina, iar finisajele lasa de dorit.

Daca finisajele lasa de dorit la Tucson, atunci ce sa mai spunem de plasticaraia tare si ieftina din T-Roc? 

Scuza-ma, dar Kia si Hyundai au niste interioare care poate ca aspect nu arata atat de germanic, insa calitativ stau mai bine. La fel si pe partea de motorizari, cutii de viteze automate si in special garantie.

Iar ca aspect, mie cel putin XCeed mi se pare super reusit, din spate zici ca e un mercedes benz, dar sa zicem ca fiecare are gusturile proprii.

Totodata, pacat ca nu ai fost la TD cu Vitara. Ai fi fost surprins de cat de bun e 1.4 turbo de la Suzuki.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu Vitara pe autostrada. Dincolo de motorul slab avut (1.6 aspirat) tinuta de drum este sub mediocra, masina se simte usoara, fragila, se abate de la traiectorie cand depasesti un TIR. Asta a fost acum 3 ani, daca au modificat esential modelul ignorati ceea ce am scris, insa, din ce stiu, e aceeasi masina.

Logica ar fi alegerea unui hatch, pentru aceiasi bani. Altfel Puma se conduce de departe cel mai bine, urmat de CH-R si Mazda. Interioarele sunt cum sunt, designul exterior asisderea, dar se vand bine, deci au piata lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un T-roc cu 1.5 tsi dotat pe gustul meu (ce'am pus pe Ateca, care cu DSG ar fi iesit la 30k in 2018) sare de 32k euro.As alege oricand un CX3, dac'ar fi nevoie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercosda, ai dreptate in legatura cu Vitara, insa totul este datorita/din cauza greutatii foarte scazute (~1200kg). Acest dezavantaj pe autostrada se transforma intr-un mare avantaj pe drumuri virajate, unde masina se simte extrem de agila, iar motorul 1.4 turbo este foarte potent. Nu este o masina perfecta, desigur, insa la cat costa mi se pare ca ofera un echilibru foarte bun pentru cei cu buget mai mic, iar la interior plasticele sunt asemanatoare cu cele din T-Roc.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu Puma si vei uita instantaneu de Vitara, pur si simplu e altceva cand vine vorba de tinuta de drum. T-roc se va vinde in continuare foarte bine, pentru ca bifeaza cateva date esentiale pentru cumparatori: mai inalt, portbagaj bun, transmisie automata, personalizare, culori samd. Dar nu e decat un Polo inaltat, ca atare materialele si tinita de drum sunt cele din clasa mica, iar pretul poate fi de clasa medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu dezinformam, din ce am gugalit si eu ( corectati'ma daca gresesc ) :

- T'roc este un " golf pe arcuri "

- T-Cross este un " polo pe arcuri " fiind cel mai mic/compact crossover din gama VAG. 

 

Faptul ca abia la 30.000€ in varianta cu 1.5 tsi imi permite sa il configurez cu DSG..nu cred ca este un argument pt achizitie. Pur si simplu mi se pare overpriced. Cred ca la 35k reusesti sa iei un tiguan mai chel dar cu dsg..pt cei care vor musai VAG. Eu insa as alege kona la 20k automata 1.6 t-gdi 177 cp dotata blanet :)

Garantia de 10 ani oferita pt vitara este din cate am inteles de 3 integrala si urmatorii 7 doar motor ( nu stiu ce anexe cuprnde ), cutie si turbo.

La VAG sincer nici nu mai stiu daca mai nou garantia a ramas de 3 ani sau doar de 2...si din aia 2 sau 3, din cate stiu pt unele componente gen ambreiaj si bucsaraie aveai garantie doar 6 luni..poate s'or mai fi schimbat intre timp treburile, nu sunt sigur de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Atentie post lung :D.

Acum ceva timp, cand inca eram in cautari pentru viitoarea masina personala, am facut acest post:

 

Nu se muleaza perfect pe subiectul curent, dar se pot extrage parerile personale de atunci, neschimbate semnificativ in ultimii 2+ ani, pentru o parte din modelele care se inscriu in acest versus. O alta chestie pe care insist este ca, in functie de nevoile fiecaruia, alegerile sunt diferite, astfel ca ma voi rezuma doar sa expun constatari, fara recomandari. Totodata, cu majoritatea modelelor am fost in TD, pentru o potentiala achizitie personala sau pentru recomandari cunoscutilor.

1) Clasa Mini-SUV

Suzuki Vitara, masina echilibrata, dimensiuni mici, mult mai pretabila pentru mersul in oras si mai putin ca SUV in adevaratul sens al cuvantului

Pro: dotari multiple, design exterior (subiectiv), greutate mica + motor 1.4T, adica fun-to-drive, tractiune 4x4, garantie 10 ani (3 + 7 motor/cutie/anexe), intr-o configuratie decenta (subiectiv) se bate si lejer depaseste Duster-ul, la aceiasi bani.

Contra: calitatea interiorului extrem de slaba (comparabila cu Dacia Duster), pret maricel intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, unde se apropie chiar si de 24.000,-euro, discount aproape inexistent fiind model proaspat updatat cu variante mild-hybrid.

- VW T-Cross, dimensiuni mici, pentru mersul in oras, pretabila celor care cauta sa-si inlocuiasca masina din clasa mini cu ceva care are garda la sol mai mare

Pro: dimensiunile, greutate mica, materiale superioare Vitarei, inferioare T-ROC (dar nu cu mult), multiple optiuni high-tech-ish, garantie 4 ani (poate fi un + sau un -, in functie de comparatie)

Contra: pret, calitatea interiorului, PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, lipsa 4x4, spatiu micut la interior

2) Clasa Sub-Compact SUV (T-ROC, Captur, Kona, XCeed)

- Renault Captur (nu a fost condusa, ci doar "pipaita")

Pro: design (subiectiv), calitatea materialelor la interior, dotari multiple, posibilitatea de a se configura in "n" nuante, raport calitate-pret

Contra: PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, lipsa 4x4

Hyundai Kona, agila, imbina si utilitatea in oras, cat si nevoile pentru o plimbare in natura

Pro: spatiu interior, motorizare (varianta 1.6T-GDI, in combinatie cu automata dublu-ambreiaj si 4x4 sunt de vis - dar fara tente extra-sportive), 4x4 cu functie "Lock", varianta hybrid sau full electric, dotari multiple si la preturi foarte decente, garantie 5 ani full

Contra: calitatea materialelor comparabila cu T-ROC

Kia XCeed, de departe castigatoarea (opinie personala) a clasei, aprox. aceeasi masina precum Kona de aici si doar adaugand fata de ce am scris mai sus

Pro (pe langa Kona): design suuuuuuper reusit (subiectiv), interior mai high-tech, dotari mai moderne (ex. ceasuri digitale), garantie 7 ani full (inclusiv discuri, placute, bucse etc. - practic tot mai putin stergatoare si anvelope), materiale superioare Kona/T-ROC

Contra: loc de negociere spre 0, portbagaj relativ micut, suspensie mai rigida (poate fi un + sau un -, in functie de preferinte)

3) Clasa Compact SUV, clasa depaseste pragul bugetului, dar cu negocieri si/sau o configuratie calculata corect, pot deveni o optiune:

- Hyundai Tucson, alta clasa vine cu propriile beneficii, mai orientata catre drum lung, decat oras (nu mentionez preturi deoarece erau alte oferte la momentul testarii... Daca a ajuns in zona de pret, precum au scris antevorbitorii, atunci clar este de luat in seama)

Pro: materiale de buna calitate (comparabile pentru clasa superioara, mult peste T-ROC), garantie 5 ani full, spatiu interior, suspensie orientata catre Comfort (poate fi un + sau un -), motorizari (vezi Kona)

Contra: design (subiectiv), dimensiuni mari pentru oras, dotari putin ramase in urma (la momentul respectiv)

Kia Sportage, vezi sus la Tucson cu urmatoarele mentiuni/adaugari

Pro: materiale de mai buna calitate (decat Tucson), consola centrala cu design mai intuitiv, suspensie orientata mai spre Sport (poate fi un + sau un -), motorizari (vezi Kona/XCeed), design (subiectiv), garantie 7 ani full (vezi XCeed)

Contra: pret negociabil spre 0 (prefera sa adauge covorase, alarma etc. decat sa scada din pret), lipsa faruri LED adaptive

Ford Kuga, pe langa ce am mentionat la momentul respectiv in postarea citata mai sus, am revenit pentru inca un TD :D

Pro (pe langa ce am mentionat anterior): discount-uri enorme si de 35% din pretul de lista - schimba complet perspectiva :))- cel putin in iarna, luai o Kuga super decent (subiectiv) dotata, ce-i drept, de pe stoc si nu noul model (ma bazez aici pe discount-urile de scapat de stocuri pentru modelul vechi, daca or mai exista) la aprox. 24k euro

Contra: cutia automata este complet letargica

 

Sper ca nu mi-a scapat nimic :)) si imi cer scuze daca am fost prea succint sau prea lungit.

P.S: @bgd_b92 Garantia la VW este acum de 4 ani (2+2), dar la suspensie, evacuare, frane etc. este in limita a 6 luni sau 10.000 km (parca).

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Strategia celor de la VW este de a se delimita fata de concurenta, in sensul in care fac masini ceva mai mari fata de media claselor respective si se duc cu dotarile spre premium (atat prin calitatea materialelor, calitatea constructiei masinii, dar si prin oferirea posibilitatilor de configurare). T-Roc este pozitionat dpdv al dimensiunilor peste Kona/2008/Puma/CX-3/Arona/Kamiq si sub Tucson/Sportage/Kuga/Ateca/Karoq, asa incat e oarecum firesc sa se pozitioneze la acest nivel de pret. 

Daca la T-Roc optionalele sunt scumpe, poti fi convins ca discount-ul este mai generos cu cat lista optionalelor este mai bogata (si ajungi la un cost comparabil al optionalelor cu cele de la Kia/Hyundai).  Oricum, cine urmareste sa isi cumpere o masina nu face comparatii de pret utilizand datele de pe site-urile oficiale, ci merge in showroom si negociaza. Este un punct de plecare lista oficiala de preturi, insa poti fi surrins de anumite campanii care pot schimba cu totul deciziile de a cumpara o masina. 

In plus, trebuie avute in vedere si consturile de exploatare, unde la T-Roc, ai mai multe optiuni de piese aftermarket doar din prisma faptului ca sunt elemente comune utilizate de VW pe alte modele. Iar pe o piata unde cererea este mai mare, vei avea si oferta dimensionata in consecinta. 

 

PS: Cred ca putem transforma usor acest versus intr-unul de genul VW vs. The World

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate materialele VW, cel putin pina la clasa medie-superioara, nu mai tind de multa vreme spre premium ... e mai degraba fosta filosofie Renault care spune ca aspectul conteaza mai mult decit haptica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

@b94uri De acord cu majoritatea, doar ca, asa cum a spus si @vdragos de la T-ROC inclusiv si in jos (d.p.d.v. al claselor, calitatea chiar a scazut considerabil). Mentiune: Skoda Karoq = VW T-ROC si competitoare cu CX-3, atat ca dimensiuni, cat si apropiate ca pret, dotari etc. Restul din lista sunt din clasa mai mica (cel putin, d.p.d.v. al dimensiunilor). Referitor la costuri, nu cunosc si nu ma pot pronunta la preturile pieselor, dar, cel putin la revizia anuala, din experienta, costul la VW este cu cel putin 30% in + :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.08.2020 at 12:16, b94uri a scris:

T-Roc este pozitionat dpdv al dimensiunilor peste Kona/2008/Puma/CX-3/Arona/Kamiq

E pozitionat asa pentru a face loc in gama si lui T-Cross. 

E nebunie mare in perioada asta cu suv-uri, mini-suv-uri, crossovere si toti producatorii incearca sa indese cat mai multe variante in gama lor. Pe de o parte e bine pt ca exista mai multe optiuni decat au existat vreodata pt cine cauta asa ceva in momentul de fata, pe de alta parte, insa pt cine nu e fan suv, multe modele clasice vor disparea in viitor. 

Mergeti si testati toate variantele inainte de a cumpara ceva.

Mie personal imi placea renault captur (generatia precedenta pt ca modelul actual nu fusese lansat la respectivul moment) dar dupa ce am fost in reprezentanta si am putut sa studiez mai in detaliu interiorul am zis pas direct. Modelul nou e complet altceva.

 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Placut surprins de noul Tucson

Rar imi mai place ceva in ziua de azi , dar masina asta arata foarte bine interior / exterior , ptr gustul meu

In rest , din toate listele de mai sus , personal nu imi place niciuna - ori prea mici ori prea naspa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ramas uimit cand am configurat un Tucson 1.6 T-Gdi 177 cp ( turbo benzina ) cu 4wd si multe optionale la 22k...hyundai si kia vor rupe gura targului in curand, la ce preturi au ; deja se vand in draci kona si i20 :) si mai ales acum cand dacia va avea preturi si mai piperate...oamenii vor gasi alternative in renault / hyundai / kia. VAG`urile oricum la noi se cumpara intr`o proportie extrem de mare doar cele importate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!