Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Degeaba semnalati aceste anunturi.Romanul tot pe asta o va lua in detrimentul uneia cu km reali de pe forum la pret mai mare.Mai aduceam si eu cate o masina nelovita cu km reali si pret pe masura si stateam cu ea 2-3 luni pana o vindeam cu 100-200 euro profit.Eu faceam asta din pasiune,gen Wheeler"s Dealer,insa nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Neamtul nu negociaza 350 euro . Daca te tiganesti pentru 50 sau 100 euro te da afara din parc si nu iti mai vinde masina nici cu pretul dorit de el .

2. Omul (Samsarul) nu s-a dus pe jos si s-a intors cu masina in buzunar tocmai de la granita cu Olanda.   A cheltuit minim minim 5-600 euro cu drum mancare nr tzoll 30 zile, asigurare rovigneta, etc .

3. Magaria este ca a dat km innapoi. Trebuia sa o lase asa si sa o vanda . Altfel anul este 2009 (10/2008) . Poate sa stea cu ea si 2-3 luni si sa o lase si la 6500 euro e treaba lui, munca lui si riscul lui . Probabil ar trebui sa o vanda cu 5000 euro adusa la usa ca sa fie omul multumit .

4 Mai grav este sa cumperi 2-3 daune totale si sa incropesti de o masina . Apoi sa ai nesimtirea sa o vinzi asa cum fac cei din zalau, tecuci si probabil de prin toate zonele tarii . E plin autovitul (www) de ele .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se negociaza pt ca defapt multe din autohausurile astea nu sunt ale nemtilor, ci sunt alte natii mai "din neamul bisnitarilor" turci,bulgari, etc.  Te-ai gandit ca masina poate sa fie adusa si altfel decat in stilul barbar clasic cu mainile pe volan? cu nopti nedormite etc? spre ex el are o cunostinta pe acolo care ii face cate un stock de 2-3 masini lunar si le aduce cu platforma, caz in care papa rovigneta, asigurare, motorina pt masina, cheltuielile se reduc.

 

Inainte multi aduceau masini asa cum spui tu, acum cei care aduc masini le cumpara la licitatii online, le aduc cat mai ieftin prin fel si fel de manareli, de ex: cumpara masina fara tva.

 

 

Stiu la ce faci referire pt ca nasul meu aduce masini de 6 ani din Germania (doar vw/opel) preferabil combi, a vandut cateva zeci si in ultimul timp nu mai renteaza sa mearga sa caute,. merge la sigur printr-o cunostinta de acolo.

 

Apropo eu am luat masina de la un domn invarsta care asta face, aduce masini, masina a costat 4400 euro pe contract V-C in Danemarca, a mai cheltuit el cateva sute sa o aduca, si mi-a vandut-o mie cu 5050 E, profitul lui o fi fost 200-300E maxim.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dai jos 200.000 km si sa pui la pret si 1.500 de euro... Ii doresc sa ramana cu ea. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deenman ... m-a bufnit rasul cand am citit ca ai luat masina de la un domn in etate . Pai noi toti avem masini luate de la batrani de regula doctori pensionari sau babute lovite de alzheimer . Apoi am citit mai departe .... .

Nu toti parlitii de samsari au intrare la licitatii . Omu are si el cateva mii de euro pe care ii invarte . La unele masini  castiga si poate la unele pierde . Daca te uiti la anunturile lui are skoda asta si un renault din 2000 cu nr de HD probabil masina lui veche ... sau luata la o combinatie la care s-a ars si acum omu exclude combinatiile . Sa nu intelegeti ca ii tin partea cumva . Nici pe departe omu e parlit rau se zbate si el nu il mai laudati ca isi ia 1500  - ca smenul asta cu samsareala nu e chiar asa .... vorba colegului eug-vw  - Nu merita .

O platforma ptr o masina este 350 euro/buc .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , puneti un nr de tel al cuiva cu 350 e  masina adusa din germania pe platforma  daca stiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Vreau sa achizitionez o masina SH din Germania. Ma gandeam sa aiba motorul pana in 2500cmc. Care ar fi cel mai bun motor de 2,5L din grupul VAG? Imi place cilindreea mare, insa peste 2500 ne cam rupe cu impozitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe niciuna. S-au pus 2.5 in general pe A6. Acum, 2.0 / 2.8 / 3.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

In Octombrie vreau sa ma duc si eu in Germania sa-mi iau o masina. Am gasit cateva oferte, care sunt constient ca poate se duc pana atunci, dar in caz ca nu, majoritatea ar fi in Hamburg sau prin vecinitati. Am mai citit aici vreo 50 de pagini dar tot nu am gasit o lista cu pasii necesari aducerii masinii in Romania.

Adica in genul, ma duc acolo, facem contract, fac transferul banilor (care dureaza 1-2 zile ma gandesc) si dupa aia cum ce si unde fac mai exact? Ma gandeam sa ii rog pe aia de la Autohaus sa vina cu mine pe la inmatriculari, etc. sa ma ajute (sunt vorbitor de germana de la 9 ani, dar prefer in cazul asta pe cineva care stie ce face), dar as aprecia un ghid (ce trebuie facut, platit, de ce acte este nevoie, etc.) despre asta. Stiu ca trebuie sa aiba TUV valabil (toate au pana in 2015) si ca trebuie sa scot numere cu rosu in dreapta, altfel o sa am probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe niciuna. S-au pus 2.5 in general pe A6. Acum, 2.0 / 2.8 / 3.0

 

2.0 2.7 3.0 3.2.

 

Eu stiu ca nu exista TDI 2.8 la Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a spus ca vrea cilindree mare, nu a specificat strict diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala mea,da ...poate sa se duca si la 4.2 benzina daca vrea:D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Salut!

 

In Octombrie vreau sa ma duc si eu in Germania sa-mi iau o masina. Am gasit cateva oferte, care sunt constient ca poate se duc pana atunci, dar in caz ca nu, majoritatea ar fi in Hamburg sau prin vecinitati. Am mai citit aici vreo 50 de pagini dar tot nu am gasit o lista cu pasii necesari aducerii masinii in Romania.

Adica in genul, ma duc acolo, facem contract, fac transferul banilor (care dureaza 1-2 zile ma gandesc) si dupa aia cum ce si unde fac mai exact? Ma gandeam sa ii rog pe aia de la Autohaus sa vina cu mine pe la inmatriculari, etc. sa ma ajute (sunt vorbitor de germana de la 9 ani, dar prefer in cazul asta pe cineva care stie ce face), dar as aprecia un ghid (ce trebuie facut, platit, de ce acte este nevoie, etc.) despre asta. Stiu ca trebuie sa aiba TUV valabil (toate au pana in 2015) si ca trebuie sa scot numere cu rosu in dreapta, altfel o sa am probleme...

Sfatul meu ar fi sa eviti Autohausurile din Hamburg, cred ca 99% din ele sunt operate de turci/arabi (si alte specii de babuini) si iti zic sigur ca masinile din Hamburg sunt mai manarite decat cele care ajung in RO :) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat, pana acuma am auzit doar ca masinile de prin nord sunt mai ok, alea din sud, Munchen, etc. sunt ale turcilor, arabilor, etc. Am 2 prieteni care si-au luat de la turc masina si singura chestie ce a schimbat la ele si care nu sunt consumabile (placute frana, etc.) este distributia... Deci sunt si turci cinstiti. :D Zic si eu numai asa, nu ca sa caut nod in papura. :)

 

In alta ordine de idei, care zona/oras ar fi mai ok atunci, dupa parerea ta? Totodata, daca nimeresc cu vreun turc totusi, la ce sa fiu atent in special?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, prejudecatile sunt moartea gandirii rationale.

"La turci/rusi sunt masini manarite si de la nemti le iei boboc" poate sa te faca sa treci pe langa afacerea vietii tale si sa iei o teapa monumentala.

Legea de baza e "ala care iti da masina nu face acte de caritate", de aia inainte sa dati banu, o duceti frumusel cu manuta voastra la o Dekra/ADAC Prüfstelle si cu 60-80 euro vi se face o evaluare obiectiva a masinii. Asa stiti sigur cum sta treaba cu masina si eventual ce iese in neregula poate fi folosit in negociere.

Deci e complet irelevant daca o iei de la un sarb, iralian, neamt sau turc, daca o iei din Hamburg sau München, atata vreme cat masina are un certificat de evaluare.

Sfatul meu e sa aiba si TÜV valabil, cu HU/AU in perioada de valabilitate.

My two cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1  Bwwlan

acelasi lucru valabil si in tara!

ochii la butelie si nu la ce spune vanzatorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Vreau sa achizitionez o masina SH din Germania. Ma gandeam sa aiba motorul pana in 2500cmc. Care ar fi cel mai bun motor de 2,5L din grupul VAG? Imi place cilindreea mare, insa peste 2500 ne cam rupe cu impozitul.

2,5 TDI cod motor BDG 120 kwsau BDH 132kw(quatro) . de asemenea bun si BAU 132 kw (quatro) dar de preferat primele .

2,5 TDI s-a produs pana in 2005 inclusiv apoi a fost scos din fabricatie .

La masini >2010 nu gasesti decat 2,7 asta vb de diesel . Si desigur 3,0 si mai sus dai ai specificat ca nu mai mare de 2,5 .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Oameni buni, prejudecatile sunt moartea gandirii rationale.

"La turci/rusi sunt masini manarite si de la nemti le iei boboc" poate sa te faca sa treci pe langa afacerea vietii tale si sa iei o teapa monumentala.

Legea de baza e "ala care iti da masina nu face acte de caritate", de aia inainte sa dati banu, o duceti frumusel cu manuta voastra la o Dekra/ADAC Prüfstelle si cu 60-80 euro vi se face o evaluare obiectiva a masinii. Asa stiti sigur cum sta treaba cu masina si eventual ce iese in neregula poate fi folosit in negociere.

Deci e complet irelevant daca o iei de la un sarb, iralian, neamt sau turc, daca o iei din Hamburg sau München, atata vreme cat masina are un certificat de evaluare.

Sfatul meu e sa aiba si TÜV valabil, cu HU/AU in perioada de valabilitate.

My two cents.

Problema nu consta doar in starea masinii, ci in teapa pe care ti-o iei cumparand un produs supra-evaluat. De ex: o masina de 3-4 ani cu 350-400k (reali) dar cu 80-120k km (la bord) care arata impecabil (fete de usi schimbate, volan schimbat, etc) in stare foarte buna, cu TÜV, Dekra/ADAC sau ce vrei tu TOT O TZEAPA este, chiar daca e in stare foarte buna si te tine 3 ani fara sa bagi nimic in ea!!! Fiindca tu ai platit pe ea dublu decat valoarea ei reala. Termenul de "masini manarite" nu se refera doar la bombele pe roti cu numere de BG pe care le vezi prin RO.

 

EDIT: Referitor la "babuinii" din Hamburg: In urma unor discutii (la o bere) cu cativa reprezentanti ai speciei am aflat ca la auto-hausurile "private" din zona Hamburgului la masinile pana in 2 ani standard "dispar" 50k de pe bord, iar la masinile peste 3 ani "minim" 100k

Modificat de Beyond Invisible
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca exagerezi. In DE faci inchisoare pentru asta. Stiu pe cineva care a facut, deoarece a dat 500tkm inapoi si a fost prins. Sentinta tribunalului a fost 1 euro per km dat inapoi. Nu a putut plati si a mers la inchisoare. Nu zic ca nu sunt masini manarite si in DE, doar ca nu e asa cum expun pe forum oamenii. O masina manarita va bate tot timpul la ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Eu nu i-am verificat pe turci ce fac si cum fac, s-au laudat ei singuri !!

Se face inchisoare doar "teoretic" sau eventual face 1 turc (ala mai prost) din 50.000 pe care-l prind sau care inca nu e atat de iscusit in ale manarelii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!