Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Uita de numerele galbene, alea sunt pentru alt scop, nu pentru export, ai nevoie de numere rosii - se pot lua acum si pe perioade mai scurte, nu obligatoriu pe 1 luna minim.

Sansele sa iti lase numerele lui sunt foarte mici sau poti avea surprize mari - daca are asigurare doar pe numele lui atunci in caz de incident nu vei fi acoperit cu nimic.

Plus ca nici respectivul nu va risca sa ii fie afectata clasa de asigurare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar avaria cat este de serioasa? Ca ai enumerat ceea ce ai vazut la exterior in poze,dar daca e ciupit radiatorul si se incinge motorul pe drum...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce te complici cu asemenea chestii? e chiar asa bun pretul?eu m-as orienta catre altceva, sunt destule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu e afectat in niciun fel...

@Juliaen....dar pot scoate acele numere rosii in conditiile date?

Modificat de andrei_aai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din toate masinile din Germania exact asta ai gasit-o, si de la un roman. Daca nu castigi macar 20% fata de pretul pietei nu cred ca merita efortul si riscurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numere rosii se pot scoate, cum sa nu - esential ca verificarea tehnica sa fie valabila. Ca idee, la inmatriculari nu se uita nimeni la masina.

Ce trebuie sa stii - pentru inmatriculare va trebui sa dai un cont bancar german, pentru retragerea impozitului auto pe perioada numerelor rosii (primul lucru care ti-l vor spune la inmatriculari e faptul ca nu poti inmatricula masina fara cont bancar - poti ruga proprietarul sa dea contul, trebuie sa semneze acord de direct debit)

 - pentru asigurare - cel mai intelept ar fi sa faci asigurarea la un birou de asigurari nu la cei care fac numerele, iesi undeva pe la jumatate. Acum daca vorbim de inmatriculare cu numere rosii pe o saptamana nu e mare lucru, dar la o luna sunt diferente de 70-80 euro.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit un raspuns mai incurajator! :) Multumesc Juliaen

Legat de efort si costuri eu zic ca merita insa asta ramane la aprecierea fiecaruia...

De exemplu am transport cu avionul la 15Euro+10Euro autobuz+transport Brasov-Tg. Mures iar efortul e doar drumul pana acasa care oricum trebuie facut cu aproximativ aceleasi costuri indiferent de masina. Mai ramane teama de a nu intra in clinciuri cu ceva politsit legat de starea masinii, insa sper ca dovada pe care mi-o da proprietarul sa ma scuteasca de probleme.

In privinta faptului ca proprietarul e roman nu vreau sa intru in discutii insa turcii sau rusii sunt mai ok? Cu ce suntem noi mai hoti decat alte natii?

Multumesc oricum tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit un raspuns mai incurajator! :) Multumesc Juliaen

Legat de efort si costuri eu zic ca merita insa asta ramane la aprecierea fiecaruia...

De exemplu am transport cu avionul la 15Euro+10Euro autobuz+transport Brasov-Tg. Mures iar efortul e doar drumul pana acasa care oricum trebuie facut cu aproximativ aceleasi costuri indiferent de masina. Mai ramane teama de a nu intra in clinciuri cu ceva politsit legat de starea masinii, insa sper ca dovada pe care mi-o da proprietarul sa ma scuteasca de probleme.

In privinta faptului ca proprietarul e roman nu vreau sa intru in discutii insa turcii sau rusii sunt mai ok? Cu ce suntem noi mai hoti decat alte natii?

Multumesc oricum tuturor.

 

La ce te mai duci in Germania daca vrei sa faci afaceri cu romani? cumpara direct de pe autovit.  Daca nu intelegi limba si nu te poti intelege cu un neamt, iti relatez eu o poveste de cum comunica samsarii brainless cu nemtii: ii scriu pe telefon suma si asa negociaza: LOL.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina si ce pret e vorba?

Faptul ca e roman nu e bai, fiecare isi vinde masina la un moment dat. 

Problema e ca respectivul sa nu fie specializat in asa ceva, foarte multi traiesc din asta, grija mare.

Calculele de costuri sunt subtirele, unde e localizat respectivul? Daca pleci din Tg. Mures banuiesc ca ajungi in Memmingen - trebuie luat in calcul si transferul de la aeroport (ex. pana in Munchen costa ~20 de euro). Cel mai probabil si o noapte de cazare - la inmaticulari nu gasesti deschis de obicei decat dimineata, pana in pranz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Juliaen nu vreau sa intru in discutii legate de model, an, km si pret, se vor gasi destui sa imi zica ba ca nu merita, ba ca nu e buna, diverse...

Eu sunt optimist si daca nu mi se pare in regula, atat cat ma pricep si eu, voi veni acasa cu mana goala. Pana plec incerc sa mai gasesc ceva variante sa am de rezerva iar daca nu gasesc vin acasa cu autocarul care ma costa 100Euro. In cel mai rau caz consider ca am facut un fel de city break.

Locatia e la Frankfurt si aterizarea e la Frankfurt Hahn iar respectivul s-a oferit sa ma aduca el de acolo insa am gasit un bus care ma duce pana la gara din Frankfurt si ma ia de acolo, sunt costuri mai mici asa. Persoana mi se pare de treaba, insa na....toti ne putem insela. Oricum ma cazeaza la el pentru o noapte iar a doua zi mergem sa facem toate actele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum daca sunteti rude sau prieteni asta e alta poveste...

Pe mine daca m-ar invita un roman care nu mi-e ruda sau prieten in Germania sa stau la el,sa ma duca el numai ca sa cumpar o

masina mi-ar da un pic de gandit...dar mai sunt si oameni pe lumea asta.

Daca vrei sa nu arunci cu banii mai cauta variante in zona daca tot te duci, eventual inchiriaza o masina 3 zile ca sa vezi mai multe variante.

Majoritatea masinilor in Germania sunt foarte bune, mai ales daca sunt la pretul pietei.

Daca sunt mult sub pietul pietei atunci e alta treaba, e posibil sa aiba o defectiune mica care necesita o manopera scumpa si de asta sa fie pretul

mai mic. Daca acea defectiune se rezolva ieftin in Romania atunci te-ai scos. Parca asa spuneai si tu ca are ceva defectiune externa dar in rest e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici bine cu cine te incurci si ce faci.... sa ma insel eu si sa ai tu parte de o afacere buna si cinstita.

Din Frankfurt Hahn nu ai decat autobuz spre Frankfurt am Main si distanta ii de aprox 100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 in primul rand  cand cumparati o masina din germania spuneti ca o luati pentru ,, aici " adica pentru germania  si sofort  in 99% din cazuri proprietarul  o sa spuna  ca stiti e pentru export ....adica  a fost accidentata sau cu probleme  mari   si daca   o cumpara un localnic fie el si roman  dar stabilit in germania  cu acte   este   obligat sa repare masina sau daca nu a fost unfall  frei  sa primeasca banii  inapoi  imediat integral .  daca luati de la autohaus  sa va uitati sa aiba  vechime mare  autohausul ,  cele  mai noi vor profit  imediat  si cam  dau tepe ,  de rusi turci si alte natii feritiva  , daca observati in curte la autohaus ca au garaj micut ,feritiva  !   aia se ocupa mai mult sa dea lac si luciu la masina si  refacerea vopselei  decat sa repare efectiv masina , un mecanic si reparatiile costa mai mult la  masina    decat  reconditionare vopsea , luciu  ,aspirare si curatare interior  .  eu locuiesc  in germania  de mai mult timp  si  credeti ma  ca trebuie talent si noroc sa  gasesti  o masina  buna aici cu pret  ok  . Foarte multe  se vand cele accidentate  ,vad  mereu  platforme cu remorca  care duc si cate 3 masini  accidentate odata  in afara germaniei  si ,,acolo "  vopsea ,reparatii  si km schimbat  apoi e ca noua . in germania este infractiune  resetarea nr de km la maina , in romania  nici macar contraventie nu e  . de  acea masinile pentru ,,export " de aici posibil sa aiba km resetati  . asa ca atentie  mare . NU plecati singuri la drum cu bani  , si aici sau inmultit hotii  si nu romani ! sunt italieni  ,spanioli   etc   , toti vor sa faca bani rapid  .    bafta  ! 

 

apropo  , cei care isi  cumpara masini din romania  ,din targ ,  km putin , arata super   etc   ,  intai intrati pe mobile.de  si cautati exact acea masina  cu km care ii ofera vanzatorul si anul respectiv    sa va convingeti de un pret real   cat de cat     ..

 

scuze  daca au mai fost postate aceste  sfaturi

 

ps   scuzati greselile de ortografie  ,si acum am vazut ca la profil am locatie  buzau  :)    dar locuiesc in munchen   si nu pot mentiona  asta din setarile forumului ,sau nu stiu eu cum

Modificat de crysxyz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata vreme sant prosti sant si samsari care sa le bage sub nas masini alergate la greu ,cu carti service falsificate si bordul dat in spate de la 400.000+ la 120.000-180.000km.fraierii i tin in viata pe samsarii de pretutindeni .in germania ,franta,italia,etc se da bordul mai ieftin si mai bine in spate decat in roamania .atarnatorii aia de handleri de dincolo nu trebuie si ei sa traiasca de pe papagalii care le calca pragul.si aia dincolo isi pun adaos ,nu se obosesc ca amaratii de samsari romani sa bata occidentul si sa faca foame pentru 200-500 euro.aia daca nu fac 1000 euro la o masina nu o dau .le iau lesne de la licitatii si firme care isi inoiesc parcul ,sau de la persoane fizice care le vand ca au probleme tehnice  si nu le mai renteaza sa bage bani in ele si le dau la gugusticii din europa de est .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maurice2001,nu e cazul sa expui situatia ca si cum asta ar fi sfarsitul tragic al unui biet roman care, cu niste banuti stransi, cumpara masina de la un samsar. Eu in vara am cumparat masina din semnatura de la un astfel de personaj, cu asta se ocupa, aduce masini si are si un site prin care omu isi face reclama.Dar nimeni nu m-a obligat sa ii cumpar masina fara o verificare minutioasa, pe cat posibil pt ca adevarul despre o masina banuiesc ca numai D-zeu il stie. Masina o detin de juma de an deja, merge impecabil, fara probleme pana acum. Poate tine si de noroc. Dar gandeste te ca nu toata lumea (printre care ma numar si eu) cunoaste un ,,prieten'' care sa se priceapa si sa stie unde sa mearga si sa caute o masina buna. In plus, chiar si asa, costurile cu drumul, cazarea, mancatul si carburantul ars, plus o suma cu care trebuie sa l omenesti pe cel ce a mers cu tine si ti-a gasit masina, se vor ridica la vreo 600-700 euro pt 2 persoane(poate chiar mai bine). Dar asta nu te impiedica aici sa verifici la sange o masina,2,9, pana vei gasi o masina cat de cat ok. In ceea ce priveste datul km inapoi, ar trebui sa ne obisnuim ca si nemtii au ajuns sa ii dea inapoi, plus ca la o masina de 3-4 ani minim nu te poti astepta sa aiba doar 100 000 km efectuati. Nemtii merg cu masinutele astea inainte sa le vanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la cel mult 2 ani schimb masina. Si prefer sa cumpar de la samsari ptr ca ajung mai ieftin asa (ei scad tva-ul). Caut numai masini care au istoric in sistemul informatic de la reprezentanta. Nu ma intereseaza numarul de km din bord. 98% dintre masinile vandute la noi au km dati inapoi. Din pct meu de vedere o masina poate sa aibe si 400 kkm. Daca este totul facut la timp la ea...n-am nicio problema. In afara de asta, am un aparat cu care pot verifica grosimea stratului de vopsea. Stiu exact ce elemente au fost vopsite. Ptr unul care isi ia o masina la 1 an sau 2 mi se pare prea costisitor sa bata drumul pana in Germania. Plus ca in final...trebuie sa fim constienti ca masinile nu sunt noi. Daca vrem perfecte...mergem la magazin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

La multi ani cu masini bune! De oriunde: si de la magazin, si din strainatate!

 

intrebare: ce mai stiti de colegul forumist si cazul lui cu touranul? cel aparut si la stirile TV.

mai are masina? a mai deschis dosar in instanta? in fine, noutati??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multa lume bate campii, fara suparare.  

 

Nu se circula in 2000-2005 cat se circula din 2010 incoace. De ce? pt ca lumea evolueaza si serviciile sunt din ce in ce mai rare, asa ca oamenii sunt de acord sa mearga si la sute de km distanta, de exemplu o naveta de 100km+ zilnica este ceva normal.

 

Facand un calcul cu 100km media - 5 zile pe saptamana timp de 10 ani, rezulta 290400km. Hai sa zicem o medie de 30 000km/an pentru un om care face media de 100km pt munca. Asa, el mai merge in concedii, mai face drumuri extra in weekend.  Voi aveti impresia ca toate masinile din Germania sunt pe firma?si ca se fac 80 000km/an cu ele? firmele isi cumpara passat/golf? sau isi cumpara ceva ieftin.   Nu mai bateti campii, o medie grosso-modo ii 30 000 -35 000 km/an, exista si exceptii insa e usor sa-ti dai seama daca o masina a fost facuta pe firma, sau nu, scrie si la revizii cine a fost proprietarul si cine a platit.

 

Cum sa traiesti cu impresia, ca 35% din masinile din Germania, pe firma sunt cu dotari medii cu dsg/ cu climatronic, si passaturi?

 

Ah si inca ceva, toti spun ca masinile aduse de dincolo de samsari au probleme, bun. Acum va intreb eu pe voi: masina voastra nu are nici o problema? cea mai mica care va vine in minte.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania sunt daca nu ma insel 50 de milioane de masini.

Hai sa eliminam copiii si adolescentii sub 18 ani si va rezulta un raport de aproape 1 la 1.

Ai o masina la servici, una acasa a ta. Sotia mai are si ea una, doar trebuie sa duca copiii la scoala si ea la servici, cumparaturi.

Practic, nu ai cand sa mai faci zeci de mii de km.

Basca faptul ca in ultima vreme, odata cu dezvoltarea trenurilor rapide, tot mai multi nemti prefera varianta asta.

Media la km rulari nu cred ca depaseste 30 000 pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt absolut sigur de un lucru: la noi in Romania ajung masinile lor cu cei mai multi km. Daca va uitati pe mobile.de pretul masinilor este invers proportional cu nr de km parcursi. De multe ori ei pun accent cel mai mult pe nr de km si mai putin pe an fabricatie, dotari, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tinand cont ca majoritatea proprietarilor in Germania isi intretin masinile la fel, unul din criteriile importante care denota o uzura a masinii este numarul de km.

 

La noi mai sunt comparatii de genul 150.000Km din Germania = 50.000Km in Romania, comparatie cu care eu nu sunt de acord. Intr-adevar la noi poti cumpara masini cu putini km care au fost rulate pe drumuri proaste si proprietarii au pus cel mai ieftin ulei si filtre (si nici macar la termen) dar asta nu e o generalizare.

 

Pe vwforum (si alte forumuri) vad ca majoritatea proprietarilor de masini noi isi fac revizia la reprezentanta, au grija cu masina, pun cel mai bun ulei, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pe vwforum (si alte forumuri) vad ca majoritatea proprietarilor de masini noi isi fac revizia la reprezentanta, au grija cu masina, pun cel mai bun ulei, etc.

 

 

Nu prea sunt de acord cu aceasta fraza, cei care au masina luata de noua in leasing da. insa vorbim de masinile sh din Germania, eu vad ca tot mai multi renunta  la Castrol/Mobil si pun altceva, implicit renuntasi la reprezentanta.

 

Am fost prima data cu masina la reprezentanta si am fost dezamagit de servicii si marlaniile care se fac, ba chiar ma intreb ce ulei mi-au bagat, sa fie ala ce scrie pe foaie? 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac exact ce face reprezentanta, intotdeauna am bagat piesele cele mai bune, de origine, ulei bun, respect ceea ce scrie in service plan, dar....toate astea nu la reprezentanta :) Sunt insa cazuri in care prefer reprezentanta. Spre ex am avut o Octavia 2 careia a trebuit sa-i fac distributia. La reprezentanta am gasit cel mai mic pret cu piese pe original, garantat kit-ul 120 kkm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deenman@ eu am masina noua (si nu e luata in leasing) si am fost la reprezentanta pentru revizii deoarece mi-au placut atitudinea celor de acolo, mi-au explicat ceea ce fac, am putut asista langa masina la efectuarea schimbarilor si mecanicul mi-a explicat mutle din problemele comune, etc. Pretul mi s-a parut mai mult decat rezonabil.

 

Chiar daca masina mea a iesit din garantie, voi merge in continuare la reprezentanta si nu pentru ca alte service-uri ar face o treaba mai proasta ci pentru ca mie mi-au placut cum m-au tratat ca si client.

 

Offtopic: Eu am incercat sa vand masina mea acum cateva luni la 22.000Km si aproape la jumatate din pretul de noua (si da, mai avea si garantie) dar niciun interesat  :) Intr-adevar in aceiasi bani iti puteai lua un Passat cu 150.000Km+ din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nu ai prezentat-o lucioasa si curata ca astea vandute de samsari :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!