Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am cautat pe forum dar nu am gasit ce anume ma intereseaza, sper ca aici e potrivit sa intreb :) am inteles ca exista un site olandez unde poti introduce numarul de inmatriculare si poti afla anumite informatii despre masina? Am cautat cu google dar nimic concludent, doar persoane care mentioneaza ca exista site-ul..

Ma gandesc ca nu sunt sigurul care a auzit de treaba asta si poate cineva chiar a gasit site-ul (daca intradevar exista :) )

Multumesc!

Exista un astfel de site, se numeste ovi.rdw.nl , dar informatiile nu stiu cat sunt de utile mai ales ca sunt in olandeza. Este de asemenea si o aplicatie android se numeste kenteken opzoeken.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alfasanduflorin

Salut ! Ma puteti ajuta cu niste pareri/explicatii in legatura cu un Golf 5, 1.9 TDI. 105CP, 2005 ? As vrea sa stiu de ce in Romania pot cumapara un model din asta Golf 5, 1.9 TDI. 105CP, 2005  cu aprox 5000 euro care sa aiba doar 150-160 de mii km rulati  iar cand intru pe site-urile din Germania la banii astia acelasi model, an, motor gasesc masini cu 280 de mii km. Ce se intampla? toti care le cumpara din Germania le dau km inapoi sau nu e de ajuns ca am cautat eu pe 10 site-uri germane ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai răspuns la întrebare. Majoritatea le dau înapoi sau sunt lovite iar apoi reparate. Chiar și în Germania pot fi unele cu km dați înapoi pentru ca după ce ies din garanție mulți nu mai merg cu ele în reprezentantă astfel nu mai apar în istoricul VW și dau km înapoi

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, toate masinile aduse in Romania de samsari sunt cu km dati inapoi, in primul rand pentru ca nu exista masini din Germania din 2005 (8 ani) sub 200.000km si in al doilea rand pentru ca samsarii trebuie sa scoata bani 500-1000eur pe masina, deci masina e luata cu 4000 eur deci iti dai seama despre ce masina este vorba, cum sa aiba 150mii :soothe[1]: cum spune mai sus, mai sunt si lovite, daune totale, reparate, eu zic ca nici cu astea nu se mai incurca samsarii, pur si simplu iau masini cat mai ieftine, deci cu multi km, de la firme, inclusiv taxi-uri

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este motivul pentru care "aceeasi masina" e mai ieftina in Romania decat in Germania aproape intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz concret nu povesti: masina am cumparat-o acum 3 saptamani: 

 

Vw golf V an 2004 - km 259 000 cand am cumparat-o. Are tot ce atesta kilometrajul, si nu doar o carte service stampilata. 

 

Prop roman a cumparat-o din Germania cu 4300E cash, negociata de pe la 4500-4600E (cine stie si face afaceri cunoaste ca mai mult de 200E nu prea lasa autohausurile, eventual persoanele private).

 

Eu am platit pe ea 5000E, asta dupa ce am probat in ziua respectiva 15 Vw golf si 30 Ford Focus II. Facand un calcul simplu sa zicem ca el a platit 4300E masina, 100-150E combustibil, 15-30 euro cazare 1 noapte +taxe numere si autostrazi, total= 4600E , daca a mai avut nevoie si de cosmetizati,mai adauga putin, insa a obtinut un profit de 400E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E plauzibil 30000 de km pe an, cam la limita de jos daca e diesel. Daca faci 100 km zilnic cu masina asta inseamna 24000 km pe an doar naveta fara alte drumuri, in Germania sunt multi care fac si 150-200 km pe autostrada zilnic.

 

http://www.autohus.de/fahrzeugsuche/suchergebnisdetailansicht/?number=1158&cHash=16afc310e5af989cb5637e812e59c93e

 

Din ce am auzit autohus ar fi seriosi si nu modifica kilometrii la masini plus ca sunt testate DEKRA masinile, a luat cineva de la ei?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deenman

si s-a dus in germania prin aer? fara sa-l coste nimic nu?

100-150 euro te costa intradevar sa o aduci, plus vineta pe austria, ungaria... + 160 euro numere zoll daca a venit cu dalea de 30 zile.

+ sa zicem ca mergi cu autocaru in germania si tot dai 65 euro... Daca mergi cu masina nu scapi fara 100-150 euro sa mergi incolo...

Nu prea iti ies calculele...sa aduci o masina te costa minim 400 euro..

Modificat de Radu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minim 400 Euro. eu am pus 300 euro atunci el a platit 4300 euro pe masina si inca sa bagi 500 euro taxe ca sa fi tu multumit, si tot si-a scos un profit, mic ce-i drept, dar asa e profitul prin ardeal, fara de cel al samsarilor reali (sudistii).

 

Si apropo, cei care aduc masini de dincolo, umbla mult dupa ele, nu-si bat capul cu masini care nu pornesc, pt ca le aduc pe roti, si nu cauta masini lovite, pt ca nu vor sa pastreze masina mult timp si /sau sa bage bani in ea, cei care fac asta sunt idioti, sau fac asta cu multe masini, in sensul ca nu aduc 10-15 masini pe an ci mult mai multe, cu platforma. 

 

Da masina a venit cu numere zoll de 30 zile, exista metoda in care merg 7 oameni cu un family car sau cu microbus, si impartesc si chiria ( 30 euro la 2 sau 3 depinde cati stau in camera) si combustibilul incolo si incoace, si iesi mai ieftin de cat zici tu.  Totusi pt 200-300Euro cat este profitul, prefer sa  cumpar o masina adusa, verificata si rasvarificata aici de niste cunostinte /reprezentanta decat sa fi mers eu dupa ea, ca nu stiu mare lucru despre masini. 

 

 

Succes, si kilometri sunt reali, pt ca masina a stat 2 luni pe putin la autohaus, pe langa aia au fost verificati la reprezentanta, cu tot istoricul, si mai am eu niste dovezi. 

 

Sa va relatez si voua ceva, sa nu mai puneti botul: eram in targul auto Cj de unde am si cumparat masina, dupa ce veneam de la bucuresti si erau prea multi tepari: am fost in targ, stiam ca am un buget de 5000E maxim, stiind asta inclinam spre ford focus II sedan (2008-2009) sau daca gasesc un ford focus 2011 break (nu alb!) atunci da, si last opel astra H. Nu voiam golf 5 pentru ca stiam ca-l iau din 2004 si cu dotari standard.

 

 

Din toate vw golf 1.9 tdi in tot targul, asta era singurul care afisa pe bord peste 200 000km (vorbim de anul 2004-2005). Pe langa asta, asta nu scotea sunete ciudate, nici la motor nici la suspensie, si urmele de uzura pe volan ma faceau sa zambesc : are o urma de uzura pe partea din spate jos, semn ca a fost condusa mult pe autostrada, fara manevre de "capre" daca ma intelegeti.

 

Succes ca o sa aveti nevoie, si probleme pot sa apara la orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal , nu contest nimic, ziceam doar de calculul pe care l-ai facut tu...ca nu iese .

In rest sa o stapanesti sanatos si sa faci cat  mai multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut curaj sa cumperi o masina la atati km, 90% din romani nu s-ar fi uitat la ea :P sper sa fie reali si daca sunt in Germania pe autostrada ar trebui sa mai poti merge inca 100000 fara investitii mari.

Eu am luat-o din Romania la 200000 si acum am 287000 fara investitii majore deci se poate ! Dar urmatoare masina vreau sa o cumpar sub 100000 sau chiar sub 50000.

 

PS De cand nu se mai pot aduce masini cu numerele alea galbene nu prea mai aduce nimeni masina pe roti din Germania, e mult mai ieftin sa aduci ceva cazaturi cu platforma, le repari ieftin in Romania, dai kilometri inapoi si apoi le vinzi cu profit 1000 de euro la cumparatori creduli.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat cum se confirma din nou zicqla "cate bordeie, atatea obiceie" (stiu, corect e "obiceiuri").

Eu intentionez sa procedez exact invers: la anu vreau sa inmatriculez Polonicu' aici, il vand si vreau un Passat B5.5 diesel, combi, 4x4 cu max 200K km. Din ce am vazut, un 2.5 TDI V6 cu +165PS in conditii de showroom cu istoric complet, verificabil, ar fi pe la 6.500 negociabil, ceea ce mi se pare OK.

Nu mai am chef de tehnica moderna si gadgeturi, prefer una verificata, chiar daca e tehnica deceniului anterior.

Stiu, 6.000 - 6.500 pare mult, insa nicaieri (nici in Romania, nici in Germania) lucrurile bune nu-s ieftine.

My two cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avantajul de a putea vinde o masina (de fapt, de a avea o "piata de desfacere"), indiferent de cilindree si kilometri.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa vedeti ce se intampla, daca faceti asa: " gasesc o masina ok, cu 150 000km pe bord Vw G5, negociez pretul cu vanzatorul, si apoi ii zic sa vorbim serios, si daca-mi zice cati km reali are masina o cumpar indiferent daca sunt 400 000km, doar sa iasa ok la probe. "  Va spun eu ce se intampla, incepe ala sa fiarba si zice faze gen: eu nu am adus masina, eu am luat-o la schimb, cu atatia km. Nici unul nu vrea sa recunoasca. 

 

Asa ca nu va ganditi ca aveti masina de pe germania sau alte tari cu 120 000km veche de 6 ani+ . O medie corecta este de 30 000-40 000km pe an pe persoana fizica, pe firma lucrurile difera. Mai sunt exceptii evident, eu am fost pana in Buc sa vad un hyundai i30 vechi de 5 ani cu 37 000km benzinar, era cu dauna totala, refacut complet, si nu avea itp pe perioada 2011-2013. Dejeaba are km PUTINI, daca ii batea motorul la liber mai ceva ca la un diesel cu volant simpla. Neamtul pune mare accent pe kilometri, o masina cu km putini reali este vanduta scump sau vanduta rapid fara sa mai apuci tu din Ro sa ai sanse la asa ceva.

 

O masina daca are km multi, nu inseamna ca o sa pice toate de pe ea, si de schimbat una alta, este usor si ieftin zic eu. Fiecare isi cumpara masina in functie de buget, dar mai important in functie  de ce cheltuieli ulterioare isi permite. Stiu foarte bine baietasi cu bmw 320 cu roti de 18 , care nu-si permit anvelope, sau schimbarea bucselor mare la numar, asa ca o forjeaza 3-4 ani si o schimba. este amuzant sa circuli cu 140-200CP pe drumurile noastre "impecabile" cu cauciucuri cu profil de 3-4mm,  si cand ii mai aud si pe astia cu dotul, mor!!!!!. Asa vedem la stiri, cum i se rupe unui bo$$ aderenta, baietas de ce iti iei masina din aia, daca doar anvelopele te costa 2500-4000 Ron, tu nu-ti permiti asa ceva, toti isi pun briz briz-uri second sau chinezesti, ca sa arate bine, dar cand vine vorba de siguranta, nimeni nu se gandeste la asta.

 

O masina intretinuta, se observa dupa multe indicii, trebuie doar o persoana care stie ce sa observe, si eu am fost norocos ca am avut un prieten, ca altfel eu nu stiam la ce sa ma uit.  Nu moare lumea daca trebuie schimbat un ambreiaj, sau o pompa sau mai stiu eu ce, este perfect normal, si nu va asteptati sa va vinda nimeni o masina cu toate consumabilele schimbate recent, ca-i scade profitul. La cata foame este acum, si la cate masini se aduc, profitul este minuscul, si nu renteaza sa-ti lase masina cu rezervorul full, sau cu uleiul schimbat, sau distributie schimbata. deci vorbe gen consumabile schimbate recent, distributie schimbata sunt fictive si putin probabile.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1

Singurele sanse sa gasiti o masina cu km putini sunt masinile care au fost la persoana privata. Si alea bune in Germania sunt destul de putine la pret bun (majoritatea sunt la preturi peste medie).

Nu inseamna ca nu poti sa dai de o masina buna care a fost de firma. Sunt firme mari care schimba flote la x ani. Ele sunt date inapoi la dealer sau auhause-uri mari.

Inca un lucru...l-am mai zis. Nu cumparati masini care sunt pentru EXPORT. Ai sanse mari sa iei o (semi-) teapa.

Ca si fapt divers , o mica povestioara. Un amic de-al meu a plecat sa isi ia un Audi A4 din Germania. Dar cand a vazut in ce stare erau alea pe care le rezervase (in limita bugetului lui), decis sa nu mai piarda bani pe drumuri si moteluri, a plecat inapoi inspre tara.

In drum spre casa, cred ca mai mult ca sa nu se intoarca cu mana goala si-a luat un A4 din Oradea (proaspat adus :)). Masina era aproximativ asa cum isi dorea dar cu 2000-3000E mai putin decat si-ar fi luat-o de dincolo. Bineinteles ca nu are km reali pe bord (doar 100k mai multi) dar cu 500-600E i-a facut o revizie totala . Imi zicea ca ii pare rau ca a pierdut bani pe drum cand mai bine ii baga in piese la o masina luata din RO de la un samsar. E si asta adevarat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali, teoretic is de acord cu ce zici tu acolo, cu o mica obiectie: sa cumperi cu buna stiinta o masina cu km. dati inapoi e ca si cum te-ai insura cu tranta cartierului, stiind dinainte c-or bucsat-o toti, pe principiul "da' macar gateste si aspira".

Poate unora li se pare uj aspect cu care pot trai; eu nu fac parte dinte ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu-i inteleg pe astia care cumpara masini stiind ca sunt  cu km dati inapoi. Macar da-i in judecata dupa ce cumperi masina sau nu o lua de la bun inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dau km inapoi pt ca asa ne place noua. Sa vedem km cat mai putini in bord, eventual tipizari gen 80.000, 110.000 smdp.

Daca noi ca si cumparatori am fi acceptat din start o masina corecta insa cu km multi, nu si-ar mai fi batut capul samsarii cu datul km inapoi.

Insa daca noua nu se place sa vedem doldora de km in bord, atunci se conformeaza si ei. 

 

Si atata timp cat multi vor stramba din nas la vederea unui km marit, vanzatorii de masini vor aplica aceasta tehnica in continuare.

 

Ideal desigur, ar fi sa cumperi direct de la persoana fizica sau de la un autohaus din reprezentanta.

 

Insa, precum au spus si altii inainte mea, o masina buna si corecta nu e ieftina nici in Germania.

Aviz celor ce vor masini impecabile la pret mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista masini impecabile (dpdv tehnic si optic) la preturi mici, insa cu multi km. Combi-urile albe din 2011 de ce credeti ca sunt asa ieftine? pt ca au 200 000-300 000km , de aia. Germania pune accent pe numarul de km. Eu nu am fost deloc speriat de 259 000km pe bord. ba din contra!!!!: am zambit in sfarsit una adevarata. Asta cautam, nu povesti cu 110 000km, povestile astea dau nastere topicurilor in care masina X modelul X este de rahat, fiindca defapt ea nu are rulajul respectiv. 

 

Si apropo de marcile straine, si de intrebarea vazuta in ultimul timp " de ce nemtii cumpara dacia logan noi, si nu folosesc masinile lor vechi? " pentru ca o masina Vw/Audi/ Bmw nu are acelasi impact pe care-l are in Romania si in tarile vestice, la noi daca esti in logan, esti tampit, ai facut cea mai praosta alegere, cu toate ca sunt masini foarte ok. Ele sunt huiduite, pe nedrept, una din cauze fiind ca se depreciaza exagerat de repede, fata de un Vw sa zicem. De asta sunt alergici romanii la masinile cu km multi, vor sa aiba impresia ca sunt destepti ca si-au luat masina nemteasca cu km putin si in stare impecabila, pana cand iti cade ceva, si apoi incepti sa-ti pui semne de intrebare. 

 

Caz concret: un coleg de munca si-a cumparat Citroen C4 an 2005 1.6 hdi, pe bord 150 000km, cam dupa jumatate de an i-a aparut o problema, masina fiind dusa in mai multe locuri pt o verificare amanuntita. Uite asa i-a descoperit o eroare in bord la 300 000km +, asta se intampla prin 2009-2010, cand nu se pricepeau asa bine tehnicienii la dat km inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu: atata vreme cat masina o sa aiba status de simbol social si va fi perceputa drept o prelungire a propriului ego, tot atat timp se vor cauta "Golf 4 cu 120.000 km., carte service, impecabila, recent adusa, accept orice test."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali, teoretic is de acord cu ce zici tu acolo, cu o mica obiectie: sa cumperi cu buna stiinta o masina cu km. dati inapoi e ca si cum te-ai insura cu tranta cartierului, stiind dinainte c-or bucsat-o toti, pe principiul "da' macar gateste si aspira".

Poate unora li se pare uj aspect cu care pot trai; eu nu fac parte dinte ei.

:) Totusi cred ca e mai ok sa sti ce iei decat sa crezi ca ti-ai luat-o "tipla" de la vreo bunicuta (vezi reclama Golf 3)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corecte aprecierile de mai sus, pentru cine ochi sa le vada insa doar.

Sa trecem la lucruri mai concrete: cum vi se pare masina de mai jos:

http://www.autohus.de/fahrzeugsuche/suchergebnisdetailansicht/?number=1244&cHash=752db205d237473ae42c342705151bfc

 

Si ca o recomandare, ce ati recomanda pentru cumparare pentru a inmatricula tot in Germania, buget maxim 10000 de euro, as dori tot din grupul VAG si cu 3 scaune individuale pe spate. Cred ca asta restrange aria de cautare la Touran, Sharan si Alhambra ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan nu uita ca si Caddy au modele ptr transport persoane, si nu uita ca usile pe spate nu sunt pe balama...

 

La 10000 euro cumperi si in Elvetia una destul de buna, nu uita ca Elvetienii au limita la autostrada!!, si poti plati vama la frontiera Helveto/Germana in asa fel ca sa nu mai ai nimic de a vedea cu vama Romana unde repede te traduc la prest si Norma Euro.

 

Si la frontiera dureaza aprox 2 ore  se face de o firma de spedition si costa ceva in jurul a 90 euro, in afara taxelor necesare.

 

cauta pe http://www.autoscout24.ch/de/auto  ori pe https://www.comparis.ch/carfinder/default.aspx

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autohus au (sau cel putin aveau) masini mai scumpe decat ai gasi prin alte parti, dar aici ai sansa sa vezi mai multe masini in aceeasi locatie. Par mai cinstiti ca iti dau certificat Dekra. Partea rea e ca nu prea poti sa negociezi cu ei (poate iti lasa ceva dar nu ceva semnificativ) si majoritatea masinilor sunt de flota. Citeste pareri despre ei pe net.

P.S: arata bine Touran-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am gasit sa cumpar o masina din Germania de la o persoana fizica. Masina a suferit o avarie usoara si a inlocuit in curtea proprie farul, aripa si capota, ultimile doua avand alta culoare decat restul masinii. A mai ramas bara din fata care e sparta in partea stanga si e legata cu ceva sarma dar rezista la drum. Masina are TUV valabil pana in octombrie 2014.

Intrebari:

1. daca se scot numere galbene pot tranzita Austria si Ungaria daca am TUV valabil sau mai bine scot numere rosii?

2. pot avea probleme cu politia pe drum daca masca din fata nu e reparata si capota+aripa fata au alta culoare decat masina(precizez ca are ceva document de la politie cu privire la accident)?

3. e posibil ca TUV-ul sa nu mai fie valabil intrucat masina a suferit o avarie si sa trebuiasca alta inspectie dupa reparare? in acest caz singura solutie sunt numerele galbene sau platforma?

4. proprietarul e roman stabilit in Germania(nu stiu inca daca are cetatenie). In cazul in care nu are cetatenie germana mai este necesar sa scoata document fiscal din Romania(poate e absurda intrebarea...)?

5. am citit pe undeva ca mai exista varianta de a convinge vazatorul sa imi lase numerele pe masina pana ajung in tara. Sa zicem ca reusesc...Ce ar trebui sa imi mai dea? Ce acte mai trebuie sa scot in acest caz din Germania? Numerele trebuie sa i le trimit inapoi?

Multumesc anticipat.

Modificat de andrei_aai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!