Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Alta varianta ar fi sa faci tu singur schimbul! Bine,asta daca stii ce si cum :D.

Cumperi toate piese de pe internet si mergi la un "Hobby Werkstatt".O ora costa aprox 15 euro,acu' depinde si de oras.

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am achizitionat de curand un passat din Germania (fab mai 2012), care conform celor de la dealerul de unde l-am achizitionat ar avea garantie de fabrica pana in mai 2014.

Unde este precizata aceasta garantie? 

Reprezentantele de la noi tin cont de aceasta garantie, sau e valabila doar la dealer-ul de unde e achizitionata masina? Este cineva care a beneficiat de aceasta garantie pentru o masina adusa de-afara? In teorie imi imaginez ca acea garantie este internationala, dar practica ne omoara pe noi.

 

Numai bine!

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta cuiva apropiat: a cumparat un golf din germania cu garantie dar dupa o revizie in alt service decat a retelei pbn sau autorizat cum zic ei, a pierdut garantia.

 

intrebi exact la reprezentanta dar ei zic in reteaua pbn sau service autorizat pbn-ului, gen brady.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat in 08/2007 un Golf (ala din semnatura) produs in 10/2006 si am avut o problema cu el; l-am dus la service in Cluj si aia au mormait ceva ca nu-i valabila garantia fiindca masina avea 27.500 km. si nu se efectuase revizia de 15.000

M-am uitat la ei de parca erau picati din luna, i-am intrebat daca vad ce numere sunt pe masina (inca erau alea de Germania) si daac stiu ca acolo se fac reviziile la 30.000. S-au tot scarpinat ei da' pana la urma s-au executat.

 

Deci da. e valabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exact in aceeasi situatie sunt si eu, am luat-o cu 25k km si vreau sa fac o revizie (ca ma apropii de 30k) si vroiam sa stiu daca garantia se pastreaza sau nu ca sa stiu daca-mi aduc uleiul si filtrele de la reprezentanta din germania sau le iau de la reprezentantele noastre minunate ca sa nu comenteze astia la garantie (desi si alea ar fi cu factura de la dealer, dar nah...s-ar putea sa cer prea multe pentru tara noastra minunata)

 

Multumesc pentru raspunsuri!

Numai bine!

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa le aduci, insa cu factura care sa dovedeasca proveniena. O sa maraie, ca nu se poate, ca bla, insa daca te tii sus si tare de gen "astea-s materialele mele, platesc doar manopera" pana la urma o sa accepte, insa o sa-ti puna in vedere ca nu-si asuma raspunderea pentru functionarea defectuoasa.

Big whoop...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai, nu-si asuma raspunderea pentru functionarea defectuoasa, adica "pa pa garantie" (din cauza ca am pus consumabile proaste din Germania :)) ).

Pe viitor le voi aduce consumabilele de-afara , dar momentan nu vreau sa le dau motive sa "scartaie" la o eventuala nevoie de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am depus actele necesare (copie carte masina, copie talon, copie CI+cerere) in vederea eliberarii unei adeverinte de la ANAF pentru dovada plata si nerestituire taxa auto, masina fiind achizitionata de primul proprietar dupa 2007. Intrebare este daca nu detin copie dupa dovada de plata (chitanta) se elibereaza adeverinta? daca nu de unde se poate obtine aceasta dovada de plata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://home.mobile.de/AH-ZIMMERMANN-KAMMER#ses_179736472

 

Navigand pe mobile.de, am gasit adresa de mai sus. Acest dealer are niste preturi extrem de mici la masinile pe care le ofera spre vanzare = prea mici ca sa fie adevarate.

Stie cineva despre ce este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Abend des 31.05.2013 wurden durch einen
Hackerangriff von aussen Fahrzeuge zu extrem günstigen Preisen auf
Mobile.de  eingestellt. BMachen Sie keine Anzahlungen. Ü berweisen Sie
kein Geld an diese Hacker! Der Vorfall wurde zwischenzeitlich bei der
Polizei angezeigt. Der Mobile-Fahrzeugbestand wurde gelöscht!!

 

l-au  hackuit !

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARPShooter

Am gasit un Audi A3 2.0 TDI 140PS 6-Gang din 2005 cu 150000km lovita in fata ce credeti e mult 3000 euro pe ea?



Am gasit un Audi A3 2.0 TDI 140PS 6-Gang din 2005 cu 150000km lovita in fata ce credeti e mult 3000 euro pe ea?

 

post-62048-0-76504800-1370193954_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazuta la fata locului daca s-au cracanat traversele e problema mare,daca este lovita usor fara sa-i fie afectata structura fata ceea ce nu cred dupa cum arata capota si este vorba  de trager,radiatoare,bara,faruri,capota,aripi,de descurci prin dezmembrari dar te duce mult si nu renteaza decat daca o lucrezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa faptul ca o platforma pana in tara costa destul de mult. Eu zic sa cauti ceva care ii in stare mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de costuri (probabil s-a mai discutat, insa o mica reamintire e intotdeauna binevenita):

 

pentru numerele de de tranzit cu banda rosie (Ausfuhrkennzeichen) trebuie asa:

- PRIMUL PAS: Internationale Versicherungsnummer (se face de ex. la orice birou ADAC): 80Euro/2 saptamani, 160 Euro/luna, indiferent de numarul de luni (320 Euro/2 luni, 1.600 Euro/10luni, etc.

- PASUL DOI: cu asta, cu BRIEFUL MARE + BRIEFUL MIC (talonul) si cu dovada ca TUV-ul si AU (Abgasuntersuchung) sunt valabile se merge la Zulassungsstelle (serviciul de inmatriculari);

- acolo se intocmeste documentatia necesara (cca. 40 Euro, in functie de land);

- PASUL TREI: cu o cerere de inmatriculare pe care o primiti de la Zulassungsstelle se merge la un birou care face numere, de regula, sunt in imediata apropiere (placutele costa 25 Euro, se fac si se elibereaza pe loc);

- PASUL PATRU: cu noile placute si cu placutele vechi demontate de pe masina se merge inapoi la Zulassungsstelle, acolo vi se elibereaza brieful mare+brieful mic cu numele vostru.

TOTAL: 1 luna: 160+40+25=225 Euro, 2 luni: 320+40+25=385 Euro, 3 luni: 480+40+25=545 Euro.

 

Gata ! :)

 

Daca aveti toata documentatia necesara, in functie de cat de multa lume asteapta, poate dura intre 40 de minute si cateva ore.

 

Programul e de regula intre 07:30 si 16:00 de luni pana joi, vinerea intre 07:30 si 12:00. Informati-va din timp despre sarbatorile legale din landul de unde luati masina, ele nu sunt aceleasi in fiecare land si in niciun caz nu coincid cu cele din Romania (decat foarte rar).

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARPShooter

acum va raspund cu apreciere

imi este un fel de bobby sa ma ocup de masina mea sa-o repar sa o descopar si sa comunic pe forum some DIY's, si ma gandeam cu audiul respectiv as mai trai sentimentul cum e cand vad rezultatul mainilor mele la reparatie :)

 

Nu ma gandeam sa o aduc pe trailer ca asa costa mult si in anunt scrie ca este unbedingt fahrbereit si nici airbagurile nu sunt sarite.

 

Und die Antwort an dem Herrn Moderator. Die Informationen aus deinem Post oben haben mir aufgeklart, dass mir 150 Euro Ausgabe fur die Rotteschilder nicht reichen und ich muss mindestens  mit 250 euro + Benzinkosten 150Euro rechnen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina aia n-o sa poti ajunge niciodata in tara in starea in care e, indiferent daca e capabila sa ruleze sau nu. Farurile stau aiurea, capota si bara fata nu se preteaza la condus (la viteze ridicate exista riscul sa se desprinda de caroserie) etc. Daca Politia nu-ti face probleme, poti fi sigur ca vamesii o sa-ti faca.

Pentru numere poti lua in calcul un minim de 80 Euro pentru doua saptamani, 40 Euro pentru ocumentatia de inmatriculare si inca 25 pentru numerele propriu-zise, deci 145 Euro. Inca un 200 pentru benzina si 20 pentru vignete, minimum-minimorum 370 Euro.
 

Mit dem Auto werdest du nie im Leben in die Lage nach Rumänien fahren dürfen, egal ob es unbedingt fahrbereit ist oder nicht. Die Scheinwerfer stehen schief, die Motorhaube und vordere Stoßstange sind vollkommen nicht fahrfähig (beim erhöhten Tempo entsteht die Gefahr dass die vom Wagen zertrennen), etc. Wenn die Polizei dir kein Ärger machen wird, dann ganz bestimmt, die Zollbeamten.

Für die Ausfuhrkennzeichen ist minimal mit €80 (Internationale Versicherungsnummer) + €40 (Zulassungsunterlagen) + €25 (Kennzeichen) = €145 Euro plus Spritkosten (etwa €200) plus Vignetten für A und HU (€20), also €370 Gesamtkosten mitzurechnen.



 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- PRIMUL PAS: Internationale Versicherungsnummer (se face de ex. la orice birou ADAC): 80Euro/2 saptamani, 160 Euro/luna, indiferent de numarul de luni (320 Euro/2 luni, 1.600 Euro/10luni, etc.

 

Asta e ceva nou introdus? Acum un an mi-am adus masina din profil din Germania si nu a trebuit asa ceva. Ce reprezinta mai exact actul acesta?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asigurarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asigurarea...eu am facut-o la tot de acolo de unde am luat numerele provizorii de Germania. S-a schimbat ceva de anul trecut?

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a scumpit (cred) atata tot. Eu am facut-o la ADAC fiindca oricum am cont client la ei, insa tarifele sunt aceleasi.

...chiar nu intelegeam ce-i asa mare frasuneala cu numerele "galbene". Poi, pe 2 saptamani probabil ca renteaza numerele rosii, insa de la o luna in sus, devine maxim de scump. Tin minte ca atunci cand am luat Golfu', in 2007, am platit pe numere rosii luate la Reutlingen 260 Euro. Ce-i drept, nu mai retin daca erau pe 2 sau 3 luni, cert e ca si pentru doua era ieftin comparat cu cat costa azi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noiembrie 2011, numere zoll (margine rosie) cu valabilitate 3 luni a costat 300€. Asigurare, verificare (la acte), si inspectie tehnica echivalentul itp-ului romanesc.

Atat m-a costat cand am luat balena din würzburg.

Cred ca s-au scumpit toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la o  firma ce aduc masini pe trailer Dortmund - Bistrita 370 euro. Probabil se mai poate ciupi nitel. Eu zic ca si daca castigi 2 zile tot e ceva, doar ca ramane faza cu luat masina pe neve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe forum ca ar fi niste Autohaus-uri destul de ok si nu foarte scumpe in zona Dortmund/Essen/Koln.

As dori sa-mi cumpar o Skoda Octavia/Volkswagen Passat/Golf si as avea nevoie sa gasesc mai intai niste Autohaus-uri serioase. 

Mersi anticipat.

Modificat de scooby009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zona mentionata este plina de turci si panarame de masini. Ce inseamna autohaus-uri serioase? Germania nu mai e de mult cum crezi. Daca vrei masina cat de cat sigura, varianta unica este dealerul autorizat insa acolo pretul e pret si nu se vand iluzii. Cumparand second nu ai nici o garantie sau acoperire. Daca ai cunostinte temeinice de a "vedea" o masina buna atunci poti merge la shopping. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!