Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

la mine problema e ca nu are tuv cazanul de vw 4 motion care vreau sa-l iau (din cauza ruginii.).daca nu as avea nevoie de urcat la munte iarna  nu mi-as lua 4x4 ca nu i vad rostul.dar nici bani multi nu vreau sa bag in masina care o distrug prin sare si drumuri de munte inzapezite si denivelate .

cum o fac masina de iarna nu ma intereseaza decat sa bun becu pe ea si sa petecesc gaurile si sa i dau carbid.nu mai vreausa bag masina scumpa pe sare ca am observat ca dupa fiecare iarna apar zone ruginite.(suruburi,pete pe esapament ,pe bratze,etc)

nu a fost nmeni pe croatia serbia in ultima vreme?

varianta cu platforma cade .nu sant dispus sa ingras capusele alea scarboase si parazite care stau la cotitura cu platforma.

Modificat de maurice2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
DragosCatalin87

Se mai cumpara masini din Germania? Este rentabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa stii ce cumperi,mai ales nr de km,eu zic ca da... :)

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!de ceva vreme au aparut la vanzare in tara ,masini aduse din germania cu numere negre,nu de tzoll.care este procedura de radiere din DE si de inmatriculare la noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai important e sa aibe atat brief-ul mic cat si cel mare. In alta ordine de idei, in cazul masinilor sh, este ideal un aparat de verificare a grosimii stratului de vopsea. Afli imediat ce a fost revopsit la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu numerele galbene nu este numai la unguri,unde mai poti sa o scalzi cu mici atentii,la austrieci ameda este cuprinsa intre 1400-4000 euro +400 asigurare asa ca nu este de joaca.Stiu pe cineva care a cumparat un ford cu 500e si a fost oprit de politia austriaca si a platit 1400 e amenda si obligat sa faca asigurare pe teritoriul austriei de 400 e,deci s-a nenorocit.Nu poti pleca sau abandona masina deci trebuie sa platesti.Asa ca mare grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e problema in Austria cu numerele galbene. Am venit luna trecuta cu numere galbene (constrans de situatie) si m-am intalnit intr-o parcare cu politia austriaca. Nu m-au intrebat nimic desi s-au plimbat pe langa masina. S-au luat de alti clienti de prin parcare.

In Romania la fel, nici o problema, desi am trecut pe langa 15-20 de radare pana acasa (am cam traversat tara).

Singura "atentie" a fost la vama ungaria-romania, ca deh...acolo asa e traditia.

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as vrea, daca se poate, sa nu se mai discute despre tema "nu e legal sa mergi asa, insa se poate, cu "atentia" cuvenita politistilor unguri", OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   In germania sunt mai multe feluri de nr negre. Negru cu litere albe, albastre si verzi. Cele albe sunt pentru masinile de epoca,(la fel in Olanda Danemarca) iar cele colorate una este pentru serviciile speciale gen sri si spp, iar alta sunt ale bisericii catolice, ca sunt mai cu mot. Nu stiu exact ca verdele e spp si albastrul biserica, sau vice versa. Ideea este cum a reusit sa o aduca cu nr astea ? Si daca stau bine sa ma gandesc, s-ar putea sa fie cea mai tare afacere de pana acuma, "carausul" folosindu-se de o fundatie, prin care aduce masina, chipurile donata, iar la donatii, exista scutiri mari de taxe, sau poate nici nu se aplica vreo taxa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat costa o verificare tehnica in Germania si care ar fi cea mai recomandata?

Dekra, adac, tuv?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

... cred ca si o reprezentanta/dealer VAG te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajunge undeva pe la 1-200 de euro, functie de pachetul de verificari dorit. Personal sunt fan ADAC dar si un raport TUV e foarte bun, Problema e programarea necesara pentru aceste servicii.



... cred ca si o reprezentanta/dealer VAG te poate ajuta.

Chiar nu e recomandat, competenta e destul de limitata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult!

Ma intereseaza in primul rand ca masina sa nu fi fost busita rau (lonjeroane indoite samd) si sa nu aibe probleme la ambreiaj/volant, eventual compresie motor...

In rest la 100.000 km nu prea ma astept sa aibe alte probleme, pt ca istoricul arata ca a fost intretinuta corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea a fost intretinuta si nu vreau sa imi amintesc ce a iesit.

 

Lista de preturi pentru verificari ADAC:

 

Fahrzeuguntersuchung ADAC-Mitglied Nicht-Mitglied

Gebrauchtwagenuntersuchung  75,00 € 105,00 €

Oldtimer-Youngtimer-Bewertung  99,00 € 129,00 €

Motorleitstungstest bis 149 kW  65,00 € 90,00 €

Motorleistungstest ab 150 kW 85,00 € 120,00 €

Motorleistungstest Allrad bis 149 kW 90,00 € 120,00 €

Motorleistungstest Allrad ab 150 kW 110,00 € 145,00 €

Fehlerspeicherauslesung  20,00 € 30,00 € K

arosserieCheck (Reparaturspuren/Lack) 40,00 € 60,00 €

FahrwerksCheck mit Achsvermessung  25,00 € 45,00 € 

InspektionsCheck (Voruntersuchung zur HU/Kundendienst) 19,90 €  29,90 € 

Frühjahrs-/ WinterCheck  19,90 € 29,90 €

UrlaubsCheck  19,90 € 29,90 €

Frühjahrs-/WinterCheck inkl. Räderwechsel (Komplettrad) 29,90 €  39,90 € 

Klimaanlagen-Wartung  55,00 €  77,00 €

Klimaanlagen-Desinfektion  20,00 €  30,00 € 

Klimaanlagen-Dichtheitsprüfung 25,00 €  35,00 € 

ProlemCheck (pro 5 Minuten)  6,00 €  9,00 €

Abgasuntersuchung bis Baujahr 2005 32,00 € 32,00 €

Abgasuntersuchung ab Baujahr 2006 22,00 € 22,00 €

Motorrad-Untersuchung 40,00 € 60,00 €

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Juliaen, super utila lista!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul pentru manopera la dealeri VAG e cam 100 euro/ora. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 de euro / ora e pretul minim, in Munchen de exemplu cel mai ieftin service e pe la 90 euro cu TVA (service mic de familie).

Reprezentantele pleaca de la 115 plus 19% TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, deci se poate si mai bine.  :D Mai ramane problema cu programarea. Majoritatea dealerilor din orasele mari sunt "fully booked" pe o saptamana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 de euro / ora e pretul minim, in Munchen de exemplu cel mai ieftin service e pe la 90 euro cu TVA (service mic de familie).

Reprezentantele pleaca de la 115 plus 19% TVA.

 

De curios cam la cat ajunge apoximativ un schimb de ulei + toate filtrele + manopera in Germania, pt un motor 1.9 TDI PD ? S-ar putea sa stau o perioada mai lunga in Germania si de aceea ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentante pentru revizii exista pachete la oferta iar pretul nu e chiar de speriat. Eu am facut ultima revizie la ~98.000km (5 ani) - ~300 Euro (a inclus si schimbarea lichidului de frana) + ~120 de euro ulei si filtru.

 

Dar daca nu tii mortis sa o faci la reprezentanta, iti cumperi de pe net piesele si revizia la un service mai micut nu te duce mai mult de 100 Euro (ATU de ex.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si oferte pentru schimbarea uleiului. Cumperi toate piesele de la ei si manopera ii gratis. Verifica la ATU (parca acolo am vazut oferta asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar vorbim de piese AM. In aceeasi bani se gasesc pe net OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io nu stiu, n-am auzit treburi bune despre ATU. Ideea e ca aia lucreaza cu muncitori temporari, care cum dau de o oferta mai buna de munca, una-doua se cara; polonezi, turci, romani, sarbi... Io pe cine am intrebat pe-aici "pe unde va faceti reviziile" unu' n-o avut lucruri bune de zis despre ATU.

 

Mi-am facut revizia de 30.000 km. la VW si m-a costat 149 Euro cu uleiul adus de mine (35 Euro); deci nu-i scandalos de scump si se poate negocia pretul.

Avand in vedere faptul ca am facut-o la 27.500 km. si pentru urmatoarea verificare m-au programat la 60.000 km. sau la 2 ani, eu as indrazni chiar sa spun ca e mai ieftin chiar ca in Romania :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bwwlan, in cei 149 euro ce filtre au intrat? Ca din cate stiu eu in Germania nu se schimba toate filtrele la fiecare revizie ca si in Romania. E bine daca accepta sa mergi cu uleiul tau. Nu puteai sa cumperi tu si filtrele si ei sa-ti faca doar manopera? Cat ar fi costat in cazul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!