Jump to content

Climatronic A3 8p


Beshcu
 Share

Postare recomandată

Tot o eroare d e genul cu upper limit exceeded am si eu la function test, pe v158 si g220, am verificat vizibil si practic aceasta actioneaza, la fel ca si colegul daca o sterg apare dinnou ce sa fie?

Nu reusesc sa fac sa imi mearga clima cum trebuie, am schimbat compresor, am schimbat radiator cu tot cu uscator, am schimbat freon, toate noi, freon r134a, teviile sunt reci, imi baga cat de cat rece in masina dar nu destul, adica transpir in masina cu temperatura la min si ventilatia la max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    10

  • Al Bundy

    9

  • Beshcu

    5

  • kretu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

inseamna ca V158 nu lucreaza corect si trebuie schimbat. Sau e vre-un senzor de temperatura ce raporteaza eronat si nu da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare , 

Am o ciudata problema la Audi a3 8p Bmn dsg 2006 legata de climatronic, 

Va explic tot ce stiu pana acum legat de aceasta problema decand am cumparat masina :   Aerul conditionat nu baga rece baga cald , dar  in mers Baga rece ! 
 

-daca sunt pe autostrada , nici o problema functioneaza perfect

-daca ventilatorul motorului a ajuns la temperatura de functionare si porneste functioneaza perfect

-butonul eco nu ramane aprins

-instalatia are gaz

-ventilatoarele sunt noi

-Eroare in modul climatronic : 01487 system function test upper limit excedeed (Nu am vag com a fost scanat cu un program multimarca) 

 

Primul garaj care a verificat masina sa indreptat direct catre o factura de 1280 de euro , care includea printre altele compresorul si radiatorul ac (precizez ca nu sunt in romania dat totusi pretul este un pic de neinteles pt un garaj particular) 

 

este posibil sa fie compresorul ? Sau alt ceva ? Va multumesc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ross tech despre eroarea la modelul tau: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01487

te indeamna sa citesti https://forums.ross-tech.com/showthread.php?6641/page3 unde se pare ca o procedura de basic settings rezolva problema:

Car running at Idle - Basic Settings 003 - wait till it stops blinking - then Basic Settings 004 - after that Cycle Ignition and look for Codes.
Basic 003 can take up to 10 Min. - Basic 004 up to 5 Min.
If 003 doesn´t do anything - try holding rpm at about 2000 rpm during BS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul rapid , sa fac asta am nevoie de vaag com presupun ,  daca cumpar de pe ebay sau alte siteuri de comert online , in afara de compatibilitate hex can , oare merge sa fac cu o copie sau litle ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat un cablu si interfata vdcs , va tin informati de evolutie ,

ieri dupa cateva ore de condus in oras fara sa functioneze , la semafor a inceput sa bage aer congelat , totul functiona perfect , am ridicat capota si ventilatoarele erau pe viteza 2 si raspundeau la comanda climatronic (porneau si se opreau cand apasam econ ) a durat aproximativ 40 minute ? minunata tehnologie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dragi colegi, am decis sa postez aici, am mai intrebat sim pe forumul de la audi dsar acolo nu am gasit solutia pentru problema mea.

Incep cu inceputul, trebuie sa fac eu toata treaba, am fost in mai mult locuri unde se ocupa cu clima toata lumea imi spune ca e totul perfect dar nu merge nimic bine.

Am schimbat aproape tot ce tine de clima partea de la motor, ma refer la radiator clima, filtru uscator, compresor cu tot cu valva, supapa de expansiune, etc.

Zilele trecute a decedat potentiometrul G220 de la clapeta V158, azi am schimbat-o noua de la Valeo, eroare nu mai am, basic setingul nu il poate face pe aceasta clapeta, cand pornesc clima presiunea de pe admisie scade foarte putin, presiune pe partea de inalta face foarte putina.

Am sa atasez niste imagini ca sa vedeti cum stau parametrii, poate va dati seama ce as putea sa mai fac, toti parametrii au fost cititi cu clima cum e in imagine si imaginea de la manometre la fel tot la fel cu climatronicul.

Las imaginiile cu parametrii, poate ei spun mai multe decat mine.

parametrii 1.png

parametrii 2.png

parametrii 3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt imaginiile de la manometru si climatronic in timp ce faceam citirea parsametriilor.

20200708_102723.jpg

20200708_102743.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare tuturor

Va rog, am nevoie de un sfat. M-am blocat si nu stiu ce sa fac. La un A3 (2009)climatronic,  am schimbat motorasul corespunzator flapsului de recirculare. Aveam eroarea V113 mechanical failure. Nu stiu exact ce s-a intamplat, dar nu mai reusesc sa trec de pasul cu BASIC calibration. Am cautat pe mai multe forumuri straine si am incercat cam toate variantele de recalibrare dar nu reusesc. 

In momentul in care incerc sa fac calibrarea, motorasul porneste si se opreste imediat (am incercat si varianta cu el liber, nemontat pe pozitie). Dupa incercarea calibrarii, apare si eroarea 00735 Potentiometer in positioning Motor for Air  recirculation Flap (G143) - Implasuible signal.  Dupa cateva incercari reusesc sa o sterg, ramanand doar eroare cu basic settings.

Mentionez ca am incercat cu motor nou (after market) cat si cu 3 motorase originale SH. De cand am schimbat motorasul nu mai porneste A/C.  Pana atunci nu am avut niciun fel de problema pe partea de climatronic.

Multumesc pentru timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste AC ul, deoarece ai ramas cu eroare.de Basic Settings si nu o poti finaliza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de info.  😉 Un sfat cum as putea sa finalizez basic settings?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar prin remedierea defectului, ca sa nu mai apara eroarea. Dupa care poti face setarea de baza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este destul de ciudat ce se intampla. In momentul de fata singura eroare prezenta este Basic settings. Dupa fiecare incercare primesc eroarea 00735 Potentiometer in positioning Motor for Air  recirculation Flap (G143) - Implasuible signal.  Probabil, motorasul chiar daca e nou nu isi face treaba corespunzator.  Voi incerca cu un alt motoras. Multumesc pentru sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , acolo este problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tutror. In cele din urma am reusit sa finalizez basic settings. porneste si a/c, pare sa fie totul in regula. Sunt totusi nelamurit, de ce functia de basic settings a ramas off. Nu era normal sa revin on in momentul cand adaptarea s-a finalizat? Multumesc

 

 

 

20240221_162713.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!