Jump to content

Pentru ce sunt senzorii acestia?


Recommended Posts

omex30

Salutare,

Eu am un golf 7 1.6 TDI de 110 cai si am cautat pe internet totul, dar nu am gasit nimic. Care este diferenta dintre senzorul din stanga si cel din dreapta? De ce sensorul din stanga are un singur furtun (input), iar cel din dreapta are doua. Din ce am cautat pe internet unul ar trebui sa fie sensorul diferential de presiune pentru DPF, iar unul pentru recirculare gaze arse, dar momentan nu stiu cum sa-i deosebesc. A doua intrebare ar fi de ce stangul are un singur furtun? Face diferenta cu presiunea atmosferica?

Puteti vedea imaginile la acest link: https://drive.google.com/drive/folders/1C-A0Rv4cNgLZyo6mBWe5rMFeYfjvtxkk?usp=sharing

Weekend fain,

Link to post
Share on other sites
AndreiZi

@omex30 , vei intelege perfect din schita 

senzori.PNG

sen.PNG

Link to post
Share on other sites
  • loghy changed the title to Pentru ce sunt senzorii acestia?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • zorro79
      By zorro79
      Incep un topic nou pentru noua masina.
      Pana in dec am detinut un Golf 6 SW 1.6 Tdi Confortline BMT 
      Ianuarie 2017 ma gaseste cu un upgrade la Golf 7 1,6 TDI tot Confortline si BMT. 
      Masina e din 20.09.2015 si are 18.000km. 1.6 tdi cu 105cp.
      E a cincea masina cu 1.6 TDI. Stiu ca unii fani VW de pe forumul asta ar considera treaba asta un blestem, dar pentru mine e o mica "binecuvântare" motorasul asta!
      Mașina am luat-o de la un dealer VW din FR, deoarece momentan imi fac veacul pe acolo. 
      Masina asta nu a fost planificată, dat fiind faptul ca sotia are un Polo 6R 1,6 TDI - DSG Sportline si eu una de firma SKODA Rapid 1.6 Tdi Edition din DEC 2016 si înmatriculată in 5 ian 2017.
      Minunea s-a întâmplat ca mi-a facut cu ochiul de pe net si dealerul mi-a facu o ofertă de nerefuzat. (Garantie premium 2 ani, roti noi de iarna de tabla cu Wintercontact ts 850 si capace Vw, covorase de vara si iarna, covor portbagaj, prima revizie gratis etc)
      Initial ma batea gandul la un Tiguan, dar dat fiind faptul ca nu ies cu ea pe offroad, si portbagajul e mai mic si comportament mai putin dinamic am mers pe Golf SW.
      Fata de Golf 6 SW Confortline, 7-ele are si câteva minusuri nu doar plusuri.  cum ar fi lipsa ornamente cromat geamuri exterior, lipsa lampi interioare la picioare, lipsa leduri rosii ambientale (alea 2 mici din tavan) ce cad pe schimbator. Si ce ma supăra cel mai mult (doar vizual) este inlocuirea pedalei de acceleratie din pedala sport in podea, cu una clasica. Dar faptul ca are ACC ma face sa uit de toate astea. 
      Desi era curata de la dealer, era ținută in showroom, in primul weekend am lucrat vro 10 ore pe ea. Detailing exterior - Si putin la interior. Despre asta vom vorbi mai tarziu... ca e mult.
      Jantele noi de tabla, le-am tratat cu soluție antirugina transparenta de 2x.
      Poze mai multe o sa fac cand iese soarele ! 


    • Wisdom
      By Wisdom
      Salut Colegi. Apelez la voi cu o problema. Este vorba de un Vw Passat din 2002 B5,5. 
      Raman luminile din bord aprinse peste noapte fara ca luminile sa se aprinda. Am verificat instalatia electrica, becurile, etc fara sa depistez nici o problema.
      Pusa pe VCDS apar urm probleme. Ceva pareri?
      Multumesc!

    • dan2007
      By dan2007
      Va salut stimati colegi!
      De ceva vreme, pe la 80Km/h masina nu mai trage. Sunt aproape sigur ca ramane fara motorina dar nu stiu cauza. Daca merg cu ea apasand lent acceleratia si cresc treptat si incet viteza pot sa ajung la maxim 110Km/h. Daca ambalez brusc(depasire) sau urc un pod si vreu sa turez motorul, se tureaza in prima faza dar la un moment dat efectul e ca si cum nu ar mai primi motorina si merge franata. Daca o las din acceleratie incet , pot sa accelerez treptat din nou...
      Problema e ca nu stiu nici un meserias adevarat in Timisoara si sunt satul de platit teste cu laptop-ul care "nu sunt sigure 100%" . La un service mi-a spus sa schimb debitmetrul si "poate nu mai face asa". Nu am nici bani sa fac incercari pana ajung la adevarata defectiune. Nici pentru siroco nu am gasit pe cineva care sa vrea sa il desfaca si sa il repare. Sunt din Timisoara, masina e Transporter 2,5TDI din anul 1998 euro3. Am schimbat filtrele de motorina si aer si am curatat tubulatura si debitmetrul (sitele acestuia) dar nu a avut nici un efect.
      As cumpara debitmetru daca cineva imi poate imprumuta cateva minute unul ca sa il pot incerca si sa nu dau sute de lei degeaba. E totusi criza...
      Daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat si cu un nr de telefon pentru problema mea : meserias adevarat pentru motor si meserias pentru siroco( e tipul care incalzeste apa din motor si are un programator in bord cu zilele saptamanii si orele la care vreau sa porneasca cu afisaj in limba Germana)
      Va multumesc!
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri