Jump to content

Probleme specifice Karoq


pongo73
 Share

Recommended Posts

:) Cu lama in yala era destul de logic.

Insa din ce zice @safari hunter se intelege ca se descuie si de pe clanta - vezi comparatia cu cardul bancar

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi asa s-ar deschide masina si cu bateria din cheie moarta, lucru care nu se intampla, am experimentat pe pielea mea acum cateva zile asta, nu s-a deschis decat fizic, cu lama in yala.

Link to comment
Share on other sites

safari hunter

Cristian @ am revăzut tutorialul de pe YTb și ai dreptate. Fiind totuși o comunicare de mică proximitate, cum se arată la pornirea motorului după acces unde nu mai vorbim de acționare fizică, ar fi fost posibil. Totuși, nu. 

 

Link to comment
Share on other sites

Pornirea motorului functioneaza cu bateria consumata, e o masura de siguranta, altfel ai putea sa te trezesti in varful muntelui ca nu mai poti porni masina.

Link to comment
Share on other sites

De ce o baterie de telecomanda auto normală  a rezistat  doar 1,5 ani (la mine) în 2021 ??? Vechea mașină, Caddy, am vândut-o cu bateria originală după 8 ani... 🤔

Link to comment
Share on other sites

Masina are keyless go? Daca da, asta e raspunsul. Oricum, eu nu am vazut baterii de telecomanda care sa reziste cat am avut masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu am keyless go, am avut 2 Caddy-uri noi, 7/8ani, fără să schimb bateria telecomenzii. 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ok, presupun ca bateriile folosite de Skoda in telecomenzi sunt cele mai ieftine, luate de la Lidl. Cred ca daca asta e cea mai mare problema a ta cu masina, inseamna ca ai o masina foarte buna.

Oricum, s-a insistat prea mult pe aceasta tema, cred ca putem merge mai departe.

Link to comment
Share on other sites

azi am schimbat bateria la cheia masinii dupa un an si jumatate mi-a aparut in bord mesajul ca trebuie schimbata  masina are keyless go iar bateria originala erea marka panasonic model cr2025/3v 

Link to comment
Share on other sites

Cand am spus ca bateriile sunt de la Lidl incercam sa fiu ironic, scuze daca afirmatia mea a fost luata altfel. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 2/18/2021 at 5:09 PM, Cristian said:

Pornirea motorului functioneaza cu bateria consumata, e o masura de siguranta, altfel ai putea sa te trezesti in varful muntelui ca nu mai poti porni masina.

La mine nu este asa. Am keyless go ,cutie manuala. Am ramas fara baterie la cheie. Ok, am intrat in masina prin descuiere mecanica, apoi cand am apasat butonul de start...nimic. Pana nu am pus alta baterie nu a vrut sa porneasca. Noroc ca umblu la mine mereu cu 1-2 baterii se rezerva. Una in portofel, alta in masina, va recomand! Eu eram la munte, se intunecase si..nu mai putem sa intru in masina ca se dusese bateria la telecomanda...2 copii mici dupa mine obositi..show... noroc ca am fost prevazator si aveam o baterie de rezerva in masina pt cazuri extreme. Dar cu baterie consumata in telecoma da...Karoqul meu nici gand sa porneasca! Stiu sigur ca am patit asta

Edited by mdan123
Link to comment
Share on other sites

Pui capatul superior al cheii ( de preferat cel opus siglei ) pe butonul de "start" si apesi cu cheia butonul. Asa spune in manual ca poti porni masina daca ai bateria din cheie consumata.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut, pare ca nu au fost multe probleme la Karoq, sau invers, putini posesori (comparativ cu Kodiaq - de exemplu - acolo posturile de defecte fiind mult mai multe).

Pe langa placutele spate ati schimbat si discurile pe garantie? La ce interval/km le-ati schimbat?

Probleme cu parbrizul spart/crapat? Este usor casabil sau pare rezistent? Cu/fara incalzire.

 

Alte probleme nu au fost? Sincer m-am speriat de ce am citit despre Kodiaq si mi-a lasat impresia ca Skoda a devenit 'clever' pe banii clientilor care cumpara masini din ce in ce mai proaste si cu quality control delasator. Ma indoiesc Karoq sa fie mai calitativ decat Kodiaq.

Edited by Vyk
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

A mai remarcat si altcineva de pe forum,  acest sunet de care se vorbeste pe Briskoda ?

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/492614-knocking-sound-on-idle/

 

@Vyk   eu pina acum sint multumit de masina, nu am avut probleme de genul celor de care se tot vorbeste pe forumul Kodiaq.

Regret ca nu are punte spate multilink si e cam rigida la trecerea peste denivelari iar pasagerii din spate resimt asta (nici nu mi-a dat prin cap la cumaprare sa ma interesez, credeam ca doar 1.0 TSI are punte rigida).

 

Multumesc,

Grig

 

 

Edited by grig
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Grig pentru raspuns. Ma cam impacientasem, mai ales ca gasisem o oferta de Kodiaq foarte buna si ma tenta. Monitorizez in continuare Karoq si Q3 la second.

Karoq are puntea rigida la toate modelele? Eu vreau un 4x4 2.0 TSI DSG.

Link to comment
Share on other sites

Pentru modelul urmarit de tine 4x4, masina are punte spate multilink.

La 4x2 nu stiu ce motorizari au / daca au independenta .

Grig

 

Edited by grig
Link to comment
Share on other sites

@Vyk dacă mă întrebi pe mine

1. s-au schimbat doar plăcuțele spate, conform primul post. Nu cred că putem discuta încă de discuri la numărul de km pe care ii avem pe aici, decat daca chiar sunt defecte. Eu la Octavia II am schimbat discurile la 250.000 km (pe acolo pe undeva)

2. eu am parbriz incalzit dar a rezistat bine pana acum. In afara de pietricele uzuale am avut si una mai mare pe care "am vazut-o cum vine... la propriu" si a ramas o mica ciupitura. Cred insa ca tine de noroc/ghinion si alte legi ale fizicii si nu neaparat ca la Karoq e mai bun sau mai putin bun parbrizul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 10/8/2021 at 9:26 AM, grig said:

Pentru modelul urmarit de tine 4x4, masina are punte spate multilink.

La 4x2 nu stiu ce motorizari au / daca au independenta .

Grig

 

Eu am 4x4 DSG 2.0 TDI și are multi link pe spate.

Cred că toate cele cu 4x4 au multi link pe spate.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, sunt posesor foarte recent de Karoq Ambition dar cu o mica problema încă din primele zile de condus. Senzorii de parcare (fata spate din dotare) rămân de multe ori blocați pe ecranul multimedia, chiar și când sunt în mers cu peste 50km/ora și nu dispar decât după un reset al sistemului. Am fost în service și s-a făcut o reparametrizare, erori nu s-au găsit, cu recomandarea de a reveni dacă problema persista. Evident ca persista, astăzi am avut încă 2 experiente neplăcute în acest sens. Urmează sa vb iar la service dar vroiam sa întreb aici dacă este o problema cu care s-a mai întâlnit cineva? Mulțumesc și spor

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna ziua,

Vreau sa vin si eu cu un sfat pentru toti posesorii de Karoq, care au probleme cu apasarea butonului de pornire a motorului .

Daca pentru a porni masina, butonul trebuie apasat foarte tare/extrem uneori ( cum a fost si cazul meu ), nu are rost sa va impacientati si sa mergeti la service, se rezolva foarte simplu acasa.

Recomand folosirea acestui produs " https://www.dedeman.ro/ro/spray-auto-pentru-contacte-electrice-motip-contact-cleaner-500-ml/p/1039336 "

Totodata recomand sa utilizati produsul , seara ( pentru a-si face efectul pana dimineata ) si, daca este posibil,la temperaturi intre 10 - 0 grade .

Pasul  1:  Se pulverizeaza 2 jeturi consistente de spray in "santul" din jurul butonului de pornire;

Pasul 2:  Recomand apasarea lui de cateva ori , apasare care sa declanseze contactul ( fara pornire );

 

Rezultatul se va observa dimineata .

 

Link to comment
Share on other sites

Salut,
Am avut aceeasi problema la Kodiaq si s-a rezolvat pe garantie cu un buton nou. Cat timp masina e in garantie nu vad de ce ai da cu spray ca sa repari butonul.

 

Link to comment
Share on other sites

@crysti03

Nu as vedea de ce sa il schimb, daca dupa o astfel de opertiune extrem de simpla , butonul functioneaza perfect ! De ce sa te mai complici cu mers in service, etc. Unora asa le place , ce sa le faci ( comoditatea asta )

Edited by Bebeee
Eliminat offtopic
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca dai cu spray, merge. Nu mai merge, iarasi, dai cu spray, etc. Pana se termina garantia. Apoi ajungi sa schimbi butonul pe costul tau. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!