Jump to content

1.9 TDI Taie acceleratia in mers


bdN*
 Share

Postare recomandată

Deci....nu este limp mode din cauza turbinei. Căderea de turaţie se întâmplă în condiţiile în care presiunea în turbină este ok, cantitatea de aer este ok. Din BS011 reiese că sunt ceva probleme la turbină (cred că ceva scăpări de vacuum) iar din logul în mers că MAF este puţin obosit, dar nu astea sunt cauzele. Practic dintr-un motiv încă necunoscut la un moment dat  ECU taie injecţia deşi pedala de acceleraţie este la podea, presiune este, duty cycle este ok.

3-10-11.thumb.jpg.58951d5e4b064786f62f241fce351285.jpg

@EEXCALADE

Din ce văd căderea şi creşterea bruscă a turaţiei pe care bine ai sesizat-o cred că are legătură cu faptul că s-a jucat cu pedala de acceleraţie. Căderea bruscă cred că s-ar explica prin apăsarea ambreiajului (din păcate aici nu este şi grupul cu comutatoarele, iar în celălalt log nu se manifestă problema), fiind în frână de motor a apăsat ambreiajul, iar creşterea bruscă printr-o eventuală patinare a ambreiajului (mai ales că după creşterea bruscă turaţia scade la o valoare corespunzătoare apăsării pedalei de acceleraţie). Este o presupunere, nu sunt sigur.

1-4-10.thumb.jpg.8dc4fc2f3c163172f70fe26499b9e862.jpg

Acu întrebarea este de ce taie injecţia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent ce pedale ai  apesa ,si cum le-ai apasa ,nu cred ca e normal ca turatia sa sara de la 840 rpm ,direct la 2079 rpm in 0.47 sec .

Posibile probleme:

-G28/G40 ,unul din ele nu citeste bine 

-distributie pusa gresit

-softul are sechele de la un copy/paste 

-diverse “reparatii” incorecte 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru analiza lupo_bv. 

Ambreiajul nu patineaza,tot kit-ul este relativ nou (aproximativ 20k km). LUK + volant cu masa dubla.

In momentul in care isi revine acceleratia se aude un zgomot mai puternic, ca o trosnitura, poate de aici si fluctuatia mare de rpm.

Distributia nu este pusa de mine insa pe stalpul masinii este un sticker care spune ca a fost pusa pe la 190k (acum are 236k). Daca era pusa gresit, facea de atunci figuri, ma gandesc. Mai plauzibil sa fie sarita pt ca masina a fost trasa cativa metrii anul trecut in vara. Mi s-a blocat pompa de motorina din rezervor si am urcat-o pe platforma trasa.

Pompa respectiva nu a fost schimbata pt ca serviceul a zis ca e ok. A fost golit rezervorul si curatat pentru ca in motorina era apa si ceva mizerie.  Poate sa fie vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Un update pe topic: distributia era pusa bine, nu ea genera problema.

Am fost la reprezentanta,  nu si-au dat seama nici ei. Le-am multumit si am plecat pentru ca nu am vrut sa platesc alte verificari.

In cele din urma am renuntat sa mai incerc si am vandut masina unei persoane care avea rabdarea necesara sa caute problema iar eu m-am orientat catre o masina noua.

Multumesc EEXCALADE si lupo_bv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut,

 

Salut bdN*. Oare ai mai reusit sa afli ceva detalii despre masina dupa ce ai vandut-o? Din ce cauza facea asa? 
Am un golf 5 si cam de 2 luni a inceput sa faca si la mine aceiasi problema. Uneori mi se intampla ca in mers sa-mi taie acceleratia si pot sa apasat pedala pana la capat ca nu mai raspunde deloc (scade viteza treptat..). Isi revine dupa ce iau piciorul complet de pe acceleratie (uneori e suficient doar sa ridic complet piciorul, dar uneori sunt nevoit sa schimb viteaza). In rest masina trage bine, am verificat recent si filtrul de particule, injecotare si totul e in parametrii ok. 

Masina mea are si pilot automat (acceleratie din volan). Am testat in mers cand imi aparea problema cu pedala sa folosesc acceleratia din volan si surpriza. Chiar daca pedala nu functioneaza in acel moment, masina accelereaza cand folosesc acceleratia din volan. Am zis "problem solved, e senzorul din pedala de vina". Am schimbat pedala acum 2 zile, dar problema a reaparut... 

Am verificat cu testerul si nu imi da nicio eroare legata de problema asta. 

 

Sper sa ma puteti ajuta cu un raspuns.

Merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Fa un log in mers, sa vedem ce valori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti!

 

Am si eu aceeasi problema.

Golf 4 1.9 TDI nu raspunde la acceleratie si are limita la turatii( de ex pe liber nu se tureaza mai mult de 3900) in viteza 5 nu trece de 2100.

Se accelereaza foarte greu(nu poti sa faci depasiri)

Am observat ca se intampla doar cand e motorul cald. Daca pornesc cand e rece trage cum trebuie pana se incalzeste si intra in limp mode.

Am pus tester pe ea si am constatat urmatoarele:

las atasat si niste teste in mers,treapta a 3 si 4 + test la rece pentru comparatie.

Daca stie cineva cum sa interpreteze datele, eu am aruncat o privire dar nu stiu care sunt valorile de referinta sa pot sa interpretez(nu ma pricep )

Va multumesc!


Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AXR.lbl
   Part No: 038 906 019 KP
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  4902  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01266  
   VCID: 6FED35372D68D7667D9-4A9C
   WVWZZZ1JZ6W024828     VWZ7Z0E2851216

2 Faults Found:
16705 - Engine Speed Sensor (G28) 
            P0321 - 35-00 - Implausible Signal
17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation
Readiness: 1 1 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 M
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0019458
   Shop #: WSC 01266 785 00200
   VCID: 3467FA5B54CEB4BE40B-5000

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 2.0.0  
   Coding: 11000
   Shop #: WSC 01266  
   VCID: 2149030FAB3C3116BBD-5072

1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            37-10 - Faulty - Intermittent

test golf 4.rar

Modificat de bodysh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai turbina în moarte clinică (geometria blocată pe presiune maximă)

image.thumb.png.e4f74336bbbce7c86c298d21dd8c6976.png

În mod normal un grafic arăta aşa (ăsta este de la altă maşină)

image.thumb.png.25d1237989d8d74ed05c3d5e60af11bd.png

Situaţia este confirmată atât de eroarea 17965 - Charge Pressure Control,  P1557 - 35-00 - Positive Deviation cât şi de logurile în mers unde se vede că după ce intră în limp mode presiunea măsurată rămâne tot foarte mare, deşi ea ar trebui să scadă mult, la fel şi valoarea citită de MAF.

 

Eroarea 16705 - Engine Speed Sensor (G28), P0321 - 35-00 - Implausible Signal, şterge-o şi vezi dacă mai apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru interpretare, o sa caut o turbina, cel mai probabil reconditionata(cred ca ar fi cea mai ok-ish solutie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totuşi verifică şi N75, este posibil ca electrovalva să fie defectă şi să livreze permanent vacuum.

Cea mai simplă variantă ar fi să scoţi vacuum-ul de la actuatorul turbinei şi să repeţi logul în mers şi BS011 să vedem dacă tot aşa rămâne geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat, daca ma poti indruma spre unde se afla exact, sau cum arata  acest furtun(banuiesc) o sa refac logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Passat Variant din 2003, 131 de cai, 1.9 . 

Am petrecut cateva ore bune citind posturile din urma, inca nu  am terminat de citit subiectul 'Limp mode'. 

 

Am vazut ca au fost destui cu simptome similare cu ale mele. Masina trage bine pana in 2600 de ture, dupa oprire pornire se sterge eroarea si merge iar. 

La scanare a iesit acel positive deviation,  adica valva N75 sau geometrie blocata. 

 

Intrebarea mea - care este suma corecta pentru o curatare a turbinei. 

Am primit raspuns de la un service undeva pe la 2500 reconditionarea turbinei. 

 

Sunt din Brasov, cunoasteti pe cineva priceput la asa ceva?

Multumesc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare aceleași simptome la un golf 5 1.9 BLS . Rectificare turbo, EGR curățat, schimbat Garnituri injectoare , șaibă de foc etc (s-a simțit un real progres ) dar o data la ceva timp, uneori deloc, in timpul unei deplasari îmi tăia accelerația revenind in 3-5 secunde la “pișcarea” frânei . Am schimbat senzor de presiune diferențială DPF (aftermarket) și au apărut valori ciudate , fluctuează la extreme și efectiv cade in cap din 50 in 50 de m . Urmează sa pun unul pe original din dezmembrări și revin cu informații . Ps: dacă a mai avut cnv problema și a rezolvat-o , îl rog sa vina cu rezolvarea . 

 

La decuplarea senzorului , mașina merge bine.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Update
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
blagu catalin

Tin sa mentionez ca de câteva zile am o problemă la mașină fiind următoarele:

Când ajung pe la 120, 130 kmh la turatii mari se aprinde spirala/rezistență bujii și martorul motor pentru maxim 5 secunde, în timp ce apare se îngâtuie masina gen ca și cum s-ar frâna, timp de 5 secunde,după care dispare, dacă urc viteza la 140, 150 kmh iar aceeași problemă, menționez ca am fost la reprezentanta sa pună testerul, dar din păcate băieți mi au spus ca au fost doar niște erori care le-au șters și ca masina nu are nimic.

Ei spun una, eu întâmpin problemele astea.

Știți cumva de la ce ar putea fi sau ma puteți ajuta. Mulțumesc

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

@blagu catalinti-am mutat aici postul unde iti vor raspunde colegii care au habar, dar tot in aria asta TDI Forum mai poti citi despre situatii de genul asta, mai ales aici: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!