Jump to content

Sfaturi achizitie, configurare si timp de asteptare Leon 4


Cristian
 Share

Recommended Posts

corbu33

Ca un FR normal am vrut sa zic, deci e mai inalta parca cu 0,5. Sau altfel spus coboara doar cu 1 cm. Desi e ciudat si au observat si cei de la dealer ca distanta dintre anvelopa si contraaripa e chiar mai ridicata ca la normal ca si cum au inaltat-o stiind ca e mai grea oricum. 
 

Oricum tot ce pot sa spun este ca e super lipita de sosea comparand in categoria de compacte, este peste medie ca stabilitate... te simti super safe pe viraje si nici cu bordurile nu ai probleme desi din principiu nu le prea incerc :). Au la PBN pentru testdriVE PHEV ul de 204, doar ca e hatch. Este exact ca a mea doar are roti pe 17 si e hatch. Dar are DCC-ul si poti observa ca nu e absolut nicio problema de inaltime... acum ma rog nu stiu pe unde o bagi tu :).

Link to comment
Share on other sites

Salutare. E timpul sa imi schimb si eu caruta actuala pe o masina noua. Am facut aceasta configuratie la dealerul din Iasi( din pacate nu pot urca configuratia pdf ca e prea mare fisierul). Ca si profil de utilizator, masina va merge in oras de cele mai multe ori si nu fac un numar ff mare de km astfel incat diesel-ul nu este o optiune.

 

Masina este un Seat Leon FR 2.0 TSI 190 CP la care am mai adaugat urmatoarele optiuni: 

 

Dotari optionale
* PAQ Pre-Crash (sistem proactiv de protectie al pasagerilor)

* PB2 Connectivity Box (sistem incarcare wireless pentru telefoanele mobile si amplificator semnal GSM)

* PCI Camera video pentru marsarier

* PDC Pachet Dynamic
/ SEAT Drive Profile / Suspensie cu reglare adaptiva /Directie progresiva

* PDY Priza 230V in portbagaj

* PLH Lumini ambientale LED Wraparound
/consola centrala fata /portiera fata /torpedou /zona picioare fata

* PSS Pachet Comfort Drive
/Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire /Faruri cu functie Coming Home si Leaving Home /Senzor de lumina si ploaie

* PW1 Pachet Iarna
* Scaune fata incalzite cu control separat 
* Volan incalzit

* PXX Faruri Full LED "HIGH"
/ Faza scurta & faza lunga cu tehnologie LED / Blocuri optice spate cu LED, cu lumini de semnalizare dinamice / Welcome Light

* PZ4 Cartografie Europa cu MAPCARE 

* WAS Alarma cu control habitaclu si senzor de inclinare

* ZN2 Sistem Navigatie
/ Touch screen color cu diagonala de 10” (25.4 cm) / Radio cu tuner FM / 2xUSB-C in fata si 2xUSB-C in spate (doar cu functie incarcare) / Bluetooth (sistem pentru
conectare telefon mobil, streaming audio) / Comanda vocala (nu in limba romana) / 7 difuzoare

 

Ca si sofer sunt interesat de siguranta mea cat si a pasagerilor ( deci cat mai multe airbaguri si senzori :) ) , un motor potent, in sistem audio decent si calitatea luminii de la faruri sa fie cat de buna posibil. 

 

La test drive am urcat intr-un Leon FR 2.0 TDI 150 cp. Mi-a placut ff mult tinuta la drum insa am simtit un mic "lag" atunci cand pedala de acceleratie era apasata mai "tare". Va fi acelasi comportament si pe motorul pe benzina?

 

Credeti ca sunt si alte optiuni care sunt necesare si ar trebui adaugate? Este cineva care are acest motor si poate spune o parere despre el. Va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Cum de nu ai ales DSG? 
Motorul de 190cp din cate stiu eu are ciclu Budack, deci o sa consume decent mai ales ca e pe o masina usoara. Oare are si dezactivare de cilindrii?

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Adi_vw said:

Cum de nu ai ales DSG? 
Motorul de 190cp din cate stiu eu are ciclu Budack, deci o sa consume decent mai ales ca e pe o masina usoara. Oare are si dezactivare de cilindrii?

Este DSG. Imi cer scuze ca nu am specificat asta. 

Link to comment
Share on other sites

Cristian

Daca si masina testata de tine era cu DSG, atunci lagul resimtit nu era din cauza motorului, ci din cauza cutiei. Daca cutia trebuie sa schimbe 2-3 trepte in jos dureaza o secunda pana isi da seama ce are de facut.

Link to comment
Share on other sites

corbu33

Eu iti pot spune ce face FR-ul Hybrid 204CP in mod Sport :) ... no lag si cand zic no lag e no lag :). Daca nu e in Sport exista un mic lag, dar nesemnificativ.

 

Cred ca si pe 190 va fi la fel... oricum ai ales f bine (acelasi motor l-am vrut si eu dar pana la urma am ales Hybrid-ul pt ca la fel am drumuri scurte zilnic si doar unul doua pe an mai lungi)... si pt ca ai 190CP masina are si suspensie independenta. (oricum la pret iesi mai bine cu un Hybrid). Si da tinuta de drum e impecabila, farurile full LED isi fac treaba incredibil, prima data am zis ca sunt totusi luminile de afara (de pe la depozitele pe langa care treceam) dar cand ajungeam in zone de bezna totala, imi dadeam seama ca de fapt farurile faceau treaba. DCC-ul este super, se simte, desi sincer masina are o tinuta sportiva chiar si in mod confort. Cele 7 difuzoare se aud excelent pt un sistem standard, eu nu simt nevoia de altceva. Nu ai nevoie sa dai volumul mai mult de jumatate, fidelitate f buna, bass super, sunetul umple masina intr-un mod clar si cald, iti da senzatia aia de sunte plin, nu suna spart/gol.

 

Iar sistemul infotainment, sincer dupa 2 zile mi l-am setat perfect, pot ajunge la orice comanda din maxim 1-2 apasari, shortcut-uri etc, clima... am citit si vazut multe review-uri si multi se plang ca nu are butoane... eu sunt super fericit fara, am spatiu si acum mi se pare mult mai usor decat unul cu butoane (evident cine citeste manualul si experimenteaza apreciaza ce au gandit oamenii aia si la fel de evident daca asculti pe unul care are masina 1-2 ore pt un review zici ca mama ce porcarie de infotainment... care btw la ora actuala mi se pare cel mai bun din gama VAG (nu il cunosc pe cel de la Audi, dar probabil ca e mai ok).

 

Aceleasi dotari le am si eu mai putin camera si alarma. Asteptare usoara o sa dureze vreo 3 luni cred ! Abia astept sa vad cum se misca 190u.

Edited by corbu33
Link to comment
Share on other sites

Cristian

Nu e acelasi lucru, tu ai motorul electric care iti ofera cuplu instantaneu, motorul clasic pe benzina, in combinatie cu cutia automata, nu poate livra instantaneu cuplul maxim. Oricum, 2.0 TSI 190 CP este o motorizare foarte buna, sunt sigur ca se simte mult mai rapida si mai agila masina cu motorizarea asta.

Link to comment
Share on other sites

corbu33

Da asa este, motorul electric e instant. Dar si eu cred ca 2.0 TSI se simte excelent si cred ca va avea un consum mediu in jur 8. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
andreicri
On 3/13/2021 at 9:55 PM, corbu33 said:

Fff pe scurt. Este peste asteptari masina... nu ma asteptam sa fie chair peste asteptari :). Si pozele chiar nu ii fac cinste, arata mult mai bine decat in poze... oricum as vrea sa o pozez, e f diferita in real life. 

 

Totul functioneaza impecabil (am luat-o vineri si m-am dat vreo 250 km deja :)... ma abtin tare pt ca are anvelope de vara si deh iarna tocmai a venit :) ... tinuta de drum e f buna (cu tot cu greutatea in plus, pe care chiar nu o simt... nu se inclina pe viraje... evident acum nu fac rally cu ea dar este above average lejer). Suspensii ferme dar mult mai silentioase decat ma asteptam pt DCC in grupul VAG :) (cand am testat mi s-a parut parca mai zgomotoasa suspensia).

 

Nu prea m-am dat la ea ca deh "rodaj"... dar este excelent cat de fin trece din electric in benzina si invers, iar daca ai nevoie de putere, e toata acolo oricand ai nevoie.

 

Ce nu am reusit si nu inteleg nici din manual ... cum sa fac Apple Carplay sa functioneze wireless. (cartea zice ca merge, dar asa cum e tradus eu nu am inteles sau am interpretat gresit).

 

Sunt foarte multe de testat/setat fiind destul de tech masina (fara butoane)... sunt cu manualul dupa mine ... cand in casa cand in masina :). (desi pare destul de intuitiva).

 

Plus ceva legat de consum f interesant ... desi am incarcat bateria la greu cu motorul termic (in special pt a testa, adica pana acum aprox 60% din baterie adica multi km mersi doar pe benzina)... consumul mediu long term este undeva la 7,2... si f tare, pe un drum efectiv bara la bara din Nord in Dr Taberei (pt cine cunoaste e un dezastru traficul... de obicei nu ai cum sa scoti sub 12 pe benzina si un 9-10 pe diesel)... scadea consumul cu cat stateam mai mult :) evident pt ca modul hybrid comuta in electricc (masina nu are start/stop traditional, start/stop-ul ei este de fapt sa functioneze electric).

 

Ah ah ... si inca ceva... super tare... desi nu are incalzire stationara... pot da drumul la clima... dezaburire geamuri... din aplicatia de pe telefon... pot sa o incui/descui si daca sunt in Australia si masina e in Romania :)... cool.

 

Imi place f mult... nu as alege alta motorizare si nici alta masina in gama compacta (in mom asta bineinteles).

sa o stăpânești sănătos.cum e insonorizarea la viteze mai mari?sunt pe cale sa iau și eu un break n detrimentul unui hatch și eram curios.am înțeles ca la fr suspensia e mai dura ca la xcellence?mulțumesc 

Link to comment
Share on other sites

Cristian

Ia in calcul ca suspensia in echiparea FR este si mai scurta cu 15 mm fata de cea in echiparea Excellence.

Link to comment
Share on other sites

corbu33

@andreicri insonorizarea e foarte buna… peste ce este in grup pe la acelasi pret chiar si peste passat gte (cel putin) testat de mine.

 

Eu am FR si DCC si e excelenta… pe sport chiar se simte sport si normal chiar se simte relaxata asa mai elastica.

 

Dar am testat si FR fara DCC si era mai mult decat ok doar ca nu mai ai directia progresiva daca nu iei DCC care sincer face toti banii.

Acum am 8100 km la bord.

Edited by corbu33
Link to comment
Share on other sites

On 7/29/2021 at 9:07 PM, corbu33 said:

@andreicri insonorizarea e foarte buna… peste ce este in grup pe la acelasi pret chiar si peste passat gte (cel putin) testat de mine.

 

Eu am FR si DCC si e excelenta… pe sport chiar se simte sport si normal chiar se simte relaxata asa mai elastica.

 

Dar am testat si FR fara DCC si era mai mult decat ok doar ca nu mai ai directia progresiva daca nu iei DCC care sincer face toti banii.

Acum am 8100 km la bord.

Salut. Sa o stapanesti sanatos in continuare si cati mai multi km fara evenimente. Eu din pacate mai am de asteptat din cauza problemelor de la fabrica cu semiconductoarele care lipsesc. Masina mea mai nou are termen de livrare saptamana 45 :( . Deci facut comanda la inceputul lunii Aprilie - livrare prin Noiembrie ( termen actual ) 😪

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Cristian

Din pacate criza semiconductorilor duce la cresterea termenelor de livrare.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept