Jump to content

Sfaturi achizitie, configurare si timp de asteptare Leon 4


Cristian
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Deci, azi (la aprox o luna jumatate de la comanda) am primit o estimare pentru data de livrare, undeva prin aprilie :( ... :) e si bine si rau... pana acum nu stiam nimic. Probabil pt ca e PHEV de aici intarzierea mare. Grea asteptarea 

Link to comment
Share on other sites

Nu e rau, sunt 5 luni. Eu am stat dupa Ateca 10 luni, din cauza motorizarii si optionalelor.

Link to comment
Share on other sites

Si totusi ce optionale/ motor au dus timpul de asteptare la 10 luni, de curiozitate ? Ms

Edited by corbu33
Link to comment
Share on other sites

In cazul meu, motorizarea, 1.4 TSI si virtual cockpit, din cate imi aduc aminte.

Revenind, am vazut ieri un Leon gri inchis, pe intuneric e cam stearsa masina.

Pacat ca odata cu faceliftul la 5f au disparut multe culori interesante, nu au revenit nici la schimbarea modelului, asa ca ai de ales doar alb, argintiu, gri inchis, rosu, negru si albastru, plictisitoare toate.

Link to comment
Share on other sites

pt mine rosu e o schimbare de 180 grd :)... nu am avut niciodata culori din astea "tipatoare"

Link to comment
Share on other sites

Eu am asteptat 4 luni si putin, iulie-noiembrie, cu emotii in ultima luna. Au zis ca intarzie ba din cauza bateriei(pentru eTSI mild-hybrid), ba din cauza motorizarii. Lucru de inteles, avand in vedere ca la inceputul pandemiei fabrica producea ventilatoare in loc de masini. La un moment dat se vehicula ca ar trebui sa refac comanda, ca nu mai ajunge deloc 😅

 

Rosu arata bine doar pe FR, parerea mea.

La XCellence am mers pe Gri (Magnetic Tech). Mi-ar fi placut ceva mai "tipator" dar nu aveai ce sa alegi. @Cristian daca era prin Bucuresti cu numere rosii, posibil sa fi fost eu 😀

Link to comment
Share on other sites

Ceva impresii daca tot o ai de 2 -3 luni :) ? FR am luat, deci rosu va fi ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tocmai am fost anuntat ca va fi produsa cu o luna mai devreme pana la urma... so happier :).

Link to comment
Share on other sites

Asta da veste, asteptam cu nerabdare sa vina ziua in care vei ridica masina de la dealer.

Link to comment
Share on other sites

   Intentionez sa imi iau un leon cu motorul 2.0 tsi. Printre optiuni as bifa si incalzirea stationara. Aceasta optiune e mai ieftina decat la octavia sau golf cu aprox. 450 euro. Oare diferenta de pret sa fie data de principiul de incalzire al sistemului, adica da fie cu aer? As prefera sa fie cu antigel, deoarece imi aduce si avantajul de a-mi incalzi si motorul inainte de a porni masina efectiv...

Link to comment
Share on other sites

Nu exista incalzire stationara cu aer. Principiul e acelasi, un arzator separat de benzina, care incalzeste lichidul de racire si ventilatorul instalatiei de climatizare distribuie aerul cald in interiorul masinii, in functie de temperatura setata.

Link to comment
Share on other sites

A aparut pana la urma 2.0 TSI ? Acelasi motor l-am vrut si eu initial, dar apoi mi-a placut f mult PHEV ul si am schimbat, desi intre timp am tot urmarit sa vad daca apare 190cp... pana acum nimic.

Edited by corbu33
Link to comment
Share on other sites

Nu există în configurator motorul 2.0 TSI pentru Leon. Nici în cel din Romania, nici în cel din Germania.

 

Ca fapt divers, în cel german apare 1.5 TGI 96 kW (130 PS) 7-speed DSG  - Natural gas 

🙂 

Link to comment
Share on other sites

Am făcut săptămâna trecuta drive test cu Ateca cu acest motor.... am întrebat când apare și pe Leon, mi s-a spus ca după 14 februarie, cel târziu începutul lui martie apare în configurator.

 

Link to comment
Share on other sites

Eu intelesesm ca productia ar incepe undeva in martie pe la mijloc pt acest motor, deci face sens ca undeva dupa mijlocul lunii februarie sa poata fi comandat. Va fi un motor excelent pt Leon.

 

De data asta am ales sa fiu mai "verde" ... pastrand totusi si caracterul sportiv :).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
corbu33

Cred ca pana in 15 martie, cu putin noroc, o voi primi, figureaza deja din 28 feb ca fiind plecata din fabrica. (a scazut brusc termenul... au gasit piese :)) 

 

In alta ordine de idei am testat astazi exact masina "mea viitoare"... si am observat ceva ciudat ce la alte masini nu am observat: la Passat GTE (nu exista) si la Cupra (nu mi-am dat seama ca avea un zgomot special "Cupra" care ar fi acoperit orice altceva) ... dar aici pt ca in masina era liniste absoluta, intre 0-30ish km/h se aude ca un mormait de motor undeva infundat si cred ca are legatura cu avertizarea pietonilor in modul electric pt ca doar atunci se aude si la viteze mici cum am mentionat mai sus.

 

Oare a mai testat cineva, vazut, aflat ceva despre asta ? daca da, exista oare o modalitate de a fi setat sa nu se auda (chiar daca e un safety feature) ?

 

Ms,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
corbu33

Si a venit :) maine o iau. Me so happy.

52CA5523-4B46-426C-B22E-99D40DAD4240.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Cristian

Yey, felicitari! Ziua z e tot timpul una speciala. Asteptam primele poze si impresii.

Link to comment
Share on other sites

corbu33

Fff pe scurt. Este peste asteptari masina... nu ma asteptam sa fie chair peste asteptari :). Si pozele chiar nu ii fac cinste, arata mult mai bine decat in poze... oricum as vrea sa o pozez, e f diferita in real life. 

 

Totul functioneaza impecabil (am luat-o vineri si m-am dat vreo 250 km deja :)... ma abtin tare pt ca are anvelope de vara si deh iarna tocmai a venit :) ... tinuta de drum e f buna (cu tot cu greutatea in plus, pe care chiar nu o simt... nu se inclina pe viraje... evident acum nu fac rally cu ea dar este above average lejer). Suspensii ferme dar mult mai silentioase decat ma asteptam pt DCC in grupul VAG :) (cand am testat mi s-a parut parca mai zgomotoasa suspensia).

 

Nu prea m-am dat la ea ca deh "rodaj"... dar este excelent cat de fin trece din electric in benzina si invers, iar daca ai nevoie de putere, e toata acolo oricand ai nevoie.

 

Ce nu am reusit si nu inteleg nici din manual ... cum sa fac Apple Carplay sa functioneze wireless. (cartea zice ca merge, dar asa cum e tradus eu nu am inteles sau am interpretat gresit).

 

Sunt foarte multe de testat/setat fiind destul de tech masina (fara butoane)... sunt cu manualul dupa mine ... cand in casa cand in masina :). (desi pare destul de intuitiva).

 

Plus ceva legat de consum f interesant ... desi am incarcat bateria la greu cu motorul termic (in special pt a testa, adica pana acum aprox 60% din baterie adica multi km mersi doar pe benzina)... consumul mediu long term este undeva la 7,2... si f tare, pe un drum efectiv bara la bara din Nord in Dr Taberei (pt cine cunoaste e un dezastru traficul... de obicei nu ai cum sa scoti sub 12 pe benzina si un 9-10 pe diesel)... scadea consumul cu cat stateam mai mult :) evident pt ca modul hybrid comuta in electricc (masina nu are start/stop traditional, start/stop-ul ei este de fapt sa functioneze electric).

 

Ah ah ... si inca ceva... super tare... desi nu are incalzire stationara... pot da drumul la clima... dezaburire geamuri... din aplicatia de pe telefon... pot sa o incui/descui si daca sunt in Australia si masina e in Romania :)... cool.

 

Imi place f mult... nu as alege alta motorizare si nici alta masina in gama compacta (in mom asta bineinteles).

Edited by corbu33
Link to comment
Share on other sites

Cristian

Ma bucur ca esti atat de incantat de masina.

Consumul e foarte bun, ai unde sa incarci masina sau te bazezi doar pe incarcarea in mers, din recuperare si folosind motorul?

Asteptam mai multe poze cu masina, eventual fa-i un topic in aria Masina mea.

Link to comment
Share on other sites

corbu33

Consumul acela este cu incarcare in mers (de la motorul termic) + recuperare... dar m-am gandit si la o strategie :) sa fac rost de o priza langa locul de parcare. (pana una alta o sa mai bag si cate 1-2 ore de incarcare, o data la 3 zile asa, pe unde gasesc aproape de casa cu plugshare)... desi ca timp de incarcare, merge mult mai repede incarcatul in mers+rec.

 

In mers incarca f repede daca mai esti si pe un deal ceva la vale aia e :).

 

In fiecare zi imi caut de mers si sunt din ce in ce mai inebunit dupa masina :). Pacat ca vin ploi si spre munte / serpentine ninge etc... si nu vreau sa ii mai pun jante + anvelope de iarna doar pentru 2-3 sap cat o mai tine vremea asta funny. Ma plimb mai pe langa casa.

B6333392-2BB1-439B-9C37-FF1EDC6625C5.thumb.png.7a53732d634e8abfc1ce1c545d056ddb.pngSe vede clar la

consumul avg de curent ca am incarcat :) la greu... si cu toate astea 204CP si consumul scade. (Ieri gresisem, eram la 7,5 azi am aj la 7,2).

Link to comment
Share on other sites

Sa o conduci sanatos si sa te bucuri de ea. Este si pe lista mea scurta de achizitie insa ma opreste garda la sol. Fiind in echipare FR este cu 1.5 cm mai joasa ca varianta normala nu-i asa?

Sau fiind phev are totusi garda de 14.5 cm? Stii cumva?

Link to comment
Share on other sites

corbu33

PHEV are garda mai mare la sol ca un FR SPORT... si crede-ma ca e super safe si arata chiar f sus.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept