Jump to content

Ulei


AdiF
 Share

Postare recomandată

nu-i mai simplu sa alegi un ulei din lista aprobata la zi... de vw si sa nu te iei dupa service de cartier......sa te iei dupa vw zic eu ca au mai multa expertiza decat recomandacii de magnaciuciu  cu bulinuta pe eticheta...

 

https://erwin.volkswagen.de/erwin/volkswagen/files/oil/step_50200_50500_50501.pdf

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Castrol nici eu nu sunt impacat de fel, asa cum nici cu Mobil nu sunt, dar, am zis asa: am mers la service-ul X atunci respect regulile lui, asta e.

 

Vad ca e si Motul prin lista aia, 5w40.

Acum, nu stiu inca, in ce masura pentru o oarecare uzura - la 260k km - se poate urca prima cifra....

 

Oricum, de-abia l-am bagat, nu il mai schimb acum. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala clasica...

Iar producatorul il alegi in functie de motorul tau. Nu toate motoarele din aceeasi generatie se impaca bine cu orice marca de ulei.

 

Despre epurator putem discuta aici: http://vwforum.ro/topic/50688-filtru-epurator-gaze-de-carter/page-2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Greseala clasica..."

 

Scuze, nu am inteles la ce greseala te referi.... :) Cea cu producatorul sau cea cu cifrele/indicativul? :)

Sper ca Motul-ul e o alegere mai potrivita.

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la asta:

Apoi cei de la service, unde am facut si distributia au spus ca ei ulei din ala baga, adica Castrol 10w... Nu m-am agitat prea tare, mai ales ca masina are 260k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-as fi bagat 10W40. Ala il bagi la tractor.

 

  AFN este un fel de tractor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

ţinând cont că este un motor cu injecţie clasică cu peste 250k nu il afectează cu nimic acest ulei 10w40 pe motoras, indiferent de marca. îi asigură o ungere mai buna si il face mai silentios. 5w40 e prea subţire ptr acest motor

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e conceptia romanului. 

Realitatea e alta. Nu intotdeauna mai gros e mai bine.   :winter:

Majoritatea motoarelor (chiar si generatia veche) consuma mai mult ulei 10W40 decat 5W40.

 

Acum nu fac teorii, dar trebuie incercat un 5W40 Valvoline de exemplu si rezultatul ar trebui sa fie foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt diesel non DPF respectati lista vw  altfel umblati la dezmembrari dupa ax came evacuare....

 

Orice ulei din lista vw 50501  e testat  de vw si aprobat oficial si rezista 250 ore in testul RNT pe cama.

In exploatarea din RO in majoritatea cazurilor regim sever (drumuri scurte sub 25km) la masini rulate mult ideal e schimbul la 8000--10000km/8luni

majoritatea recomandacilor din service de cartier  n-au citit decat contorul de curent         ....

de aceea merg parcurile de dezmembrari.

SE POATE FOLOSI si 10w40 la rulate ff mult  din lista erwin aprobata vw oficial ...cu schimb la 7500km/6luni.

 

https://erwin.volkswagen.de/erwin/volkswagen/files/oil/step_50200_50500_50501.pdf

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, nu imi e clar: s-a notat treaba cu acea lista, dar, banuiesc ca ea e o recomandare pentru motoare neuzate. Gresesc?

 

Am receptionat si recomandarea anterioara cu Valvoline, poate daca stiam de ea mai acum 3 saptamani as fi incercat....

Dar, pana la urma, ce bagam in motoarele de peste 250k ?

 

PS: personal nu "ma duc" peste 10 000km, de obicei schimb pe la 7 - 8 000. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi ulei ca la 10000 km... adica  adica ulei su specificatia care scrie in cartea masinii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja m-ati pus pe ganduri :) S-a rasturnat putin ceea ce se acumulase din informatiile anterioare.

 

Bun, la acest moment pastrez uleiul pe care tocmai l-am bagat - nu cred ca am 100km cu el - si in 6 - 7 luni o sa trec pe 5w40, Valvoline sau tot Motul. Oricum, nu cred ca voi face 5000km in perioada sus mentionata.

 

E bine? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Probleme majore nu vei avea din cauza lui.

La urmatorul schimb treci pe 5W40 si ramai la el. Eventual schimba marcile daca nu esti multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a spus toata lumea ca uleiul acela nu e bun pentru masina si nu este in specificatii. Cifrele alea care nu sunt conforme indica vascozitatea la anumite temperaturi, nu intru in detalii, ai google.

Acum, eu cred ca pe langa faptul ca ai o vascozitate prea mare la rece, mai e si iarna si frig. O sa ajunga ulei la axa ta cu came prea putin si prea tarziu. Eu personal nu as merge cu uleiul acela nici vara, tu faci ce vrei. O prejudecata complet gresita e sa bagi un ulei mai gros intr-un motor cu rulaj ridicat. E o metoda sigura sa ii acelerezi uzura sau mai rau.

De asemenea, mecanicii trebuie atentionati, chiar faultati. Aia nu sunt mecanici, niste panarame. Daca nu ai habar verifici tonele de documentatie gratis de pe internet nu distrugi masina omului din prostie.

Bine, in general romanul s-a invatat sa fie portar la box, incaseaza fara comentarii orice de la oricine, in tari cu apa calda mecanicul ala platea din buzunar noul schimb si multe altele...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad de ce sa schimbi vascozitatea uleiului dupa nr de km. Daca are 220k sau 270k e asa mare diferenta in privinta consumului de ulei? Nu cred.

Daca mecanicii iti dau un sfat de pe vremea cand se cara varza cu Dacia 1300 pana se rupea in doua, asta nu inseamna ca e si bun acel sfat. Motorul meu are 320k km, sa trec la 15w? Sa fim seriosi. Pune un un ulei de calitate, 5w-40 si lasa panaramele sa repare Dacii, ca Passatul e prea mult pentru ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, s-a inteles.

Despre asta s-a discutat cateva sute de posturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am insusit recomandarile,

 

incerc sa atasez o poza cu pagina din cartea tehnica a masinii (in italiana :D ) in care se face referire la ulei - scuzati calitatea, nu am scaner la indemana.

incerc, de asemenea sa atasez si un pdf cu specificatiile uleiului folosit...

 

poate nu am interpretat eu bine ce am citit dar normele par a fi alea, sau, mai exact si ce am pus eu se incadreaza in acele norme

 

Cu mentiunea spusa si intr-un post precedent ca, in functie si de posibilitatile materiale, in 5-6 luni o sa trec pe 5w (40 zic eu, 30 zic ei in carte, probabil se preteaza pentru Italia....)

 

 

si, asa, o chestie folosita pe la Dacii... ca tot s-a vorbit de asta :D , mai ales cand e foarte ger, dimineata la prima pornire, dau o cheie scurt, fara sa o las sa porneasca... asta asa, ca sa fiu eu linistit ca isi ia un pic de ulei... :)

post-78237-0-91387300-1420703762_thumb.j

Motul - 6100_Synergie__10W-40_(GB).pdf

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Shell e nr 1 mondial in clasamentul mondial producatori  lubrifianti in 2015   furnizor in segmente ale unor domenii de varf unde Bp(Castrol) deocamdata nu are nivel de cercetare si tehnologie...sa se califice.

BP e doar locul 3 mondial .

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Cu toate ca urmaresc acest forum zilnic pana acum nu am avut nici o nedumerire legata de nasina mea.Deci ...de cand am luat masina temperatura apei nu se ridica la 90 de grade doar in statiobare.Bun.. Am schimbat termostatul (cred ca era original al masinii) si problema cu temperatura a disparut, dar ... A aparut problema consumului de ulei.va rog sa ma indrumati spre ce trebuie facut.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina  ce an fabrictie ,benzina sau  diesel..?

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un ulei  5W40  norma PORSCHE A40  cu flash point minim 230.

 

Iti recomand un ulei  MADE IN UK  

COMMA SYNER-G  5W40

incearca un schimb si vezi cat consuma cu el.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!