Jump to content

Passat B7, problema pornire


Bogdan STM
 Share

Postare recomandată

Bună ziua!

Dacă ma poate ajuta cineva cu o parare...

Probleme cu pornirea la un Passat 2013 2.0 TDI CFFB

Da sa pornească si se oprește 

Nu merge nici accelerată 

Niciun martor in bord...desi ieri când a facut pt prima dată mi-a aparut spiralaIMG-20230327-WA0000.thumb.jpg.76ee7ca9c26bb11fab37ebcd6094bcc3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Ieri dimineata am experimentat prima pornire mai greoaie, lucru pe care nu l-am patit nici in iarna.

Am facut o scanare cu OBD11 si am gasit eroarea de mai jos.

Aveti idee care este cauza?

Multumesc in avans!

 

61 Battery Regulation

    System description: Batt.regelung
    Software number: 7N0907534
    Software version: 1632
    Hardware number: 7N0907530G
    Hardware version: H41
    Serial number: 010612F2001558
    Long coding: 330F1859

    Subsystems:
        System description: J367-BDM    
        Software number: 1K0915181H
        Software version: 0180
        Hardware version: H07
        Serial number: 00000000008900524837

    Trouble codes:
        01598 - Drive battery voltage mechanical malfunction
            Intermittent
                Priority:  1
                Frequency counter:  1
                Driving cycle:  6
                Mileage: 181880 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cat incarca alternatorul

Fa un test la baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat, o sa scot multimetrul de la naftalina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul bateriei se face la un centru de garantii ,nu cu multimetru,volmetru…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multimetrul era pentru alternator, care scoate 14.9V cu faruri, proiectoare , incalzirea in scaune si luneta pornite.

Cu bateria inca n-am ajuns la testat, dar arata bine in OBD, S&S functioneaza. 

Screenshot_20230613_201547_OBDeleven VAG.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare tuturor,

Passat B7/2012 DSG cu start/stop, CFFB. Cateodata cheia pe treapta 2 nu are niciun efect, decat la a 2-a incercare. Mereu, indiferent de temperatura motorului, pornirea este greoaie (invarte 4-5-6-7 sec). Pe start/stop porneste mereu normal. Functionarea in mers este normala. Fara erori la scanare, fara martori aprinsi in bord. Are cineva idee despre cauzele problemei? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

20240415_170900.thumb.jpg.0678b1684c987cd682c947abdffe5f69.jpgBuna ziua. Ma confrunt cu problema din imagine. Astazi la ora 16 nu a dorit sa mai porneasca sub nici o forma. Dupa ce am bagat si scos cheia din contact de cel putin 30--40 de ori a aprins bordul si a pornit ramanand mesajul "imobilizer active". Nu au mai mers comenzile de pe volan si nici meniul din bord. Acuma intrebarea ar fi ce boala are?

IMG-20240415-WA0001.jpeg

Modificat de giji
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un autoscan complet nu poza aceea răsturnată,  deoarece nu ne ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvare: schimbat baterie cheie. Era din fabrica, 2011. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă masina nu este kessy, nu are nicio legătură 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e kessy. Doar ca alte erori nu au fost la scanare decat cea de cheie-semnal neplauzibil.Am schimbat bateria din cheie si a disparut eroarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mașinile fără Kessy, cipul RFID din cheie, este citit de bobina din contact masina. Bateria nu are nicio funcție în acest sens, decât pt partea de telecomanda.

Acum, dacă nu mai apare problema...vezi tu, monitorizare și atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are vreo importanta temperatura era destul de ridicata (34 de grade) in momentul producerii evenimentului. Masina a stat o zi in soare. M-am urcat in ea si am dat la automat dar nu aprindea bordul deloc. In tot acest timp am stat cu portiera deschisa, s-a mai racorit. Apoi dupa nenumarate incercari a  pornit ca si cum nu s-a intamplat nimic. Sa fie de la temperatura ceva, sa aiba loc vreo dilatare a contactelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la început de defect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua !

  Aș dori o părere vizavi de problema pe care o am la un VW Passat B7 , 1.6 tdi, 105 cp. Concret, într-o seară, când să plec, nu a pornit deși aveam curent/învârtea electomotorul. I-am dat la cheie până "s-a dus" curentul. Am pus cabluri și într-un final a pornit dar au rămas aprinși martorii de la EGR, ESP și de la frână P. A mers cca 1-2 minute, timp in care am accelerat, luminile "pâlpâiau", s-a stins între timp martorul EGR iar apoi s-a oprit. Nu a mai pornit nici cu cabluri nici împinsă...nimic.

 A venit cineva de la service, a pus testerul și zice că problema e cheia, nu o recunoaște și că nu-i dă voie/nu poate intra in calculatorul de injecție să vadă ce/dacă este vreo problemă.

 Cealaltă cheie am pierdut-o de curând și nu-mi pot da seama dacă are dreptate mecanicul . Asta pe care o am a avut o problemă anul trecut și am reprogramat-o la un centru local specializat...pe diverse tipuri de chei. Acum când pun in contact cheia îmi apar erorile - Parking brake owner manual, error stabilisation control ESC și Service now!

  Aștept o părere și mulțumesc anticipat !

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE

Sa prajit ceva .

Regula generala :NU se da ,NU se ia curent de la alta masina .

Se da/ia doar de la baterie (deconectata de la masina donatoare )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

OK, s-a prăjit.....posibil ...dar ce și cum aflu în condițiile în care cei de la Service zic că e cheia și că nu pot intra in calculatorul de injecție, practic lăsându-mă in aer .

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca poate pune contactul, de ce nu face o scanare sa vada ce erori are? Cauta eventual pe cineva cu vcds in zona ta si iti face o scanare si postezi apoi rezultatele sa vedem cum te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Într-un final am găsit cealaltă cheie. Mâine dimineața voi merge să văd dacă pornește. 

  La scanarea din Service, când punea contactul, se debloca volanul, spunea să ridic piciorul de pe pedală (normal ) dar imediat îmi apăreau erorile P și ESC. La scanare zicea mecanicul că apar toate erorile posibile care, bineînțeles, nu se ștergeau. Nu știu cum/de unde, a concluzionat că e cheia dar citind/văzând cazuri similare pe forumul Xsau Y.....e posibil.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Posteaza poze sau scan cu erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
F l o r i n

Schimba-i elv ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Un estimativ, piesa noua, codare, garantie de la 3 la 7 metri? (Am inteles ca se face online codarea)Am discutat cu un baiat si mi-a dat o solutie cu un emulator, ceva de genul. As dorii ceva mai oe daca nu e exagerat pretul. Emulatorul este 150euro

Modificat de giji
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!