Jump to content

Passat B7, problema pornire


Bogdan STM
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am un passat b7 2.0 tdi din 2011, manuală, cod motor CFFB.
Ieri, am încetinit la in moment dat si mi-a murit motorul. In bord nu era nici un martor aprins. Electromotorul invartea dar nu pornea. Motorina primea. Am încercat  sa pornesc împins dar nu a mers. Am scos toate sigurantele de lângă baterie si releul de acolo si am incercat din nou si a pornit.  De ieri m-am tot incat tot prin oras si nu a mai avut nici o problemă.
Idei de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o diagnoza, sa vedem ce erori ai stocate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam greu in perioada asta. in afara de asta din moment ce am scos multe sigurante vor fi o multime de alte erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din păcate. Dar altfel nu ai cum sa izolezi problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo idee de la ce sistem ar putea fi? Si sa nu apara nici un martor în bord?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
GabrielCosminTIN

Bună ziua,am un passat b7 2011 1.4 tsi 122 cp și am o problema la pornire,în anumite momente când vreau sa o pornesc,porneste dar se oprește după o secunda,iar la a doua pornire,porneste normal.Stiti cumva care ar putea sa fie problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori, ceva? Valori senzori temp, presiune carburant, etc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabrielCosminTIN

Absolut nimic,de aia nici eu nu pot sa îmi explic ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua, 

Vin si eu cu o problema de pornire in speranta ca ma puteti ajuta/lamuri. 

Motorul s-a oprit brusc, in bord niciun martor aprins, iar acum nu mai porneste. Am verificat bateria, sigurantele, releul, mufe etc dar totul aparent in regula.

Am fost la service, s-a facut o diagnoza din care s-a aflat ca presiune este pe rampa (aprox 300 bar), dar turatia mica a motorului la momentul incercarii lui de a-l porni.

Cei de la service banuiesc ca ar fi ceva probleme la partea de admisie a motorului. 

 

Mentionez ca am facut un drum in care functia start/stop a fost folosita destul de des. In caz ca ar conta!

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

 

Revin dupa cateva verificari in plus fata de ziua de ieri. Cureaua de distributie auxiliara (accesorii) a fost gasita franjurata si deplasata. 

Daca aveti vreo idee/raspuns, as dori sa stiu daca sunt sanse sa scap doar cu inlocuitul setului de distributie si daca ruperea minora a acestei curele asta este un motiv pt a se opri motorul in mers?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca distributia a sarit in mers, sunt toate sansele ca unele interne sa fie avariate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua, 

 

Revin cu rezolvarea problemei mai sus mentionate!

 

Cauza opririi motorului s-a datorat franjurarii curelei de transmisie ce a lovit in cureaua de distributie. Prin urmare motorul s-a oprit si nu a mai pornit.

 

Reparatiile facute au fost refacutul distributiei si transmisiei, schimbarea axelor cu came si a unui "compensator de la supapa" daca am inteles eu bine.

 

Acum motorul merge la fel de bine ca inainte, exceptie face zgomotul mai "pronuntat" la relanti.

 

Stiti cumva, este nevoie de inlocuit toti compensatorii acestia sau se poate merge cu motorul in felul acesta fara nicio grija?

 

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bine daca se schimbau toti ,asa erai sigur pe lucrare

Fa un test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! M-am lovit ieri de o ciudatenie, ca sa zic asa si anume:bag cheia in slotul ei, dau la automat si timp de 1...2 secunde, nu invarte. Dupa 1..2 secunde, incepe sa dea la automat si nu stiu daca este coincidenta sau nu, treaba asta se intampla doar dupa un timp mai indelungat,de cand s-a racit vremea(pana acum nu a facut) si doar cu blocul de lumini pe auto si faza scurta(pe auto sa fie aprinse farurile). Incarcarea bateriei este ok, bateria am pus-o noua acum vreo 3 saptamani, electromotorul invarte si se aude bine... Inclin sa cred ca este ceva pe la releul care da la automat. Ceva idei despre ce as mai putea verifica si care este releul care cupleaza electromotorul? 

Masina este Passat B7, din 2012,motor CFFB. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat. Daca masina e cu start stop, ecu da la automat, dupa ce actionezi tu cheia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina este cu start/stop. Ciudat este ca a inceput sa faca acum, cu frigul si doar daca sunt farurile aprinse. Daca le dau pe 0 da instant la automat. Imi poti da o idee referitor la ce sa mai verific? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare, nu am probleme cu pornirea, dar are legatura cu pornirea.

Cand pun contactul am eroare de SS si bineinteles nu functioneaza, pe VCDS am eroarea 5462-Starter Control; Returned Message P3053 00 [109] - 50 Short to Ground. Am verificat sigurantele, bateria are 85%, am verificat cele 2 relee responsabile de electromotor din compartimenul de sub sigurantele motor. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Modificat de gogu1989
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat cablaj  in acesta situație,  daca sigurantele sunt ok, relee ok, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firele din electromotor par ok, la fel si cele de la relee. Exista o zona anume unde se poate rupe cablajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza cod motor si an fabricatie, sa iti scot diagrama, sa te ajute la verificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez faptul ca fostul proprietar mi-a spus ca la service a dezactivat SS si de asta apare eroarea pe bord, desi nu l-as crede ca am eroarea de Starter pe VCDS. Am intrat pe Can Gateway campul 13 si e -50gr, dar la 61 Batery Regulation nu am adaptation, am long adaptation si nu gasesc voltajul limita a SS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna, am un Passat B7 D, 2011 si am probleme cu pornirea uneori...

Cand apas cheia pentru a porni, uneori nu se intampla nimic...la repetarea pornirii de 3 la 30 de ori masina porneste si apoi nu mai am probleme o vreme.Nu e ceva regulat , nu e legat de temperatura, curios de tot...mai nou am descoperit alt artificiu...cand nu porneste, armez cheia, blochez masina, apoi o deblochez si o ia din prima...daca nu, repet faza cu blocatul si deblocatul usilor. Am fost si la electrician dar a zis ca trebuie sa o puna pe tester in momentul cand nu porneste...odata am carat-o cu masina de la tractari dar cand am ajuns la electrician, culmea !!!!, masina a pornit...am lasat-o o saptamana, o porneau de doua ori pe zi...a pornit de fiecare data...deja sunt exasperat..poate ma ajuta cineva...va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e necesar, sa nu porneasca. Ce erori ai stocate la diagnoza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!