Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

sal.  Cutiile sunt etajate dupa curba de cuplu/putere la fiecare motor si performantele dorite (de ex un Sportline va avea cu siguranta o cutie mai scurta decat un Highway) 

La mine, de exemplu la Octavia 4 2.0tdi@115ps la dsg7 la 2500rpm am 140km/h, pe cand la Superb 3 tot 2.0tdi@190cp la dsg7 la 2000rpm am 140km/h.

Uzual, pentru a completa lipsa de putere se monteaza cutii cu rapoarte mai scurte. Incearca sa mergi cu motorul un pic mai turat, chiar daca sunt trepte inferioare.

 

PS: cat priveste consumul de ulei slabe sanse sa faca ceva reprezentanta. Mai am un pic pana la prima revizie si vedem.

Mai acum 7-8 am avut la munca o O2 FL 1.8TSI de 160CP(al mai gurmand motor in ulei) in leasing operational de la PBN. Cat timp a fost in garantie ni s-a pus la dispozitie ulei pentru completare, tot sub motivarea consumului sub 0.5l/1000km. Nici nu au vrut sa auda de reparatii la motor.

Eu asteptam feedback-ul colegilor doar sa stiu la ce ma astept, si nu ca sa rezolv ceva la reprezentante pe care cu greu le urnesti in a face ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@dercos Mașina e folosită cam 90 % in oraș unde nu prea ai unde să-i dai, iar în extraurban nu merg cu 80 km/h. Cel puțin 130 km/h.

 

Problema mea este senzația de leșinat la accelerare, am dus-o și peste 3500 r/m, însă NU are reprize. 

 

Ori, dacă nu se duce, nici nu-ți vine să-i dai.

 

Mașinile de teste nu sunt menajați, așa e, dar pe a mea așa am simțit-o de când am luat-o. Asta de test zici că-i 2.0 tsi comparativ cu a mea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica turatiile la cele doua Octavii, vezi daca e vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

Da, am să verific mai în amănunt și am să cer mai multe detalii reprezentanților Skoda. Mă vor lămuri sau nu, rămâne de văzut. 

 

Am să schimb și furnizorul de carburant cu toate că n-aș crede să fie asta o problemă, dar repet, voi vedea.

Mașina de schimb urcă mai repede în ture și de aici și "zvâcul" pe care îl are deși, din nou spun, și cu a mea am încercat să fac la fel însă se comportă altfel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizitator

Nu cumva masina de test-drive avea tuning la motor? Intreb ptr ca am mai vazut la Renault o astfel de situatie cu masina de test-drive care avea stage one. Parerea mea este sa incerci sa conduci si alte Skoda Octavia cu aceiasi motorizare, si apoi sa facem comparatie. Pe de alta parte bine ar fi sa incerci si alti carburanti, spre exemplu  cu OMV Maxx Motion si Mol Evo Plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi511

Un soft de motor nu schimba raportul din cutie/transmisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizitator

Nu am zis ca iti schimba rapoartele din cutia de viteze. Dar un stage one iti da un zvac de putere pe care il simti la pedala de acceleratie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

halamadrid

O fi de la Ecto 100.

Evit Lukoil de 15 ani de zile, adormea masina sub mine cand alimentam de la ei.

S-o mai fi schimbat treaba (sau nu), dar imi e de ajuns ca-s rusnaci.

 

Eu as alimenta din alta parte ca sa vad cum se comporta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@vizitator Nu aș merge chiar așa departe, dar nu te contrazic.

Mașina nu e de test, e dată la schimb pentru că a mea e în service să îi schimbe bara spate, dar e posibil să o folosească și pentru drive test, cine știe...

 

Plus că asta în opinia mea este înșelăciune. Înșeli clientul că promovezi ceva ce nu corespunde cu realitatea.

 

@halamadrid Așa m-am gândit și eu și asta voi face, însă nu cred să fie de la carburant, dar nici nu neg că nu ar fi, pentru că din 2016 până în 2023 cu 1.4 tsi NU am avut această problemă deși doar cu acest sortiment am alimentat.

 

Voi vedea eu cum o rezolv...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nimerit cumva motorul cu ciclu Buddack sau cu ciclu Otto? Poti sa-ti dai seama dupa modul de asezare al actuatorului de la turbo.
Acum toate variatele de putere al lui 1.5tsi merg in ciclul Buddack.

Ce poti face si la mine s-a simtit diferenta e sa schimbi modul de functionare al pedalei de acceleratie. Vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!