Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

@Gabriel*77, Am mai spus-o in trecut si mai repet (ceea ce au scris si colegii mai sus). "Problemele" descrise de tine pot fi cauzate de o baterie descarcata! Nu conteaza ca masina are doar 5 luni, daca bateria a fost tinuta pe un raft 2ani inainte de fi montata pe masina in momentul asamblarii. Masina din semnatura a fost livrata in Aug 2022, comandata cu 1 an in urma, iar in Feb 2023 bateria de 12V a fost schimbata pe garantie la AVIA Motors Pantelimon (a iesit la rezultate proaste pe testerul VAG, cel putin asa mi s-a spus). Si eu aveam acelasi pom de Craciun in VC, la prima pornire in diminetile reci. 

De ce nu ceri o verificare bateria la ei, cu pretextele de mai sus: erori in MMI si/sau VC dupa o stationare mai indelungata?

Success

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu spun că nu contest cele afirmate de cei de pe forum vizavi de baterie, trebuie verificat, însă îmi e puțin greu de crezut pentru că mașina pornește foarte bine, dar, după cum am spus, trebuie verificat la ei.

 

Nu mi se aprinde nimic în bord care să te ducă cu gândul la asta și nici pom de Crăciun nu se face.

 

Doar când sunt grade cu minus, display-ul central nu funcționează până nu se încălzește puțin în interior.

 

Evident că voi merge pentru o verificare și update de soft.

 

Întrebarea este dacă pot face acest lucru doar la Skoda sau pot merge și la Vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru interventii la o masina in garantie poti merge la orice reprezentanta sau dealer care este autorizat sa execute lucrari in garantie la Skoda (de regula au si vanzare de Skoda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am inteles bine, obisnuiesti sa te duci la AVIA? AVIA este service autorizat Skoda/Seat/VW. Deci nu asta e criteriul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problemă cu Avia e că nu e aproape de domiciliu. Trebuie să cam tai București-ul în două. Mai aproape e o reprezentanță Audi/Vw. Asta ar fi ideea principală, dar voi vedea.

 

O întrebare.

 

Swing-ul poate fi setat de reprezentanță pentru a te conecta la android Wirless?

 

Nu e ceva ce îmi trebuie neapărat, dar sunt curios dacă e posibil.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vest avem Brady: Skoda/VW/Audi.

Cu wireless stiu un singur lucru, cand am luat masina singura optiune era "Wireless Smartlink compatibil doar cu Apple CarPlay" si n-am luat-o. Style avea Columbus si era instandard. Ce o fi acum nu stiu.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/24/2024 at 10:49 AM, Gabriel*77 said:

Singura problemă cu Avia e că nu e aproape de domiciliu. Trebuie să cam tai București-ul în două. Mai aproape e o reprezentanță Audi/Vw. Asta ar fi ideea principală, dar voi vedea.

 

O întrebare.

 

Swing-ul poate fi setat de reprezentanță pentru a te conecta la android Wirless?

 

Nu e ceva ce îmi trebuie neapărat, dar sunt curios dacă e posibil.

 

trebuie vazut dupa PR-urile masinii tale

trebuie sa ai 9WC parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/22/2024 at 8:15 PM, Gabriel*77 said:

Ce desface la ea și câte calculatoare trebuie schimbate?

Ce se desface? Habar nu am, nici nu mă interesează sincer, există proceduri pentru asta, fac ei ce trebuie.

Cum am zis, fiind hardware mai nou decât ce aveam deja montat, trebuie schimbat în pereche, nu merge să schimbe doar cel defect aparent. 

On 2/22/2024 at 8:15 PM, Gabriel*77 said:

Importatorul nu primește informații de la producător, adică de la fabrică, în cazul unor astfel de probleme pentru a ști reprezentanțele să le remedieze?

Ba da, exact asta făceau, stăteau de vorbă cu importatorul și făceau pașii respectivi. Vedem ce se întâmplă când vine al doilea batch de piese, dacă merge, înseamnă că primele erau defecte din fabrică, dacă nu merge, va fi interesant de aflat cum rezolvă problema... 

 

On 2/22/2024 at 5:49 PM, Cristi_V said:

Noroc ca e in garantie. 

Clar. Nu știu cât ar fi costat distracția asta dacă nu era în garanție... 

 

 

Poate îmi dau modelul nou dacă nu se rezolvă 🤭 Sau dau asta ca și avans pentru un V6 cinstit 🤭

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, tbege said:

Acum, asa, ca sa ma aflu in treaba, in legatura cu calculatoarele, ar mai fi o posibilitate, spun eu ca ageamiu. La Octavia 2 era o problema des intalnita la  geamul de la usa dreapta fata si anume ca nu se mai inchidea din prima, in loc sa se inchida se intorcea inapoi si intr-un final se bloca si solutia era inlocuirea calculatorului de usa care de fapt era un ansamblu bine capsulat care continea motorasul, un circuit electric plus cine mai stie ce. Din cauza ca inlocuirea era destul de scumpa - vreo 1500 RON acum 10 ani - unii incercau sa faca rost de ansamblu la mana a doua. Chestia era ca nu orice calculator de usa se imperechea cu calculatorul masinii sau cum i-o spune chiar daca fizic erau la fel, electronic nu erau. pentru ca operatiunea sa aiba succes trebuia sa cunsoti exact modelul/seria care se potriveste pe masina ta. Deci, nu trebuia sa inlocuiesti ambele calculatoare dar cel defect trebuia inlocuit cu unul compatibil cu celalalt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînțeles, ai perfectă dreptate, există varianta dezmembrări oricând dar mașina fiind în garanție nu o să umblu eu să rezolv asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa spun ca poate nu e neaparat necesar sa fie schimbat in pereche ci doar cel defect dar cu modelul corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai există mașini cinstite acum?

Normele de poluare și prețul crescut al materiei prime fac mașinile să nu mai fie cinstite nici la preț, nici la calitate. 

 

Îmi spunea cineva care a comandat o Cupra că nu se mai încadrează la programul rabla doar pentru simplul fapt că a ales niște jante mai mari iar emisia de noxe în cazul ăsta e alta, mai mare.

 

Mașina nouă este în garanție și de regulă e de preferat să nu își bată capul proprietarul cu eventualele defecte apărute ca urmare a pieselor cu probleme, însă service-urile caută să remedieze cu costuri cât mai mici, implicare la fel și te mai lovești și de așa numitul dezinteres vizavi de un bun al clientului și există marele risc să iei mașina cu probleme ce înainte nu au existat.

 

De asta am întrebat ce desface la ea.

 

Eu am avut "surpriza" să descopăr la câteva zile după ce am ridicat mașina nouă din reprezență, la spălătorie, că sub covorașul de cauciuc de la șofer era mult noroi uscat de la cei care au manevrat mașina si au pregătit-o de vânzare.

 

Nu s-au obosit să aspire și să curețe, ci doar au pus covorul peste noroi.

Repet! MAȘINA NOUĂ. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Cristi_V said:

 

Eu pare că am problema de la Octavia 2, și anume geamul dreapta față nu se închide întotdeauna din prima, ci coboară până jos (pare că detectează obstacol, dar nu există niciun obstacol), iar apoi pot să-l închid.

Deja a ajuns să mi se pară normal.

Doar dreapta față.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, deruland, si eu am aceeasi problema, credeam ca apas eu gresit 😄 Si doar dreapta fata.

Astea deja sunt fleacuri.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O4 faceți referire cu

geamul dreapta față?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/27/2024 at 6:12 AM, Cristi_V said:

Am vrut sa spun ca poate nu e neaparat necesar sa fie schimbat in pereche ci doar cel defect dar cu modelul corect.

Ah, am înțeles acuma. E logic ce spui, dar aparent s-a făcut update la hardware între timp (mașina mea e producție 11.2020) și ceva e clar diferit. Pe mașinile noi nu sunt probleme că probabil s-a făcut update la mai multe deodată și așa se leagă toate împreună fără probleme. 

 

Vedem ce se întâmplă cu piesele noi... 🙄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

Salut!

 

Pentru cei cu swing care și-au actualizat versiunea de soft. 

Ce îmbunătățiri sau modificări ați observat după actualizare? Sau ce probleme au persistat ori au apărut după?

 

Am cerut și eu o programare prin mail pentru actualizarea softului și aștept să fiu contactat. 

Versiunea mea actuală este 1785.

 

Întrebarea vine în contextul în care versiunea nouă de soft aduce vreo schimbare, sau e doar o altă variantă, mai nouă, dar cu aceleași probleme?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_28
26 minutes ago, Gabriel*77 said:

entru cei cu swing care și-au actualizat versiunea de soft. 

Ce îmbunătățiri sau modificări ați observat după actualizare? Sau ce probleme au persistat ori au apărut după?

Salut! Eu am facut update la ultima versiune si in afara de compatibilitatea cu Android Auto pe S23 Ultra, nu am sesizat nimic schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Cum sunt denumite tehnic aceste elemente ale portierelor și cum pot fie ele schimbate?

 

Am observat că, cel puțin la Skoda, este o problemă cu ele prin prisma faptului că se zgârie și se mătuiesc foarte repede.

La fosta O3 am avut o grijă foarte mare față de ele, dar cu toate astea s-au mătuit și zgâriat ca dracu.

 

Și cele de la actuala O4 au acestă tendință din câte vă deși mașina are doar 6 luni. Pun aceste întrebări din dorința de a preveni această degradare. 

 

Știu, m-ați sfătui să pun folie, e și normal, dar o folie lucioasă și transparentă nu ar ascunde urmele de "pânză de păianjen" care au apărut deja pe ele, iar una mată... nu știu cum să fie.

Carbon sau simplă?

 

Oare s-ar dezlipi ca urmare a folosirii jetului sub presiune de la spălătorii?

 

Voi cum ați procedat cu ele?

 

Screenshot_20240316_100121_Gallery.jpg

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le dai un polish/ceara inainte de infoliere daca optezi pt varianta asta. Folie as pune transparenta, alte variante arata ieftin. Teoretic nu se dezlipesc, cel putin nu prea repede, Dacia, Hyundai , probabil si altii ,au folie din fabrica in zonele alea.

Uite si preturile pt fiecare piesa:

image.thumb.png.e6ff4d87b8a39356d090ab2fd656ad90.png

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.03.2024 at 11:44, Gabriel*77 a scris:

Salut!

 

Pentru cei cu swing care și-au actualizat versiunea de soft. 

Ce îmbunătățiri sau modificări ați observat după actualizare? Sau ce probleme au persistat ori au apărut după?

 

Am cerut și eu o programare prin mail pentru actualizarea softului și aștept să fiu contactat. 

Versiunea mea actuală este 1785.

 

Întrebarea vine în contextul în care versiunea nouă de soft aduce vreo schimbare, sau e doar o altă variantă, mai nouă, dar cu aceleași probleme?

 

Salut!

 

S-a efectuat actualizarea de soft și de atunci, cam două săptămâni, nu mi-a mai dat nicio eroare la senzorii de parcare și nici la front asist, singurele erori afișate de vehicul până acum.

Sper să nu cobesc... 

 

Mașina o pornesc de ceva vreme doar cu contact pus până dispar martorii luminoși după care pornesc efectiv motorul.

 

Reprezentantul Skoda spunea că este posibil ca problema legată de funcționarea incorectă a display-ului la temperaturi scăzute să fie din cauza faptului că mașina urmărea protejarea sursei de energie, probabil a bateriei.

Tot el spunea că actualizarea ar trebui să rezolve problema.

Cum temperaturi cu minus nu au mai fost până acum, nu îmi pot da seama dacă problema a dispărut sau persistă. Voi vedea probabil iarna următoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se actualizeaza si singur. Spun asta pentru ca ieri am observat ca dupa oprirea motorului mi-a aparut un mesaj de la revedere pe care nu il mai vazusem pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/28/2024 at 7:02 AM, tbege said:

Ah, am înțeles acuma. E logic ce spui, dar aparent s-a făcut update la hardware între timp (mașina mea e producție 11.2020) și ceva e clar diferit. Pe mașinile noi nu sunt probleme că probabil s-a făcut update la mai multe deodată și așa se leagă toate împreună fără probleme. 

 

Vedem ce se întâmplă cu piesele noi... 🙄

S-au montat calculatoarele noi, problema e tot acolo... Erori sporadice de Emergency, Travel Assist, SOS. Și a mai (re)apărut o chestie, câteodată nu am sunet în boxe, în schimb se aude un "clickăit" constant, singura modalitate prin care se rezolvă e să las mașina oprită o vreme. 

 

Am programare în 3 aprilie pentru astea și verificat faruri că se aburesc și se formează condens. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!