Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

M-am programat la AVIA pentru inlocuire roti vara/iarna si cu ocazia asta cel care mi-a facut programarea a zis ca vor face si un update de soft. Sunt curios despre ce e vorba ca probleme nu am. Sau am din cand in cand, rar, neesentiale si care se rezolva prin resetare.

Modificat de Cristi_V
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul Boeing nu este diferit, este exact cum spun, partea de software a fost externalizata in India, ceea ce facea procesul de verificare/corectare de catre inginerii din USA extrem de anevoios, era si bariera lingvistica si de cunostinte de baza.

Pentru ca procesul mergea foarte greu, pentru ca managerii erau in HQ care fusese mutat in Chicago iar fabrica era in Seattle au aparut tot felul de decizii de management care au dus la ascunderea unor lucruri pentru ca proiectul sa mearga.

 

Cisco si-a externalizat acum multi ani dezvoltarea software in India si cei care lucreaza cu echip lor stiu cate versiuni trebuie sa incerce, cate probleme si patch-uri sa aplice si in ce ordine ca sa fie siguri ca le functioneaza toate serviciile in core.

 

Reducerea de costuri este peste tot, de ce ar face exceptie VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut ceva Update, am dat Ok si m-a bagat aici. Ce masina faina!

 

err.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost in service pentru inlocuire roti vara/iarna si update soft: actiune service 69BN CRT 01, 04. Mi s-a spus ca este vorba despre actualizari soft la infotainment si la unitatea airbag. Update-ul a durat cam 2 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Azi am avut o problema ciudată. Mașina nu a mai pornit. Baterie descărcată. Testerul arăta 9,7V. Mașina are 6 luni, drumuri preponderent in afara orasului.

Am presupus că s-a descărcat pentru că am lăsat camera video conectată in mufa de brichetă. Camera era inchisă insă.

In fine am pus bateria pe redresor vreo oră și am reușit s-o pornesc.

Am măsurat cu testerul curentul generat de alternator:14,5 V. Am mers cu mașia 80 km, drum intins. Am ajuns la destinație și am măsurat din nou curentul generat de alternator: 12,34V.

M-am întors in București (80 km), preocupat că voi rămâne in drum. Am ajuns cu bine, iar alternatorul incărca to 12,5V

Are o problemă alternatorul sau e cu smart-alternator și e normal?

Mașina este în garanție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am constatat cu dupa update-uri profilul de utilizator a fost setat in modul privat (sa nu mai trimita date catre server). Or fi stiind ei ceva și au recomandare in acest sens. 

Modificat de yanq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bricheta e pe plus permanent si ai lasat camera, in 2 zile ti se descarca bateria, daca nu ai instalatie din aceea de intrerupere a alimentarii cand scade sub 12,5 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Troncanitul portbagajului cu siguranta este o problema comuna.

Cum am rezolvat eu? Demontat clemele de pe haion(foarte simplu cu un torx) si gresate foarte bine, au ceva arculete in interior si doar daca le demontezi poti gresa cum trebuie. Bonus am pus putina banda izolera pe clema de la broasca haionului si pe clemele ce tin banchetele spate. E liniste acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, și la mine troncane rău portbagajul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa o faci in regie proprie cand defectul de fabricatie este acoperit de garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yang 

 

Pentru a nu ți toca nervii și timpul prin service.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, yanq said:

De ce sa o faci in regie proprie cand defectul de fabricatie este acoperit de garantie?

Le-am schimbat eu pe garantie și după 1 saptamana au făcut mai rău ca cele originale. Tot la soluția lui @akon am ajuns ☺️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, krygod_ro said:

Le-am schimbat eu pe garantie și după 1 saptamana au făcut mai rău ca cele originale. Tot la soluția lui @akon am ajuns ☺️

 

La mine e liniste acum de aprox 3 saptamani dupa schimbare (ma rog parca se aude un greiere nou in consola centrala jos, dar e de ignorat 🙂 ).

 

In alta ordine de idei Obdeleven e compatibil de azi si cu Octavia4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yanq, dai te rog și un link? Vreau să știu ce funcționalități sunt disponibile, mi-aș lua și eu un modul obdeleven.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, yanq said:

 

La mine e liniste acum de aprox 3 saptamani dupa schimbare (ma rog parca se aude un greiere nou in consola centrala jos, dar e de ignorat 🙂 ).

 

In alta ordine de idei Obdeleven e compatibil de azi si cu Octavia4.

e o rechemare pentru zgomotul de la portbagaj, au aplicat actiunea si de atunci totul ok, nu mai troncane. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, yanq said:

 

La mine e liniste acum de aprox 3 saptamani dupa schimbare (ma rog parca se aude un greiere nou in consola centrala jos, dar e de ignorat 🙂 ).

 

Pai nici la mine nu a troncanit de la bun inceput, dupa vreo 3 luni.

Si da, exact cum zice colegul mai sus, decat sa-mi pierd jumatate de zi prin service aiurea mai bine remediez singur chestiile minore. A durat vreo 10 minute.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. @Radeleu am aceeasi problema numai ca am 1.5 benzina iar mie imi zice brady citez "este vorba de o saiba suport dintre rotile de cuplare pentru treapta 4 si 5" saiba comandata dar care are termen de livrare necunoscut.

acum intrebarea mea ar fi acest service aplica solutii diferite pentru aceeasi problema ?

Modificat de Danbmdf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda nu lasa reprezentantele sa umble in cutiile de viteza, de aceea se inlocuieste cutia cu totul, nu saiba buclucasa.

Din ce am inteles de la seful de service, saiba respectiva e putin mai subtire, dar ca nu ar afecta functionarea cutiei, doar auditiv e deranjanta pentu sofer.

O fi ramas Skoda fara cutii de viteza disponibile.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/27/2021 at 10:46 PM, dionescux said:

De pe un alt forum: 

 

But I got a lot of info today from Skoda. So the wireless option is only available on the Units ending on D and E with SW 1788. In other words, the vehicles PRODUCED after 23 nov 2020. Mine has 06 nov as date of birth.

 

nu stiu daca e asa, la mine e cu “c” in coada si nu merge. 

Update la problema cu android auto wireless. Dupa ultima vizita la reprezentanta, o data cu aplicarea a 4 actiuni (69BN 90Q9 97C1 97EQ) a inceput sa mearga si android auto wireless.  Am trecut de la unitate cu c in coada la g. 

DD834F96-F2CE-410B-B818-683C075AAEA7.jpeg

4342F21B-72E2-47CF-A80F-935034AFE542.thumb.jpeg.5d20b7c847d2e1513931741eacac7f6c.jpeg

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, exista vreo metoda prin care pot deconecta sound generatorul in octavia 4 rs ? in modul sport (unde se manifesta cel mai tare), cel putin la in cazul meu, in intervalul de turatii 2000-3000 se aud si se simt niste vibratii insotite de scartaieli din partea din fata a bordului. mai exact fix atunci cand sound generatorul are intonatia cea mai joasa. deja m-am saturat de el, o pot rezolva fara bataie de cap ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cu obd eleven? Cică din 11 noiembrie se poate și scrie pe modelele noi de mașini, dar nu am așa ceva, nu am testat. Pentru modelele vechi știu că se putea da disable. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu o situatie funny, masina are aproape 11 luni , 7000km ( Octavia Style 1.5 ) , astazi mi-a aparut in bord notificare ca trebuie sa schimb bateria de la cheie ( really ? in 11 luni s-a terminat ...asta e gluma....am VW Passat B6 care are 11 ani si 400.000km nu am inlocuit bateria la chei ) , bonus, infotainment-ul nu a mai vrut sa se stinga... In gandul meu.... pana aici a fost, am facut deja programare la service..... ( cu erorile constante, line assist error, front assist error, park eror , camera error si alte cele ma obisnuisem .... dar deja-i prea mult ) . A mai intampinat cineva situtatia cu bateria de la cheie si imposibilitatea de a inchide infotainment-ul ? Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexss daca ai kessy e normal sa te tina mai putin. Mult mai putin. Plus ca e un CR2025 fata de CR2032 cat aveai tu (170mA vs 240mA la CR2032)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!