Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Intervalul de schimb ulei se modifica in functie de cum este utilizata masina . La folosire preponderent urbana intervalul de schimb scade mai abrupt . Nu ai de ce sa iti faci probleme cand te trimite masina la schimb mergi si asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pana acum arata doar fix matematic, 30.000 - rulajul, nu am observat nici un decalaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eugen Stanculescu

Va salut!

Astazi, dupa 5 zile in care nu am mai pornit masina, am gasit bateria moarta complet, nici sa o deschid nu am mai putut. Se pare ca update-ul de soft facut joia trecuta m-a aranjat! Pana acum masina a stat si 20 de zile nepornita si nu am avut probleme, dar se pare ca acum au avut grija cei de la skoda sa am !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

De ceva timp unitatea info are drăcușori pe mneaei, după aproximativ o ora de conviețuire nu mai recunoaște telefonul ( un s20 +) , în sensul ca ma deconectează de la Android Auto conectat fiind pe cablu. Practic , telefonul este cablat la masina dar aceasta nu l vede,  nici măcar curent nu i da. Pana acum a mai făcut zambre de genul și se rezolva cu un hard reset  al unității info. Acum se pare ca s a răcit de tot relația dintre  telefon și masina , în sensul ca nu mai vrea nici cu hard reset, legatura Bluetooth este funcțională . Ați întâmpinat astfel de probleme și dacă da, cum s a rezolvat?

 

L E telefonul conectat Bluetooth,  uneori când primesc apeluri, le preiau din masina dar nu se aud , trebuie sa pun telefonul la ureche.  Atunci când sun , totul este  normal. 

Modificat de bogdan2
Adăugare nemulțumiri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Eugen Stanculescu said:

Va salut!

Astazi, dupa 5 zile in care nu am mai pornit masina, am gasit bateria moarta complet, nici sa o deschid nu am mai putut. Se pare ca update-ul de soft facut joia trecuta m-a aranjat! Pana acum masina a stat si 20 de zile nepornita si nu am avut probleme, dar se pare ca acum au avut grija cei de la skoda sa am !

 

Am patit la fel, dar la mine masina avea deja  ultima versiune de soft. Ai varianta mild-hibrid?

Modificat de RwO09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eugen Stanculescu

Nu. E 1.5 TSI simpla, numai benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema de soft pe care Porsche Romania nu vrea sa o recunoasca. Din ce am mai citit si pe forumurile de la altii (Anglia, Polonia) se aprind display-urile sau stopurile aiurea si golesc bateria. Chiar sunt curios ce or sa iti zica cei de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eugen Stanculescu

I-am contactat deja si au zis ca nu are cum sa fie de la ultimul update de soft! Doar ca am venit si eu cu un contraargument: in februarie am fost bolnav de corona si masina a stat aproape 20 zile nepornita, in ger, iar cand am vrut sa o pornesc, a pornit la prima apasare de buton. Ba chiar am putut sa o si deschid, fata de astazi, cand nu mai avea nici macar un singur volt in ea!

Eu vin dupa o experienta super placuta cu o Octavia Tour din 2008 benzina, 1,6 MPI, de care cu greu m-am despartit anul asta (avea doar saizeci si ceva de mii de km), luata de noua, dar nu am avut nici cea mai mica problema cu ea.

De asta noua, sincer, nu prea am apucat sa ma bucur din cauza MULTIPLELOR probleme pe care le am cu ea, si nu din cauza mea, ci din cauza lor ca au lansat o masina netestata, care acum o testeaza le banii si nervii nostri! Sper ca altii sa se bucure intr-adevar de aceasta masina, atunci cand problemele vor fi reduse spre zero.

Pana atunci, oameni buni, nu mai comandati o masina pe care o asteptati cateva luni bune si cu care o sa aveti numai neplaceri! Asta este parerea mea! Fara suparare!

Modificat de Eugen Stanculescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multiplele probleme contribuie si problema chip-urilor. Se pun chip-uri care initial nu au fost gandite pt a face acea operatiune si sunt reprogramate. De ce majoritatea infotainmenturilor au asemenea bug-uri brusc. Totusi e vorba doar de un facelift in privinta sistemelor, nu e nimic nou, revolutionar.

Am auzit si de masini noi livrate cu doar o cheie doar ca sa o poata livra si apoi primesc a doua cheie.

Eu cred ca nu are rost acum de achizitionat o masina noua. Spun asta din prisma cuiva care deja asteapta de mai bine de 3 luni jumate si cu o livrare probabila la inceput de octombrie. VAG mi se par cei mai neprofesionisti in a gestiona situatia asta.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa termenul de asteptare si problemele tot mai dese, au crescut si preturile la modul nesimtit. Anul trecut in toamna am luat 3 buc Octavia 4 2.0tdi 115cp la aprox 16000eur+tva. Acuma, dorim sa mai luam o masina pretul cel mai bun a fost aproape 21000eur+tva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum cresc preturile la materii prime (otel, metale samd), cred ca vor fi surprize mari, in curand. E inflatie mare, peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/19/2021 at 1:22 PM, bogdan2 said:

Masina a primit un update al infotaiment ului, doar ca momentan  nu exista soluția pentru ca Android Auto sa funcționeze și wireless 😔

Update la ce versiune?

Am vazut acuma pe un forum german ca cei cu numar de device care se termina cu litera B sau mai mare primesc versiunea 1806 si merge si Android Auto wireless. Versuinea 1806 porneste mai rapid si deocamdata nimeni nu zice sa aiba probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Și eu ma aflu printre "fericiții" posesori ai unei Octavia 1.5 TSI DSG mild hibryd an 2021 care nu a mai pornit (baterie moarta) după o săptămână de staționat. A venit duminica platforma și a dus o la Avia. Azi m am dus sa o ridic concluzia fiind ca au înlocuit bateria... Zic ei ca bateria ar fi avut un defect din fabricație...I am întrebat dacă și au dat seama ce anume a consumat /terminat bateria într o săptămână de stationat - nu au știut sa mi zică. Vedem ce se întâmplă pe viitor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Cristian.P said:

Update la ce versiune?

Am vazut acuma pe un forum german ca cei cu numar de device care se termina cu litera B sau mai mare primesc versiunea 1806 si merge si Android Auto wireless. Versuinea 1806 porneste mai rapid si deocamdata nimeni nu zice sa aiba probleme.

Si eu am facut research mult pe tema asta, mai ales ca masina mea e produsa in 13 Noiembrie, iar de la finalul lunii Noiembrie au intrat pe linia de productie modelele noi de infotainment cu part number care se termina cu D incepand, iar alea suporta AA wireless. Problema este ca uniturile vechi (ultimul caracter din partnumber <= C) nu pot crea o retea WiFi de 5GHz in masina, necesara pentru AA wireless. 

Am scris un mail la infoline din Cehia, asta e raspunsul primit:

image.thumb.png.ad95b2725da47a676cce80f12ba5a857.png

 

Concluzia mea este ca daca ai telefon cu Android care nu este Pixel/Samsung, poti numai spera sa fie o problema de soft, si nu de hard, respectiv, cum ai mentionat, un update nou sa "rezolve" problema. Ar fi putin de cacao sa fie hard, ca banii ce am platit pe masini sunt aceleasi... :P 

 

"Solutia de avarie", daca vrei si iti permiti, schimbi telefonul pe un Samsung/Pixel si nu ai treaba... :))

Modificat de tbege
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Fanel_I said:

Salut, 

Și eu ma aflu printre "fericiții" posesori ai unei Octavia 1.5 TSI DSG mild hibryd an 2021 care nu a mai pornit (baterie moarta) după o săptămână de staționat. A venit duminica platforma și a dus o la Avia. Azi m am dus sa o ridic concluzia fiind ca au înlocuit bateria... Zic ei ca bateria ar fi avut un defect din fabricație...I am întrebat dacă și au dat seama ce anume a consumat /terminat bateria într o săptămână de stationat - nu au știut sa mi zică. Vedem ce se întâmplă pe viitor. 

Macar la tine au inlocuit bateria. La Avia Constanta au zis ca am lasat eu ceva pornit/aprins prin masina si de aia s-a descarcat. Am platit si platforma, bonus. Oricum vad ca numarul bateriilor moarte creste constant, poate in ritmul asta o sa recunoasca si Porsche Romania ca au o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, tbege a scris:

Ar fi putin de cacao sa fie hard, ca banii ce am platit pe masini sunt aceleasi... :P 

Cam asa este cu platitul,  doar ca ei se pot preleva de faptul că in oferta scrie ca AA wireless nu este disponibil momentan. 

în urmă cu 7 ore, tbege a scris:

 

"Solutia de avarie", daca vrei si iti permiti, schimbi telefonul pe un Samsung/Pixel si nu ai treaba... :))

 

Nu cred că telefonul este soluția,  cu atât mai puțin un telefon Android,  eu am S20+, cu softul la zi și tot nu funcționează.  Cea mai simpla soluție ar fi trecerea la Apple 😇

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am motorizarea 1.0 tsi si la pornirea la rece la prima schimbare din treapta 1 in 2 sau din 2 in 3 am un zgomot ca de cuplare a ambreiajului, este normal, este oare din cauza ca uleiul este rece si pana face prima ungere a pinioanelor? Ar trebui sa fac o verificare a nivelului uleiului din cutie? A mai sesizat cineva aceasta problema? 

PS:

Dezamagitoare calitatea Skoda la noile modele. . .am avut un tour luata noua, 2009, 1,9tdi, acumulatorul original a tinut 9 ani si l-am schimbat din considerente de vechime, nu pentru ca ar fi picat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@drakosul nu tin ursul, dar esti constient ca la asta noua doar caseta de directie (sau alege orice alta componenta) are mai multa electronica decat tot tourul vechi?

Ce povestesc colegii aici (legat de bateria care moare subit) pare sa fie o problema de management de cod/qa.

Cineva a impins o modificare ce parea inspirata la prima vedere, QA-ul nu a prins-o (bateriile de teste sunt si ele limitate ca numar si timp de executie) si a ajuns in productie… 

 

La “ceapeul” unde dau cu sapa dau peste probleme de genul asta saptamanal. Oamenii calificati sunt o resursa scumpa si rara. Si toti vor repede si ieftin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

57 minutes ago, zidanne said:

nu tin ursul, dar

Acceptabil ceea ce spui, pana la o limita. Cand incep sa calce peste drepturile clientului (sau sa nu-si respecte obligatiile de constructor/furnizor) e o problema. De acord cu tine, se lanseaza modificari insuficient pretestate. Dar cand incep sa-i ceara clientului sa-si plateasca fie acumulatorul fie platforma pana la service, cam ies din termenii contractului de garantie. Normal e sa-si asume si greselile si sa remedieze pe cheltuiala lor, mai ales ca masina costa o galagie de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am Octavia 4 cu sistemul Canton si azi de dimineata cand am descuiat masina a inceput sa baraie subwooferul, zgomote analogice si random in boxe iar dupa 10 secunde a ramas in boxe sunetul care se aude in video: 

 

 

 

Dupa inchiderea masinii, asteptare 1 min, repornit totul functiona normal. De mentionat ca mi-a mai facut asa o data dar mai putin si la volum mai mic. Astazi a facut ca toti dracii. Ce sa fie oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Canton, dar inca nu a facut zgomote "singur"...

Nu ai noroc cu Canton-ul asta, ziceai mai de mult ca iti suna ceva la subwoofer in portbagaj, poate s-a rupt ceva cablu/face scurt undeva/se ating niste cabluri care nu ar trebui sa faca asta...?

Oricum, la verificare cu ea, ca nu e ok asta.

Modificat de tbege
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inregistrarea mergi la service probabil iar ceva legat de softare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Se pare că am nimerit și eu o Skoda cu probleme la cutie. Skoda cumpărată de nouă, 20K euro. Cutie manuală.

După vreo 5000 km, hâr-hâr-hâr în cutie. Zgomotul dispare la apăsarea ambreiajului. Am crezut inițial că-i o curea, dar când am apăsat ambreiajul, gata, a dispărut zgomotul.

Hârjâitul apare pe motor cald (cam după vreo oră de mers). Se manifestă atât în staționare, la relanti cât și în mers liber, ne cuplată în viteză.

Verdict service: schimbare cutie de viteze. Nu mi-au spus care-i problema, ci că se va schimba cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca pana acum picau cutiile de la benzinare... Sau ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la el, s-a ovalizat volant. Cel putin asa suna din simptome si asta de obicei de la piesa cu defect de fabricatie sau utilizare incorecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!