Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Complicată situația. 

Eu unul aș merge la casco (evident dacă este posibil) pentru a cere o părere vizavi de motivul apariției acestei fisuri. Repet. Nu aș deschide dosar, ci aș cere o părere de la ei.

Apoi aș merge la Skoda pentru garanție dacă cei de la casco consideră că acel far NU a fost lovit pentru că nu știu dacă ți-l schimbă pe casco dacă nu au fost aplicate forțe mecanice, adică nu a fost atins de ceva, iar garanția... vor căuta cel mai mic nod din papură să nu ți-l schimbe. 

De asta spun că e complicată situația. 

 

 

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de cand sunt agentii constatatori de la Casco experti credibili in domeniul acesta? Nu le recunoaste nimeni expertiza

mai ales ca motivatia lor este sa nu prea plateasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/25/2024 at 9:38 AM, DanielDD said:

Salutare tuturor!

As avea nevoie de parerea/ sfatul vostru privind o problema aparuta.

Sunt un destul de proapat posesor de Skoda Octavia (Iunie 2024). Ieri am observat ca unul dintre faruri prezinta o crapatura mica, la una dintre extreme. Crapatura nu pare sa fie de la o lovitura evidenta, in exteriorul farului in zona de unde pleaca crapatura farul pare sa fie un pic sters/ zgariat, dar este ceva superficial. De ieri pana astazi crapatura s-a marit. Atasat foto.

Va cer sfatul in incercarea de rezolvare a acestei probleme. Masina este luata de la Porsche Bucuresti Nord. Sa incerc schimbarea farului pe garantie sau sa incerc schimbarea lui pe Casco? 

Multumesc!

1.jpeg

2.jpeg

La O3FL am 5 (CINCI) faruri schimbate pe garantie, al 6-lea a fost schimbat pe CASCO, deoarece avea o mica ciobitura de piatra la 10 cm distanta de fisura, motiv de care s-au agatat ca sa nu il schimbe tot pe garantie.

Toate cu crapaturi in genul celei de pe farul tau. E un fapt cunoscut ca plasticul folosit de producator e prea subtire si  prea putin rezistent.

Mergi la o reprezentanta, iti vor face poze, vor incerca sa iti puna in carca o eventuala lovitura, dar pe imaginea postata eu nu vad nicio urma de impact  extern.

Vor trimite pozele la importator pentru a-si da acceptul si apoi iti vor schimba farul.

Daca verbal nu rezolvi, trimiti e-mail la reprezentanta sa iti explice  oficial motivul refuzului, apoi trimiti e-mail si la importator, cu poze.

 

Dupa ce ti-l vor schimba, or sa-ti spuna o poveste ca noul far e imbunatatit, mai rezistent decat cel de pe masina, avand in vedere ca producatorul a constatat, bla, bla, bla.

Vrajeala, nimeni nu reproiescteaza sau cheltuie mai mult pe materiale superioare pentru o piesa care nu imobilizeaza masina in drum.

Nu vreau sa te alertez, dar pe viitor e posibil sa patesti acelasi lucru.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru pareri si sfaturi. Am sa merg in reprezentanta pentru a obtine pararea lor. Am sunat Joi dupa amiaza pentru a solicita o programare...inca astept apelul lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se inghesuie sa te cheme.😀

Parerea mea e sa mergi direct la ei, pe la final de program, 16-17, daca poti,  cand  termina de returnat masinile pe care le-au avut cu interventii in ziua aia. Au timp pana la ora 18 sa faca niste poze si sa constate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la constatare. A decurs destul de bine. N-a pomenit nici un moment ca nu ar fi garantie. Acum astept raspunsul oficial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DanielDD, la ce dealer ai facut constarea de curiozitate? La acelasi de unde ai achizitionat masina? Poti sa ne zici numele acestuia.
Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, DanielDD said:

Am fost astazi la constatare. A decurs destul de bine. N-a pomenit nici un moment ca nu ar fi garantie. Acum astept raspunsul oficial.

Bun. Nu ar trebui sa apara surprize, din fotografii e clar ca fisura aia aparuta perpendicular pe latura farului nu avea cum sa aiba alta cauza decat  materialului  slab din care e facut farul.

Dureaza vreo 10 zile sa iti vina farul comandat, iti dai seama ca nu tine nimeni pe stoc asa ceva. Apoi  vei pierde  2 ore maxim  la reprezentanta ca sa ti-l monteze si calibreze.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2024 at 11:10 AM, halamadrid said:

La O3FL am 5 (CINCI) faruri schimbate pe garantie, al 6-lea a fost schimbat pe CASCO

In cat timp ai fost nevoit sa schimbi 6 faruri ?

Mi se pare ireal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 ani.

Urmeaza si numarul 7.

Problema mare este ca-s foarte scumpe, chiar daca a mai scazut pretul cu fiecare an, initial erau 4.300 lei bucata cu tot cu montaj, acum sunt "numai" 3.700 lei bucata (ultimul deviz pe CASCO).

Sa nu ne plangem, sunt faruri si de 2.000 de euro, si astea LED sunt de unica folosinta.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minute în urmă, dj.martzian a scris:

@DanielDD, la ce dealer ai facut constarea de curiozitate? La acelasi de unde ai achizitionat masina? Poti sa ne zici numele acestuia.
Multumesc

Porsche Bucuresti Nord. De acolo am luat si masina. Am primit acum telefon ca a fost acceptata garantia si au comandat farul.

21 minute în urmă, halamadrid a scris:

Bun. Nu ar trebui sa apara surprize, din fotografii e clar ca fisura aia aparuta perpendicular pe latura farului nu avea cum sa aiba alta cauza decat  materialului  slab din care e facut farul.

Dureaza vreo 10 zile sa iti vina farul comandat, iti dai seama ca nu tine nimeni pe stoc asa ceva. Apoi  vei pierde  2 ore maxim  la reprezentanta ca sa ti-l monteze si calibreze.

Nu au aparut. Am fost sunat ca a fost acceptata garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe viitor, monitorizeaza farurile cu atentie, cand speli masina e cel mai usor sa observi daca se abureste punctual, atunci e clar ca e vreo fisura pe care posibil sa nu o observi la prima vedere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , inteleg ca oamenii obisnuiti care vor sa tina masina 10 ani , vor merge cu ele crapate dupa ce se duce garantia

Si cum sa nu ne plangem ?

Cand dai minim 20k pe o masina iti asumi timpul pierdut sa schimbi mereu farurile in garantie sau timpul + costurile aferente dupa garantie ?

Mie personal mi se pare bataie de joc

Asta se intampla si la Superb , Kodiaq , masini mai scumpe ?

Sunt chiar curios , e tipic Skoda sau asa au ajuns toate brandurile medii sa ofere calitate clientilor ?

Sau e din cauza ca in general cele care patesc asta sunt masini de firma care sar ca iepurii prin gropi , ptr ca nu le pasa celor care le conduc ?

Poate mi se pare doar mie dar in ziua de azi banii se castiga cu mai mult stres decat acum 10 ani si cei care ofera produse noi ( in orice domeniu , masini , case , tv , tot ) par a-si bate joc de acest aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia si  Kodiaq sunt  cazuri, de restul modelelor nu stiu.

Revoltator este altceva: cei de la Skoda stiu de problemele farurilor si nu fac nimic pentru a  determina furnizorul sa foloseasca materiale imbunatatite, sau sa schimbe furnizorul.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e mai ieftin pentru ei sa inlocuiasca cateva mii de faruri decat sa schimbe furnizorul. Daca era o problema financiara majora pentru ei, fii sigur ca luau masuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil.

Dar pentru utilizator devine o problema majora cand masina iese din garantie, chiar daca ai CASCO, nu poti sta de schimbat anual 1-2 faruri.

Multi nu isi bat capul daca fisurile sunt mici si nu se extind., farul in sine functioneaza bine, nu stiu daca exista sau nu posbilitatea ca umezeala sa afecteze droser-ul, poate doar in conditii extreme.

Stiu si masini identice care nu au avut nicio problema cu farurile LED.

In schimb, observ tot mai multe marci cu probleme la faruri tehnologizate, gen condens in interior. Una e sa fie aburite, alta e sa ai picaturi formate pe suprafata interioara a farului. Masini premium, de 2-3 ani vechime,

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au apus vremurile când farurile erau rezistente la tot felul de intemperii si zdruncinături...acum sunt din plastic mai dur, se pare ca nu la fel de rezistent ca cele de odinioară. Ne obișnuim.

 

Hai cu poze, jurnal de bord la noile mașini care au ajuns la proprietari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DanielDD, din faptul ca totul a decurs bine si usor ne dam seama ca este o problema bine cunoscuta.

Farurile cu probleme se intorc la producatorul lor, acesta fiind si cel caruia i se deconteaza timpii de service pentru schimbarea lor.

Probabil ca s-a lucrat pentru o versiune imbunatatita, poate o sa primesti o varianta mai buna, poate chiar sunt identificate loturile cu probleme si seria masinii tale era deja intr-o lista de interes.

 

Am observat ca va deranjeaza, dar va reamintesc ca vorbim despre Skoda, la marca de intrare in grupul VAG unele lucruri sunt de asteptat, in fond nu ati platit ca pentru un VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e Skoda la nivelul VW, dar nu cred ca cineva isi facea probleme la generatiile anterioare  legat de faruri.

Schimbai faruri lovite in accidente, foarte rar in urma unor lovituri de piatra.

 

Parbrizele noi se ciobesc sau chiar crapa in urma impactului cu pietricele.

Am avut masini care au luat "stanci" ca sa exagerez putin si nu au avut probleme cu parbrizul, la actuala masina am 2 parbrize schimbate in urma impactului cu niste amarate de pietricele.

Asta nou s-a zgariat de la o bucatica de lemn cu care am vrut sa elimin un gainat incapatanat, care nu ceda la lichidul  de parbriz.Original, Saint-Gobain.

Jalnic!

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, halamadrid said:

... care nu ceda la lichidul  de parbriz.Original, Saint-Gobain.

 

 

Ar fi trebuit sa-l utilizezi cu o masina de spalat sub presiune 🙃!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e noul nivel de "calitate". Acelasi lucru se gaseste si la masinile "premium" dupa 2019/2020...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.10.2024 at 12:03, Dolfin a scris:

@DanielDD, din faptul ca totul a decurs bine si usor ne dam seama ca este o problema bine cunoscuta.

Farurile cu probleme se intorc la producatorul lor, acesta fiind si cel caruia i se deconteaza timpii de service pentru schimbarea lor.

Probabil ca s-a lucrat pentru o versiune imbunatatita, poate o sa primesti o varianta mai buna, poate chiar sunt identificate loturile cu probleme si seria masinii tale era deja intr-o lista de interes.

 

Am observat ca va deranjeaza, dar va reamintesc ca vorbim despre Skoda, la marca de intrare in grupul VAG unele lucruri sunt de asteptat, in fond nu ati platit ca pentru un VW.

Posibil. Maine ajunge nour far, Marti ma duc sa il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 zile până vine farul?

Eu am avut mașina lovită puțin pe aripa dreaptă față și farul deplasat un cm, cu o zgârietură de 0.5 cm pe el, la colț unde se îmbină cu bara, și mi l-au schimbat pe casco, dar nu asta voiam să zic, ci faptul că într-o săptămână mașina mi-a fost livrată. Bară față, aripă față schimbate și vopsite plus far (Matrix) schimbat cu unul nou. Piesele au venit în două/3 zile. Luni am dus-o, vineri am luat-o.

 

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele care se schimba pe garantie si au un defect cunoscut nu au acelasi flux de logistica ca in cazul unei comenzi obisnuite, sunt stocuri diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Mai are cineva urmatorul comportament pe 1.5 etsi 150 dsg:

 

- cu motorul cald (90 grade), la plecarea de pe loc normala, masina porneste in suturi. Si se aud si niste sunete ciudate, ca niste pocnituri asa, nu stiu cum sa le descriu. Ca si cum patineaza ambreiajul, nu imi dau seama. Nu pleaca lin, pleaca in hopuri, gen tu du du dum. Repet, plecare normala.

 

am incercat si cu auto hold, si fara, si in sport, si in D, nu conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • DaNNinho
    • vizitator
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!