Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

sal.  Cutiile sunt etajate dupa curba de cuplu/putere la fiecare motor si performantele dorite (de ex un Sportline va avea cu siguranta o cutie mai scurta decat un Highway) 

La mine, de exemplu la Octavia 4 2.0tdi@115ps la dsg7 la 2500rpm am 140km/h, pe cand la Superb 3 tot 2.0tdi@190cp la dsg7 la 2000rpm am 140km/h.

Uzual, pentru a completa lipsa de putere se monteaza cutii cu rapoarte mai scurte. Incearca sa mergi cu motorul un pic mai turat, chiar daca sunt trepte inferioare.

 

PS: cat priveste consumul de ulei slabe sanse sa faca ceva reprezentanta. Mai am un pic pana la prima revizie si vedem.

Mai acum 7-8 am avut la munca o O2 FL 1.8TSI de 160CP(al mai gurmand motor in ulei) in leasing operational de la PBN. Cat timp a fost in garantie ni s-a pus la dispozitie ulei pentru completare, tot sub motivarea consumului sub 0.5l/1000km. Nici nu au vrut sa auda de reparatii la motor.

Eu asteptam feedback-ul colegilor doar sa stiu la ce ma astept, si nu ca sa rezolv ceva la reprezentante pe care cu greu le urnesti in a face ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@dercos Mașina e folosită cam 90 % in oraș unde nu prea ai unde să-i dai, iar în extraurban nu merg cu 80 km/h. Cel puțin 130 km/h.

 

Problema mea este senzația de leșinat la accelerare, am dus-o și peste 3500 r/m, însă NU are reprize. 

 

Ori, dacă nu se duce, nici nu-ți vine să-i dai.

 

Mașinile de teste nu sunt menajați, așa e, dar pe a mea așa am simțit-o de când am luat-o. Asta de test zici că-i 2.0 tsi comparativ cu a mea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica turatiile la cele doua Octavii, vezi daca e vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

Da, am să verific mai în amănunt și am să cer mai multe detalii reprezentanților Skoda. Mă vor lămuri sau nu, rămâne de văzut. 

 

Am să schimb și furnizorul de carburant cu toate că n-aș crede să fie asta o problemă, dar repet, voi vedea.

Mașina de schimb urcă mai repede în ture și de aici și "zvâcul" pe care îl are deși, din nou spun, și cu a mea am încercat să fac la fel însă se comportă altfel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizitator

Nu cumva masina de test-drive avea tuning la motor? Intreb ptr ca am mai vazut la Renault o astfel de situatie cu masina de test-drive care avea stage one. Parerea mea este sa incerci sa conduci si alte Skoda Octavia cu aceiasi motorizare, si apoi sa facem comparatie. Pe de alta parte bine ar fi sa incerci si alti carburanti, spre exemplu  cu OMV Maxx Motion si Mol Evo Plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi511

Un soft de motor nu schimba raportul din cutie/transmisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizitator

Nu am zis ca iti schimba rapoartele din cutia de viteze. Dar un stage one iti da un zvac de putere pe care il simti la pedala de acceleratie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

halamadrid

O fi de la Ecto 100.

Evit Lukoil de 15 ani de zile, adormea masina sub mine cand alimentam de la ei.

S-o mai fi schimbat treaba (sau nu), dar imi e de ajuns ca-s rusnaci.

 

Eu as alimenta din alta parte ca sa vad cum se comporta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@vizitator Nu aș merge chiar așa departe, dar nu te contrazic.

Mașina nu e de test, e dată la schimb pentru că a mea e în service să îi schimbe bara spate, dar e posibil să o folosească și pentru drive test, cine știe...

 

Plus că asta în opinia mea este înșelăciune. Înșeli clientul că promovezi ceva ce nu corespunde cu realitatea.

 

@halamadrid Așa m-am gândit și eu și asta voi face, însă nu cred să fie de la carburant, dar nici nu neg că nu ar fi, pentru că din 2016 până în 2023 cu 1.4 tsi NU am avut această problemă deși doar cu acest sortiment am alimentat.

 

Voi vedea eu cum o rezolv...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nimerit cumva motorul cu ciclu Buddack sau cu ciclu Otto? Poti sa-ti dai seama dupa modul de asezare al actuatorului de la turbo.
Acum toate variatele de putere al lui 1.5tsi merg in ciclul Buddack.

Ce poti face si la mine s-a simtit diferenta e sa schimbi modul de functionare al pedalei de acceleratie. Vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 4/26/2024 at 3:07 PM, ili2k2 said:

salutare baieti.. Nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema consumului de ulei la 2.0 tdi 85kw de pe o4.  

in 11500 km am completat 2L de ulei (0w20 Original). Masina noua, ridicata la jumatatea lunii ianuarie anul acesta.

Am un stil de mers linistit, rar vede talpa, niciodata la rece, 95% din drumuri nationale sau autostrada. 

Nici macar blamatul BKP de pe B6 nu papa atat ulei (la 200.000km lua sub 1l intre schimburi).

Astept pareri despre cum stati si voi cu completari, sa stiu ca daca e la mine vreo problema sa dau o fuga la service.

salutare.Intrucat am ajuns la 18.000 si completat inca un 1 litru de ulei, si tot fiind plecat in delegatie saptamana asta, am lasat masina la reprezentanta pentru verificare amanuntita.

Demontat scut, verificat tot -> masina nu pierde ulei. 

Consumul se incadreaza in parametri (sub 0.5/1000km) - > deci, masina e f. buna din punctul lor de vedere.

 

O sa incerc, ca si la vechea Octavie, poate obtin ulei de completat de la ei (gratis cat timp a fost in garantie), ca in ritmul asta completez mai mult ulei intre decat la schimb.

Ori am prins eu vreun din vreun lot mai prost, ori chiar 2.0tdi de 85kw e chiar nereusit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ili2k2 masina de firma, in leasing?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne- mai complicat un pic (masina luata de munca - configurata individual intr-un buget, leasing financiar, la ramanere dupa leasing daca inca mai activez acolo :) ).. 

ps: asa am avut si Superb-ul, alta Octavie, Rapid..

Modificat de ili2k2
metoda leasing
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ili2k2 cumva mottoul tau este: "lasati lemoncarurile sa vina la mine" ?

;))

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fi rau...

Superbul inca il tin, merge ceas, nu consuma ulei.

Rapid-ul dupa aprox 5 ani si 245.000 mergea f bine (cipuit la TCM), dar l-am dat la un prieten f bun.

Se pare ca doar la Octavii am ghinion.

Octavia II binenteles ca nu s-a pastrat, doar nu eram nebun.. Probabil si O4 va avea aceeasi soarta. Cum prind ocazia, o sa o schimb.

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Nu ar trebui sa te îngrijorezi de consum, iti spun asta pentru că și eu am pățit la fel, la kilometri puțin și după prima completare nu am mai avut probleme cu consumul de ulei. Acum am 55k km fără probleme de consum de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate consuma ulei, mai mult sau mai putin. Probabil conteaza si stilul de mers. La a mea pare ca a scazut consumul de la 1l in primii 14000km, la sub un litru pe ultimii 22000km.

Modificat de dercos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221

dupa 20.000 km o sa scada mult consumul de ulei. Pana atunci e normal, motoare nu pleaca rodate din fabrica. iar uleiul 0w20 ajuta mult la consum... 🙃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

Salutare domnilor...

Fratele meu a luat de curand o minunata Skoda Oktavia care se pare ca are mici probleme...

Din cate am inteles a fost de cateva ori cu ea la reprezentanta...s-au facut ceva update de soft dar problema a reaparut mai devreme sau mai tarziu...

Intrebarea este...ai nostrii baieti priceputi de pe forum i-au dat de cap?Ati gasit o rezolvare la aceasta problema?Sunt foarte sigur ca exista cineva care are mai multa ambitie decat cei de la reprezentanta si i-a dat de cap...cred...sper :))

large.IMG-20240722-WA0020.jpg.35dbce239e0d1fe1a538ef778af149f4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dj.martzian

Salut @Laurentiu_LWR,

Ce versiune software ruleaza MIB3-ul? Poti verifica in Settings>System Information. Probleme cu restarturile din clip, se rezolva cu un update la cel putin versiunea 1941, sau 1969(cea mai recenta).

Mai multe detalii in: https://www.briskoda.net/forums/topic/506295-infotainment-system-restarting-endlessly/page/58/#comments

Success

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

large.IMG-20240722-WA0026.jpg.a7d48b0b8683bbc10e9cb1c030d964a4.jpgSalutare...din pacate se pare ca este la ultima versiune...

Ideea e ca acu a fost la masina si mergea impecabil...

Din ce mi-a zis are momente im care merge perfect si momente in care o ia razna ca si in clip...

Din ce am citit pe repede inainte pe briskoda ziceau ca parca nu este suficient doar update?Este nevoie si de inlocuire display?🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dj.martzian

Salut @Laurentiu_LWR,

Din pacate doar inlocuirea display-ului este solutia in cazul de fata. 1969 este intradevar ultima versiune pt SK.

Te rog sa revii cu informatii cum se rezolva problema.

Success

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Multumesc...

Pana una alta m-ar interesa cat de comuna este problema...daca mai sunt si pe la noi posesori cu problema respectiva...inafara de cei de pe Briskoda..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina vad ca are livrare 12-2020 deci teoretic inca poti apela garantie. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, Laurentiu_LWR a scris:

Multumesc...

Pana una alta m-ar interesa cat de comuna este problema...daca mai sunt si pe la noi posesori cu problema respectiva...inafara de cei de pe Briskoda..

Salut,  

 

Și eu am o Mk4, tot livrare 12/20 și am avut aceleași probleme și acum după ultimul update se mai restarteaza doar AA . Pana acum se restarta toată unitatea media ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!