Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Salut. Tocmai am luat si eu un octavia tsi dsg 1.5. Problema e ca la a doua alimentare full a rezervorului, imi tot arata ca nivelul carburantului e full. S.a mai lovit careva de problema? O sa o duc la delcar in brasov dupa ce o inscriu. Dar e destul de enervant. Abia am 700 de km cu ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adică nu scade nivelul sau ce? Normal e sa scadă dar nu imediat. Ai Digital Cockpit? În funcție de consum prima liniuța poate sa dispară și după 150 km. Aceste indicatoare nu sunt liniare. 

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scade deloc. Imi tot arata 740km la rulaz, si ma facut 80km cu plinul...

 

Nu scade deloc. Imi tot arata 740km la range, si am facut 80 km de la plin.

Modificat de Bebeee
Reciteste un post dupa ce il scrii.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect normal la VW/Skoda sa nu scada imediat nivelul. La alte masini scade din prima clipa (Kia ex.), la aste poti merge si 100km si sa nu existe variatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la autonomie sa nu scada deloc? Adica sa merg 80 de km si sa imi tot arate 740 ca la plin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autonomia poate creste, daca la noul plin ai consum mai redus fata de cel anterior. Poti sa incepi cu 700km, de exemplu, mergi extraurban 300km si vei avea autonomie potentiala inca 600km. Nu e nimic neobisnuit. Asa e sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca poate oscila in sus sau in jos...dar dupa 80 de km a ramas efectiv la 740. Nu oscileaza deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratioare, lumea iti spune ca e normal. Ai doua variante: ignori ce spunem cu totii si mergi in service sau mai faci km si o sa vezi ca scade. 
 

ps: la mine autonomia este 810 km cand alimentez, iar dupa 140 km parcursi extraurban, creste la 820. O mare bucata de timp sta agatata la 810…

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autonomia se calculează utilizând consumul mediu pe ultimii vreo 50 km (nu mai știu exact) deci dacă la un moment dat - sa zicem la momentul alimentarii - ai avut un consum mare (de exemplu pentru ca ai mers în oraș) autonomia calculata va avea o valoare (mica) iar dacă apoi consumul scade (de exemplu pentru ca ai ieșit din oras) autonomia se recalculeaza cu noul consum iar valoarea poate fi mai mare, sau aceeași deși ai mai parcurs niște km. 

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

si ce e anormal? si mie la g6 imi facea la fel daca anterior avusesem consum mult mai mare.

el lucreaza cu un worst case scenario. intrucat nu poate fi perfect, e preferabil sa alimentezi mai repede decat prea tarziu. asa ca se uita foarte mult la consumul anterior mai ales daca e mare si e conservator in a pune autonomie mare, preferand sa arate autonomie mai mica decat sa te induca in eroare. iti sta agatata la un numar fix pentru ca de fapt esti in etapa aia in care se cam echilibreaza lucrurile, sau mai bine zis nu e sigur daca se va pastra trendul scazator al consumului. nu stiu cat de bine ma fac inteles, ca e greu fara cifre detaliate, dar mie personal nu mi se pare nimic anormal, daca accepti ca nu poate fi perfect. si nu poate fi ca poti sa ai pe aceeasi bucata de drum si 5% si 20% de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi amintesc, sunt mai multe metode de a calcula range-ul. 

Una, mai veche si - zic unii- mai putin precisa, e aceea de a tine cont de media "de la pornire" sau ultimii 50-200 de km daca e abia pornita. Faza e ca daca tu te-ai invartit in oras si media aia e undeva la 7 sa zicem si iesi pe DN si te misti cu o media de 3.8 o sa ai faze de genu: ai 650 range... mai conduci 150 de km si ajungi la destinatie cu 700.

Mai nou, am vazut ca exista niste profile. Eu n-am vazut niciodata mai mult de 650 de km la plin. Daca o deblochez cu cheia sotiei (poarta 36) se duce in 900. Deci se mai uita si la om.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm ce spune @zidanne ... pe cheia mea am fix 810 km dupa alimentarea la plin. In aceeleasi conditii, cand face plinul, sotia are pe cheia ei 940 km... 

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, in ultima vreme, manualele nu mai intra in astfel de detalii. In manualul Octaviei II era prezentat modul in care se calculeaza autonomia si banuiesc ca si la modelele actuale se calculeaza identic sau similar:

 

image.png.47bf07c46d8d0a2d92fce2428f9ac509.png

 

 

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59 minutes ago, zidanne said:

Din cate imi amintesc, sunt mai multe metode de a calcula range-ul. 

Una, mai veche si - zic unii- mai putin precisa, e aceea de a tine cont de media "de la pornire" sau ultimii 50-200 de km daca e abia pornita. Faza e ca daca tu te-ai invartit in oras si media aia e undeva la 7 sa zicem si iesi pe DN si te misti cu o media de 3.8 o sa ai faze de genu: ai 650 range... mai conduci 150 de km si ajungi la destinatie cu 700.

 

exact! am patit de mai multe ori asa, dar mi se pare firesc. ce sa faca, sa ma puna sa fac plin cand mai am juma de rezervor plin? ar fi aiurea. rangeul ala e dinamic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pățit la Octavia 3 să nu scadă de la maxim până nu am ajuns pe roșu la limita de 7 litri și din plin mi-a arătat direct roșu fără intermediar. Motivul a fost că am umplut rezervorul până în gât și nu prea-i place. E bine să te oprești la primul „click” al pistolului. Se cunoaște problema la O3, nu e nouă.

Modificat de vladp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este lume care umple și după "primul click"? 😮 Niciodată nu am reușit să înțeleg chestia asta... 😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru autonomie mai mare atunci cand pleci la drum lung?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

 

Joi am intrat si eu in posesia masinii.

Avand in vedere ca vremea in Bucuresti a fost relativ rece ieri, am observat condens in faruri (Matrix LED). Nu sunt picaturi sau ceva de genul, doar aburite pe interior.

Cautand prin diferite topic-uri, am vazut probleme similare si la O3 FL, iar chiar un reprezentant PoRo confirma unui alt utilizator ca nu sunt motive de ingrijorare in asemenea situatii, mai ales la lampile pe LED, atat timp cat nu exista picaturi de apa in far (am citit pe un alt forum treaba asta, ce e drept).

 

Voi v-ati lovit, pana acum, de chestia asta la O4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

La modelul O4 nu am intalnit pana acum, la O3 se abureau constant la luminile DRL, au zis ca este normal pt ca emana caldura, exact cum ai spus si tu atata timp cat nu sunt picaturi.

Salut,

 

Ati patit in perioada asta rece, la DSG, sa patineze / agate la treptele 1-2 la rece? Nu am observat asta pe vreme calda sau la acceratie puternica, doar la plecare de pe loc normala, mai lenesa

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farul este o incinta care poate sa aiba o temperatura mai mare ca cea a mediului ambiant, ca atare, pe interior se poate forma condens, pentru ca plasticul farului este rece, iar umezeala din far condenseaza pe acea suprafata. LED-urile nu emit suficienta caldura ca becurile clasice care elimina posibilul condens. Daca dispare dupa scurt timp nu e o problema, daca persista, abia atunci trebuie sa iti pui intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa inventeze un sistem sa poti scoate "sticla" sa o stergi si apoi sa o pui la loc. Problema e deranjanta iar subiectul este discutat de ani de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati patit in perioada asta rece, la DSG, sa patineze / agate la treptele 1-2 la rece? Nu am observat asta pe vreme calda sau la acceratie puternica, doar la plecare de pe loc normala, mai lenesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

intalnesc o problema din ce in ce mai des: la plecarea de pe loc, la eliberarea autohold-ului, rotile in spate pocnesc, cateodata mai tare (cand) sta nemiscata mai mult pe loc, cateodata mai incet. e ceva normal? intreb pt ca ultima data a stat nemiscata 1 saptamana si la plecare greu de tot a luato, a trebuit sa o accelerez puternic ca sa isi dea drumul si a pocnit rau de tot, ca si cum is lipite franele de disc.

 

a mai intalnit cineva problema?

 

video aici: 

 

Modificat de krygod_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu te referi la frana de mana automata? Ai spalat masina inainte sa o lasi la hibernat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!