Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Eu zic că e selection...doar ca i.au mai pus rabla la calcul...și au făcut essence.

 

În ESENȚĂ are aceleași dotări de bază ca Selection.

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la dealer legat de RS. O sa apara "in cel mai scurt timp" in configurator. Apare deja in configuratorul intern dar fara preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@Sali3r1 Păi un Sportline,  2.0 tdi cu 150 cp, dotat identic cu ce mi-am configurat eu pe Selection 1.5 mhev, este 41.000 € în condițiile în care al meu este 37.500 €.

În situația dată, în afară de faptul că este sportline (elementele cromate și plafonul interior sunt negre), de ce aș cumpăra un Sportline?

În fine.

Un RS va pleca sigur de la 42.000 și nu cred că se vor vinde multe.

Personal am văzut foarte puține O4 RS prin București.

Probabil din acest motiv nici nu se grăbesc cu configuratorul.

Și... RS cu 2.0 tdi... mai bine nu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 cat te-a dus Directia Progresiva si Suspensia Sport?

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Gabriel*77 said:

@Sali3r1 Păi un Sportline,  2.0 tdi cu 150 cp, dotat identic cu ce mi-am configurat eu pe Selection 1.5 mhev, este 41.000 € în condițiile în care al meu este 37.500 €.

În situația dată, în afară de faptul că este sportline (elementele cromate și plafonul interior sunt negre), de ce aș cumpăra un Sportline?

În fine.

Un RS va pleca sigur de la 42.000 și nu cred că se vor vinde multe.

Personal am văzut foarte puține O4 RS prin București.

Probabil din acest motiv nici nu se grăbesc cu configuratorul.

Și... RS cu 2.0 tdi... mai bine nu.

 

RS a ramas doar 2.0 TSI. TDI-ul si PHEV-ul au disparut, la fel si manuala. Si eu cred ca RS o sa plece de pe la 41-42 pana pe la 45 cu ceva optionale, deci probabil 43 cu discount. Mult, dar astea-s preturile.

Modificat de Sali3r1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, zidanne said:

cat te-a dus Directia Progresiva si Suspensia Sport?

...si scaunele Sport cu reglare electrica (deci aproape sigur si cu memorie la sofer si coborare automata a oglinzii din dreapta la mersul inapoi)
🤔

 

l.e. greseala mea... reglajul electric este optional...

Modificat de SkOmk4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@zidanne Nu le-am bifat, nu îmi sunt necesare mie la 1.5 tsi mhev, iar la 2.0 tdi și 150 cp nu cred că merită, dar am vazut că sunt standard la Sportile.

Scaunele sport nu sunt electrice în standard, poate la RS să fie, însă mă repet, la 2.0 tdi și 150 cp e o risipă de bani, părerea mea, nu doar cele electrice, ci chiar cele sport.

La 2.0 tsi cu 245 cp înțeleg, dar la motorizarea și puterea actuală a 2.0 tdi... 

Măcar de ar fi avut 190 cp Sportline-ul.

@SkOmk4 Oglinda care coboară automat pentru mersul înapoi e chiar bună, dar nu am putut-o bifa pentru că nu am optat pentru scaunele electrice fiindcă bănuiesc că vin la pachet și nu separat.

Și ca să fiu concis, între un Sportline cu 2.0 tdi cu 150 cp și un RS cu 245 cp, dacă aș fi interesat de sportivitate, clar aș alege RS-ul. Altfel... ce rost are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunele sport, fac toti banii, pe orice masina, indiferent de motor. In scaun stai tot timpul, nu doar cand mergi ca "bezmeticul" pe curbe :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

Nu vă contrazic!

Nu am mers cu Octavia cu scaune sport ca să pot face o diferență între ele.

 

Singurele mele probleme cu aceste scaune, să le zicem probleme, dar nu sunt, ar fi că opturează vizibilitatea celor din spate și ar cădea mai bine pe un RS. 

 

Nu am înțeles niciodată "pachetele" sport atât timp cât mașina nu e sport, dar e o chestiune de gusturi și nu o comentez.

 

Recunosc că aș fi vrut scaune ventilate pe mașină, dar totodată recunosc și faptul că acestea ar fi ridicat prețul și nu am vrut să forțez nota... de plată. 

 

Îmi pare rău că, din neatenție, neștiință sau superficialitate (nu știu cum să numesc și nici nu știu dacă era în configurator la momentul configurării, însă acum e târziu) că nu am bifat și camerele 360.

 

Veneau la pachet cu mai multe opțiuni (Matrix, portbagaj electric, etc).

Am bifat Pachet Light & view plus și Pachet Confort, care amândouă fac 2250 € (1320 + 930) în loc de Pachet Light & View Premium + Confort care pe lângă faptul că avea fix ce aveau pachetele sus-amintite, avea în plus camerele 360 la prețul de 2412 €, diferența fiind de 162 € în plus.

 

Asta e! Neatenția... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant e că pretul Golfului facelift este mai mic față de cel al Octaviei, comparând golf 8 variant cu octavia liftback. Vorbesc de prețul de configurator.  Însă opționalele, aceleași, sunt mai scumpe la golf. Am simulat ieri 2 variante cu aceleași dotări și, în final, prețul a fost aproximativ același, diferența fiind de 100 euro în plus la Golf Variant. 1.5, 150 cai, automate, cu lumini ambientale, volan si parbriz încălzite,  camera marsarier,  acc si altele. Știam că golf e mai sus clasat în grupul VAG, momentan se pare că nu. Bine, corect ar fi break vs break, dar interesul meu, la nivel de comparatie, e pt cele 2 variante, golf variant vs octavia liftback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

În RO mașinile break nu prea sunt iubite, ca atare nici nu prea sunt achiziționate. 

Mă refer la vehiculele noi, nu la cele aduse de afară pe considerentul "asta am găsit, asta am luat".

 

Înclin să cred că făcând parte din același grup, piesele, producătorii acestora și materialele din care sunt confecționate sunt cam aceleași, motiv pentru care și prețurile sunt asemănătoare. 

 

Opționalele și ele sunt cam aceleași, dar cu denumiri ușor diferite.

 

Mie îmi place Golful, însă mereu voi prefera și aprecia Octavia pentru spațiul și portbagajul mai mare.

 

Nu știu sigur dacă în grupul VAG se merge pe rețeta Renault cu Dacia (Dacia, aproape toate modelele se vând și sub sigla Renault în anumite state), însă înclin să cred că da, cel puțin cu Skoda și Seat.

 

Unii au senzația că Vw e mai bun ca Skoda (vorbim de același segment) doar prin prisma faptului că e Vw. Posibil așa să fie, dar eu am dubii, însă gusturile sunt cele care dictează. 

 

Skoda Octavia este considerată mașină de bătrâni, iar Golf nu.

De ce oare? În contextul în care de la Golf 6 încoace designul a rămas aproape același și sunt convins că dacă vor continua cu Golf 9 și nu vor opri producția, designul nu va fi prea diferit de cel actual, în timp ce la Octavia diferența între 2,3 și 4 este mare.

 

Dar, după cum spuneam, gusturile nu se discută. 

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 9 o sa fie electric. Posibil sa continue in paralel Golf 8 pana in 2035. Probabil asa o sa fie si cu surorile Octavia, Leon si A3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Golfuri, exista arie dedicata. Aici suntem la Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reducerile obtinute nu au legatura cu subiectul acestui topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost stearsa postarea cu pontul privitor la reducerea suplimentara in multinationale. Chiar am apreciat acea postare, o infirmatie utila pentru unii. Oare pretul si, implicit, reducerile de pret, nu au legatura cu achizitia? Achizitia se face prin prisma pretului. Totusi, probabil, exista un alt topic potrivit pentru astfel de informatii? Daca nu, imi pare rau sa spun, inseamna ca pe intreg forumul de Octavia 4 nu se poate discuta de reduceri de pret. Oare de ce?

Modificat de icename
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzuicomicina
On 8/9/2024 at 10:02 PM, Gabriel*77 said:

Unii au senzația că Vw e mai bun ca Skoda (vorbim de același segment) doar prin prisma faptului că e Vw. Posibil așa să fie, dar eu am dubii, însă gusturile sunt cele care dictează. 

 

Dupa ce am condus Octavia 3 FL 20000km si Golf 8 32000km pot sa zic ca nu e doar senzatia. Acuma da, nu sunt echipari echivalente insa sunt diferente vizibile la capitolul antifonare, suspensii si cutie/ambreiaj. Astea pe langa scaune si alte elemente de interior care tin de capitolul echipare. Cu siguranta conteaza gusturile cel mai mult...de-aia ,dupa cum zici si tu, clasa asta de masini compacte e pe cale de disparitie :/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales Skoda, în acest caz Octavia, pentru spațiul pe care nu cred că îl mai găsești la alt vehicul din clasa sa raportându-ne la preț. 

 

Evident, urcând opționale multe în configurație, prețul unei Skoda Octavia va urca și el pentru că acestea costă. 

 

Totuși, pentru cine ține de buget și nu e interesat decât de strictul necesar la o mașină plus spatiul aferent, Octavia poate satisface cu brio aceste lucruri.

 

Pentru oraș, @tzuicomicina, autovehiculul de care spui tu în opinia mea e foarte bun, e scurt și te ajută în aglomerație, doar că la capitolul spațiu e deficitar.

Nu te gândi că îmi trebuie nu știu ce portbagaj sau spațiu de cărat pentru că nu car nimic cu mașina, ci pur și simplu când am nevoie de el să-l am acolo, să nu stau să caut. Și aici mă refer la vacanțe sau deplasări de genul ăsta. 

 

Nu știu dacă în ceea ce privește calitatea materialelor, a pieselor și a componentelor este diferență, repet, nu mă contrazic, dar cum ar putea fi mai bune dacă ele vin montate pe mai multe tipuri de vehicule, dar cu aceleași caracteristici?

1.5 tsi mhev cu DQ200, spre exemplu, vine atât pe Octavia cât și pe Golf.

Sau nu?

În fine, repet, nu te contrazic. 

 

Moderatorii ar trebui să admită și discuțiile pe tema reducerilor și a dealerilor care fac aceste reduceri și contextul în care fac asta.

Este un aspect important pentru majoritatea prețul mașinii și ajută enorm ca cei interesați să facă mici economii.

 

Raportându-ne doar la configurator, Matrix, jante, scaune sport, etc, nu facem decât să polemizăm pentru că gusturile nu se discută și nu-i poți impune unuia să-și pună pe mașină ceea ce lui nu-i place sau n-are nevoie că îți place ție sau ți se pare mare fiță. 

 

Eu zic că succesul acestui forum este atunci când cei care intră aici pentru a se informa, să își comande mașina convinși fiind de toate sfaturile și ideile membrilor acestui forum.

 

Repet, dacă doar intră și unul zice să-și ia RS, altul Sportline și altcineva break cu scaune sport că așa li se pare lor că trebuie să fie o mașină... Sau să-și cumpete Audi...

 

Eu am intrat pe acest forum prin 2015-2016 dacă nu mă înșel când mi-am luat prima mașină. Unele sfaturi mi-au fost utilile, alte nu, altele... 

 

Iată că acum sunt la a treia mașină și evident că discuțiile avute aici și informațiile primite m-au determinat să comand altă mașină și apoi alta, dar dacă se discută doar ce trebuie să pui și ce nu pe mașină... e un pic cam aiurea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am gândit niciodată sa aleg între Octavia și Golf. Sunt doua chestii total diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_V Cred că exagerezi.

S-or conduce diferit, nu zic nu, dar sunt mașini care împart aceiași platformă până la urmă, dă-le-ncolo și fiecare dintre ale are plusuri și minusuri.

Dictează gustul și bugetul în alegeri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dacă e aceeași platforma?! Ca și client s-ar putea sa nici nu știu ce înseamnă. Și cred ca au si fost gândite sa nu se concureze între ele.

Doar Octavia dacă e, nu aleg între break și liftback. Știu din start ca nu vreau break. Asa gândesc eu. Dacă nu exista decât break - cum e Passat acum - caut alta marca/model care oferă ce caut eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In topicul de Versus, exista Skoda Octavia vs Concurenta. (puteti citi si acolo, topicul e inchis ca si acolo discutiile ajung departe de subiect).

 

Referitor la preturi, cand dai 20-30.000 E pe o masina, nu cred ca este foarte greu sa iti aloci o zi, sa mergi sa intrebi pe la 4-5 dealeri de preturi si oferte.. Nu stiu care e politica de confidentialitate la fiecare dealer si daca ei doresc ca aceste info sa fie publice. Avem colegi ce lucra in reprezentante si ne pot lamuri, poate de aceea au disparut posturile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/12/2024 at 9:05 PM, tetea said:

Observ tot mai des ștergerea comentariilor în care utilizatorii discuta despre prețuri și ofertele primite de la dealeri. Subiectul topicului este „Sfaturi de achiziție și configurare Octavia 4”, ceea ce, cel puțin după cum sună titlul, ar trebui să includă și discuțiile despre prețuri și oferte – căci acestea sunt unele dintre cele mai importante criterii pentru a lua o decizie informată de cumpărare.

 

Știu că trebuie menținută ordinea și evitat off-topic-ul, dar cred că ar fi mai productiv să lăsăm aceste discuții să aibă loc deschis și transparent. Până la urmă, schimbul de informații despre prețuri între utilizatori nu poate decât să ajute comunitatea să facă comparații mai bune și să negocieze mai eficient.

 

Apreciez efortul pe care îl depuneți pentru a menține un forum civilizat și util, și sper că putem găsi o soluție care să fie în beneficiul tuturor membrilor.

 

On 8/12/2024 at 9:37 PM, icename said:

A fost stearsa postarea cu pontul privitor la reducerea suplimentara in multinationale. Chiar am apreciat acea postare, o infirmatie utila pentru unii. Oare pretul si, implicit, reducerile de pret, nu au legatura cu achizitia? Achizitia se face prin prisma pretului. Totusi, probabil, exista un alt topic potrivit pentru astfel de informatii? Daca nu, imi pare rau sa spun, inseamna ca pe intreg forumul de Octavia 4 nu se poate discuta de reduceri de pret. Oare de ce?

 

nu este niciun motiv ascuns pentru care in general stergem postarile despre preturi... doar incercam sa mentinem o discutie fluenta, cursiva.

 

Ca si  celebra intrebare aruncata intr.un grup de pasionati .. "tu ce ulei folosesti la motor?", la fel si discutia despre preturi si reduceri va starni un val de raspunsuri care nu vor mai avea legatura cu subiectul principal...

 

Chiar si voi puteti sa vedeti uneori, cum degenereaza discutiile pana sa apucam.noi sa facem ordine . Sunt pagini intregi unde informatia cautata nu mai are nicio relevanta cu subiectul, facand dificila urmarirea firului narativ.

 

Istoria noastra a moderatorilor este plina de astfel de intamplari....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Si mie mi-a fost sters. Depre pret... se pare ca e un subiect sensibil,  tabu si demn doar pt cei ce se "descurca" in viata si ca la reprezentate e ca la piata, aflu si eu asta dupa 40 de ani de existență.

 

Ps: credeam ca pt ca am pomenit ca am cumparat japoneza noua mi-a fost sters. Bine de știut. 

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai avem un conflict de interese aici, daca nu ma insel andrei_221 - moderator lucreaza in reteaua de dealeri VAG. Nu vad cum pretul ar fi offtopic pe un topic care se numeste: "Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Cristi_V
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!