Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

gabriel, cat ti au oferit la buyback?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

1.5 tsi este un motor bun, zic eu, pentru cei ce-l folosesc zilnic și cu preponderență în oraș. 

 

Fost posesor de O3, 1.4 tsi manuală, cu 150 cp, pot spune că a fost bună combinația cutie/motor.

Trăgea destul de bine, iar consumul era unul decent.

Nu consuma ulei și motorul, în cei 7 ani de utilizare nu mi-a dat deloc bătăi de cap.

 

Când a apărut O4 am mers, orbește aș putea spune, pe 1.5 tsi manuală (l-am asociat cu 1.4 și cutia aferentă) și mi-am demonstrat mie însumi că ceva nu am făcut bine, pentru că 1.5 tsi NU trage și nu are reprizele lui 1.4 tsi. 

Motorul nu cred că e problema, ci cutia, dar cum nu mă pricep, doar îmi dau cu presupusul.

Mă refer doar la cutia manuală. 

 

În fine, acum nu mai contează.

 

Dacă insiști pe sistemul audio pune pe ea de la începutut pe cel de top, dacă se poate configura, sau întreabă la dealer dacă poate fi modificat în garanție cu unul pe gustul tău. Dacă nu se poate și, repet, ții neapărat la asta, nu lua mașina. 

 

Vizavi de dotările standard și de cele opționale, doar tu știi ce îți trebuie și ce nu, însă mereu îți va părea rău că ai pus, sau n-ai pus, nu știu ce pe ea când îți dai seama că nu ai fost destul de inspirat la configurare.

 

De regulă posesorii aceluiași model, dar generația anterioară, configurează mașina nouă în funcție de ce au avut sau n-au avut pe fosta și de ce au folosit și ce nu.

 

Eu unul te-aș sfătui să iei Oglindă sofer heliomată (ea ai cea de sus iti vor proteja ochii noaptea), Matrix (este foarte bun în afara orașului), lumină ambientală (schimbă atmosfera în mașină și dacă ai copii se vor simți altfel în ea), Navigație (dacă folosești mașina mult în afară - din ce am înțeles de la reprezentantul Skoda aceasta este conectată prin satelit și ai semnal mai mereu), parbriz încălzit (te va degreva iarnara de racletă), Sunset (geamuri spate și lunetă închise la culoare - nu este același lucru cu folia închisă, dar dă alt aer mașinii și te ferește un pic de soare), Side Assist (este bun pentru unghiul mort și atunci când cobori din mașină și nu ești atent în spate), Drive Mod Selection (pentru modul de condus ca acesta să nu devină plictisitor), iar restul în funcție de ce nevoi sau gusturi ai.

 

Mașinile noi încep să semene între ele și sunt cumpărare în funcție de spațiu și preț, pentru că tehnologia la toate e cam același, evident, pe parte de segment.

 

După cum spuneam, mergi la dealer și întreabă acolo ce reprezintă fiecare opțiune pentru a configura optim și fix ce îți trebuie. De restul de bani îți faci casco sau pleci în vacanță. 

 

Mult succes în alegerea făcută. 

 

 

@skodamen 21.300 mi-au oferit.

Mașină de 30.000 luată în 28.000 cu rabla și reducere lor.

Puțin zic eu, dar... voi vedea. Dacă nu o voi da "în particular" cu mai mult (nu vreau să rămăn fără mașină până vine cealaltă, mai ales că s-a prelungit termenul și nu stiu când va fi, să o pun la acum la vânzare) o voi da la buyback. 

 

@master00 Oglinda șoferului antiorbire combinată cu cea retrovizoare centrală tot antiorbire îți protejează ochii destul de bine noaptea și nu îți obosesc de la lumină. 

Merită, crede-mă. Nu îți va părea rău bifând-o.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/21/2024 at 11:41 AM, Gabriel*77 said:

 

 

Când a apărut O4 am mers, orbește aș putea spune, pe 1.5 tsi manuală (l-am asociat cu 1.4 și cutia aferentă) și mi-am demonstrat mie însumi că ceva nu am făcut bine, pentru că 1.5 tsi NU trage și nu are reprizele lui 1.4 tsi. 

Motorul nu cred că e problema, ci cutia, dar cum nu mă pricep, doar îmi dau cu presupusul.

Mă refer doar la cutia manuală. 

 

 

 

O4 are si vreo 200 kg in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia e o cauza majora, alaturi de greutatea suplimentara a masinii. 03 a fost o masina foarte usoara fata de gabaritul ei. Acum nu mai e cazul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.07.2024 at 23:15, Gabriel*77 a scris:

Au reducerea importatorului de 3050 € plus cea de dealer de 1000 € și dacă prinzi și Rabla... mai scazi ceva bani.

 

Reducerea asta, de 3k euro, e doar pt Octavia, nu? Am vazut pe net.

 

La ce dealer ai mai primit inca 1k euro discount? Sunt curios daca o Octavia de baza cu dotari cam de 1k euro iese la 22k euro, banii jos. Nu pt mine, pt o cunostinta. Hai mersi!

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@Crs.Vag Nu știu să îți spun dacă doar la Octavia au acest această reducere, (posibil și la celelalte modele) dar poți întreba la un dealer. Acolo vei fi lămurit cel mai bine și de acolo pleci convins dacă merită sau nu. 

Mie la vremea când am semnat actele mi s-a spus că este reducere de precomandă facelift. 

Dacă e așa sau nu, nu știu, dar așa mi s-a spus.

Reducerea de dealer o acordă TOȚI, altfel ar face vânzări doar unii și ceilalți nu. Am comandat-o în Pantelimon. 

Tocmai am aflat că a mea e confirmată în producție și livrarea se va face după jumătatea lui octombrie. Rămâne de văzut.

@Cristi_V Nu te contrazic, dar înclin să cred că nu asta e inconvenientul, dar, na, cine știe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/20/2024 at 11:15 PM, Gabriel*77 said:

Configurația mea este de 37.500 €, dar cu reducerea lor am bătut palma pe 33.000.

Sa dai inca 10.000-12.000eur doar pentru FL, asta inseamna sa iubesti Octavia. Bafta la vanzare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minutes ago, Gabriel*77 said:

 

@Cristi_V Nu te contrazic, dar înclin să cred că nu asta e inconvenientul, dar, na, cine știe?

 

Orice kg conteaza insa nu e numai asta bineinteles si ca sa imi dau si eu cu parerea la O4 consumurile sunt mai mici iar asta poate sa aiba de a face cu ecologia si poate sa afecteze si performanta. La O4 facelift consumurile sunt si mai mici! Si atunci, de fapt, cauza de baza nu e cutia sau motorul ci ecologia/consumul redus care a produs aceste efecte. Zic si eu. La mine cu O4 fabricata in martie 2020 euro 6 dg acceleratia 0-100 este 8.2 s si vmax 230 km/h. La cele mai recente am vazut pe site 8.5 s si 220 km/h. Oricum, 8 virgula ceva mi se pare o acceleratie buna. La O3 1.4 TSI era 8.1 s (cf. auto-data-net). Despre reprize, n-am date.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/21/2024 at 11:41 AM, Gabriel*77 said:

 

 21.300 mi-au oferit.

Mașină de 30.000 luată în 28.000 cu rabla și reducere lor.

Puțin zic eu, dar... voi vedea. Dacă nu o voi da "în particular" cu mai mult (nu vreau să rămăn fără mașină până vine cealaltă, mai ales că s-a prelungit termenul și nu stiu când va fi, să o pun la acum la vânzare) o voi da la buyback. 

 

 

Este putin, masina face mai mult, mai ales ca este accesorizata. Daca as fi in locul tau, as incerca sa o dau in privat si nu la buy back. Incearca sa o vinzi inculsiv pe forum, sunt multi pasionati care ar aprecia si iti poti gasi cumparator. La buy back se ofera preturi mai mici decat piata ptr ca dealerul va pune TVA la revanzare. Daca o cumpara de la tine cu 21300 euro, o va vinde in jur de 26 000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Crs.Vag 

 

Octavia și Kodiaq au reducere de 3000 de euro, iar Superb are reducere de 2500 de euro. Nu știu la celelalte modele.

Reducerea de mai sus se acordă la fiecare dealer, iar în funcție de cum negociezi, mai poți scădea încă 6-7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwpolosupercar
în urmă cu 2 ore, Crs.Vag a scris:

Reducerea asta, de 3k euro, e doar pt Octavia, nu? Am vazut pe net.

 

La ce dealer ai mai primit inca 1k euro discount? Sunt curios daca o Octavia de baza cu dotari cam de 1k euro iese la 22k euro, banii jos. Nu pt mine, pt o cunostinta. Hai mersi!

Eu am vazut masina pe site-ul Skoda, mi s-a parut ok raportul pret/dotari, am luat legatura cu dealer-ul si am mai obtinut vreo 300 de euro reducere in plus fata de pretul de pe site care continea reducerea de 3000 de euro.

 

Dar asa cum au mai spus si altii, depinde de dealer, cat dureaza pana ajunge masina, etc. Masina comandata de mine era deja fabricata, iar intr-o saptamana si doua zile a ajuns. Poate daca nu comanzi o masina din stoc, sunt sanse sa obti o reducere de 1k euro si sa o scoti la 22k pret final. 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@Adi_vwNicidecum nu este vorba de asta, de a iubi Octavia, deși mașina, da, îmi place cum arată. 

Ai înțeles greșit.

În segmentul ăsta nu am găsit altceva care să îmbine designul, spațiul și puterea motorului potrivit gusturilor mele cu toate că am căutat.

Mă refer la benzină pentru că nu sunt interesat de diesel.

Asiaticele au un design care personal nu îmi place chiar dacă se zvonește că sunt fiabile, altele sunt prea futuriste și nu mă atrag, iar ce îmi plăcea îmi depășea bugetul.

 

Acei 10-12.000 sunt în plus pentru an și accesorii.

Am pus ceva mai multe pe ea că dacă o luam stoc, nu dadeam nimic în plus.

Nu e aceiași mașină la alți bani deși așa s-ar părea. 

 

Îmi spunea cineva aici, într-un comentariu ceva mai îndepărtat, nu mai știu cine și nici nu mai stau să caut, ca răspuns la întrebarea mea dacă merită să fac schimbarea asta că 8-9.000 € pentru unii sunt bani de semințe, asta ca să fac o glumă parafrazându-l, deși nu e cazul meu.

 

@Cristi_V Da, așa e, orice kilogram contează, dar problema  mea nu este nici viteza, nici puterea, nici demarajul pentru că nu-s vitezoman, ci acel disconfort pe care l-am simțit tot timpul la cutia manuală a O4 la plecarea de pe loc, care îmi dă senzația că mașina nu e calibrată cum trebuie, nu că nu trage, lucru ce la O3 nu l-am întâmpinat.

Să sperăm că DSG-ul nu mă va enerva și el că... nu mai am resurse pentru altceva.

 

@vizitator Da, este puțin, așa este pentru că da, mașina are ceva pe ea nefiind stoc.

Intenția mea este să o dau eu, însă dacă nu reușesc să o dau până vine cealaltă (nu poți ști în cât timp vinzi o mașină pentru că lumea e cârcotașă și vrea mașină nouă, neatinsă, km puțini și bani și mai puțini, iar eu nu vreau să rămân fără mașină mai mult de o săptămână), voi opta pentru buyback. 

 

M-a prins și urât că nu o pot da până nu face un an (am luat-o prin rabla) și în septembrie plec în vacanță afară din țară și nu am cu ce pleca. După jumătatea lui septembrie până după cea a lui octombrie când vine cealaltă încerc să o dau, asta ar fi problema și gândul de buyback. 

 

 

 

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, Gabriel*77 said:

 

@Cristi_V Da, așa e, orice kilogram contează, dar problema  mea nu este nici viteza, nici puterea, nici demarajul pentru că nu-s vitezoman, ci acel disconfort pe care l-am simțit tot timpul la cutia manuală a O4 la plecarea de pe loc, care îmi dă senzația că mașina nu e calibrată cum trebuie, nu că nu trage, lucru ce la O3 nu l-am întâmpinat.

Să sperăm că DSG-ul nu mă va enerva și el că... nu mai am resurse pentru altceva.

 

 

"pentru că 1.5 tsi NU trage și nu are reprizele lui 1.4 tsi" sunt cuvintele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minutes ago, Gabriel*77 said:

... Să sperăm că DSG-ul nu mă va enerva și el că... nu mai am resurse pentru altceva.

 

La cat de chitibusar esti 😀, mi-e tare greu sa cred ca te va multumi. Mie mi se pare o cutie slaba la partea de rafinament si placerea de a conduce, mai ales in DRIVE unde subtureaza motorul la modul grav. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77

@Cristi_V Știi bine că la cutie mă refer și la ce mă refer.

@adrian001 Nu sunt, doar că am comparat si...

Păi nu are și modul sport?

În fine.

Nu vreau să monopolizez discuția. 

Vedem ce-o fi. Nu e ce trebuie, las timpul să treacă, că n-am ce face, și trec și eu la alt brand.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te vei obisnui si te vei adapta. DSG isi face treaba trebuie doar sa-l inveti si te vei mula pe stilul de schimb atat in D cat si in S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, o fi mai bine calibrata in Sport incat sa nu sari din lac in put, adica prea sus/turat. Oricum pot sa zic ca DSG-ul merge bine cand conduci sport/ii dai blana, in rest ... mai greu. Acum depinde si ce tip de persoana esti, pe de ex. CVT-urile sunt foarte rafinate cand mergi incet si calm, dar nu sunt deloc sportive ... Avantaje si dezavantaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Stie cineva ceva de motoarele mai puternice si poate cu tractiune integrala? Sunt sanse sa le bage pe octavia in curand sau o sa fie dupa ce dispare reducerea de 3050 de euro?

Cat mai dureaza pana vin masinile? Sunt sanse la rabla din august?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geopsi2.0 TSI 4x4 și RS-ul vor fi disponibile prin toamnă/iarnă, eu așa am auzit de la dealer și de pe forumurile din străinătate.
Momentan, motor mai puternic găsești pe Superb și timpul de livrare este mai scurt decât la Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/22/2024 at 3:12 PM, Cristi_V said:

 

Orice kg conteaza insa nu e numai asta bineinteles si ca sa imi dau si eu cu parerea la O4 consumurile sunt mai mici iar asta poate sa aiba de a face cu ecologia si poate sa afecteze si performanta. La O4 facelift consumurile sunt si mai mici! Si atunci, de fapt, cauza de baza nu e cutia sau motorul ci ecologia/consumul redus care a produs aceste efecte. Zic si eu. La mine cu O4 fabricata in martie 2020 euro 6 dg acceleratia 0-100 este 8.2 s si vmax 230 km/h. La cele mai recente am vazut pe site 8.5 s si 220 km/h. Oricum, 8 virgula ceva mi se pare o acceleratie buna. La O3 1.4 TSI era 8.1 s (cf. auto-data-net). Despre reprize, n-am date.

 

Motiv pentru care cutiile de viteze au trepte lungi, ce favorizeaza rularea la turatii mai joase, implicit scad consumul. Evident reprizele sunt si ele mai slabe. 0-100km/h il poti face similar ca timp cu o manuala  ce ajunge acolo in treapta a doua sau cu o cutie scurta in treapta a treia. Cutia mai scurta nsa va fi clar mai buna pe 80-120km/h si pe reprize. Automatele pot jongla mai bine, pentru ca au mai multe trepte. Cu fiecare model nou cutiile devin mai lungi (aceleasi norme de poluare restrictive), iar masinile isi pierd din dinamica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O skoda de 27k euro cu 3k euro discount, cu eco bonus de 300 euro, cu 2600 euro vouchere rabla si cu vreo 1k euro discount dealer e destul de rezonabil, nu? La vreo MAXIM 22k euro

 

1.5, 115 cai, vopsea metalizata, volan, parbriz încălzite, faruri led matrix si oglinda sofer antiorbire, kessy go and entry. Eventual cu covorase cadou si cu protecție portbagaj dublă. 

 

Ma duc azi cu niste rude sa vedem cat ar ieși ca preț.

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este rezonabil, dar eu as merge pe motorizarea 1.5 TSI 150 CP. Evantual mai renuntati la optiuni in favoarea unui motor mai potent decat 1.5 TSI 115 CP. Cel putin asa as face eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoria suna bine, dar m-as mira sa iasa asa bine la pret, chiar si cu bonusul de 3000eur.
Sa ne zici ce oferte primesti.

P.S. Merita drive mode selection pt 100eur.

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, vizitator a scris:

Da, este rezonabil, dar eu as merge pe motorizarea 1.5 TSI 150 CP. Evantual mai renuntati la optiuni in favoarea unui motor mai potent decat 1.5 TSI 115 CP. Cel putin asa as face eu. 

 

Ridica mult pretul cel de 150 cai. Dotarea mare e cea cu farurile led, 1300 euro, + restul se ajunge la vreo 2k euro opționale...si așa,  au depășit bugetul de 20k euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot mergi la reprezentanta, iti sugerez sa intrebi daca bonusul de lansare de 3000 euro este deja scazut din pretul afisat in configiuratorul Skoda, sau se scade ulterior. Din ce vad eu din anunturi, din pretul afisat deja s-a scazut reducerea de 3000 euro.

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Eugen Stanculescu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!