Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Aproape totul e din cutie si pedala de acceleratie. Eu tin motorul tot timpul in Sport, e alta masina fata de modul Standard (Confort), am folosit si Eco vreo jumatate de ora si nu e nicio diferenta fata de Sport la consum la acelasi stil de mers. Dar mi-ar fi placut sa am o cutie manuala scurta cu treapta a treia pana la 120km/h, (dar motorul turbo mai iarta din asta) desi pot merge cu 20km mai mult in aceeasi treapta, dar tot e bine fata de Golf 8 unde masina merge cu 50km/h in plus fata de acel ideal, cu o cutie manuala. Ma gandesc ca si  O4 e la fel. Si la motoarele de 2 litri e aceeasi poveste, tot sunt mai slabe decat cele vechi pe accelerari. Pana si Porsche are aceasta problema, va trebui sa ne obisnuim cu treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pe mașină DMS pentru că nici pe fosta n-am avut și nu l-am considerat important.

Dacă am greșit sau nu... asta e acum.

 

Atât timp cât mașina este în garanție nu vreau să-i aduc nicio modificare, iar după ce iese din garanție intenționez să o vând.

 

Nu sufăr de viteza sau de condusul dportiv, ci eram doar nedumerit și dezamăgit de felul în care se mișcă 1.5 tsi comparativ cu 1.4 tsi cu actuala cutie de viteze manuală. 

 

Dacă asta se vinde... din lipsă de variante, asta cumpărăm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne incercam sa ne limitam la titlul topicului. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/9/2024 at 1:47 PM, Gabriel*77 said:

 

 

Eu sunt dezamăgit de altceva, și anume de cutia de viteze pentru că și asta face parte din calitatea unui vehicul.

Cutia de viteze, și cum se mișcă mașina datorită ei, este o piesă crucială care face diferența între a-ți placea sau a nu-ți plăcea cum merge o mașină. 

 

 

 

 

Sistemul e-CVT este răspunsul la această problemă. 

Acest sistem găsește întotdeauna o treaptă intermediară care să se adapteze la sarcină și trafic, treaptă pe care o cutie manuală nu o are, motorul este ori subturat ori supraturat și creează această senzație de disconfort!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bravo, ce-au facut?
In sectiunea de Powertrains au anuntat "Petrol, Diesel and mild-hybrid versions" - in concluzie au ingropat PHEV-ul, sau le este rusine sa vorbeasca despre el? Intreb pentru ca la Golf 8.5 au facut update si la PHEV...
Bine macar ca au confirmat zvonurile si Infotainmentul este cel nou; poate e mai reusit decat MiB3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai economisit cativa centi odata cu renuntarea la proiectoarele de ceata.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Declara ca noile faruri ar fi "AllWeather" si mai au si un modul central in far care se ocupa de side-light pentru cornering.
Oricum pe plaiuri mioritice cel putin, mi-s satul de "talentatii" care merg cu proiectoare pornite cand nu este cazul - fie bolovani care nu stiu pe ce butoane apasa, fie "mama, uite ce cool is eu!". 
Ca sa nu-mi amintesc amu' si de aia cu ceata-spate pornita noaptea pe senin sau ploaie, de-ti omoara toate bastonasele pentru rosu - vezi numa-n verde dupa ce scapi de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au prezentat doar versiunea full.

Sunt curios cum sunt farurile basic, că doar n-or pune Matrix serie pe toate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai în clip spune ca ar fi în standard gen 2 de faruri Matrix Led 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automarket spune: "Pe lângă spoilerele redesenate, Skoda Octavia facelift propune faruri revizuite: cele LED sunt standard, iar cele LED Matrix sunt opționale pe majoritatea nivelurilor de echipare."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Gabriel*77 said:

Au prezentat doar versiunea full.

Sunt curios cum sunt farurile basic, că doar n-or pune Matrix serie pe toate.

 

Te pregatesti de un 2.0 TDI DSG? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă TDI-ul cu manuala este total inadecvat pentru traficul de oraș atunci TDI-ul cu DSG poate fi un compromis acceptabil pentru acest caz? 

Orașul în discuție este Constanța care cel puțin la orele de vârf este super aglomerat iar ponderea este 40/60 % exterior vs oraș.

Vă rog dacă se poate un răspuns cât mai obiectiv - îmi place foarte mult Octavia dar nu vreau să aleg doar cu inima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Guadalcanal Pentru fiabiliatate M6 + 2.0 TDI 150 cam varianta castigatoare.

2.0 TDI 150  + DSG ajuta comfort. Si economie. Strict utilizata in oras.. o sa ceara iesiri pe A2. Am O4 2020 (dec 2019) in combinatia asta in familia extinsa, vreo 40.000km, 90% Bucuresti. Momentan, e in regula.

2.0 TSI 190 + DSG + AWD (vine by default, adauga greutate asa ca se incadreaza la emisii) + stage 1 TCU si ECU e ce as lua eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, Guadalcanal said:

... ponderea este 40/60 % exterior vs oraș.

 

Inginerii de la Skoda spun ca motorul TDI este conceput pentru drumuri lungi in afara orasului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_V EA188 si mai ales EA189 cam sunt gandite pentru mersul in afara orasului. 

La EA288 si EA288evo... sunt niste SSP-uri de studiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, deocamdată mai analizăm...și ne mai documentăm...

Ceea ce fac eu acum este să văd dacă Octavia mă poate convinge pe partea tehnică așa cum deja m-a convins Toyota full hybrid dar încă am o reținere în ceea ce privește aspectul exterior (noul C-HR). Deci ăștia sunt finaliștii...vom vedea...

 

@zidanne, merci de răspuns și spune-mi te rog la ce te referi cu "SSP-uri de studiat" ?

 

2TSI + DSG + AWD - câteva argumente în favoarea acestei combinații te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la partea de hibrid, Toyota e mult inaintea lui VAG. nu are nicio legatura.

 

2tsi dsg awd e fain ca senzatie, stabilitate. insa cand incep problemele, in general nu prea scapi ieftin.

 

Self Study Program - informarile tehnice ale grupului VAG pe parte tehnica (motoare, cutii, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spatiul nu conteaza ?

Sau nu vad cum poti compara Octavia cu C-HR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, zidanne a scris:

Te pregatesti de un 2.0 TDI DSG? ;)

Nu, momentan nu.

Ar fi prea devreme și după cum am spus folosesc mașina în oraș. 

 

Am întrebat pentru că Matrix ridică prețul mașinii și, evident, nu pot pune standard pe toate, sunt sigur de asta.

 

În majoritatea ei, Octavia 4 este mașină de firmă în RO.

Ca atare... nu am prea văzut multe cu Matrix.

 

Aș fi vrut să văd și varianta fără, dar e timp.

 

La versiunea nonfacelif Matrix este 1100 la bifarea pe mașină și 2000 dacă ai probleme cu ele (lovit, spart) și vrei să le schimbi. 1000 € un far. La facelift prețul sigur va urca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4. Atat. Nu Touareg, etc.

Exista topic-uri cu faruri aburite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce O4 facelift a fost lansată OFICIAL, de ce se mai primesc comenzi pentru modelul nonfacelift?

Dintre cei interesați de achiziția unei O4, mai dorește cineva să cumpere modelul nonfacelift ?!?!?

Nu înțeleg strategia asta de marketing...

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate da, daca sunt reduceri consistente. Cel putin asa ar avea logica.

Cand a aparut O4, la O3 erau reduceri de 3-4000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai un reprezentant Skoda poate oferi detalii de acest gen. 

 

Probabil mai au piese nonfacelift pe stoc și trebuie terminate.

 

Nu cred că în cazul producătorilor de mașini e bine să facă brusc tranziția de la un model la următorul. 

 

Au ei socotelile lor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!