Jump to content

Servicii și costuri de incarcare


avpascal
 Share

Postare recomandată

Stiti cumva daca statiile Moon din reprezentantele VW si Audi sunt deschise?

Cand trec pe centura pe langa Porsche Bucuresti Vest 1 si 2, daca reprezentata e inchisa, sunt puse conuri si nu se poate intra. Or fi deschise in timpul saptamanii?

 

Vreau sa fac un drum lunea viitoare si sa incarc in Rm. Valcea, unde am vazut o statie ultra-rapida la o reprezentata Audi. Stiti ceva de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rogi portarul si te lasa sa intri. Am facut asta de mai multe ori, fara probleme. Daca nu te lasa sa intri, MOON a scris pe facebook sa facem sesizare in aplicatia Renovatio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa intri fara probleme, da. Si acum s-au mai obisnuit sa le lase si libere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde... nu toate sunt utilizabile.

in Cluj la audi la iesirea spre TgMures, nu ai acces, (se lucreaza la calea de acces, e un sant sapat) si statiile sunt sigilate cu folie.

noroc ca mai jos e Skoda unde merge, dar e CCS de 25KW, si o statie MOON, dar care se foloseste cu aplicatia PLUGPOINT (strange). 

la fel, Skoda TG Mures e inchisa in we si seara, fara acces in curte. iar dealerul VW e in capatul celalalt al orasului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.silivestru

Salutare, in Popesti Leordeni a mai aparut un punct Enel (2X AC) la Mega de langa Lidl . Zi buna !

Just now, ionut.silivestru said:

Salutare, in Popesti Leordeni a mai aparut un punct Enel (2X AC) la Mega de langa Lidl . Zi buna !

 

E in mentenanta monentan, inca nu e functional .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca deschiderea retelei Tesla Supercharger pt non-Tesla va incepe din Europa. 
Recent s-a dat drumul si SuC Constanta - locatie City Park Mall. A cincea locatie din Ro. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sursa: http://mfe.gov.ro/wp-content/uploads/2021/09/e6f28710212d5a2d963ba440ce587a99.pdf

Nr. secvential: 64
Măsură conexă (reformă sau investiție): Reforma 1. Transport sustenabil, decarbonizare și siguranță rutieră / Infrastructura pentru combustibili alternativi
Jalon/ țintă: Țintă
Valoare de referință: 1836
Obiectiv: 30000
Calendar orientativ pentru atingerea jaloanelor / țintelor: T2 2026
Descrierea fiecărui jalon și a fiecărei ținte:
Ținta națională privind punctele de reîncărcare electrică pentru vehiculele rutiere cu emisii zero constă în:
a. 1 836 de puncte de reîncărcare deja existente;
b. 2 896 de puncte de reîncărcare de înaltă putere (cel puțin 50kW) (din care 264 de puncte de încărcare electrică sunt propuse prin proiectele de dezvoltare a rețelei de autostrăzi finanțate de MRR) vor fi instalate pe rețeaua de drumuri naționale/autostrăzi, conform strategiei CNAIR privind instalarea de stații de reîncărcare pentru vehicule electrice pe rețeaua TEN-T din România, până în 2030;
c. 13 283 de puncte de reîncărcare finanțate prin componenta „Fondul local” de Ministerul Dezvoltării (13 200 de puncte de încărcare de înaltă putere și 83 de puncte de încărcare de putere normală), defalcate după cum urmează:

- puncte de reîncărcare în municipiile reședință de județ: 4 000;
- puncte de reîncărcare în alte municipii: 1 876;
- puncte de reîncărcare în orașe: 1 600;
- puncte de reîncărcare în zone rurale: 5 724.

d. 2 000 de puncte de reîncărcare finanțate prin componenta „Valul renovării” de Ministerul Dezvoltării (1 000 de puncte de încărcare de înaltă putere și 1 000 de puncte de încărcare de putere normală);
e. cel puțin 10 000 de puncte de reîncărcare de putere înaltă și normală finanțate din surse naționale, alte fonduri UE (inclusiv politica de coeziune) și/sau surse private (inclusiv prin concesiuni). Aceste puncte de reîncărcare vor fi situate în zonele stabilite în planurile urbanistice generale/planurile de mobilitate urbană durabilă ca zone pentru locuințe / zone mixte / zone de servicii / zone comerciale / zone de transport (cât mai aproape de locuitori – pentru a limita nevoile de călătorie). Aceste puncte de reîncărcare vor fi situate, de asemenea, în puncte multimodale pentru a încuraja navetiștii să utilizeze transportul public.
Punctele de reîncărcare vor fi instalate: 85-95 % în zone accesibile publicului/semipublice; 5-15 % în clădiri private.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Avantajul la Teslasupercharger e ca poti sa platesti abonament doar pe o luna si sa beneficiezi de preturi de aproximativ 25c, adica 1.24RON la viteze mari de incarcare. Daca se va extinde si in restul Europei, atunci incarcarea in vacanta va fi foarte simpla.

 

Abonamentul pe o luna e de 13EUR/65RON, dupa care beneficiezi de pret 0.25kWh. Eu zic ca e pret super si bate Ionity la ea acasa din doua motive: pretul mic si faptul ca poti face abonament lunar nu anual. La fel, bate toate restul existente pe piata. Sper sa mentina pretul acesta si sa oblige Ionity sa faca afaceri "fair", nu jecmaneala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avantajul principal, eu il vad, ca fiind cresterea numarului de statii disponibile.

este f bine ca apare concurenta, asa incat sa impinga tarifele, disponibilitatea in avantajul clientului final. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru cei cu carduri WeCharge, cam cat de des patiti sa dea fail la autentificare? Si nu e problema cardului fiindca la unele statii merge si la altele nu.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a mers de fiecare data, mai putin weekendul trecut, cand am incercat sa pornesc din aplicatie, am anulat (pentru ca mi-am dat seama ca nu mai am cupoane disponibile), iar apoi, cand am incercat cu cardul, nu a mers. Dupa 15 minute a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu inteleg de se se fac din bani publici, si nu din fondurile proprii ale firmelor, la fel ca benzinariile, de pilda.

Trebuie sa iubesti asta: subventionare pret achizitie masina, subventionare incarcari, acum subventionare statii de incarcare. Se arunca bani in toate directiile, bani ce putea fi folositi in alte proiecte: impaduriri, renaturari de cursuri de apa, eliminarea gunoaielor din natura, rentabilizarea marilor poluatori, construire de crese, scoli samd. Ce au asa special masinile astea electrice, incat trebuie sa plateasca toata lumea pentru a fi folosite de 1% din populatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, dercos said:

fondurile proprii ale firmelor

Era vorba despre primarii si institutii publice, dar unii inteleg ce vor ei.

Cei 1% vor deveni mult mai multi in cativa ani si ar vrea sa nu ii ia pe nepregatite.

Banii sunt din PNRR, asa am inteles, cu directie de la Europa. Vrem, nu vrem asta e cursul Europei.

Nu inteleg ce vrei sa zici cu subventionare incarcari. Eu incarc doar acasa cu 65 de bani - fara sa fie subventionat.

E bine sa fie unii si contra. Cica de aici iese progresul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca nu inteleg de ce se fac din bani publici (de la stat), si nu din fonduri private, la fel ca benzinariile, de pilda. Nu am nicio problema sa se realizeze de firme private si nu am nicio problema cu motorizarea masinilor. Dar sunt lucruri mult mai importante care nu au finantare (scoli, gradinite, spitale, mediu natural samd), de aceea nu inteleg de ce se cheltuie bani publici in aceasta directie.

Subventiile pentru incarcari le gasesti la toate statiile gratuite sau cu pret redus si sunt platite de restul populatiei. Asta inseamna, cu adevarat, sa fii contra 😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, stim ca vor fi gratuite? Poate fi o sursa de venit pentru stat, la fel ca reclamele stradale. Win-win, cum ar veni: si statul aduce bani la buget, si soferii au unde-si incarca masina elecrica cand trec prin Cuca Macaii.

 

In al doilea rand, exista niste taxe de mediu si fonduri europene pe care le platim cu totii, așa ca sunt folosite pentru reducerea poluarii. Nu mi se pare nimic controversat.

Ce ma deranjeaza, la fel ca si pe tine, este ca nu se face destul (impaduriri, compaterea despaduririlor, combaterea arderii de deseuri, etc.) si, chiar si ce se face, sigur se va face de mantuiala, cu firme de partid, pentru profitul unora, nu pentru oameni. Vor merge un an sau doi si apoi vor fi abandonate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos Pentru ca ar fi greu pentru institutiile statului sa faca asa ceva din bani privati; si chiar daca privatii ar sponsoriza statul cu banii acestia, ar face asta ca sa primeasca reduceri la impozit, ca asa functioneaza, ceea ce ar insemna ca tot din bani publici s-ar face.
Asta lasand la o parte ca toata lumea zice, nu doar posesorii de masini electrice, ca primariile ar trebui sa instaleze statii in parcarile lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"...era mai bine sa se cheltuie banii pe altceva..."...FALS... asta nu-i un motiv sa te plangi, pentru ca TOT TIMPUL poti sa gasesti un altceva "mai bun".

 

"de ce se face din bani publici" - reducerea poluarii ajuta pe toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit mesaj ca in 16 februarie expira abonamentul actual, si am o nedumerire legat de ce sa aleg:

Prima optiune We Charge Free si din ce inteleg platesc 1.45 lei in plus la orice sesiune de incaracre in orice retea

second: we charge plus si platesc 85 lei luna pentru 1,45 lei/kwh  in reteaua Ionity, dar nu spune cat este in celelalte retele

a 3-a we charge go pentru 36 lei luna pentru 2.6 lei/kwh in aceeasi retea

 

Unde e vre-un avantaj ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy E un avantaj doar pentru cei care au disponibil Ionity in zona lor, noi nu avem. La toate celelalte statii e de preferat sa folosesti aplicatia respectiva, ca sa nu dai cei 1.45 lei extra, sau sa accepti aceasta suma pentru usurinta de a folosi o singura aplicatie/card la punctele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Deci nu merita. Oricum o sa-l aleg pe cel free sa fie acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca de la cel free poti tree oricand la unul din celalate daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!