Jump to content

2l TDI 190CP vs. 2l BiTDI 240CP


TEHNO
 Share

Recommended Posts

Ma intereseaza aceasta comparatie (mai ales) dvpdvd fiabilitate si intretinere (financiar am vazut diferentele!).

Scopul: vreau sa cumpar un Passat sau Superb combi 4X4, max. 125k (hai 150k), dupa 2016. Da, stiu, numai Passat(ele) au motorul BiTDI 240CP, dar astea sunt semnificativ mai scumpe (la km indicati).

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Nici nu as sta pe ganduri si as alege bitdi-ul. Ambele sunt niste motoare bune insa ca posesor de 190tdi tanjesc dupa acei 50 cp si 100nm in plus.

Daca bugetul e insa o piedica, nu dai gres nici cu motorul de 190. 

Link to comment
Share on other sites

Da, asa ma gandeam si eu (BiTDI in loc de TDI, chiar cu 190CP). Numai ca, o turbina in plus ar putea insemna o fiabilitate mai mica si costuri mai mari cu intretinerea (revizii). Ca sa nu mai vorbim de faptul ca si cutia DSG (plus ambreiajul) este (ar trebui) sa fie altele, poate si acestea cu intretinere mai scumpa.

Link to comment
Share on other sites

Distributia la 190 CP= 210.000km

Distributia la 240CP= 120.000km 

 

2 turbine uzeaza mai rapid uleiul, deci revizii dese, altfel fiabilitatea scade.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Bitdi vine cu alta cutie fata de cel de 190cp. Din ce stiu eu este dq500 care intr-adevar este alta mancare de peste si tine putere si cuplul fara efort. Distributia si alte consumabile ... fac parte din costul detinerii unei astfel de masina.

Link to comment
Share on other sites

mihai.onu94

Aici sunt explicate destul de detaliat diferentele intre bitdi si tdi 190. Pe scurt, doar cilindreea e identica, in rest totul e diferit intre cele 2 motoare.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ca si posesor de bitdi de aproape 2 ani, si peste 50k km... pot sa spun celor interesati ca nu vor face o alegere proasta. Diferenta de pret merita cu varf si indesat.

O distributie e undeva pe la 2000lei care sincer nu e o avere odata la 120k km, poate unii o vor schimba doar odata in viata.

In rest, motorul e mult mai robust, interne mai rezistente, cutia cea mai ok dintre dsg uri, adica DQ500.

Despre performante nu are rost sa vorbim, si nici nu voi deschide subiectul, pentru ca a mea are 300+ cp si n ar fi foarte fair :lol:

Motorul e unul foarte elastic, si trage neintrerupt pana aproape de 5000rpm, cu un sunet dedicat, aproape ca o benzinara :)

Consumul tine cu casa, daca esti firav cu acceleratia, se poate si sub 6% extraurban. In oras, depinde de oras, dar nu prea e masina de oras... din ce am vazut, se poate si un 8-9 pana pe la un 14 15...

Iar despre o posibila resoftare pentru doritori, un stage 1 bine facut va poate duce pana spre 310 320cp si un 560 580nm... ( cutia duce 600nm stock )...

 

Daca sunt intrebari, sau vreun coleg doreste mai multe informatii, ii stau la dispozitie, cu cea mai mare placere :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept