Jump to content

Vw Golf 5 Variant


gabriel88

Postare recomandată

Salutare,  ma bucur sa vad un pasionat! 

 

Tu ai o combinatie a ultimelor doua masini ale mele, exceptand cutia automata - nu sunt fan.

 

In privinta camerei, as putea sa ma dau cu parerea si sa iti recomand sa o instalezi inainte de orice, dar is banii si masina ta si tu stii cel mai bine.

 

Succes.

Link către comentariu

Salut, de unde ai achizitonat grilele de ventilatie spate, ma intreseaza si pe mine pentru golful 6 din semnatura tot ( breck ) 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare si multam fain, acum am vazut mesajele. 
Nici eu nu sunt fan de cutie automata dar pentru sotie si vacante este ideala, o sa ii caut si camera pentru ca este mai usor la parcarile cu spatele, masina este totusi destul de lunga.

@Calinh grilele le-am luat de pe olx, au fost undeva la 70 ron daca tin bine minte. 
 

Link către comentariu

acum nu le mai gasesti sub 200....o sa ma uit pe AliExpress

Modificat de Rave
Link către comentariu
  • 1 month later...

Am inceput noul an cu un scartait urat de la discuri si placute pe spate, asa ca am ajuns astazi la service unde am descoperit ca placutele erau end of life iar etrierul dreapta putin blocat. 
Asadar am purces la schimbarea placutelor cu unele Ate iar etrierii au fost curatati si gresati, all good acum. 

Bonus cumva mi-a cedat bratul de stergator de pe spate, s-a rupt plasticul in jurul acelei bucse metalice. Ori varsta ori s-a agatat cineva de el, pacat ca arata ca nou si avea si lamela bosch noua. 

Brat nou ceva after pe care am pus lamela mea , bratul oem nou era aproape 300 ron.

In decembrie la inceputul lunii fiind cald am reusit de am aplicat si ceara clasica inaintea iernii. 

Toate faine, km 168.000 si putin, cam 20000km in 2 ani de cand avem masina in familie. IMG_3571.thumb.jpg.a06bf038ac69786309d9f51153b145ee.jpgIMG_3938.thumb.jpg.6dcb2b4010a3c00cc81048ea865dffbc.jpgIMG_3566.thumb.jpg.eb138cb0e04075fc9161a4a3668a3224.jpg

Link către comentariu

Din cate stiu batul stergator luneta e ca la passat/octavia break, eu luasem unul AM complet cu stergator tip AERO undeva la 120 RON, comparat side by side nu am vazut diferenta.

 

Butoanele de la clima cred ca se pot face retrofit cu cele de pe Polo cu aluminiu sau mai e varianta de cele rotunde de pe china.

Link către comentariu

Bratul este AM dar este identic cu cel oem, care era cu lamela aero bosch . Doar plasticul are alte textura se vede asta de aproape.
Da cele de aluminiu de pe polo pot fi o varianta, cele de china exclus , prefer sa raman cu astea oem pe care le are.

Multumesc.

Inked78CF49B1-54E8-4040-9EFE-6B60C31C33D9.jpeg.d75148de946d2821cfe5de6b9d77bb0e_LI.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu

La un golf-ul 5 identic cu al tau, mi s-a blocat etrierul stanga spate, nu de tot ci atat cat sa imi incalzeasca discul destul de bine.

La mine levierul de la frana de mana era moale .. spuneai ca nu am cablu de frana deloc. Problema s-a rezolvat pe loc cu gresarea cilindrului si toate cele dar dupa 2000 km iarasi am avut aceasi problema si am schimbat etrierul. De atunci au trecut vreo 4 ani si multe zeci de mii de km si nu au mai fost probleme.

Link către comentariu

Mersi de info, la mine frana de mana este ok, nici inainte nu se simtea nimic, doar roata respectiva era un pic mai calda fata de cea opusa la drumuri lungi. 
Acum a curatat si gresat mecanicul ok o sa vad daca necesita schimb de etrier pe viitor.
 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

la fel am si eu o jetta 5 variant 1.9 tdi bls 2009.il am de cand masina avea 4 ani adusa din germania e 2021 si nu as vrea sa o schimb am facut din 2015 aproape 200 de mii de km ma uit cu groaza la masinile mai noi care subt rable dupa 30 de mii de km e oribil ce se intimpla in ind auto se fac masini pt noxe nu pt confortul oamenilor e trist!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@mike77 cumva trebuie si planeta protejata cu aceste restrictii!

Intre timp maine pe 14 februarie se implinesc 2 ani de cand avem masina si ca sa pastrez traditia de anul trecut, astazi a primit o spalare si o curatare a interiorului, insa poze am uitat sa fac ca am inghetat pe langa ea destul.
Kilometrajul a ajuns la 170.000 fara vreo 30 km, deci undeva la 24.000 km in 2 ani, decent pot zice pentru pozitia de masina secundara si folosita de sotie ocazional. 

In acesti 2 ani pe partea de intretinere a necesitat destul de putine chestii:

- 2 revizii de ulei si filtre

- uleiul la cutia automata (nu era necesar conform VW dar am dorit eu sa fac asta)

- 2 amortizoare spate(doar unul necesita schimbare)

- bujiile si bobina de inductie, astea au fost strict de intretinere.

- si saptamana trecuta am schimbat pana la urma etrierul dreapta spate care tot se bloca, am pus nou Trw si placute frana spate. 

 

In rest masina foarte comoda si placuta la condus, te indeamna sa fii zen, consumul all time s-a stabilizat undeva la 7.5 media. La drumuri lungi la mers normal se poate scoate si 6-6.5 iar in oras ca Bucuresti peste 10 dar din fericire vede foarte rar oras si atunci in weekend. 
Motorul nu cere ulei intre schimburi, momentan am vreo 8000 de la revizie si nu am completat deloc, uleiul folosit Motul esp 5w30.
A fost o alegere inspirata, o masina fiabila si simplu de intretinut per total iar pentru o femeie foarte usor de condus in combinatia asta de motor aspirat si cutie automata clasica, singurul lucru care ii simt lipsa ar fi un auto hold la semafor dar in rest este perfecta la mersul in oras.
Pe viitor trebuie sa ajung iar la colegul @Al Bundy sa schimb plasa de incalzire de la scaunul soferului care a decedat subit dar destul de nasol ca incepuse sa miroasa a ars in masina, noroc ca nu a gaurit husa de la scaun. Cea oem vine cu tot cu husa de scaun la modicul pret de 2600 de ron, asadar am luat plasa de carbon de la colegii de pe zona de prestari servicii, acum sa vedem daca va fi totul ok la montaj.

Spor.

IMG_4928.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 1 month later...

Intre timp din cauza preturilor la carburant tot mai mari masinuta a primit o instalatie de gpl la vernesti, acelasi loc unde am pus si la seat si nu am avut absolut nici o problema. Inainte de a monta gpl am schimbat si sonda lambda care mai arunca ocazional un check engine pe circuitul de incalzire al sondei.

All good cu gpl, nu se simte absolut nimic de la trecerea pe benzina la gpl iar ca si consum cu un plin de 150 ron aproximativ se fac undeva la 430-450km cu acelasi stil de mers ca inainte si pe aceleasi rute, echivalentul unui consum de 4.5 l/100km imposibil cu un benzinare de genul, economia efectiva este undeva la 2,5l/100km ceea ce in preturile actuale inseamna o economie de aprox 2000 ron /10.000km.

Saptamana trecuta am avut si prima problemuta ca sa zic asa, ac-ul nu pornea am mers la verificare si nu avea freon deloc, am facut incarcare dar din pacate meseriasii vietii nu au bagat substanta de contrast iar in cateva zile am inceput sa am niste zgomote in bord si ac cam lesinat. 
Am reusit sa gasesc un service ok prin recomandare si astazi am fost la constatare si am descoperit radiatorul de ac efectiv cu piese lipsa, iar in urma demontarii cu pete de ulei pe el si pe acolo pierderea de freon, cumva boala lor conform baietilor din service. 

S-a montat radiator nou denso, nu s-a gasit span in instalatie, compresorul este si el tot denso, s-a refacut umplerea cu freon si substanta de contrast si sa speram ca s-a rezolvat situatia. 
km 172.000 si datorita gpl probabil vor creste mai rapid 😀

IMG_5239.jpg

IMG_5241.jpg

IMG_5414.jpg

IMG_5416.jpg

Link către comentariu

Fiind deja a 2-a masina la ei am avut o mica reducere, pretul in mod normal era 2850 ron pt instalatia respectiva.

Link către comentariu

Am condus Ford Mondeo 2006 facelift, 1.8 benzina pe gaz, am mers Cluj->Budapesta acum 3 ani, dar sincer nu am facut depasiri pe gaz, parea ca tine doar motorul in "viata".

Faza cu sonda lambda era prezenta si pe Ford, aparea si disparea desi fusese schimbata.

 

Pt. familie si drumuri intinse fara sa ai piciorul greu sau liniute e ok ca si investitie, ultima masina condusa pe gaz a fost Dacia 1310 CN4 :D si DA, a fost mai scumpa instalatia decat masina :P

 

 

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

@cxr2test Sincer vorbind conteaza si ce asteptari ai de la masina si cu ce compari dar in situatia actuala masina nu era oricum vreun exemplu de rapiditate este un 1.6 simplu si robust. Mai conteaza si montajul cum este facut si daca masina merge in parametrii, in mod normal daca totul este ok nu simti absolut nici o diferenta de la benzina la gaz, masina efectiv pierde 2-3cp la trecerea pe gaz. 
La fosta masina un seat tot 1.6 cu gpl am fost de i-am facut soft si am si masurat-o in ambele variante benzina si gaz si pierderea era de 3cp pe gaz fata de benzina. 

Nu este cazul de liniute sau talpa grea la un break 1.6 aspirat destul de greu, este o masina buna pentru utilizarea de zi cu zi, job, gradinita si activitati pentru sotie dar totusi strict pe benzina are un consum maricel raportat la ce ofera iar gazul cumva repara chestia asta cu pierderi minime!😀

Link către comentariu
  • 5 months later...

S-au mai intamplat lucruri si la golfulet, luna asta a primit o binemeritata revizie dupa 12000km plus distributie completa cu pompa de apa si antigel. Zilele trecute din nefericire bateria s-a hotarat sa zica pa, curios faptul ca masina avea pe ea baterie de 74ah iar pe seria de sasiu si pe varta finder pentru acest model vine de 54ah. 
Am pus varta silver de 54ah cum scrie la carte si all good. 
Km au ajuns pe la 176000 si ceva si 2 poze sa ne amintim momentul. 

IMG_0693.jpg

IMG_6047.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Si am incheiat anul curati si cu un nr rotund de km. Nimic nou de raportat, masina se misca in continuare foarte decent si silentios iar cu instalatia de gpl si economic. 
Anul acesta a parcurs undeva la 10000km ceea ce este decent. Ca mici probleme ce urmeaza a fi rezolvate, fasaie pe undeva evacuarea pe la toba intermediara se aude mai mult cand o pornesti la rece, i-am facut programare saptamana viitoare pt verificare.  Iar scaunul soferului are o problema la rezistenta de incalzire, am cumparat rezistenta de carbon after market si trebuie sa ma programez la colegul Cristi pentru operatiune. 
As dori sa ii montez si o camera de marsarier, am rcd 510 delphi si are intrare de video, la fel sa vad daca gasesc ceva sa arata cat mai oem, la modelul break varianta oem este in manerul de la portbagaj. 
La multi ani si un an nou linistit!

IMG_2306.jpg

IMG_2308.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Cum pe la inceput de martie se apropie itp-ul era necesar sa ajung la rar la voluntari pentru omolagare gpl. In drum spre rar azi dimineata am facut si un numar de km rotund iar la rar spre surprinderea mea foarte multa liniste, in 45 min am plecat cu treaba rezolvata intr-un mod civilizat si absolut normal, totul ok cu masina la verificare instalatie si noxe chiar si inginerul a zis ca uite si golf 5 benzina care merge cum trebuie. 
In rest saptamana trecuta am schimbat toba intermediara deoarece aparusera cateva gaurele in toba respectiva si capatase un sunet prea sportiv pentru ce stie ea sa faca. Am pus toba intermediara noua bosal plus 2 coliere noi la ambele prinderi pe traseu. 
2-3 poze si gata pentru ziua de azi, la sfarsit de luna urmeaza itp si asigurare noua. 
Am prins poza in hala langa un golf 7 si se vede destul de bine diferenta intre becurile stock si cele de la PHILIPS Xtreme Vision PRO150, mult mai puternice iar diferenta era si de nuanta dar in fotografie nu se vede asa de bine, cele de la philips un alb mult mai placut.

 

IMG_2910.jpg

 

 

 

E2538C9D-352E-4397-8163-61E13299C5E1.jpeg

27B38A9A-2ED9-4227-A614-2FA24326FCE1.jpeg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pe 14 februarie masina a implinit 3 ani in familie si suma rotunda de 180500km adica undeva la 35000km in 3 ani parcursi. 
Ca sa pastrez istoricul la ce am facut pe la ea completez din postarea de anul trecut:

In acesti 3 ani pe partea de intretinere a necesitat destul de putine chestii:

- 3 revizii de ulei si filtre

- uleiul la cutia automata (nu era necesar conform VW dar am dorit eu sa fac asta)

- 2 amortizoare spate(doar unul necesita schimbare)

- bujiile si bobina de inductie, astea au fost strict de intretinere.

- si saptamana trecuta am schimbat pana la urma etrierul dreapta spate care tot se bloca, am pus nou Trw si placute frana spate. 

- in 2022 am schimbat distributia cu tot ce trebuie la 175000km

- schimbat radiator clima 

- sonda lambda originala NTK la fel ca cea de pe masina.

- toba intermediara in 2023. 


Cam asta este tot ce a necesitat masina in acesti 3 ani ca sa fie in stare foarte buna si gata de drum, iar astazi am bifat si prima revizie la gpl. All good si aici consumul s-a stabilizat undeva la 8.5% pe gpl, per total foarte multumit. 

A mai ramas sa ajung candva la Cristi sa fac incalzirea la scaunul sofer, plasa o am cumparata de 1 an de zile. 
Spor

 

IMG_3081.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi am facut refresh la itp, km 180900 si ceva , noxe super ok pe ambele variante de carburant, 1 an stau linistit coafura rezista. 

Astept raspuns de la Baar cu asigurarea si sa o rezolv si pe aceasta , cea mai mica oferta am avut-o de la grawe 904 ron fara decontare directa iar conform asf ma incadrez la risc ridicat si pot face rca cu suma de 613 ron. 

 

 

IMG_3108.jpg

IMG_3118.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

185000km, deci undeva la 5000km de la itp-ul din martie facuti in mare parte de sotie. Masinuta se comporta foarte ok in continuare, lenesa dar confortabila si placuta cumva la condus, te face sa mergi zen. In luna iule a cedat si celalalt etrier spate, acum 1 an si ceva schimbasem dreapta spate acum stanga. Tot pe trw am mers, ciudati etrieri pe spate pe platforma asta de pica asa des, masina a mai avut etrierul stanga schimbat prin germania prin 2016 sau 17. 
 

IMG_5279.jpg

Link către comentariu

In istoricul de la Vw a fost inlocuit mereu la 2 ani, iar eu l-am schimbat in 2021 cand a facut iar 2 ani si ar urma teoretic si anul acesta iar. 
Ei au cedat in sensul ca raman semiblocati sa zic si incing roata mai tare fata de restul rotilor, am incercat la cel de pe dreapta si cu kit de reparatie in prima faza dar nu mai functioneaza cum trebuie acel pistonas al lui, nu mai culiseaza ok. 
Poate fi si altceva de vina?

 

Link către comentariu
  • 3 months later...

4 luni mai tarziu si alti 4000km adunati in bord. La 188000 s-a facut revizia anuala, ca de obicei filtre mahle toate si ulei Mobil 1 Esp 5w30.
S-a mai inlocuit si termostatul deoarece de cand a venit vremea rece ajungea destul de greu la 90 grade in bord, totul ok acum.
Am renuntat la a 4 iarna cu anvelopele all season Vredestein, le pastrez pentru vara viitoare si acum am luat dedicate de iarna. Desi mai aveau carne cam 5.5mm toate , iarna trecuta la munte in zapada ezitau destul de tare iar daca prindeau anul asta vreo zapada mai serioasa stateai cu emotii cu ele. Problema lor a fost de fapt ca stateau foarte bine pe ploaie in teste dar medii pe zapada si aveau canelurile de degajare destul de mici pt zapada.
Alte mici probleme din cauza varstei aparute in ultima luna, yala de la portbagaj a murit iar butonul de deschidere facea si el figuri demult, apasam de multe ori pana reuseam sa deschid. Asa ca l-am vizitat pe @F l o r i n(multumesc si pe aceasta cale) si am schimbat yala si butonul , cel din urma a fost luat de mine inainte sa ajung la el. Bonus mai aveam si o eroare de mult timp pe partea electrica a contactului si l-am schimbat si pe acesta sa nu avem surprize. Yala si contact oem ambele, iar butonul l-am luat eu de pe epiesa aftermarket, am gresit ca si cel oem nu era asa de scump.
189.000km si mergem mai departe 😀

 

IMG_6733.jpg

IMG_6734.jpg

IMG_6736.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!