Jump to content

Vw Golf 5 Variant


gabriel88

Postare recomandată

Salutare, 

Cum am scris si in topicul de achizitie golf 5, am luat pt sotie incepatoare fiind una bucata golf 5 automat cu motorul 1.6 clasic aspirat.

Masinuta a sosit ieri din germania, este foarte curata/intretinuta, are tot istoricul la vw, verificat si aici in tara la pbn( ce nu imi place ca are reviziile la 30000 facute).

Foarte silentioasa si placuta la condus, masina care te indeamna sa mergi linistit, schimba foarte lin treptele cutia automata.

Ca dotari se vad in poze cam ce are, ii lipseste clima automata in rest are strictul necesar si toate dotarile functioneaza inclusiv senzorii spate foarte utili.

Materiale mai bune la interior comparativ cu leonul meu, plus detalii faine gen fete de usi capitonate, torpedou la fel plus refrigerat.

Va primi zilele urmatoare o revizie de filtre si ulei, distributia apare si in carte si sticker la motor si in reteaua vw la 131000 anul trecut in ianuarie.

Pe viitor un rcd 330g cu carplay pt waze plus ca nu sunt hotarat cu uleiul la cutie care nu a fost schimbat deloc, cei de la pbn mi-au zis ca nu se schimba.

masina a avut 2 incidente fata spate care s-au lasat cu schimbat barele fata spate cu piese noi in reprezentanta, am stiu de daune inainte sa cumpar masina.

Si nu imi place ca schimba treptele foarte repede , ajunge la 50-60 km in treapta 6, avantajul cutie in 6 este ca pt un benzinar 1.6 aspirat sta ok in ture fata de cele manuale cu 5.

La 3000 de ture are 125 km pe bord in treapta 6?

 

 

ADFBB7BB-3CF2-4765-A59A-A832E897487B.jpeg

395C76BD-0840-4DF2-8B92-6420E65543F4.jpeg

0B0ED2E7-6F2A-4AC8-AAEB-FC7CFBE3B2B5.jpeg

A2F9041F-50C9-4714-8A4D-E21DDFD7CA06.jpeg

712ECE96-0C48-417D-94F2-AF7E820B984E.jpeg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu

Azi am profitat de vremea frumoasa si i-am facut prima spalare acasa pe meleaguri romanesti.

Am curatat carenajele la roti, cel de pe stanga se mai umblase pe acolo nu era mare lucru dar pe dreapta un ghiveci de pamant am scos nu cred ca se umblase vreodata pe acolo, ma bucur ca nu a luat rugina aripa si pragul.

Jantele le-am facut cu sonax extreme dar tot au mai ramas ceva depuneri pe ele, o sa insist data viitoare si cu o perie.

A primit rapid si o mana de ceara Finish Kare 1000P, am folosit-o si la leon, foarte multumit de ea.

78CF49B1-54E8-4040-9EFE-6B60C31C33D9.jpeg

07EA60D4-191A-47EB-BF94-AC6868E6687A.jpeg

A20BE981-83A0-4F59-9AE2-5D20B2DEBC8D.jpeg

Link către comentariu

Avem programare la rar pe 2 martie, saptamana asta i-am facut revizia cu ulei Liqui molly toptec 4200 5w30 plus toate filtrele knecht iar cel de polen mann cu carbon si polifenoli daca nu gresesc.

am facut o verificare la statia itp la noxe sa nu am probleme la rar si ies perfect noxele.

Va urma si schimb de ulei la cutie in viitorul apropiat nu sunt sigur unde sa il fac.

in oras am observat ca modul sport este mai normal la utilizare, pana la 60-70km/h sta in treapta 4 maxim 5 plus ca sesizez si un consum mai ok asa in oras, mai mic ca la mersul in D.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Procesul cu inmatricularea s-a terminat, job done.

Masina merge fain, placuta la condus consum decent pt 1.6 cu automat, media in jur de 8l/100km mers undeva 60-40 oras.

Am schimbat grilele de aer de locurile din spate, singurul defect de altfel al interiorului.

IMG-0597.jpg

IMG_0472.jpg

IMG_0473.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Jurnal de stat acasa, doar 40 km facuti in ultimele 2 saptamani si jumatate.
ne pozam de plictiseala.

 

 

 

 

 

 

53445027-D964-463A-A797-3E15E57D372A.jpeg

1E77606D-BE18-4DD4-8429-993D2AB3E48D.jpeg

C23448DE-B461-4D87-9A36-A3EE21F5E7FB.jpeg

2C9109CF-9A83-4D6B-9B12-6E497C79073E.jpeg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 2 months later...

Cum s-au mai linistit lucrurile cu restrictiile si au inceput sa mai apara drumurile mai lungi cu golful , in week am schimbat uleiul la cutie la respectand toata procedura ceea ce inseamna ca a durat foarte mult datorita faptului ca trebuie sa astepti sa raceasca uleiul pentru a putea fi dat jos iar ulterior respectati pasi de facut nivelul cu temperatura intre 35-45 grade. 

Nu cred ca s-a  mai umblase la cutie la cat de greu s-au desfacut suruburile cu mult degripant si rabdare inclusiv cel de la baie si cele 8 de la capac, ma bucur ca magnetii din cutie conform mecanicului si vizual nu aveau foarte multe depuneri in schimb uleiul destul de negru dar pe degete parea vascos inca.

Am folosit ulei original 4l filtru si garnitura tot oem plus surub si saiba noua la baie, in total la schimb cu ce mai curge raman cam 3.5 litri schimbati cand ii faci nivelul.

Totul ok, cutia schimba foarte bine si inainte la fel si acum ceea ce mi se pare normal, a fost o masura de improspatare a uleiului eventual anul viitor mai repet operatiunea inca odata sa fie aproape tot uleiul reimprospatat.

Ca fapt divers la avia in pantelimon pe deviz mi-au dat 6l de ulei(ce faceau cu el nu stiu), pentru ca nici nu ies atata si nici o sansa sa intre.

ODO 150.000km

104663200_1117045128694901_4027829545894950941_n.jpg

104678680_725527318258423_4843775999235832410_n.jpg

104709478_197587228181018_1046781381283390367_n.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu

Vezi ce inseamna zeviziile la nemti 30k , cu tot uleiul lor bun , totusi sa-l schimbi la 30k eu zic ca este prea mult . Plus ca filtrele mai mult c a sigur sunt imbacsite . Eu  golful 4 si in prezent am filtrul be benzina original din 2003 , eram ferm comvins ca a fost schimbat pana in anul 2013 cand a intrat masina in tara , dar uite ca nu ......atunci masina avea 90 k si filtrul de benzina nu a fost schimbat niciodata . Eu de atunci merg pe gpl si nu mi-am mai batut capul cu el sa-l schimb . Deci filtru de benzina cu vechime de 16 ani neschimbat .

Concluzie .....nici la nemti nu sunt servisate dumnezeieste !

Link către comentariu

Da reviziile la masina au fost facute la 30000km conform carti si istoricului iar privitor la cutie la orice reprezentanta iti spune ca este fara servisare deci nu si-a batut neamtul capul sa stea sa schimbe uleiul mai mult ca sigur.

Primul pas cand am adus-o am schimbat toate filtrele si uleiul bineinteles.

Spor.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Au trecut 8 luni de la achizitia din februarie, foarte multumit de masina, am parcurs pana acum cu ea undeva la 9000km desi am zis ca nu o sa faca foarte multi km masina.

In afara de revizia de ulei si filtre plus uleiul la cutie nu a mai necesitat nimic masina, doar un tester de vreo 2 ori, s-a aprins odata check engine dupa ce am alimentat de la lukoil si odata senzorul de airbag dupa ce am facut curat in ea si am miscat scaunul soferului.

In rest foarte confortabila si placuta la condus , amortizeaza foarte ok drumurile mai rele se simte suspensia independenta pe spate ca lucreaza mult mai rafinat fata de seatul meu unde am fixa.

Pe viitor voi schimbat protectiile de praf de la amortizoarele spate, este unul rupt si cred si amortizoarele deoarece cand este incarcata rau are un zgomot pe partea dreapta la diferite denivelari.

Pe partea de consum nu este cea mai performanta dar media este undeva la 7.8% pe bord de cand o am, in vara asta am avut un proiect mai mare unde am parcurs 1000km aproape pana la geoagiu bai si inapoi, plina cu echipamente undeva la 150kg plus 2 trolere decente pt 10 zile si 2 adulti, mers cu aer non-stop pe drum si fara menajamente deoarece benzina era decontata pe proiect si a iesit 7.3 la dus si 7.2 la intors cu drumul facut pe brasov-sibiu plus autostrada sibiu-orastie la 130km/h pe pilot.

Ce am reusit sa ii fac si ma bucur ca se vedeau foarte urat(patate), chederele de aluminiu sau din ce sunt ele, am reusit sa le curat cu solutia de la autosol (pro detailing) foarte usor se aplica cu o manusa si se maseaza cu degetul ca sa zic asa.

Spor.

IMG_3260.JPG

IMG_3261.JPG

IMG_3262.JPG

IMG_3263.JPG

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Completam jurnalul de intretinere, masina avea pe pragul stang exact unde urci in masina o umflatura de rugina cam cat o moneda de 50bani, din fericire doar de suprafata, asa ca a fost revopsit pragul stang complet si refacuta partea de antifon inferioara unde mai erau puncte sarite de la pietre.

Bonus ca pregatire pt iarna am bagat ceara in ambele praguri pe la capacele de protectie de dedesubt, iar acasa am dat jos carenajele de la roti, curatat din nou  si la fel dat ceara peste tot ca masura de protectie.

Masina arata foarte bine pe sub carenaje fara rugina, a mai avut data in germania ceara , pentru ca se mai vedeau urme de ceara in anumite zone, in schimb pragurile erau tabla curata pe interior fara gram de ceara( inca ma mira ce tabla subtire are in zona de praguri/muchii). Merita curatate si cele din spate pt ca si acolo in zona de imbinare cu pragul a carenajului se aduna ceva pamant/mizerie.

In week viitor daca este vreme ok mai am de dat protectia pt iarna pe vopsea si am terminat cu pregatirea pt iarna.

Spor!

 

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cum se apropia sezonul rece si anvelopele all season Hankook ale masinii erau aproape de sfarsitul vietii desi ca dot nu erau vechi 3717, cele de pe fata incepusera sa se manance carnea de pe ele cu toate ca in primavara le-am echilibrat si facut geometria la autosoft cand a venit masina din germania.

Asadar ca am tot cautat si citit teste etc si am ajuns tot la all season Vredesteini Quatrac modelul nou 2020 , dot 3720.

Tot saptamana asta a primit si 2 amortizoare spate noi Bilstein si kit-ul de protectie amortizoare ca sa fie treaba ok.

Spor

IMG_3429.jpg

IMG_3636.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

A trecut aproape un an cu golful, masinuta a facut undeva la 11000 km anul trecut fara probleme,se misca foarte ok iar cutia automata super comoda.

Ca minus sa zicem ar fi consumul care s-a stabilizat undeva la 8 mers combinat oras si extern dar compenseaza prin confort si liniste la rulare.

Poza de grup la inceput de an !

spacer.png

Link către comentariu

La interior are cam tot ce ii trebuie, pe lista a ramas ceva rcd cu carplay sa actualizam interiorul.

masina in mare va ramane stock fara prea multe modificari, cand te apuci de modificat deschizi o cutia pandorei, stiu de la seat.

Pui jante mai mari dupa merg si alte arcuri.Faruri cu lupa merg si acelea pt ca am spalatoare, ceva lumini pe la picioare si lista poate continua.

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu

Salut, as putea spune ca ma bucur sa vad ca tu ai o combinatie intre ultimele 2 masini ale mele. Jetta cu motor 1.6 si golf identic cu al tau dar 1.4 tsi caxa. Si eu i am schimbat radioul golfului cu un rcd 330g si pot spune ca au fost bani aruncati si muuuuuullllta bataie de cap sa fac waze ul sa mearga. In aceasta toamna am pus unui prieten o navigatie cu android cumparata la aceeasi bani ca rcd ul si are de toate pe android. Deci iti sugerez sa iti pui o navigatie cu android si vei avea satisfactii garantate.

Modificat de Bogdan20cj
Spelling correction
Link către comentariu

Mersi mult de info, de rcd330g am vazut doar de bine pe unde am citit, la el ma gandeam sincer.

Asa am cautat masina, sa fie break cu motor simplu mai ales ca merge sotia cu ea si cutie automata, golf 6 cu 1.6 depasea bugetul mai ales daca cautai si cu ceva dotari nu chel plus ca venea cu dsg 7 uscat, aici macar are tiptronic cu convertizor aisin si dotari de bun simt, lipseste clima in rest are tot ce este necesar.

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
  • 1 month later...

Astazi se implineste fix 1 an de cand suntem in posesia variant-ului, an in care am parcurs cu ea 12500km fara nici o problema.

Ca sa rezum experienta cu ea , este o masina confortabila, spatioasa si cu materiale ok la interior.

Ca minusuri ar fi cutia care schimba foarte jos treptele, in rest este foarte comoda si lina in schimbari.

Alt minus ar fi sa zic partea electrica mai firava , mi-a aprins de cateva ori dupa ce am facut curat in masina si am miscat scaunul soferului martorul de airbag si check engine din cauza la carburant de cateva ori.

Pe tester masina are relantiul foarte stabil, nu are missfire sau alte probleme de genul doar ca este sensibila la benzina.

Ulei nu a consumat deloc de la primul schimb facut pana acum (i-am completat odata sa fie joja la maxim undeva la 200ml maxim pe care nu il consider consum).

Ca si mentenanta i-am facut revizia in urma cu 12500km cand a fost adusa de afara, schimbului de ulei la cutie optional ca am dorit eu si amortizoarele spate pentru ca era scurs unul din ele.

km actuali 159500.

De ziua ei a primit o binemeritata baie sa dam sarea jos si 2-3 poze.

IMG_4499.jpg

IMG_4500.jpg

IMG_4502.jpg

IMG_4503.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ce tipde ulei folosesti ptr motor ? Ca si motor  este renumit pentru consumul de ulei la turatii mari si din cele descrise de tine stai bine la capitolul acesta .

 

 

Link către comentariu

Ulei i-am pus liqui molly toptec 4200, asa am gasit pe oilfinder-ul lor.

S-a comportat foarte ok, am mers si pe autostrada la viteze normale plus mers de dn1.

Are 13.000km de la schimb si cum am spus mai sus am completat sa zic maxim 200ml.

din bidonul de 5l de la schimb au jntrat atunci 4.5 l si mai am in bidon 200–300ml cred.

spor

Link către comentariu

E decizia ta dar, spre deosebire de colegul ce te incuraja la headunit cu andoid, eu zic sa ramai pe rcd330 pentru ca alea cu andoid strica interiorul dar mai ales, suportul e 0. Macar la rcd sunt forumuri si oameni care te pot sfatui in caz de probleme. Cat timp te documentezi ce model exact sa iei, daca iti trebuie update la canbus, in mod normal, rcd330 o sa faca ce vrei si pastrezi lookul oem. 

Cutia schimba jos si la mine in D, plec de pe loc si sunt in a 6-a cu jumate de masina inca in garaj. Daca face kickdown bine, nu m-as ingrijora. 

Foarte faina masina.

Link către comentariu

Android in nici un caz pentru ca nu imi place cum arata! 
rcd330 din pacate nu prea se mai gaseste datorita pandemiei/transportul china ma gandesc.

Se gaseste 360g care este mult mai slab din ce spun colegii pe aici, iar ca pret ajuns la 1500 ron pe olx.

Varianta simpla ar fi un rcd510 pt design si compatibilitate si cu comenzile de pe volan/senzori parcare , plus un modul bluetooth pt streaming audio.

Cutia schimba foarte ok in jos , nu are smucituri sau altceva, din ce am tot citit asa este softul ei sa schimbe foarte jos treptele, m-am impacat cu ideea deja.

multam fain.

 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

In weekend am avut curatenia de primavara la Golf, am dat jos carenajele fata se vedem ce s-a strans dupa iarna, era ceva pamant si nisip tinand cont ca am curatat in noiembrie anul trecut parca.

Am curatat bine zona, am pus mastic in gaura de imbinare dintre prag si contraripa cred ca ii zice(am gasit un video pe youtube unde explica ca este o greseala de proiectare si astfel apa se duce in prag), practic la imbinarea pe semirotund a pragului cu contraaripa dreapta in partea de jos ramane o fanta de un deget pe unde apa se duce direct in prag.

Din fericire nu am rugina sau altceva, a fost buna ceara aplicata in toamna, am dat iar cu teroson la spray si dupa uscare cu ceara de cavitati, aceeasi probleme si la partea spate.

Am curatat temeinic etrierii si i-am revigorat putin cu vopsea rezistenta la temperatura inalta, sa vedem cat tine acum iar dupa toata treaba asta am curatat bine jantele cu sonax full efect, din pacate au mai ramas cateva particule de fier pe ele chiar daca am repetat procedura de 2 ori. Nu am mai apucat sa curat si carenajele, next time. 

Si dovada cateva fotografii.

Salutari

 

IMG_0575.jpg

IMG_0576.jpg

IMG_0600.jpg

IMG_0605.jpg

IMG_0615.jpg

IMG_0617.jpg

IMG_0572.jpg

Link către comentariu
  • 6 months later...

S-a pus putin praf pe aici, all good cu golful anul acesta , a facut mai putin km decat ma asteptam undeva la 6000km de la ultima postare.
A avut parte doar de drumuri lungi si incarcat dar se descurca onorabil iar pe partea de confort fara repros.

Prin mai a beneficiat de clasica revizie unde am pus ulei mobil1 esp 5w30 si filtre mahle, bonus am schimbat bujiile(avea ultima schimbare la 120000km in germania) si bobina de inductie.
Saptamana aceasta am schimbat rcd standard cu un rcd 510 delphi care are si intrare de camera plus un adaptor bluetooth in mufa din spate, lucrare realizata la colegul @Al Bundy
Ca mici probleme imi tot arunca o eroare pe airbag la usa sofer, mi-a curatat Cristi pinii in mufa din usa si daca reapare o sa merg sa imi refaca legaturile in mufa.
Ca planuri pentru toamna aceasta sa ii fac clasica protectie cu ceara si sa dau cu ceara la carenaje si partea de praguri sa fim ok peste iarna, iar pe termen mediu daca insista sotia sa ii cumpar si camera pt marsarier acum daca playerul acesta tot permite.

KM actuali aproape 167000
 

IMG_3154.jpg

IMG_3270.jpg

IMG_3249.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!