Jump to content

Probleme directie Golf 7


CristiM
 Share

Postare recomandată

Procedura prevede folosirea interfetei, insa poti sa ai surpriza ca si la dealer sa considere ca "merge si fara", si doar daca te intorci cu reclamatii ca trage intr-o parte sa o foloseasca.

 

Daca ai independenta spate, geometria pe spate se face impreuna si dupa ce ai facut-o pe cea din fata, pentru ca este influentata de aceasta.

Prima data faci o masuratoare si reglare geometrie fata, ca sa vezi cum stai, dupa aceea te decizi daca tai suruburile la bratele in S (5Q0505323D) si eventual schimbi bucsele cu unele AM sau schimbi bratele cu totul (~760Lei/brat original).

 

Iti fuge spatele in curbe sau la franare, simti ca nu se aseaza masina bine pe spate la curbe sau franare? Asta ar arata o uzura a bucselor din bratul S, ca sa stii daca merita sa le schimbi.

 

Cati km are masina, s-a mers cu ea mult incarcata?... asta in ideea ca uzeaza rotile pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 151.000 km. Am cumparat-o recent din Germania, am fost personal dupa ea, are istoric la VW, dar bine-inteles nu stiu cum s-a mers cu ea. Dealerul de la care am cumparat masina mi-a dat caucicurile de iarna montate pe jante de la alt Golf, aceeasi motorizare cu a mea, doar cu 1 an mai veche si rulaj mai mare. Culmea ca si caucicurile astea de iarna de pe spate sunt uzate in dinti de fierastrau tot pe interior, desi au DOT 2021. Erau marcate care au fost pe spate la Golful acela. Mecanicul de la service-ul de reglat directie cu care am vorbit zicea ca e boala comuna la Golf-uri cu aceste suruburi de pe spate.

 

Nu am simtit sa fuga spatele in curbe si nici la franare sau sa nu se aseze bine masina. Am condus-o 1500 km din Germania pana in RO si s-a comportat foarte bine la viteze de autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci geometria fata si vezi la final cat esti iesit din specificatii pe spate, dupa aceea iei decizia cu bratele in S.

 

Alternativ, poti incerca sa schimbi talerele inferioare si superioare ale arcurilor (sunt din cauciuc) si flansa amortizoarelor de pe spate, costa mai putin fata de acele brate si o sa simti direct in finetea rulajului masinii, se izoleaza sasiul de zgomotele de rulare, iar ca efect secundar este posibil sa ajungi in marja de toleranta a geometriei pe spate.

 

Sau, cum se mai procedeaza, lasi geometria spate cum este si schimbi cauciucurile mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si atunci merita sa merg la reprezentanta VW pt reglaj directie si sa le cer sa foloseasca si testerul ? La cat costa ora de manopera la reprezentanta + adaosul mare la piese daca imi schimba toate componentele astea cred ca voi avea mult de platit. Eventual sa merg pentru o constatare si sa schimb piesele altundeva.

 

Pe de alta parte nici nu as vrea sa las geometria spate asa cum e caci vreau sa cumpar alte caucicuri si nu imi convine sa le uzeze iar pe interior mai tare.

 

Am uitat sa scriu ca atunci cand trec peste limitatoarele de viteza se aude un mic scartait, dar n-am fost foarte atent sa vad daca de la puntea fata sau de cea de pe spate.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest moment ai toate datele pentru a lua o decizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cunostintele mele de mecanica sunt limitate, nu stiu cum functioneaza aceste subansambluri ale suspensiei si ce consecinte sunt daca schimb o piesa sau alta piesa, de aceea imi e greu sa iau o decizie.  Ar fi bine daca as gasi un service pt reglaj directie unde sa stie sa foloseasca si testerul pt treaba asta. O sa ma interesez totusi de costuri si la reprezentanta.

 

Iti multumesc oricum pentru explicatiile de mai sus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 20.01.2019 at 21:13, Cristi222 a scris:

Buna seara, am o problema cu golful 7 variant pe care il detin: imediat cum pornesc motorul cand misc volanul prima data se aude un clanc dupa care totul este in regula, daca merg mai mult timp cu masina daca iau rapid stanga dreapta de volan pe loc aud clanc-clanc.Ciudat este ca nu face mereu asa.Eu m-am gandit la caseta de directie desi mi se pare cam devreme la 100 de mii de km.( pe 28 am programare la service)  Voi ce parere aveti? Multumesc 

Salut aceași problema o am și eu la golf și are doar 70.mii.km. Ce a avut mașina ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!