Jump to content

Probleme directie Golf 7


CristiM
 Share

Postare recomandată

@Dolfin : deci inainte de a merge pt geometrie undeva, ar trebui sa refac pozitia de 0 a volanului cu VCDS. Ma poti ajuta cu aceasta procedura? As vrea sa fac lucrurile cat mai bine si sa ramana si pt cititorii urmatori aceasta procedura. Poate ajuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic ar trebui ca service-ul sa stie sa faca o calibrare a G85, adica stabilirea punctului de 0, cu VCDS sau cu VAS-ul.

Poate fi de succes abordarea ta, de a fixa punctul de 0 undeva la cineva care are VCDS si apoi geometria la un service de cartier.

Cine are VCDS trebuie sa stie sa faca calibrarea G85.

Masina trebuie sa stea pe ceva plan, cauciucurile umflate identic, asta ca sa nu gresesti vizual cand pui volanul perfect drept si-l blochezi cu un V.A.G 1869/2 (blocator de volan si pedala).

 

Oricum, atata discutie si bani pierduti pentru ceva care daca se facea la un dealer ar fi trebuit sa fie fara probleme.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să vezi dacă cumva în elsa este trecut ca și plinul să fie făcut pentru mașină. Este un lucru bun de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar astea sunt preconditii la masurare si reglare geometrie, trebuie sa stie aia de la service, rezervor 2/3, se masoara distanta de la anvelopa la aripa la toate rotile, etc, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu toți să facă asta.

Se ocupă să o pună în limite normale de la unghiurile din program și atât.

Mai mult pe asta se îndreaptă să facă....atunci când ajungi la service / geometrie (din păcate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Bună ziua, stimați coelgi.

Am o problema ciudata la golful meu (am problema asta de cand mi-am cumparat masina).

In momentul in care masina este in mers si virez catre stanga, face un zgomot foarte ciudat din partea stanga (ca un fel de cârâit). Problema e că face așa doar când accelerez (în viteza a 2-a și a 3-a), nici măcar în frână de motor nu se aude sau dacă scot mașina din viteze.

Toate astea se întâmplă în momentul în care virez spre stânga de la 20 de grade la vreo 60. Pe partea dreaptă e totul ok!

Ceva păreri? Am să încerc să înregistrez cumva.... parcă am un tractor când virez spre stânga și accelerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cap de planetara. Mergi la un service mai bine. Oricum nu poti schimba singur 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi pare rău că nu am specificat, dar deja am fost cu mașina la service și mi-au fost schimbate garniturile de la planetară care scăpau ulei. Nu știe nici mecanicul ce are mai exact.. o să-i sugerez să schimbe capul de planetară și asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar inainte de schimb, era acest zgomot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Zgomotul a fost din prima zi in care am preluat masina. Fostul proprietar mi-a zis ca nu si-a dat seama niciodata de zgomot, deci am vaga banuiala ca e defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este SH, si are ceva vechime, nu mai putem sa vorbim de defect de fabricatie. Planetare au mai cazut si la puntini km, e suficient sa iei niste gropi puternice, in plus la masinile SH nu putem sa stim adevarul absolut. Poate a avut un accident, mic, mare.  Unele masini chiar aveau probleme cu planetarele, cadeau inainte de 200.000km (anumite modele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile care scapau ulei sunt de la diferential si sau stricat datorita uzurii excesive a pinioanelor (posibil masina are carlig de tractare si sa folosit excesiv rulota) ... cutia de viteze este pa in cazul de fata... mecanicul nu a fost atent sa se uite daca satelitii mai au dantura interioara corecta... defect cauzat de neschimbarea sau lipsa uleiului din cutia de viteze si remorcarea diferitelor platforme total neadecvate unei cutii cu cuplu maxim de 350N

Daca problema era de la capul de planetara mecanicul isi dadea seama fara sa desfaca nimic, roata in viraj pe langa faptul ca trosnea rau are si efect de ''roata patrata''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina este din aprilie 2015 și am achiziționat-o în decembrie 2018, la 180.000km cu istoric la reprezentanță (a fost mașină de flotă, deci nu putem vorbi despre rulotă sau alte lucruri). Mașina a făcut așa din prima secundă și au trecut aproape doi ani de când o am, nu pot să zic că s-a agravat sau ceva, efectiv așa face dintotdeauna. Cutia schimbă ok, la fel și ambreiajul, dar dacă ar fi o problemă cu cutia de viteze, cum de se aude doar dacă virez stânga? Voi pune un clip pentru că pare o problemă izolată, am crezut că au mai pățit și alți colegi. Se aude doar la viraj stânga, din partea stângă a mașinii, la turatii intre 1800 și 3000, în vitezele a 2-a și a 3-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu clipul.. scuzati autonomia. Daca nu va dati seama, mai am filmat. Astazi, cand filmam, mi-am dat seama ca face asa si in viteza I, dar se aude putin si in frana de motor cu viraj la stanga.

Modificat de yonutssy
am uitat sa adaug ceva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@yonutssy

Salut. Acest zgomot pe care îl ai nu are problema cu, cutia de viteze s-au planetarele. Acest zgomot este din cauza tamponului de la  cutia viteza, care se afla montat sub acumulator. Schimba și vei scăpa de zgomot. Același zgomot l-am avut și eu, am înlocuit tamponul(Lemforder) și nu se mai aude absolut deloc. Este o problema comuna, la vw și Skoda. Bafta.  Acesta este tamponul care trebui schimbat. 

Screenshot_20200912_161410_com.android.chrome.jpg

Modificat de laduncaag
Adăugat poza și modificat text.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall. Deci noi avem servo direcție fără ulei. Servotronic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Stie cineva daca e normal ca la un Golf R sa fie posibila rotirea volanului stg/dr doar cu aproape o tura? Problema este ca din aceasta cauza nu poti parca, sau intoarce masina prea usor deoarece nu vireaza suficient. Am observat ca in general, volanul se roteste 1,5 ture stg/dr fata de pozitia de mijloc. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare greu la manevre pe loc. Are raza de viraj f mare. Mai ales cu jantele de vara, de 19

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta face directia progresiva, rotesti mai putin volanul pe loc pentru bracare maxima. Mie mi se pare foarte comoda  si rapida la manevre de parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare.Vin si eu cu o problema pe care n am reusit s o rezolv. Detin un golf 7 GTI Performance care imi toceste extrem de rau pe interior anvelopele fata. Precizez ca masina nu a avut accidente  si unghiul de fuga a fost verificat. S a mai confruntat cineva cu chestia asta? Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 2/2/2020 at 10:55 PM, Dolfin said:

La caseta de directie electrica geometria se face la dealer cu interfata VAS, se stabileste prima data punctul de 0 in calculatorul directiei (volan drept, pentru mers inainte) si apoi se face geometria.

Poti sa mergi si la service-uri de cartier daca ai tu VCDS si inveti tu calculatorul care este punctul de 0.

 

Salut. Asta e valabil si pentru Golf 7.5 2.0 TDI ?

 

On 2/3/2020 at 2:38 PM, Dolfin said:

Aia cu desfacut suruburile de flanse este de domeniul service-urilor de cartier, sau mai rau, a celor care repara pe bordura masinile (sunt masini la care acesta procedura este totusi documentata).

 

Am observat ca masina mea a uzat anvelopele de vara  pe spate mai tare pe interior si as vrea sa fac un reglaj de directie. As fi vrut sa merg la un service specializat in reglaj directie, care este foarte cunoscut in zona mea pt aceasta operatiune. Ei fac reglajul manual, cu planse din acelea pt verificat unghiurile. Am sunat la telefon si mecanicul mi-a zis acelasi lucru despre ceva suruburi care trebuie desfacute si care se desfac foarte greu si dureaza mult reparatia.

 

In consecinta ar fi mai bine sa merg la dealerul VW sa fac reglajul, ca sa faca geometria cu interfara VAS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca volanul sta relativ drept si directia nu trage in parti, nu trebuie tester. 

Sunt suruburile de la bratele spate ( la puntile multibrat) care se desfac greu, mai exact de cele mai multe ori trebuie taiate si puse suruburi si bucse noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfg8, orice masina din grupul VAG, cu caseta de directie electrica, are nevoie de interfata pentru a fixa volanul perfect in punctul de 0, sau pentru a invata din nou punctul de 0 daca s-au facut reparatii la directie.

 

Pe spate ai suspensie independenta la Golf 7.5 2.0TDI, 2019?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin da, am suspensie independenta pe stape la Golf 7.5 2.0TDI, 2019. Cu ce influenteaza acest lucru reglajul de directie ? Presupun ca si Golful meu are caseta de directie electrica ?

 

10 hours ago, andrei_221 said:

daca volanul sta relativ drept si directia nu trage in parti, nu trebuie tester. 

Sunt suruburile de la bratele spate ( la puntile multibrat) care se desfac greu, mai exact de cele mai multe ori trebuie taiate si puse suruburi si bucse noi


Volanul sta drept, nu-mi am simtit sa traga in parti.  Verificand anvelopele de vara care au fost montate pe masina mi-am dat seama ca cele de pe spate sunt uzate mai tare pe interior.

 

Pana la urma care e concluzia, trebuie tester sau nu ?

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!