Jump to content

Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie


Recommended Posts

Salutare tuturor!

Are cineva experienta cu Passat 2.0 BiTDI (240CP) ?

Este fiabil motorul? (CUAA)
Cutia de viteze ? (PQ500)

Ce probleme are ?

Orice info e binevenita.. sunt foarte aproape de a lua o decizie in vederea achizitiei unui astfel de exemplar fabricat in 2016, cu 125k KM. (Vezi poza atasata)

In speranta in care acest Topic va fi util si altora apreciez cu prioritate parerile celor care detin un astfel de model - no offence ?

Insa cu siguranta fiecare vot va fi apreciat .. ca e DA sau NU - va rog argumentati.

Va multumesc!

B8_BiTDI.jpg

Edited by FG4
Link to post
Share on other sites
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • theo

    8

  • acidone77

    6

  • KingRaa

    5

  • Necub8

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pai vezi pe aria dedicata ce probleme reclama utilizatorii care detin motorina pe B8 sau poti cauta si pe celelate modele produse din gata VAG care vin cu aceasta motorizare.   In general la

Farurile nu sunt Led Basic, legat de spalatoare depinde de tara si de pachetele disponibile cand se configureaza masina. Eu nu am spalatoare desi am pachet iarna (masina noua din RO)

Iti poti da seama dupa luminile de semnalizare. Atat LED Basic cat si LED High au o banda (de LED-uri) in partea de jos a farului. Modelul din poza nu are, semnalizarea fiind in partea de sus din

Posted Images

acidone77

Vezi sa aibe distributia schimbata la 120k.

Uleiul in cutie la 60k/120k. Cutia Dq500 destul de fiabila.

Teoretic modele 2014/2015 au avut ceva pb cu volant. Din cate am vazut si pe forumurile de afara din 2016 n ar trebui sa fie o pb. ( oricum o volant Sachs e vreo 1800 lei plus manopera deci max 500eur )

Trebuie verificata pompa haldex (spate) sa fie schimbat uleiul si curatata sita(filtru) de plastic. E atasat de pompa si nu se schimba la Haldex 5. Multe pompe Haldex "pica" din cauza imbacsirii filtrului.

Verifica antigelul... mai fura din cand in cand ( tipic tdi uri din cate am inteles )

In rest, nu sunt probleme majore. E un motor destul de reusit. Chiar zilele trecute m am dat cu un BITDI cu aproape 290.000km, care mergea impecabil.

Vezi si reviziile cum s au facut, la 30k e destul de mult, avand in vedere si faptul ca are 2 turbine, desi asa da "cartea".

Oricum n ar strica o verificare la un service independent, chiar daca masina e teoretic verificata prin weltauto/vw.

Daca e suficient de dotata pt nevoile tale, si pretul e corect, parerea mea e ca merita luat un BITDI.

Link to post
Share on other sites

Multumesc foarte mult @acidone77 ... De mare ajutor!

Da.. masina este un Highline cu (aproape) de toate.. printre cele mai importante dotari ar fi Virtual Cockpit, Interior mixt Alcantara / Piele, Jante R-Line de 18.. si multe altele..

Multumesc inca o data!

 

 

 

Edited by Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link to post
Share on other sites
acidone77

@FG4 sa verifici si filtru de particule, sa vezi cat are incarcarea pt km respectivi, si daca totul e ok si functioneaza in parametrii.

Parca au mai fost chestii minore si cu alimentarea cu adblue, care s au rezolvat cu o resoftare la reprezentanta, sau ceva mufe neetanse. Nu mai retin exact. Este si ceva topic pt adblue in aria de B8.

Totodata, verifica cu atentie si suspensia, cam zgomotoasa pe platforma MQB, si fiind bitdi, suspensia DCC e standard. Sa fie ok amortizoarele, ca sunt destul de scumpe ( cam 2000lei pe original si cam 800 1000lei parca monroe ) - si pt acest subiect este un topic general pe forum, poti cauta informatii. Nu stiu daca DCC are aceleasi componente pe exact toata gama VAG. Poate te ajuta colegii mai experimentati :)

Dupa ce dai o tura cu masina, vei vedea ca bitdi este "altceva".

Succes!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut, sunt nou aici si nu-mi dau seama cum pot crea topic nou, asa ca postez aici.

Sunt in cautarea unei masini noi, ma uit de mult timp la audi a4 allroad, dar in ultimul timp mi-au atras atentia si niste vw passat alltrack, si nu stiu daca merita diferenta de pret. Din cate am vazut pt 2 masini similare, poate vw chiar mai dotat, apare o diferenta de pret de can 5000 euro in favoarea passat-ului.

Cel mai important pentru mine e sa fie motorul pe benzina. Am gasit urmatoarea masina pe mobile: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=301778487&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=62&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&sset=1601011270&ssid=50277810&searchId=849b56c9-b557-7e77-6072-9ab1f2112b24

 

Pare bine dotata, km acceptabili, doar am o nelamurire in legatura cu farurile, nu ma pricep foarte bine, in anunt zice ca are led + led daylight running ligths, i-am cerut si o poza cu ele (atasat), dar nu par a avea acel U pe care l-am vazut la majoritatea (https://www.hazzydayz.com/ekmps/shops/hazzydayzshop/images/supply-and-fit-genuine-led-headlights-8615-1-p.jpg)

 

Cum vi se pare masina asta? Ceva recomandari? Ii lipseste ceva?

Sfaturi generale in legatura cu modelul acesta (motor, cutie viteze), daca sunt km din anunt, sa ma astept sa am ceva de schimbat in viitorul apropiat?

O alta chestie e ca pare sa fie de ceva timp online anuntul (22 iunie), e un semn rau? De asemenea apare c-ar fi avut 2 proprietari anteriori, nu e ciudat pentru o masina de 4 ani?

 

Multumesc, orice sfat e bine venit.

IMG_2156.JPG

Edited by mdanielc
adaugat detalii despre anunt si proprietari anteriori
Link to post
Share on other sites

Farurile sunt led, da, dar cele normale. Cele din poza ta sunt Led Top, un fel de Matrix... 

Link to post
Share on other sites

Cam mare pretul pt aproape 100000km.

Un coleg a luat sapt trecuta un Alltrack, diesel, 45000km, din 2017 ( MY2018 ), AID, top led, panoramic, piesel, scaune ventilate, HUD, si muuulte alte dotari la 20.000EUR + TVA ( tva se va recupera, fiind luata pe firma ). E drept, 2.0TDI 190cp.

Era exact in aceeasi dilema ca tine, A4 allroad, sau Passat Alltrack.

Dupa ce s-a suit in A4, si-a dat seama cat de mic e la interior... si nu merita. Intr-adevar, materialele in Audi par o idee mai premium, dar overall, nu prea merita diferenta de pret, raportat la dotari/spatiu/etc.

Cauta obligatoriu faruri Top-LED ( sau full-led ), cele cu U la pozite. Difera mult fata de cele cu LED basic. Gasesti pe forum si informatii despre faruri, daca vei avea rabdare sa cauti un pic :) 

Link to post
Share on other sites

@mdanielc

Si eu as merge pe Passat Alltrack in detrimentul A4 Allroad. 

Motorizarile sunt bune, fie 2.0 TSI (ambele variante de 220 si 280/272 CP), fie 2.0 TDI (190 CP), fie 2.0 BiTDI (240CP). 

Nu cred ca trebuie sa te ingrijorezi ca nu s-a vandut, nu spune neaparat ceva rau acest lucru. Daca masina e ok, e un plus pentru tine dpdv al pretului care a tot scazut probabil. 

Cu cei 2 proprietari nu stiu ce sa zic...Repet, poate fi o masina buna. Chiar daca eu as prefera sa fi avut 1 singur proprietar de exemplu.

 

Link to post
Share on other sites

E posibil ca primul proprietar sa fi fost VW, apoi vanduta la oferta "Tageszulassung", e o practica in DE. Practic cumperi masina noua, doar ca nu esti primul proprietar. Benzinarele sunt mai cautate decat Diesel in DE, de aici si pretul mai ridicat.

Link to post
Share on other sites

LE: mi-a ma dat ceva detalii, are scaune electrice cu suport lombar, iar @dydu_kuf , despre proprietari mi-a zis, si citez: "

the seat has electric lumbar. Private owner since 2017. The first owner is not registered.

 

The car was used on an area not open for public. In the papers is a stamp for the proof." nu inteleg neaparat ce inseamna asta, o fi fost masina de demo sau ceva de genul?

 

Multumesc pentru ajutor, pana ieri eram fixat pe A4, deci nu stiu neaparat la ce sa fiu atent la VW. 

Ca raport pret/km nu stiu ce sa zic, daca vreau sa cobor la 50k km, benzina, sare pretul cu 3-4k euro, poate trebuie totusi sa mai am rabdare, avand in vedere ca ma uit doar de o zi.

Ca motorizare, iar sunt destul de decis sa fie pe benzina, imi fac griji cu diesel-ul avand in vedere ca in unele orase deja s-a interzis prin centru.

 

Ca dotari mi-a mai trimis prin email mai multe detalii, nu-mi dau seama neaparat ce lipseste inafara de full led, panoramic, si probabil scaunele cu memorie si suport lombar, nu-mi dau seama daca are, nu zice nimic despre asta:

Ausstattungspakete

Winterpaket

Licht- und Sichtpaket

Chrompaket

Businesspaket

Spiegelpaket

Assistenzsysteme

Fahrlichtautomatik

Sprachbedienung

Frontkamera

selbstlenkende Einparkhilfe m. Parkhilfe vorn u. hinten

Rückfahrkamera

Front Assist mit City-Notbremsfunktion: ACC Automatische Distanzregelung mit Umfeldbeobachtungssystem Front assist

Berganfahrhilfe

Automatische Distanzregelung ACC

Kollisionwarnung

Aufmerksamkeitsassistent

Verkehrszeichenerkennung

Gespannstabilisierung

Licht und Sicht

LED-Scheinwerfer

Abbiegelicht

LED-Tagfahrlicht

Regensensor

Automatisch abblendender Innenspiegel

Wärmeschutzverglasung

Ambientebeleuchtung

Nebelscheinwerfer

beheizbare Frontscheibe

Audio & Kommunikation

Radio/CD mit MP3: CD-Player und

Car-Net

Navigationssystem

Multi-Funktions-Display

Handyvorbereitung Bluetooth

AUX USB Anschluss, Bluetooth Audiostreaming

Android Auto u. Apple CarPlay

Komfort

Climatronic 3-Zonen

Fahrer-/Beifahrersitz höhenverstellbar

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer

Armauflage hinten

Servolenkung

Lenksäule verstellbar

Keyless-Entry/-Go

Start-Stopp System

Zentralver. mit Fernbedienung

Fensterheber elektrisch 4-fach

Kopfstützen vorn und hinten

Fahrprofilauswahl

Digitales Kombiinstrument

Interieur

Multifunktions-Lederlenkrad

Lenkradheizung

Bordcomputer

Rücksitze klapp- und teilbar

Laderaumabdeckung

Durchladesystem

Dekoreinlagen

Lenkrad-Schaltwippen

Exterieur

EDS

Leichtmetallfelgen

Außenspiegel elekt. verstell- anklappbar, beheizt

Dachreling

Geschwindigkeitsbegrenzer

Touchscreen Bedienung

Sicherheit

Fahrer- /Beifahrerairbag

Kopfairbag vorn und hinten

Seitenairbag vorn

ISOFIX Kindersitzbefestigung

Antriebsschlupfregelung ASR

Elektr. Stabilittsprogramm ESP

Reifendruckverlust-Warnung

Diebstahlwarnanlage

Wegfahrsperre

Außentemperatur Anzeige

Antiblockiersystem ABS

weitere Ausstattung

Inklusive kostenloser Schmidt + Koch Gebrauchtwagen-Garantie gemäß unseren Bedingungen. Scheibenwaschdüsen heizbar

Berganfahr-Abfahr-Assistent

Anhänger-Stabilisierungs-Programm

Parkbremse elektrisch

Haed-Up-Display

Edited by mdanielc
Link to post
Share on other sites

Poate sa fi fost folosita si in interiorul unei firme mari sau aeroport.

Sa-ti dea o poza a KFZ Brief si te lamuresti.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

merita 10.500 euro pe vw passat b8 din 2017 ,190cp cockpit,bord plasma cutie manuala( nu vreau automata) ,masina arata super doar ca are undeva la 340.000km care sunt reali cu servisarile la timp.Acum banuiesc ca si cele cu 190000km in realitate se apropie de 300000km.Astept sa imi dati sfaturi daca merita sau nu.Multumesc.

Edited by costy277
Link to post
Share on other sites

Evident ca merita daca ma intrebi pe mine ; faptul ca are " atatia " km nu te incurca cu nimic, daca regimul ei de functionare a fost 99% extraurban ( autoabanda -  si sigur a fost, pt ca nu avea unde sa stranga altfel asa multi km ) si au fost facute reviziila la timp, asa cum ai scris si tu ; gandeste`te ca e mult mai ok ( dpmdv ) sa iei o masina cu km multi rulata pe autostrada pe pilot, decat una cu jumatate din km astia rulata in ambuteiaje, orase, etc...una este sa mergi la drum intins constant, unde pur si simplu se invarte roata, intr`un regim de mers ideal, si alta este sa faci 120 de porniri / opriri de pe loc pe zi, sa schimbi treptele de 300 de ori, sa pornesti / opresti motorul de 10 ori...daca verifici masina si totul e ok, eu nu mi`as face griji ; pretul este bomba..motorizarea ok, si anul de fabr ; chiar si cu o cheltuiala de ~ 2000e la achizitie, in caz ca necesita, tot mi se pare foarte ok. Succes

Link to post
Share on other sites
acidone77

din 2017 la 340.000km, inseamna o medie de peste 300km/zi, 365zile/an... sa zicem ca nu a mers poate chiar nonstop cu ea, deci poate o medie de 4-500km/zi... daca a fost in regim de taxi, gen aeroport/transfer/etc... atunci poate cei 340.000km isi vor spune cuvantul.

Parerea mea e ca doar o verificare amanuntita la un mecanic care se pricepe, va determina daca merita sau nu :) 

Link to post
Share on other sites
adrian001

Greu de spus din fata calculatorului daca mertia sau nu, oricum KM parcursi sunt de cele mai multe ori o metrica proasta in evaluarea starii unei masini. Trebuie vazut exact starea in care se afla trenul de rulare, motorul, etc ... ce anume s-a inlocuit la ea si cand. Pentru o masina din 2017 pretul este excelent, desi imi e greu sa inteleg cum fac unii atat de multi kilometrii daca masina nu a fost taxi sau ceva de genul. 

Edited by adrian001
Link to post
Share on other sites
andrei0241

Ma mers cu Loganuri/ Lodgy de transfer aeroport Cta-Buc cu 350-500k km si in afara de consumabile, nu a fost nevoie de alte cheltuieli, deci km facuti pe autostrazi nu ar trebui sa fie problema

La pretul ala majoritatea, pe mobile, sunt cu 150CP si ceva mai putini km.

Per total, pretul ar fi ok, dar nu m'as arunca direct la ea fara alte informatii

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare. Cer și eu un sfat pt ca nu mai sunt in tema cu prețurile și acest model in special.

Am posibilitatea sa cumpăr un B8, 2017, 150 cap, DSG, Highline, 140000 km, service doar la reprezentanta, cu 12.500 EUR+TVA. Mașina a avut un singur proprietar, e vecinul meu, si o schimba pt ca asta e politica companiei. Trebuie sa dau un răspuns in 2 zile.

Link to post
Share on other sites

Pretul este unul foarte corect.

Daca are piele (si cred ca are), faruri high led si stopuri high, jante 17 inch, este perfect.

 

Link to post
Share on other sites

Are piele cu alcantara pe mijloc, bordul acela digital, trapa panoramică, încălzire in scaune fata spate, jante 17. Astea sunt dotări suplimentare care îmi plac. Nu știu dacă are high led, dar aseară pe intuneric și lapoviță vizibilitatea era buna. Ieri am fost la un drum mai lung ca pasager, sincer mi s-a părut cam puturoasa, cu 4 pasageri și ceva bagaje. 
In schimb sta bine pe sosea, nu se aude nici o bătaie sau zgomot suspect. Nu cred ca voi putea sa o duc într-un service pt verificare, dar o sa cer VIN-ul sau un raport de service sa văd ce sa schimbat. Distribuția ma gândesc ca s-a schimbat la km ăștia și mentenanța la cutie sa fie făcută. După ce am pățit cu powershiftul de pe Mondeo nu mai vreau sa ma ard.

Link to post
Share on other sites

Distributie nu o are schimbata.

O schimbi tu la 210k km sau mai devreme.

La DSG ar veni la 180k km.

Schimbul de ulei sa l faci tu, companiile il schimba la 30k km, tu la 10k/15k Km, nu mai mult.

150hp sunt suficienti, poti sa i transformi in 190hp cu un simplu bici. 😀

 

Succes!

Edited by theo
Link to post
Share on other sites

Ai dreptate. Am găsit prin actele mașinii raporturi de service, facturi. 4 revizii, la 30 de mii km interval, la cutie s-au făcut 2 schimburi de ulei.

Mulțam de info, mâine sa încerc sa ies din oras sa o conduc(suntem carantinati, teoretic). 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri