Jump to content

Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]


Olirusu
 Share

Postare recomandată

Am revenit cu niste raspunsuri legate de camele axelor, am masurat cu subleru diametru fiecarei came si am constatat ca diametrul camelor este de 3 marimi pe cate un piston,adica 2 au diametrul de 37,35mm, una este de 38,6mm, si una de 40,02 mm, aceleasi masuratori sunt la fiecare din cele 4 pistoane, cred ca asa este din fabrica si nu ca ar avea o uzura mare cum am crezut eu, nu stiu daca am foat destul de explicit,va multumesc pt timpul acordat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
AndreiSV2017

Salutare, detin un Audi A4 B8.5 an 2015, 2.0 tdi 190 cp,  cod motor CNHA si intampin si eu problema cu pornirea grea si cateodata porneste si se opreste. Pe tester am eroare P0341 Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal.Se poate ca si acest motor sa aibe problema cu valva VVT?Se cunosc ceva probleme in legatura cu valva pe motorul de 190 cp?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate motoarele cu VVt pe admisie au problema cu pornirea la un moment dat, cand se blocheaza valva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!