Jump to content

Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]


Olirusu
 Share

Postare recomandată

Salut!

De aproape 1 an, am problema cu pornitul greoi la rece cu un passat din 2015 cod motor DDAA. Masina a fost o perioada la reprezentanta, dar baietii de acolo nu au reusit sa o rezolve. De aproximativ 4 luni masina este la un service specializat din Cluj, unde i-a fost schimbata si valva si carcasa de la distributia variabila plus o gramada de alte piese (printre care si injectoare si pompa de inalte) dar fara niciun success. Motorul are de asemenea un croncanit de injectoare, la turatii joase in "semi-sarcina", care nu exista la alte passaturi (CRLB sau DDAA, DFCA) sau la CNHA-ul de pe Audi.

Va cer, daca se poate, sa imi recomandati un mecanic sau de ce nu, niste idei cu ce as putea face mai departe.

Mersi! An nou fericit!

Modificat de Olirusu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Passat B8 190CP

Salut. Si eu am aceeasi problema la ea. La rece porneste greu, dar cand temperatura afara este sub 5 grade porneste normal si cand este peste 5 grade afara porneste greu la rece. In rest nu am probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
muresanstanciu

Salut, as vrea sa schimb și eu valva și carcasa de la variator ax cu came,, acasă nu la service, am urmărit videoclipul băiatului din USA, am totuși o întrebare la cei care ați schimbat, se schimba pur și simplu carcasa și valva sau se tine cont și de altceva, nas vrea sa stric ceva pe la mașină, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate am vazut in videoclip trebuie blocata si distributia. El a folosit o unealta speciala pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Musai se caleaza ambele axe cu came ,altfel pot fi daune mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muresanstanciu

Am văzut și eu ca a prezentat ceva lângă injector, unde a scos supapa aia de plastic și a băgat un bolț, acuma întrebare, dacă opresc mașina axele sunt în poziție ok din ce am înțeles din clip, peste noapte pierde presiune, blochez cu un bolț schimb ce e de schimbat, scot boltul și astăzi tot, dau la cheie, dacă schimb no sa mai fie presiune în variator acolo?  În clip nu mai prezintă nimik

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se trage motorul la PMS,se caleaza AMBELE axe .Asta e tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muresanstanciu

Mulțumesc pentru răspunsuri, după ce schimb o sa va anunț și cum merge, multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, ai reusit sa-l schimbi? Problema e rezolvata?

On 05.04.2020 at 17:10, Passat B8 190CP a scris:

Salut. Si eu am aceeasi problema la ea. La rece porneste greu, dar cand temperatura afara este sub 5 grade porneste normal si cand este peste 5 grade afara porneste greu la rece. In rest nu am probleme cu ea.

Aceeasi problema, iarna pornire fara probleme, de cand sa incalzit afara incepe iar. Ai gasit vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 12/31/2019 at 7:40 PM, Olirusu said:

Salut!

De aproape 1 an, am problema cu pornitul greoi la rece cu un passat din 2015 cod motor DDAA. Masina a fost o perioada la reprezentanta, dar baietii de acolo nu au reusit sa o rezolve. De aproximativ 4 luni masina este la un service specializat din Cluj, unde i-a fost schimbata si valva si carcasa de la distributia variabila plus o gramada de alte piese (printre care si injectoare si pompa de inalte) dar fara niciun success. Motorul are de asemenea un croncanit de injectoare, la turatii joase in "semi-sarcina", care nu exista la alte passaturi (CRLB sau DDAA, DFCA) sau la CNHA-ul de pe Audi.

Va cer, daca se poate, sa imi recomandati un mecanic sau de ce nu, niste idei cu ce as putea face mai departe.

Mersi! An nou fericit!

Salut,

Motorul meu este un CRLB (2015, 2.0 150CP, tr. manuala) si are aceleasi probleme. N-am apucat sa schimb decat ceva bujii incandescente si un senzor de ax cu came.

Eram curios daca te mai chinui cu rezolvarea problemei sau i-ai dat de capat, caz in care te-as ruga sa-mi(ne) spui cum sau cu cine ai reusit.

Multam frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa scurtam, pentru ca vad ca ai postat unde nu trebuie si nici nu ai cautat, nici nu ai citit:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

După ceva vreme am reușit sa rezolv problema. Doar schimbatul valvei si al carcasei de la sistemul de distribuție variabila nu a ajutat. A trebuit sa schimb si axele cu came. Problemă rezolvata de Ionut Fola, WOB Service Cluj-Napoca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a ajuns la concluzia ca de la axele cu came pornea greu? Ce defect aveau ? De curiozitate cat a costat toata reparatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/5/2020 at 6:10 PM, Passat B8 190CP said:

Salut. Si eu am aceeasi problema la ea. La rece porneste greu, dar cand temperatura afara este sub 5 grade porneste normal si cand este peste 5 grade afara porneste greu la rece. In rest nu am probleme cu ea.

Buna! Ai reusit sa rezolvi problema? Am acelas problema de un an.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu inteleg ce informatii aduce in plus linkul respectiv. E aceeasi rezolvare, acelasi clip cu acelasi olandez. 

Cu cateva mici exceptii toata lumea care a avut probleme cu pornirea a rezolvat prin schimbarea valvei VVT.

E si scris in titlul topicului. Exista si un TPI de la VW cu problema. De aceea au scos o varianta noua a piesei respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună, am schimbat și eu valva vvt, din păcate apare un țăcănit de tacheti foarte puternic după aceasta operație, e posibil sa fi deviat distribuția? Am eroare senzor ax cu came g 40 și g28 senzor rotație, corelație incorecta, ce am făcut? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inlocuirea valvei sa respectat procedura ? S-au calat ambele axe ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sa băgat boltu ala de blocare în locașul ala de lângă injector, ca în filmulețul ala, 

Dacă nu sa călcat cum trebuie ce trebuie făcut acum?, trebuie sa schimb și distribuția ca am app 200km,ce ma sfătuiti

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatia se face conform manualului de reparatie nu dupa youtube.

Mergi la cineva ca sa sincronizeze axele cu distributia si o sa mearga cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la service, după reparație o sa va spun exact ce e și cum pornește după înlocuirea valvei, multumesc pentru sfat și o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/22/2020 at 2:54 PM, Xperience_1 said:

Salut,

Motorul meu este un CRLB (2015, 2.0 150CP, tr. manuala) si are aceleasi probleme. N-am apucat sa schimb decat ceva bujii incandescente si un senzor de ax cu came.

Eram curios daca te mai chinui cu rezolvarea problemei sau i-ai dat de capat, caz in care te-as ruga sa-mi(ne) spui cum sau cu cine ai reusit.

Multam frumos

Salut tuturor,

 

Problema mea a fost rezolvata imediat si la un pret foarte avantajos, de catre baietii de la WOB Service Cluj (eu fiind din Bucuresti). Asta dupa ce mai bine de un an, cei de la reprezentanta m-au purtat si si-au dat cu parerea oarecum orbeste (desi inteleg ca exista un buletin tehnic de service din partea VW care semnaleaza aceasta problema) si mi-au schimbat pe rand bujii incandescente, baterie si senzor de ax cu came. A fost schimbat VVT-ul si problema a disparut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne spui si cat ai platit? Banuiesc ca ti-au montat varianta noua de variator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Aviamotors mi-au cerut 4.800 lei pentru valva si manopera, la PBN, unde am lasat o groaza de bani de-a lungul timpului pentru problema asta care nici nu s-a rezolvat, iar la baietii astia am lasat 1.800 lei materiale si manopera incluse. Evident mi-au pus varianta noua de VVT.

Just now, Xperience_1 said:

La Aviamotors mi-au cerut 4.800 lei pentru valva si manopera, la PBN, unde am lasat o groaza de bani de-a lungul timpului pentru problema asta care nici nu s-a rezolvat, iar la baietii astia am lasat 1.800 lei materiale si manopera incluse. Evident mi-au pus varianta noua de VVT.

Am vrut sa spun ca la PBN, nici n-am incercat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

P0341: Camshaft Position Sensor "A" Circuit Range/Performance (Bank 1 or Single Sensor)

 

Am schimbat senzorul ptr ca era cel mai ieftin ( 90 piesa + 40 manopera ) insa problema persista si pare ca se inrautateste acum, ca a venit frigul. Azi pentru prima data s-a aprins si martorul in bord.

 

Urmatorul pas este schimbul valvei si al carcasei de la sistemul de distribuție variabila. Nu imi este insa clar daca e musai sa fie schimbata ambele sau este de ajuns doar valva. Exista un test care poate fi solicitat unui service sau se face prin incercari de tipul "schimbam pe rand si vedem daca mai face" :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!