Jump to content

Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]


Olirusu
 Share

Postare recomandată

Am un Passat 2.0 TDI, 100k, manual. Timp de un an am avut probleme cu pornirea greoaie pana cand acum o saptamana mi s-a aprins in bord senzorul de bujii(palpaie) si check enegine. Am fost la un service (au verificat si distributia si este ok) mi-au schimbat valva de la variator si bateria, dar eroarea persista. Am fost la PBV si la tester au iesit probleme la necorelare arbore cu came si distributie si au spus ca trebuie schimbat variatorul (pretul porneste de la 2900 lei). Se poate cumpara un variator sh de la dezmembrari? Si de unde mai exact? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/10/2020 at 9:20 PM, muresanstanciu said:

Eu am luat sh varianta noua de valva si carcasa de la dezmembrari, 

Ma intereseaza si pe mine. De unde mai exact ati cumparat-o? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca nu s-au calat ambele axe cu came cand s-a inlocuit valva. De aici ai probleme. Cand au desurubat valva din variator, nu era blocat / calat axul cu came de admisie si s-a rotit varitorul de pe pozitie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat doar valva (fara carcasa). Au schimbat si altii ca am citit si forumuri externe si e totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, andrei_221 said:

vezi ca nu s-au calat ambele axe cu came cand s-a inlocuit valva. De aici ai probleme. Cand au desurubat valva din variator, nu era blocat / calat axul cu came de admisie si s-a rotit varitorul de pe pozitie. 

Si este posibili ca cei de la PBV sa nu fi sesizat aceasta problema cand au facut verificarea (au verificat inclusiv distributia) ? Ei au spus ca trebuie schimbat variatorul direct si ca nu se mai poate circula cu masina. Acum masina nu mai porneste greu, iar senzorul de bujii se aprinde dupa cateva minute de la pornire, dar cel de check engine sta aprins de la pornire. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Raport PBV:necesar variatora arbore cu came+capac (cu N205), dupa inlocuirea pieselor se vor continua investigatiile senzorilor G28 si G40. Obs: in cadrul verificarilor s-a constatat abaterea corelarii fazelor de distributie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca au verificat si ei doar calarea axului cu came de evacuare, normal sa le dea cu virgula.

 

mai ales daca clipeste spira , e clar ca axul de admisie nu e pus la punct corect

 

  3 hours ago, CiprianM. said:

  in cadrul verificarilor s-a constatat abaterea corelarii fazelor de distributie. 

 

e normal sa fie decalate. intai se pun ambele axe la punct, apoi se urmareste daca se mai decaleaza

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu update. Am transmis la sevice sa verifice daca ambele axe sunt puse la punct si totul este pus la punct. Am schimbat si variatorul si eroare este aceeasi in continuare. Ce poate fi daca nu este nici de la valva nici de la variator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut am si eu eroarea cu G40 semnal implauzibil poate sa fie de la VVT pana la urma sau sa incerc prima data sa inlocuiesc senzorul ? 

Daca o las mai mult de 2 zile la prima cheie o ia cam greu cateodata invarte de 4 - 5 ori pana porneste iar cateodata se aude si un carait mic... Dupa la urmatoarele porniri nu mai face asa...  Sau daca merg la un drum mai lung de +150 km si o las 2 - 3 zile in parcare nu mai face imediat...  Si cam cat ar fi costul la vvt daca este necesar asta ? 

Nu stiu de unde vine acest carait nu l-am prins niciodata... cateodata face cateodata nu.... 

 

Alt cod de eroare nu este doar g40 implauzibil signal... 

 

  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@TheBeast_onu

Salut, ai gasit cauza? Eu am aceeasi situatie la Passat B8 150CP CRLB, plus pornire grea dupa 2-3 zile de stat in parcare.

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 7/14/2022 at 4:29 PM, TheBeast_onu said:

Va salut am si eu eroarea cu G40 semnal implauzibil poate sa fie de la VVT pana la urma sau sa incerc prima data sa inlocuiesc senzorul ? 

Daca o las mai mult de 2 zile la prima cheie o ia cam greu cateodata invarte de 4 - 5 ori pana porneste iar cateodata se aude si un carait mic... Dupa la urmatoarele porniri nu mai face asa...  Sau daca merg la un drum mai lung de +150 km si o las 2 - 3 zile in parcare nu mai face imediat...  Si cam cat ar fi costul la vvt daca este necesar asta ? 

Nu stiu de unde vine acest carait nu l-am prins niciodata... cateodata face cateodata nu.... 

 

Alt cod de eroare nu este doar g40 implauzibil signal... 

 

  

 

Salut , aceeasi problema o am si eu 2.0 TDI CRLB 2015, si aceeasi eroare P0341 Camshaft Position Sensor G40 Implausible Signal si acelasi carait specific la pornit motorul. Am inlocuit ulterior cu un alt senzor ax came si problema persista. Motorul invarte de 5 6 ori pana sa porneasca. Daca ai gasit solutia, sau daca alti colegi au gasit solutia problemei prin inlocuirea valvei, mi  ar fi tare de folos ma chinui de o luna doua cu problema asta sa ii dau de cap. Multumesc mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe cazuri rezolvate prin înlocuirea kitului vvt, in cazul erorii de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, am un Golf 7 Avant 2.0 TDI 150 CP, manuala, am check engineul pornit. Are 1 an de cand e asa si tot nu i am dat de cap. Masina are 228200~ km acum, la 190000~ i-a fost facuta distributia. Dupa ce distributia a fost facuta la ceva timp a aparut check engineu. "Senzor pozitie axa cu came (G40)".  Din diagrama de mai jos a fost schimbata piesa 27, care e un senzor la axa cu came. Aveti mai jos si erorile din VCDS, au fost sterse dar tot reapar. Mecanicul s-a uitat la distributie daca e pusa la punct cum trebuie, si asa este si a verificat si pozitia axelor cu came si sunt in regula si acelea + verificat cablaj si e ok. Dupa ce piesa nr 27 a fost schimbata acum cateva zile, am mers cu ea (check engine dupa ce erorile erau sterse mereu, apar pana in maxim o zi iar, check engine aprins iar) si asteptam sa vad daca mai apare din nou in bord check engineu. Toate bune si frumoase, o parchez dupa ce am mers cu ea, ma reintorc in aproximativ 20 min inapoi sa o pornesc si nu a vrut sa porneasca din prima. Dadea sa porneasca dar nu o facea (poza de la data 2023.02.17 ora 14:13:05 cel mai probabil eroare este de atunci cand nu a vrut sa porneasca). Am pus iar contact, iar am dat sa o pornesc, a facut mai scurt acum de 2-3 ori ca incearca sa porneasca si a mers. O inchid si o pornesc iar, a pornit imediat. Deci din 3 incercari abia la a3a a mers din prima fara sa se chinuie. Asta s a intamplat ieri. Am mai mers cu ea, am mai oprit masina, am mai pornit masina si era ok si ieri seara, a aparut si in bord din nou check engineu.

 

 

Tin sa mentionez si de start-stop ca acesta merge cam cand vrea el, uneori merge si cand e check engine pornit si uneori merge si cand nu apare martorul in bord. E foarte random din ce vad si cand nu merge apare Start-Stop Error System), most-likely e de la erorile de la motor dar am zis sa mentionez just in case.

 

Am discutat cu mecanicu si din diagrama atasata, mi s a recomandat sa schimb ori piesa 30, care este un senzor ( codul vechi 04L906423 al piesei) sau toata piesa 8 ( codul piesei 03L109096B) (mecanicul are piesa cea updatata FYI)

 

Vad ca aici s-a discutat deja despre noua versiune updatata a carcaseii si a valvei.

 

Ce s-ar recomanda mai degraba in cazul asta, schimbarea DOAR a senzorului nr 30 care este undeva la 500~ RON sau toata piesa 8, care include si senzorul la 800~ RON.

O alta intrebare este daca trebuie schimbata si valva, nr 7 in diagrama, versiunea cea noua ( 03L906455C )

Piesele fiind originale. Nu cred ca merita sa ma bag pe dezmembrari?

 

Erori la mine din VCDS: P0341 / P3007 / P0011

 

 

780109250.thumb.png.5c43ea7f5e262d70de0eaf6d85b89b4c.png330783352_529936279240343_3893143834483126366_n.thumb.jpg.72dfc683aa2bc0f8329e69315807e751.jpg331095590_599699321976637_1878375875090036138_n.thumb.jpg.b64518abadfdde49ca48ed1af0ae12ff.jpg331337924_1241031773464136_8442637552317034848_n.thumb.jpg.3345dfd1994f9a417f06d9262e713b2d.jpg331936364_586750033500152_4562421516979940195_n.thumb.jpg.7e6be56919f9d72a5f12094f3fde314c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie inlocuita doar valva 7. atentie , la inlocuire trebuie blocat axul cu came de admisie pe la gaura din capac, impreuan cu blocarea obisnuita a distributiei pe curea. ocazie cu care se verifica si cureaua de distributie daca e bine pusa la punct. 

image.png.c809e83e54f639b3d13c59f4ecd3da88.png

intreaba mecanicul daca a blocat ambele axe cand a facut distributia...

 

 

 

reperul 30 nu e senzor, e doar un electromagnet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minute în urmă, andrei_221 a scris:

trebuie inlocuita doar valva 7. atentie , la inlocuire trebuie blocat axul cu came de admisie pe la gaura din capac, impreuan cu blocarea obisnuita a distributiei pe curea. ocazie cu care se verifica si cureaua de distributie daca e bine pusa la punct. 

image.png.c809e83e54f639b3d13c59f4ecd3da88.png

 

 

reperul 30 nu e senzor, e doar un electromagnet.

 

Cureaua de distributie a fost deja verificata si e totu ok pus la punct.

 

Distributia a fost facuta cam aproximativ 1 an si ceva de catre alt mecanic. Cel de acum s a uitat la distributie si la camele cu axe si erau ok. 

 

Intrebarea este pentru Valva 7, ar trebui sa merg pe cea noua updatata de VW? Codul nou 03L906455C 

Si daca da, e ok sa fie doar Valva updatata schimbata si lasata carcasa model vechi?

 

Si daca poti sa imi oferi niste detalii cum ai ajuns la concluzia ca doar valva 7 trebuie. Incerc sa inteleg exact de la ce este problema.

 

Multumesc! :)

Modificat de Meat21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai da QUOTE la mesajul anterior.

 

logic ca pentru valva 7 trebuie sa iei codul nou updatat. Doar valva trebuie schimbata, carcasa nu are nimic.

Este informare de la fabrica pentru valva 7. Dar nu va duceti niciunul pe la reprenzentanta sa intrebati, doar la mecanici ca e mai ieftin... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreun link sau document pentru informarea de la fabrica exista? Vreau sa ma informez exact despre problema.

N am gasit din pacate nimic pe net

 

Mersi :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu zice nici informarea mai mult... din cauza ca se gripeaza ventilul valvei 7, se inlocuieste cu alta revizuita. Ca manifestare, pornire grea... si erori de senzor ax came

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Meat21  Daca vrei sa te informezi exact despre problema citeste topicul de la inceput.

Eventual urmareste si clipul olandezului care explica mult mai bine decat informarea de fabrica.

Din ce stiu eu trebuie schimbata si carcasa, a fost modificata odata cu varianta noua de valva.

Cum am mai scris in topic, le-am schimbat ambele. 

Le poti lua din dezmembrari daca le gasesti, sunt 2 bucati de metal, nu are ce sa fie defect la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa scap de problema, sper sa fie de la asta deci merg pe piese originale, nu din dezmembrari.

Maine vine valva noua, cea updatata cu garnitura noua pentru carcasa. 550 RON e Valva iar carcasa noua, cea updatata e 800 RON.

 

Am vazut videoclipul olandezului, din ce vad, ar trebui sa mearga la fel de bine cu carcasa veche, cum a zis si Andrei mai sus. Sper sa nu trebuiasca si aia comandata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Atasez o poza cu motorul meu, 2.0 TDI CUPA 184, euro 5, de pe Seat Leon FR 2015.

Sunt eu neatent(sau mai bine spus chior) sau motorul meu nu are VVT?

De curand porneste greu doar la rece, daca o las mai mult de 12 ore sa zicem. Intr-o seara, cu mult timp inainte sa am problema chiar am comparat motorul meu cu CUNA unui prieten pus pe aceeasi masina si am observat ca el avea in plus VVT-ul, cel mare, varianta veche. Mie imi pare ca nu am niciuna din variantele prezentate in clipul lui Diangnose Dan.


Coincidenta este ca a inceput sa porneasca greu din prima zi de cand o parchez la subteran, nu vad insa ce legatura ar avea…poate are cineva vreo idee.

 

 

IMG_5859.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede clar ca acolo e un capac orb, unde ar fi fost modulul pentru VVT la motoarele care sunt echipate cu asa ceva. In concluzie, nu are VVT. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
gheorghe1993

Salutare, detin si eu un VW Passat B8, 110 kw, 3C AACRLBX0, si de ceva timp dimineata la rece porneste mai greu si arata si mesajul "Error: start-stop system".

In timpul zilei nu mai face figuri, doar dimineata.

 

Screenshot_20230619_154316_Chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!