Jump to content

Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]


Olirusu
 Share

Postare recomandată

Trebuie schimbate ambele pentru ca au fost inlocuite cu versiuni noi.

Valva veche are codul 03L906455, cea noua 03L906455C.

Carcasa veche 03L109096, cea noua 03L109096B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 17.09.2020 at 21:21, muresanstanciu a scris:

E la service, după reparație o sa va spun exact ce e și cum pornește după înlocuirea valvei, multumesc pentru sfat și o seara buna

Cum ați rezolvat problema cu reparația? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/23/2020 at 12:14 AM, alex550 said:

Cum ați rezolvat problema cu reparația? 

Sa schimbat valva si carcasa, de la sh, am cumparato, am incercat sa o schimb eu si nu am reusit ulterior am apelat la un mic service in zona si totul merge perfect, am schimbat totodata si distributia aveam 190mii, cost manopera 750 lei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu nu e suficient desfacut doar cele 3 suruburi, e nevoie sa se alinieze motorul.

Deci e bine apelat la un service. Sunt curios cat ai dat pe ea la dezmembrari.

Modificat de lukitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150 lei valva si 150 lei carcasa, da trebuie un mecanic sa schimbe astea, eu miam bagat nasu sa schimb si era sa provoc pagube mari, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu dacă o să merite riscul asta de a o cumpără sh. Cele noi au fost reproiectate. Este posibila ca cea sh sa fie la fel de problematica ca cea inițială de pe mașină și după un timp sa reapara problema pornirii greoaie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut filmuletul mai demult. Cred ca despre asta vorbeste diagnosedan. Asa ar trebui sa se faca diagnostic la o masina!! Nici la reprezentante nu cred ca se face asta!

 

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/8/2020 at 7:45 PM, TheOne06 said:

Nu știu dacă o să merite riscul asta de a o cumpără sh. Cele noi au fost reproiectate. Este posibila ca cea sh sa fie la fel de problematica ca cea inițială de pe mașină și după un timp sa reapara problema pornirii greoaie. 

Eu am luat sh varianta noua de valva si carcasa de la dezmembrari, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Am observat ca masina porneste după ce învârte timp de 2-3 sec . Cărui fapt se datorează aceasta pornire greoaie , într-adevăr - 5 grade. Codul de motor este crlb.  ( am modelul nou de valva vvt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am schimbat vvt, nu am mai avut probleme cu pornirea, posibil sa iti fie slabita bateria, daca aveai probleme la bujii iti aparea in bord, incearca sa verifici bateria, acelasi motor crlb il am si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai avut cineva probleme cu pornirea dupa schimbarea VVT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Am intalnit o problema la un Passat B8 2016 2,0 CRLB DSG ~ 204.000 km la bord. La rece porneste cateodata foarte greu. La "prima cheie", dar invarte foarte mult. Are modelul nou de supapa vvt si carcasa, revizuite. Nu are erori pe motor la scanare cu vcds. Din august 2020 pana azi a pornit greu de 4-5 ori. Doar la rece. Distributia schimbata, filtre de ~ 3000 km.

 

Quote

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpopa1982

Verifica bateria. Aceiasi problema am avut-o si eu, iar cauza a fost bateria pe final de cariera. Am schimbat bateria din vara anului trecut si n-am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut un anunt pe net cu valva vvt si carcasa din discutia de mai sus.

Partea ciudata e ca omul zicea ca provin de pe un Audi 2012.

Partea si mai ciudata ca erau variantele noi, pe care VW le-a schimbat pe B8 dupa 2016.

E posibil ca Audi sa fi avut in 2012 motoarele care s-au pus pe B8 incepand cu 2014? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0TDI dar CUAA ( BITDI ) si aceeasi pb cu pornirea grea am avut-o si eu. Las mai jos o pornire problematica.


S-a remediat prin inlocuirea bateriei.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e aceeasi problema. Tu ai avut o baterie slabita, in topicul asta e vorba de problema cauzata de valva VVT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema specifica la toate 2.0tdi ? Sau sunt cazuri mai rare ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu toate motoarele 2.0 tdi au problema asta, mai ales ca VW a rezolvat problema incepand cu 2016.

Dar se pare ca sunt totusi destul de multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru înțelegerea rolului VVT

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 22.04.2020 at 15:29, EEXCALADE a scris:

Se trage motorul la PMS,se caleaza AMBELE axe .Asta e tot.

Asta nu e tot! Ar trebui ca fiecare, in viata asta, sa intalneasca un pasionat in ale mecanicii, asa cum l-am intalnit eu ieri pe Catalin! Mulțam fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu problema asemanatoare. Pornirea nu este mereu greoaie, dar dupa pornire se aude ca si cum ar fi o bataie in partea dreapta la motor timp de 2 3 secunde + eroare start/stop. Dupa o scanare la service au gasit eroarea " camshaft pos. sensor circuit - range/performance P0341. Mi au zis ca trebuie verificata distributia. Masina in cauza , este un b8 break 2.0 tdi 150 cp, dsg, cod motor crlb 2015, 124 k km. Ce ma sfatuti ? distributia sau valva vvt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia si daca totul e ok inlocuieste valva

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am inlocuit si eu valva vvt cu varianta noua si problema cu pornirile greoaie a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Se schimbă amândouă,valva are alta formă și automat și carcasa,eu le am schimbat la reprezentanta la Pitești

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!