Jump to content

nelamurire contact


Alex_B
 Share

Postare recomandată

am si eu o nelamurire...sper sa ma poata ajuta careva..care cunoaste :D

deci vreau sa cumpar un contact pentru 1302, de la lexxus, respectiv catalogul BBT..si ma uit ca matza in calendar...io ce anume tre sa cumpar? ca am vazut ca exista ignition lock si ignition switch....

de mentionat ar fi ca eu nu am am contactul initial...si deci nu mai gasesc in memory imaginea lui..eu sa inteleg ca e compus din doua bucati...si tre sa le iau pe amandoua?

pliz uitati-va pe catalog la pagina 73... si poate reusiti sa ma lamuriti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch...nu? parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai contactul e doar o chestie din plastic alb cu niste table in care viri papuci sau o mufa (parca dupa o anumita data e cu mufa)

Ignition lock are butucul de cheie, o piesa de blocheaza axul volanului cind scoti cheia si o limba de intra in ignition switch.

Asa ca, daca vrei doar contactu', e una din piesele 0659-x, tu stii care.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am folosit de golf 1. chiar acum am schimbat-o cit am fost acasa. mi sa ars un fir pina la contact :banghead:

trebuie modificat la el. dar se gaseste local si costa ~250000 lei.

lock-ul este partea mechanica, partea unde introduci cheia(este ca si un lacat) care invirte partea electrica(ignition switch).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Contact de pornire mai merge sa folositi de raba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contact de pornire mai merge sa folositi de raba

Ce naiba? O faci tractor. Daca ajungi la capatul puterilor mai bine pui un buton de pornire, cel putin s-a mai vazut asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E alcatuit din trei bucati. Este butucul propriu-zis in care bagi cheia (mecanic) si care invirte un mic excentric sau un virf de surubelnitza. Apoi este contactul electric (un comutator cu mai multe fire) actionat de butucul cheii prin intermediul /excentricului si mai este ansamblul final, care le inglobeaza pe primele doua si care mai contine si mecanismul de blocare al volanului - actionat la rindul lui de o cama a exentricului de pe butuc.

Din proprie experientza pot spune ca nu sunt compatibile versiuni din epoci diferite, intre ele - adica va trebui sa iei si ignition lock si ignition switch ca sa fii sigur ca se pupa (din acelasi an !) Mie mi-a intrat in vechiul ansamblul (ala de blocheaza volanul) chiar daca era model mai vechi - deci aici ar exista compatibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a trebuit sa modific si sa lucrez(mental) sa adaptez cel de golf, dar a mers. eu nu am blocaj la volan. problema cea mai mare este ca este cam lung cu sirme cu tot si nu prea este loc cind introduci totul la loc, deci trebuie scurtat la maximum picioarele contactului si trebuie cositorit.

din asta am folosit:

http://replacement.autopartswarehouse.com/...Switch&dp=false

partea neagra care iese din diametru a trebuit taiat, urechea pentru surub la fel si a trebuit pilit tot ce a iesit din diametru ca sa intre usor in cilindru. cele doua "urechi" trebuie taiate si golul plat si semicerc in care intra partea mecanica trebuie pilit sa aiba un profil rotund si nu semicerc cum este acum.

dupa ce intra in cilindru pina jos(trebuie incercat cu cheia pina intoarce contactul electric) trebuie gaurit plasticul negru ca sa fie prins cu un surub lung de cilindru. din cite imi amintesc trebuie rotit tot contactul un pic fata de pozitia originala, gaura pentru surub trebuie sa fie in partea de cel mai sus al partii negre.

aceasta operatie am facut deja de doua ori din cauza ca prima sa dus de vechime si a doua cind am facut un scurt si mi-a ars o sirma pina la contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie daca se uneste firul de + cu firul de masa sau nu stiu cum sa-i zic ca sa facem circuitul inchis si deci se va aprinde becul de contact in bord, daca in faza asta unim cu firul al 3-lea,cel care este de la electromotor porneste masina?Teoretic trebuie sa porneasca!A incercat cineva treaba asta? Intreb asta deoarece la unele contacte sunt 4 fire care pleaca din contact si 2 se unesc si formeaza unul singur deci raman 3.Eu am patit urmatoarea faza: Nu am mai pus unul dintre cele 2 fire care se uneau si nu pornea masina,invartea dar nu dadea curent la bobina.Asa trebuie sau a mea e paranormala???

P.S. pt dihorul: contacul de raba este exact ca si cel de la modelul 1200, nu stu cum este la altele! Deci nu o faci tractor,multi vad putini cunosc. Ideea era ca poate are nevoie cineva de vreun contact si nu stie de care sa cumpere. Nu stiu cat costa cel de broasca original dar eu am dat pe cel de raba 30 ron. Poate ca cel original este tot pe la pretul asta dar + transportul si mai important + timpul in care iti ajunge acasa...eu am avut nevoie de el pe moment!

Modificat de prepeleac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactul de raba ...te referi la partea electrica sau la partea mecanica sau la ambele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@prepeleac- pls, baga o poza cu contactul cel mai bine - pe mine m-ai facut curios :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, acesta este contactul de raba. Are 2 contacte in unul singur.

1. se da de cheie in dreapta si se poate folosi ca un fel de intrerupator

2. se apasa pe cheie si se invarte in dreapta pt a pune contactul si a da la demaror!

poate va este de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut pe-amea tot de raba si am inlocuit acum :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut pe-amea tot de raba si am inlocuit acum :D

de ce l-ai inlocuit?Ai avut probleme cu el sau doar ca sa fie original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce l-ai inlocuit?Ai avut probleme cu el sau doar ca sa fie original

am pus original vw :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!