Jump to content

VW Golf VI - 1.6 mpi DSG - a new adventure


Cosmin ZKG

Postare recomandată

@mad_kat - Da, vedem cum o sa fie pe parcurs. Mai folosisem o ciudățenie din Germania - Addinol, dar nu m-a dat pe spate și devenisem la Valvoline ( pentru A3 8P ) . 
 

@mihai.onu94 -Așa e, nu mulți știu de așa ceva. 
Nu am mai umblat la cutie. Abia am adunat 2000 km in 6 luni de zile. Sa văd pe viitor. Parca nu as umbla. 

Link către comentariu

Am revenit la farmacia colegului @EEXCALADE Catalin, am schimbat uleiul si filtrele si o verificare generala. Dupa cum spunea si Catalin masina e in stare foarte buna si alaturi de cateva retrofituri va fi un membru de nadejde. 

Asadar filtrul era din 2016, dar super clean, uleiul la fel schimbat in 2018, dar curat. Momentan 135,580 km and counting...

 

36.thumb.jpg.e5d001f25e1f12b479e32ac178c3ebc6.jpg 

 

38.thumb.jpg.a3ba2d946a3cfc00da6a0d7690951218.jpg

 

39.thumb.jpg.dbf3794b2e8eee17e36be6667996ea6d.jpg

 

37.thumb.jpg.874935a4dcb25e97d86571e8879941f2.jpg

 

40.thumb.jpg.a201303a952726daf8e995e9e3299053.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update :)

Masinuta s-a incapatanat sa faca ceva mofturi inainte de pragul de 140,000 km, asadar la un moment dat random, a aparut check engine alaturi de ESP in bord, masina a inceput sa tremure si sa mearga in socuri. Ce sa vezi ? Misfire cylinder 4, nu mai primea benzina pe cilindru 4, de vina fiind fisa numarul 4, alaturi de bujii. Am schimbat asadar bujiile si fisele zilele trecute, sperand ca de acum sa nu mai apara probleme. Aseara am implinit si 140,000 km si aproape 7,000 km de cand e pe meleaguri romanesti. 

 

42.thumb.jpg.1e8533b3d3fa962bfd84b037671bbacc.jpg 

 

43.thumb.jpg.b919ec3c8976246b9dd37e77bfddce33.jpg

 

44.thumb.jpg.03a9f5b0e155d946e4fbc326a8439415.jpg

 

45.thumb.jpg.b720243421f8ccad1e6ac9aab59b2f0f.jpg

 

46.thumb.jpg.610bc4b578e19e5914cbe5527ac6bdb8.jpg

 

31.1.thumb.jpg.02ca8ec922f6ebbf73f0bc696c544105.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu stiu daca trebuia sa schimbi neaparat fisele , datorita faptului ca motorul a fost spalat mai mult ca sigul au oxidat . Eu am patit o data asa , si tot dupa o spalare a motorului ( 2 luni dupa spalare ) , dar am rezolvat cu un spray de contacte ! Au trecut 4 ani de atunci si probleme nu am mai avut !

Link către comentariu

Eh, mi-am luat si eu de o grija pe termen lung, nu ca ar fi costat o avere :D Multam oricum de sfat, Florine ! 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare ! 

Am ajuns la o cifra interesanta, aproape de 145,000 km si aproape de 10,000 km ( usor cam mult decat imi propusesem inital  ) de la schimbul de ulei si filtre. Am venit in vizita la colegul @EEXCALADEsa vad daca farmacia e deschisa in continuare :) 

N-am mai continuat traditia cu uleiul celor de la Rowe, chiar daca in Germania a primit la ultimele revizii doar astfel de ulei. Mi s-a parut un ulei slabut ( gurmand ) la turatii mari, avand un condus usor sportiv urban (*chiar daca nu ma ajuta caii de sub capota ), astfel am completat la 1,000 km circa 200 ml de ulei, mi s-a parut usor mult, nefiind obisnuit sa completez regulat. Vedem ce o fi cu Valvoline....la Audi folosind mai bine de 50,000 km fara probleme.

In rest masina merge fara probleme. Pe viitorul apropiat se anunta un drum mai lung 500 km + si vedem cum se comporta ! 

47.thumb.jpg.1e7ad2a5b76bfcea7592896351b68ef2.jpg

 

48.thumb.jpg.82faf76353e1f85e52880d8834f42140.jpg

 

49.thumb.jpg.751cd6179f57e4777377a8ea09778b82.jpg

 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si-am ajuns la majorat... :) Sper inca pe atatia fara probleme majore ! 

 

 

50.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

(...) avand in vedere ca am ramas cu jantele BBS dupa vanzarea A3-ului, am zis sa scot golful din anonimat si sa le urc sus ! :) 

Estetic e alta masina, tehnic....e alta masina dar negativ, acum micile gropi iti ofera batai de cap si de la 1,6 mpi a devenit 1,4 i 

Merita o folie pe geamuri acum...

 

51.thumb.jpg.28be58f569eaad61ca412f7921a825e1.jpg

 

52.thumb.jpg.c8f7b19dc4c33c8181338a8c6d6af469.jpg

 

53.thumb.jpg.8b026b27bb631e0ebab941a0c46b3165.jpg

Link către comentariu

Felicitari, intretii exemplar masina. Eu am avut acelasi motor pe Golf V si am constatat ca Liqui Molly il facea cel mai fericit.

In ceea ce priveste jante, pot sa zic ca nu imi place cum dau pe masina,sincer le trebuie alta culoare ca sa mearga cu masina my 2 cents.

Sunt pe 17?

Link către comentariu

Mersi de sfaturi @Yasmin!

Legat de jante, e “love it or hate it” cum spune americanul. Nu prea exista cale de mijloc, însă la mine a fost o decizie ușoară, aveam de ales sa rulez cu 15 tabla sau bbs 18, așadar am rămas la ideea de a rula cu jante roșii :) având in vedere ca mai merge și soția cu ea, poate i se potrivesc mai bine ! 
Jantele sunt modulare R18, făcute de BBS și au fost montate pe A3-urile cu pachet sport fabricate între 2006-2010. Recondionatul acestora acum 2 ani a costat destul de mult și nu m-a lăsat inima sa mă despart de ele pe o suma derizorie. 
 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa aproape un an de folosinta , timp in care ai reusit sa ti faci o parere despre masina ce ne poti spune despre alegerea facuta ? Daca se poate o comparatie care se refera  strict la masina ta comparata cu diesel de respectand marca si modelul . Pro si contra !

Link către comentariu

Era degeaba un an de cand sunt proprietar daca nu erau si ceva km in spatele volanului, dar da, pot sa fac o comparatie pertinenta.

Personal, este o masina care se mulează foarte bine pe nevoile noastre cotidiene. De ce nu diesel ?! Pai nu fac foarte multi km, cred ca vorbim de un diesel de la 20,000 km --> rulaj anual. Avand in vedere ca avem 3 masini, se mai impart km, mai ales pe perioada anotimpurilor calde. 

 

Partile bune ale masinii :

- cutia dsg,cu remarca urmatoare: chiar daca uneori "indecisa" la primele trepte(1-2), da uneori senzatia ca agata, dupa aceea se comporta foarte bine. Din ce am citit e problema generala cele cu ambreiaj "uscat" ( denumire populara )

- motorizarea - 1,6 mpi - simpla, clasica, lipsa turbinei, chiar nu cred ca mai are nevoie de o prezentare ampla.

- trenul de rulare / zgomot interior redus 

 

Partile mai putin bune :

- dotarile foarte putine cu care a fost configurata initial. E ceva general valabil la 1,6 mpi sa vina cu foarte putine dotari in standard, asadar lipsesc anumite dotari de bun simt pentru 2020. 

- puterea - 105 cp - la drum lung simti nevoia de ceva mai mult, dar totodata cutia este limitata si nu suporta prea multi nM. 

 

Una peste alta, pentru o masina urbana isi face treaba cu brio. Consumul urban e unul normal, variaza intre 9 litri / 100 km si 12 litri / 100km, aici fiind foarte multe variabile de luat in calcul, trafic, sportivitatea cu care este condusa, cald/rece etc.  Da, poate un 2,0 diesel 140-170 cp te satisfacea pe deplin la drum lung, dar aveai batai de cap la nivel urban. @florin_gtisper ca te-am edificat nitel. Comparatia intre Golf 6 diesel vs benzina se reduce la rulaj in cele din urma. 

 

 

1020361336_Photo_10091.thumb.jpg.f4ba942c7edb627632b2c0da9e7cb26c.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Nu stiu daca esti adeptul dar merita oinstalatie de gaz daca circuli aprox 10-15k pe an . Mai ales in oras . Si eu am aceiasi morizare la octavia dar in cazul meu masina este cam veche ( 2005 ) si nu se mai merita sa investesc in ea . In privinta fiabilitatii motorului jos palaria ,sunt si unele care au luato pe ulei dupa ce au depasit 150k,dar problema comuna este o imbatranire prematura a semeringurilor de la supape . Multa bafta si un an cat mai bun.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Vad ca de fiecare data cand se apropie schimbul de ulei, mai "tuseste" putin Golful. Ieri a fost vremea rezistentei de ventilator, practic mergea numai in treapta a 4-a de viteza. Am pus-o pe seama frigului, dar nu cred ca are vreo legatura. 100 lei si am rezolvat problema, se schimba destul de usor...

In rest ne apropiem de 10,000 km de la ultimul schimb de ulei, probabil voi merge tot pe Valvoline, care s-a dovedit a fi mai putin gurmand.

 

54.thumb.jpg.f110f0e954a3c4abf8d0cbcec15d39da.jpg   55.thumb.jpg.c5fbddf7dc12407419930706415dee9a.jpg

Link către comentariu

am schimbat si eu piesa aia la golf.

de fpt am reparat-o , se strica acea piesa pica circulara din capat (rezistenta cred ca se cheama).2 lei si putin cositor.

daca mai ai piesa veche si un multimetru, masoara...sunt curios daca e aceeasi problema ;)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Revizia numarul 3...

Data aceasta am fortat putin intervalul de schimb al uleiului si am ajuns la 12,150 km cu uleiul celor de la Valvoline. Dupa Rowe Multi-formula, Valvoline SynPower am zis sa dau o sansa si celor de la Ravenol VST Usvo, poate gasesc un ulei sa se preteze cel mai bine pe motoras. Astfel, l-am necajit din nou pe colegul Catalin, si am fost in vizita la farmacie. Masina e in parametri si a primit un mic cadou pe care mi-l si sugerau unii colegi inca de la inceput - volanul de piele. Aduce o nota frumoasa la interior, si ofera o priza mult mai buna la prindere, ma declar multumit de micul upgrade. 

 

57.thumb.jpg.c01f2748c51f76c94498f08f61333c91.jpg

 

58.thumb.jpg.da6d10edb5514d260410d726ba90ac23.jpg

 

60.thumb.jpg.ffc2df5fef20c23a008ab22fda175103.jpg

 

56.thumb.jpg.65fea502a06feb1fb8e49470f8322b3f.jpg

 

61.thumb.jpg.dfd00d8189078adfbe4827a55858ba07.jpg

 

 

Link către comentariu

Multam fain !:D

Se pot adauga si ulterior, l-am prins la pret prea bun pentru a fi ratat, si n-am mai stat pe ganduri. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cum se comporta cu noul ulei ? Aici marefer la consum . Tot asa gurmand este ? La mine daca merg linistit 90- 100 km/ h nu pisca nimic ,daca trec de 100 incepe sa fie gurmand .

M-am speriat un pic am facut sitest de compresie dar au iesit foarte bine valorile .

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!