Jump to content

Curea Distributie - Passat B5 2.8L V6 1999


C Petra
 Share

Postare recomandată

Cand se schimba cureaua de distributie la motorul V6 ( AHA / ATQ, nu stiu sigur pe care il am)?

Masina este in US, tocmai am cumparat-o, are 93k mile (~ 149k km) si am toata istoria service in fata si nu are cureaua de distributie schimbata!!!

Fostul proprietar spune ca nu trebuie schimbata inca, din moment ce la revizia de 90k, tocmai facuta, nu i s-a spus ca trebuie facuta. De asemenea pe vwforum.com se vorbeste de 105k mile ~ 168k km pentru cureaua de distributie !!! :huh: Pentru mine, obisnuit cu cei 50-60 k km sfinti din tara, e exagerat de mult si am un morcov mare sa nu dea ortu' popii cureaua. Poate cineva sa imi spuna daca e normal 150-160k pentru o curea la 2.8l V6?

De asemenea, poate sa imi dea cineva un sfat cum sa fac rost de un manual de intretinere (engleza sau romana, varianta ger pica, nu stiu, nu cunosc :huh: ). La rusi pe site (l-am gasit pe forum) nu am reusit sa il gasesc.

Mersi mult,

Cosmin

Modificat de C Petra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aici vei gasi un link catre un maintenace schedule pentru VW, in care am vazut ca apare si motorul tau.

Nu stiu cum se procedeaza in State, dar in Germania atunci cand se schimba distributia se aplica o eticheta in partea din fata a masinii, langa masca. Eticheta are o parte de staniol pe care se poansoneaza numarul de kilometri la care s-a schimbat distributia, si am vazut ca este trecut si intervalul la care aceasta trebuie schimbata. In Romania am inteles ca se aplica o altfel de eticheta (sau poate numai in service-ul unde urmeaza sa schimb eu distributia ;) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

EU AM CUMPARAT ACUM 3 LUNI UN PASSAT V6 2.5TDI DIN GERMANIA ,AVEA 99MII LA BORD SI NU I SE SCHIMBASERA CURELELE. MOTORUL ESTE V6 TIP AKN DECI ARE 2CURELE DINTATE SI 2 NORMALE. AM FOST MARTOR LA ACEST SCHIMB SI POT SA SPUN CA NU ESTE CHIAR ASA DE COMPLICAT DAR ITI TREBUIE CATEVA SCULE. TOTUSI RECOMANDAREA MEA ESTE SA TE DUCI LA UN SERVICE , PE MINE M-A COSTAT 2.5MIL MANOPERA.(BINENTELES NU LA VW) SUCCES :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
EU AM CUMPARAT ACUM 3 LUNI UN PASSAT V6 2.5TDI DIN GERMANIA ,AVEA 99MII LA BORD SI NU I SE SCHIMBASERA CURELELE. MOTORUL ESTE V6 TIP AKN DECI ARE 2CURELE DINTATE SI 2 NORMALE. AM FOST MARTOR LA ACEST SCHIMB SI POT SA SPUN CA NU ESTE CHIAR ASA DE COMPLICAT DAR ITI TREBUIE CATEVA SCULE. TOTUSI RECOMANDAREA MEA ESTE SA TE DUCI LA UN SERVICE , PE MINE M-A COSTAT 2.5MIL MANOPERA.(BINENTELES NU LA VW) SUCCES :)

Am schimbat curea distributie+role+pompa de apa. Manopera m-a costat 500$, piesele 200$. Motorul meu V6 e total diferit de al tau, ptr ca al meu e benzina ;) . Procedura de schimbare a curelei implica miscarea in fata a bumperului si a radiatorului... manopera la dealer e in jur de 1000$.

Dar nici eu nu mi-am schimbat-o la dealer ... mecanicul care a schimbat-o si-a facut loc de manevra demontand una alta. A durat o zi (8 ore). Era muuuult prea complicat pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...] Manopera m-a costat 500$ [...]

Totusi nu e cam mult pentru manopera? La mine toata lucrarea (manopera + piese) ar trebui sa ajunga in jur de 1000RON (intr-un service Bosch), dureaza vreo 6-7 ore si stiu ca trebuie sa-mi desfaca toata fata (spoiler, radiator, etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu e cam mult pentru manopera?

70-80 $ pe ora e ceva normal, in general pentru chestii mult mai simple se iau banii astia. De exemplu, un prieten a platit saptamana asta 120$ pentru schimbarea curelei de alternator, cureaua, (cam 20$), fiind inclusa in pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

eu mi-am demontat singur fata si schimbat radiratorul-cu racire si cutie automata , in 30 minute .montatul la loc a durat vro 2 ore ca a vrut sa fiu mai atent la etansari. si plus completat ulei la cutie. e super simplu,doar cap sa ai si curaj....

Ce-i drept chiar eram nevoit sa imi schimb radiatorul singur dupa ce il pocnisem pe un volvo s80 in spate in Belgia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am adus masina tot din germania si are 120mii km si am schimbat cureauna de distributie cand am ajuns in buc . si mecanicul meu mi-a spus ca niciodata nu a mai fost schimbata.deci daca este originala cureau duce mai mult daca iei din asta "originala" :icon_rendeer: la 60mii trebuie sa o schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!