Jump to content
Sign in to follow this  
Slider2006

Elemente cromate patate

Recommended Posts

Red

din pacate acele ciobituri de pietricele nu se pot scoate , polisarea intreg parbrizului e o munca titanica care e influentata si de alti factori .. poate nu freci la fel de omogen peste tot si vor ramane urme si mai drastice ..

zic ca nu se pot scoate ciobiturile caci ele sunt destul de adanci .. din cate ai descris tu .. pot fi pana la 1 mm si sa iei un mm de sticla din parbriz .. e .. cam aiurea ..

daca te deranjaza ff tare schimba parbrizul .. nu e fff scum in jur de 500 de ron

Edited by Red

Share this post


Link to post
Share on other sites
bra

Nu ma deranjeaza foarte tare , se vad numai daca te uiti . Din pacate am vreo 3-4 ciobituri de aprox 1 mm si care cum zici si tu nu prea am cum sa le scot. Dar mai am o gramda de alea mici mici de tot si ma gandeam ca pentru alea exista vreo solutie , ceva care sa astupe gaurile ..... ceva in genul cerei pt vopsea .

De schimbat nu o sa schimb parbizul pt ca in 2-3 luni e la loc ....si n-are rost sa dau banii aiurea.

Mi se pare destul de putin 500 RON pe un parbriz ...eu ma asteptam la 10-15 mil .

Share this post


Link to post
Share on other sites
claudiu_83

nu e chiar asa, nu ti se ciobeste la loc asa asa de repede parbrizul, decat daca circuli foarte aproape in spatele camioanelor.

am auzit colegi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nautilus

Parbrizul mai poate fi polishat cu polish pentru sticla daca are zgarieturi superficiale, dar dupa cateva sute de mii de km in care a fost "sablat" de nisip/pietricele nu mai ai nici o sansa, oricat freci la polish tot e plin de "piscaturi". Am incercat cu polish SONAX la o masina, n-am reusit mare lucru

~Nautilus

Share this post


Link to post
Share on other sites
FABIAn RuSu

Cu ce solutii, paste se pot remedia optim zgarieturile de pe geamuri

In special pe trapa m-ar interesa care e fumurie

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Corsar

Ma bag si eu cu un sfat nu stiu cat de bun va fi :blah:

stiu ca este niste pasta abraziva cu care se curata pielea naturala si pielea sintetica gen fetele de usa cred ca va curata cu suces si petele depe ornamentele cromate dupa acea putin polis s-au ceara

numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites
criv

A mai incercat cineva solutia GS27 MAGIC CHROME ? Are vreun efect clar asupra reconditionarii/curatirii ornamentelor cromate....

Am impresi ca slider2006 , colegul care a inceput topicul, face putin reclama mascata acestui produs... Spun asta avand in vedere adresa urmatoare : www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/1238-spalat-masina.html

A se vedea postul 172 al utilizatorului Jacobson ..culmea..masini diferite dar absolut aceiasi rezolvare a petelor de pe ornamentele cromate...analizati cuvant cu cuvant ...aceiasi formulare de remediere a petelor ... si totul pentru GS27 MAGIC CHROME!

Deci, pana la urma, e bun de ceva produsul asta, a mai folosit altcineva inafara de slider2006?

Share this post


Link to post
Share on other sites
premieru`

E cea mai mare porcarie. Am frecat la o portiune mica de crom de mi-a venit rau... fara nici cel mai mic rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
criv

Bun...

Solutia aia GS27 MAGIC CHROME se pare ca e mai mult reclama...

Solutia de la SONAX, din cate am citit pe-aici...slabuta...

Are cineva alte idei (in afara de cromarea propriu-zisa) ? Ne poate sfatui cineva cu o solutie mai eficienta ptr curatarea petelor de pe ornamentele cromate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucianvw
Salutare. De ceva timp am observat ca am elementele cromate din jurul geamurilor cat si pe cele din jurul grilei arata foarte nasol, sunt patate. Cauza nu o stiu; probabl de la vreo spalatorie or fi fost atacate de la vreo solutie.

E posibil sa scot cu ceva aceste pete?

Astept pareri. Multumesc.

Premieru" , vezi ca petele astea sunt ,,rezultatul '' unor patroni de spalatorii care se zgarcesc si in loc de solutii originale baga soda caustica , o dilueaza cu te miri ce detergenti vrac si distrug masini. Nu-i intereseaza ca ei oricum scot bani din combinatia asta. Iti spun sigur ca am prieteni cu spalatorii care fac treaba asta.Trebuie sa selectezi locurile unde iti speli masina.ASTA ESTE IN UNELE SPALATORII SPUMA ACTIVA .

Edited by lucianvw

Share this post


Link to post
Share on other sites
criv

lucianvw, ce spui tu e o chestie de-a dreptul criminala...chiar sunt unii asa de nemernici, sa puna soda in solutia de spalare a masinilor? Greu de imaginat dar..nu imposibil..

Ideea e ca nu-ti dai seama ce spume au spalatoriile decat dupa ce vezi efectul...adica patarea sau degradarea elementelor cromate...

Intrebarea la care cautam raspunsul in acest topic este daca elementele cromate degradate mai pot fi reconditionate si daca da..ce solutii am avea disponibile...

Ceea ce a gasit last pe net e o varianta...o solutie...Din pacate, personal mi se pare prea complicata... tre' sa mergi la firma respectiva, probabil sa astepti sa desfaca elementele sa le "curete" cumva de cromul degradat, apoi sa le cromeze din nou... Pentru cei ce suntem la departare de Bucuresti (sau unde e sediul firmei..e destul de incomoda faza asta)

Prefer totusi vreun produs mai simplu, gen polis sau ma rog, ceva solutie de reconditionat/curatat..Stie cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
premieru`

@Marius - E destul de complicat de dat jos elementele cromate si e la fel de complicat sa le pui la loc cum au fost, fiind destul de dificil de lipit.

@Lucianvw - Ce spui tu probabil ca este adevarat, dar petele nu apar imediat si e destul de greu sa iti dai seama ce spalatorie a fost vinovata.

Pana la urma mai are cineva vreo solutie minune? La mine, cel putin la portiera de la sofer, e dezastru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lxl

Salutare tuturor, ma bag si eu in discutia voastra ,fiinca si la mine sint probleme cu elementele cromate,eu am inlocuit citeva din ele pentru ca prin incercarile mele de a readuce luciul ,cu diferite solutii,am constatat ca, piesele astea sint din aluminiu si stiu ca aluminiu in contact cu aerul in timp se oxideaza,cea ce in cazul nostru este oprita cu un strat subtire de folie transparenta, aplicata pe aceste piese prin eloxare,cind am incercat sa dau cu diferite polisuri pe piesa, folia sa decojit si dupa multa migala am obtinut un luciu,dar nu a tinut mult si portiunea frecata a devenit mata,mi-am dat seama ca stratul acesta protejeaza piesa respectiva, exact ca si lacul de pe masina care protejeaza vopseaua masini si face si efectul de lupa, la masinile metalizate se vede mai pronuntat.

La urma urmei ,am ajuns la metoda care nu o doream, inlocuit cu nou :(

De atunci pe cit se poate ma feresc de spalatoriile cu spuma activa, mai exista spalatorii unde se spala cu sampoane si alte soluti decat spuma activa, se si sta la rand la spalatoriile respective, cred ca multi santem pagubit la elementele cromate de unele spalatorii, care folosesc cine stie ce spume s-au sode :D cum spune colegul,din pacate dupa ce sa patat nu mai ai ce face :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiVL

eu dupa ce spal masina , frec putin elementele cromate cu o carpa inmuiata in motorina.... sunt destul de multumit de rezultat..

oricum este imposibil sa readuci luciul acela de nou.....asa ca nu va mai chinuiti degeaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
keystone

zgarieturi fine parbriz - unde le pot scoate-service; sau cu ce solutie, pasta(de unde o pot cumpara)?

Multumesc!

Edited by sorinsab

Share this post


Link to post
Share on other sites
crossing

Am un A4 din 2004 si rama ornament arginite de la portiere , s-a albit aproape complet *80% ,cred ca de la spalatorii. Am inteles ca s-ar duce cu o solutie ,aveti idee cu ce ? e urata rau asa ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
crossing

Macar stie careva cum se demonteaza pt inlocuire?

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

Cu polish a incercat cineva? Polish normal pentru vopsea nu special pentru crom.

Eu am rama de la schimbator cromata, pusa de mine. Era zgariata si aseara am dat-o jos si polishat-o putin iar acum arata mult mai bine. Spre suprinderea mea nu s-a luat cromarea. Depinde cat de bine sunt cromate ornamentele voastre, daca este prea subtire s-ar putea sa se ia de tot.

Eventual incercati un polish mai fin initial.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Executron

Si la mine unele ornamente au pete (gen piatra) pe ele. In 2007-2008 cand au introdus pe scara larga porcaria aia de solutie activa am realizat ca imi pateaza ornamentele si la inceputul lui 2008 nu am mai fost la spalatorii cu solutie activa. Si ornamentele cromate de atunci au incetat sa fie patate (unele schimbate in 2008 arata absolut ca noi)

Din punctul meu de vedere toata problema provine de la solutiile alea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kudlacech

Pe degeaba dati vina numai pe spuma activa, ornametele sunt si ele de proasta calitate :(.... daca ar fi devina numai spuma ar trebuii si sigla de la masini sa se faca la fel, ar trebuii si scrisul din spate sa se faca la fel si grila de aer de la masinile care au ....dar din pacate nu se fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
crossing

Am luat de pe okazii ( http://www.okazii.ro/catalog/35604259/META...ROM-NICHEL.html ) la recomandarea unui amic , iese super si vreau sa zic ca la mine erau varza ,90% mate de la spuma activa !

Am sa pun niste poze inainte si dupa curatare ! Am luat 10 tuburi sa am rezerve :icon_thumright:

Edited by crossing

Share this post


Link to post
Share on other sites
mRcosmin

Am avut si eu aceeasi problema. ASm cumparat toate solutiile. Se intampla de la prostiile chimice de la spalatorii. Singurul tratament pe care l-am facut a fost inlocuirea lor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lxl
Pe degeaba dati vina numai pe spuma activa, ornametele sunt si ele de proasta calitate :Driver:.... daca ar fi devina numai spuma ar trebuii si sigla de la masini sa se faca la fel, ar trebuii si scrisul din spate sa se faca la fel si grila de aer de la masinile care au ....dar din pacate nu se fac.

Asa este cum spui, dar un singur amanunt de ce nu ataca spuma sigla si inscriptiile, pt. ca astea sant din plastic si sant invelite in nichel s-au cromate cum spunem noi,iar ornamentele in totalitate sant din aluminiu si sant invelite cu un strat subtire de plastic care ii da acel luciu si nu permite matuirea s-au oxidarea, metoda se numeste eloxare.Eu am incercat cu multe solutii sa o readuc la normal dar daca am frecat suprafata putin mai mult sa decojit acel strat de plastic si parea ca si-a revenit luciul anterior, dar in scurt timp aluminiu sa matuit si a devenit mai nasol ca inainte. Asa ca am ajuns la concluzia de a le inlocui si a nu fregventa nici o spalatorie unde se spala cu spuma activa, sant spalatorii unde se spala cu sampon si manual ce sa zic tre sa te planifici atat de multi clienti au.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristibt

mai eu nu stiu ce sa zic dar nu stiu daca e de la spuma...

am masina din 2004 si pe atunci se spala manual si tot se depusese piatra pe ornamente in special cele de pe portierele de pe partea soferului, celelalte arata ok(relativ)-eu ma gandeam ca mai degraba de la apa dura...

si facand o proba cu unghia am observat ca daca insist revine la acea stralucire dar ma gandesc ca e munca in van ca probabil ajung la fel curand

eu nu ma refer la cele albite,acolo e evident ca nu s-a respectat concentratia spumei active

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri