Jump to content

Octavia 4 - discutii generale


cristiansen077

Recommended Posts

  • vdragos locked and unlocked this topic
  • Replies 346
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi_V

    47

  • ovioneb

    29

  • TDR

    27

  • Doc Morelli

    26

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prin urmare, dupa o intarziere de aproape o luna cauzata de oprirea productiei la fabricile VW, azi am ridicat masina cea noua. Nu prea am ce sa va spun intrucat nu am mers decat de la dealer pana aca

Și plusurile care ar fi? Ca ai comparat cu O3 fl, fără supărare, dar mașina aia iese în evidență și cu luminile stinse... Sincer nu cred ca avea nevoie de led uri pe drl... Și cu și fără arată ciudat.

Posted Images

Aria de Octavia 4 se va crea DUPA ce modelul se pune in vinzare in Romania si apar primii posesori. Pina atunci, puteti discuta aici despre impresii. Spor la postat.

Link to post
Share on other sites
cristiansen077

Ok, mulțumesc. Se pare ca prin martie va ajunge la noi. Ma bate un gand sa achizitionez asa ceva, cu motorul turbo de 1.5. 

Link to post
Share on other sites
madhorsefuzzy

Arata foarte bine, mai ales cu jantele de 19".

Singurele minusuri d.p.m.d.v. sunt manerele interioare care sunt un pic incomode in parcari stramte (eu prefer scobituri orizontale in loc de manere oblice) si grila de Up (mie de Up imi aminteste). 

Link to post
Share on other sites

Eu sunt curios la ce preturi o sa vina... ca are optionale care sunt peste superb...iar un superb mai bine dotat sare de 45k €

Link to post
Share on other sites

Nu m-a da pe spate. Botul (grila zici ca e de Kia Ceed, spatele de la Ford Focus, inclinarea spatelui aduce cu Audi A5,) Display-ul digital imi place si pozitionarea mai sus a ecranului de infotainment). Faza cu motorizarea combinata cu un hibrid iar imi da cu virgula.

Sunt curios s-o vad in realitate ca poate voi avea alta parere

Link to post
Share on other sites

Din materialele disponibile se pare ca avem in Octavia IV cea mai completa masina compacta. Motoare, tractiune integrala, siguranta, confort, climatizare, etc. Mai mult, apar si cateva optiuni din clasa medie sau de semi-premium: clima tri-zona, masaj in scaune, perdelute geamuri spate, etc. Chiar si trucul ieftin cu telescoapele de la capota arata ca vor sa pozitioneze masina cat mai sus in varful gamei compacte.

Nu imi este clar cum va fi imperecheat DSG7 DQ200 pe motorizarile mici, evident in sensul de a evita aceste combinatii. La PHEV este clar ca avem DSG6, la 2.0 litri este DSG7 DQ300+. La Mild-Hibrid nu imi dau seama.

La pret va urca cu aprox 3000 Euro in primele luni, pana apar reducerile CleverPack, asta am inteles de la dealer.

Este deja prima optiune pentru mine in 2020 si doar SUV-ul electric de la Skoda (care va fi prezentat in forma finala dealerilor peste cateva zile) o poate da mai jos in lista.

Edited by Doc Morelli
Link to post
Share on other sites

Hai sa nu mergem pana la A5, putem sa ne oprim la A3. Nu mi-au placut niciodata berlinele, si nu inteleg cum se integreaza tableta in liniile bordului.

 

 

 

563x317_AA3_L_161002.jpg

150505l.jpg

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites

Acum m-am uitat si pe tabelul de motorizari mai de sus. Ce diferenta la consum intre NEDC si WLTP

Edited by valyemil81
Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg, care e diferenta intre EVO si G-TEC, primul are 150 manual si al doilea 130 automat.

1.5 TSI 150 CP DSG7 nu mai e?

Nu vad iarasi RS aici :)

O aparitie interesanta e 2.0 TDI 4x4 200 CP

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, valyemil81 said:

Nu m-a da pe spate. Botul (grila zici ca e de Kia Ceed, spatele de la Ford Focus, inclinarea spatelui aduce cu Audi A5,) Display-ul digital imi place si pozitionarea mai sus a ecranului de infotainment). Faza cu motorizarea combinata cu un hibrid iar imi da cu virgula.

Sunt curios s-o vad in realitate ca poate voi avea alta parere

Si eu prima data cand am vazut spatele m-am gandit la Focusul nou :))

Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Ciprian01 said:

Eu nu inteleg, care e diferenta intre EVO si G-TEC, primul are 150 manual si al doilea 130 automat.

1.5 TSI 150 CP DSG7 nu mai e?

1.5 TSI Evo este 1.5 TSI-ul normal.

G-TEC este motorul cu CNG, adica Gaz Comprimat (un fel de GPL), versiunile astea care exista de ani de zile la VW nu s-au vandut niciodata in Romania.

Toate motoarele 1.0 \ 1.5 TSI cu DSG sunt acum si MildHybrid, asa e si la VW.

RS sigur o sa apara mai tarziu.

Link to post
Share on other sites

Sunt tare curios cum va fi versiunea 1.5 TSI Mild Hybrid. Va veni cu DSG7 presupun, varianta "buna"? Nu DQ200, ambreiaje uscate.

Link to post
Share on other sites

What is everyone's favorite game ? The "Optionale" game. De azi va puteti configura Octavia 4, momentan break si doar daca aveti capitala la Praga ...

https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/trimline-scenic?activePage=trimlines&color=8E8E&configurationId=&extraEquipments=MSPRQH0&id=CZE%3Bskoda%3B2020%3BNX54N5%3B1%3BGYOZYOZ%3Bmda20191128110945%3Bcs-CZ%3B%3B68500%3B68500&interior=BG&modifiedPages=&snapshotVersion=30252379-5574-4c6d-af9c-69ad8b1f6c9e&trimline=NX4|Style6850068500&visitedPages=

Partea mai putin buna ? Pretul, am configurat un 1.5 TSI M6 Style cu cateva optionale de bun simt si am sarit de 31000 Euro, pret de Cehia.

Edited by Doc Morelli
Link to post
Share on other sites

A inceput si productia la Mlada Boleslav:

https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/production-of-new-skoda-octavia-begins-at-main-plant-in-mlada-boleslav/

Ce este interesant: primele saptamani produc doar Break iar motoarele noi hybride mai asteapta putin.

Seriova-vyroba-SKODA-OCTAVIA-2-1920x1281.jpg

Edited by Doc Morelli
Link to post
Share on other sites

Se pare că dimensiunea anvelopelor va urca o treaptă față de O3.

Pe un forum din Germania  au observat că O4 are pe 19" anvelope de 225/40R19 față de O3 cu 225/35R19. Regula ar trebui în mod normal să se repete pe toate mărimile de jantă.

Partea bună e că o să avem mai mult „cauciuc”. Asta înseamnă siguranță mai mare pentru jantă și foarte probabil confort mai mare la amortizare.

Partea proastă e pentru cei ce ar fi dorit poate să păstreze anvelopele de la O3. Pentru jante nu am reușit să găsesc informații, probabil v-or avea aceeași prindere. Sper, fiindcă de la O2 la O3 au trecut totuși de la 110 la 112 între șuruburi, dacă îmi aduc eu bine aminte.

image.png.525abf5c368268f5d8d0e973a0789692.pngimage.png.fb96108cefededdecf0e663bd7fa7f5c.png

Edited by vladp
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri