Jump to content

Octavia 4 - discutii generale


cristiansen077
 Share

Postare recomandată

Salutare, ce parere aveti de noua skoda octavia? Dintre toate modelele, mi se pare cea mai frumoasa masina a celor de la Skoda.

https://www.auto-bild.ro/stiri/noua-skoda-octavia-informatii-imagini-174297.html

L.e. rog un moderator sa mute topicul unde considera de cuviință. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Aria de Octavia 4 se va crea DUPA ce modelul se pune in vinzare in Romania si apar primii posesori. Pina atunci, puteti discuta aici despre impresii. Spor la postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mulțumesc. Se pare ca prin martie va ajunge la noi. Ma bate un gand sa achizitionez asa ceva, cu motorul turbo de 1.5. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata foarte bine, mai ales cu jantele de 19".

Singurele minusuri d.p.m.d.v. sunt manerele interioare care sunt un pic incomode in parcari stramte (eu prefer scobituri orizontale in loc de manere oblice) si grila de Up (mie de Up imi aminteste). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt curios la ce preturi o sa vina... ca are optionale care sunt peste superb...iar un superb mai bine dotat sare de 45k €

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-a da pe spate. Botul (grila zici ca e de Kia Ceed, spatele de la Ford Focus, inclinarea spatelui aduce cu Audi A5,) Display-ul digital imi place si pozitionarea mai sus a ecranului de infotainment). Faza cu motorizarea combinata cu un hibrid iar imi da cu virgula.

Sunt curios s-o vad in realitate ca poate voi avea alta parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din materialele disponibile se pare ca avem in Octavia IV cea mai completa masina compacta. Motoare, tractiune integrala, siguranta, confort, climatizare, etc. Mai mult, apar si cateva optiuni din clasa medie sau de semi-premium: clima tri-zona, masaj in scaune, perdelute geamuri spate, etc. Chiar si trucul ieftin cu telescoapele de la capota arata ca vor sa pozitioneze masina cat mai sus in varful gamei compacte.

Nu imi este clar cum va fi imperecheat DSG7 DQ200 pe motorizarile mici, evident in sensul de a evita aceste combinatii. La PHEV este clar ca avem DSG6, la 2.0 litri este DSG7 DQ300+. La Mild-Hibrid nu imi dau seama.

La pret va urca cu aprox 3000 Euro in primele luni, pana apar reducerile CleverPack, asta am inteles de la dealer.

Este deja prima optiune pentru mine in 2020 si doar SUV-ul electric de la Skoda (care va fi prezentat in forma finala dealerilor peste cateva zile) o poate da mai jos in lista.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu mergem pana la A5, putem sa ne oprim la A3. Nu mi-au placut niciodata berlinele, si nu inteleg cum se integreaza tableta in liniile bordului.

 

 

 

563x317_AA3_L_161002.jpg

150505l.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am uitat si pe tabelul de motorizari mai de sus. Ce diferenta la consum intre NEDC si WLTP

Modificat de valyemil81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg, care e diferenta intre EVO si G-TEC, primul are 150 manual si al doilea 130 automat.

1.5 TSI 150 CP DSG7 nu mai e?

Nu vad iarasi RS aici :)

O aparitie interesanta e 2.0 TDI 4x4 200 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, valyemil81 said:

Nu m-a da pe spate. Botul (grila zici ca e de Kia Ceed, spatele de la Ford Focus, inclinarea spatelui aduce cu Audi A5,) Display-ul digital imi place si pozitionarea mai sus a ecranului de infotainment). Faza cu motorizarea combinata cu un hibrid iar imi da cu virgula.

Sunt curios s-o vad in realitate ca poate voi avea alta parere

Si eu prima data cand am vazut spatele m-am gandit la Focusul nou :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, Ciprian01 said:

Eu nu inteleg, care e diferenta intre EVO si G-TEC, primul are 150 manual si al doilea 130 automat.

1.5 TSI 150 CP DSG7 nu mai e?

1.5 TSI Evo este 1.5 TSI-ul normal.

G-TEC este motorul cu CNG, adica Gaz Comprimat (un fel de GPL), versiunile astea care exista de ani de zile la VW nu s-au vandut niciodata in Romania.

Toate motoarele 1.0 \ 1.5 TSI cu DSG sunt acum si MildHybrid, asa e si la VW.

RS sigur o sa apara mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au anuntat ca RS si Scout vor aparea in 2020

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tare curios cum va fi versiunea 1.5 TSI Mild Hybrid. Va veni cu DSG7 presupun, varianta "buna"? Nu DQ200, ambreiaje uscate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

What is everyone's favorite game ? The "Optionale" game. De azi va puteti configura Octavia 4, momentan break si doar daca aveti capitala la Praga ...

https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/trimline-scenic?activePage=trimlines&color=8E8E&configurationId=&extraEquipments=MSPRQH0&id=CZE%3Bskoda%3B2020%3BNX54N5%3B1%3BGYOZYOZ%3Bmda20191128110945%3Bcs-CZ%3B%3B68500%3B68500&interior=BG&modifiedPages=&snapshotVersion=30252379-5574-4c6d-af9c-69ad8b1f6c9e&trimline=NX4|Style6850068500&visitedPages=

Partea mai putin buna ? Pretul, am configurat un 1.5 TSI M6 Style cu cateva optionale de bun simt si am sarit de 31000 Euro, pret de Cehia.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput si productia la Mlada Boleslav:

https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/production-of-new-skoda-octavia-begins-at-main-plant-in-mlada-boleslav/

Ce este interesant: primele saptamani produc doar Break iar motoarele noi hybride mai asteapta putin.

Seriova-vyroba-SKODA-OCTAVIA-2-1920x1281.jpg

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare că dimensiunea anvelopelor va urca o treaptă față de O3.

Pe un forum din Germania  au observat că O4 are pe 19" anvelope de 225/40R19 față de O3 cu 225/35R19. Regula ar trebui în mod normal să se repete pe toate mărimile de jantă.

Partea bună e că o să avem mai mult „cauciuc”. Asta înseamnă siguranță mai mare pentru jantă și foarte probabil confort mai mare la amortizare.

Partea proastă e pentru cei ce ar fi dorit poate să păstreze anvelopele de la O3. Pentru jante nu am reușit să găsesc informații, probabil v-or avea aceeași prindere. Sper, fiindcă de la O2 la O3 au trecut totuși de la 110 la 112 între șuruburi, dacă îmi aduc eu bine aminte.

image.png.525abf5c368268f5d8d0e973a0789692.pngimage.png.fb96108cefededdecf0e663bd7fa7f5c.png

Modificat de vladp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee changed the title to Ce face butonul asta?

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!