Jump to content

1.6 ALZ nu porneste la rece


irinel.morcov
 Share

Postare recomandată

Update: am mai facut ceva verificari ieri in mai multe conditi la presiunea din rampa, totul este in regula acolo. Am descoperit ca la prima cheie porneste perfect pe gaz fara reset la ecu si fara nici un fel de rateu, injectoarele de gaz folosesc aceiasi timpi de injectie de la injectoarele de benzina, intrebarea e de ce ecu nu da drumul la suficienta zeama pt a porni motoru? Toate temperaturile sunt bune in VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, dupa multe teste facute , foarte multi nervi, timp si bani investiti in rezolvarea acestei probleme sacaitoare, am reusit sa gasesc pana la urma defectul ala ordinar care imi baga ecu in balarii, ajunsem chiar sa cred ca problema nu are leac sau ca ecu este pana la urma defect. Pana la urma buba a fost tot debitmetrul de aer pe care l-am banuit de la inceput, am testat 3 marci aftermarket( Meat&Doria, Mobiletron si Delphi) fara nici un rezultat, de aceea in posturile mele anterioare si nu numai a trebuit sa fac alte teste, nebanuind ca problema este tot la debitmetru din cauza acestor 3 panarame aftermarket, dupa ce am verificat absolut tot la motor( mai putin ecu), am zis in final sa mai incerc cu inca o marca de debitmetru aftermarket, am ales Hella pt ca citind pe alte posturi cu altfel de probleme si tipuri de motoare diferite, cativa colegi de pe aici au recomandat la anumiti senzori sa se achizitioneze oem sa Hella, am zis hai si cu asta. Motorul porneste perfect cu acest debitmetru si parca si trage ceva mai bine atat pe gaz cat si pe benzina.

 

Oameni buni aveti grja ce debitmetru cumparati, acest ECU este foarte pretentios.:D

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Dețin un Passat b5.5 1.6 benzină și experimentez și eu o problemă asemănătoare. Săptămâna trecută i-a fost schimbată distribuția + revizie motor (ulei, antigel, filtru aer + polen, filtru benzină). Am luat mașina și a doua zi a pornit foarte greu (se simțea și miros de benzină + noxe, ceva ce înainte nu se întâmplase). Am dus-o înapoi la service, unde a rămas câteva zile, iar mecanicii mi-au zis că ar fi fost câteva probleme: două furtune admisie, au schimbat și bujiile. Mi-au dat mașina înapoi să o testez și eu peste weekend - într-adevăr, pornește mai bine, dar nu atât de bine pe cât o făcea înainte. Am adus mașina acasă și am pornit-o din nou (la cald) - pornește bine, însă tot se simte un miros puternic de noxe și benzină. Mecanicul mi-a zis că ultima variantă ar fi să schimbe bobina, iar dacă nu merge bine nici așa, nu mai știe ce să îi mai facă... Aveți idee ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Unde găsesc senzorul de temperatura admisie aer 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALZ, in debitmetru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!