Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Se vinde foarte slab, am reusit sa vad doar doua anul acesta. Pe de alta parte, am vazut o gramada de Octavia 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia arata foarte bine, e mai ieftina decat Golf 8, ceea ce e important pt cumparatori, insa e skoda, nu e vw... Plus ca Golf 8 are foarte multe optiuni in pretul de baza. Nici vw, nici skoda si nici altele nu prea se vand, eu suspectez scaderea mai mare decat ceea ce se anunta in mod oficial, senzatia mea e ca cumpara doar cine are nevoie efectiv, cine are o masina buna, mai trage de ea, situatia de acum nu e prea incurajatoare...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e un amestec de pret mare, design mediocru, taieri de costuri, concurenta interna si alternative serioase de la alti producatori. Eu nu vad Golf 8 urmatoarea achizitie in locul Highline-ul meu 7.5, dar nici un alt model din grup. Acum vand bine clientii de flota ce au contracte la nivel continental cu VW si isi schimba masinile la expirarea contractelor de finantare sau la atingerea unui rulaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de parca eu vedeam golf 7 inlocuitorul lui g6 al meu. normal ca nu are sens sa schimbi la asa putin timp. e evident ca nu sunt asa mari imbunatatiri de la o generatie la alta cat sa te dea pe spate. epoca aia a apus acum mult timp.

 

octavia nu prea mai e mai ieftina ca golful. e cam pe acolo la optiuni si motorizari egale. pluseaza la spatiu si pierde un pic pe partea tehnica. dar desi vad ceva g8 pe strazi vad si mai multe octavia 4. e firesc as zice pentru piata noastra.

 

cred ca ala cu banda led continua era macar un r-line, acolo apare ca optiune extra. si evident la toate cu G.

culoarea e insa rosie, nu vad alta culoare asemanatoare in configurator. mi-a placut si mie in ce video am vazut cu ea. probabil ca in functie de cum bate lumina, pare alta nuanta. mai e si un albastru tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 8 are tot felul de modificari, imbunatatiri fata de Golf 7, desi e aceeasi platforma si desi probabil Golf 7 a fost mai reusit, mai lucrat, mai face-lift-uit, totul in timp insa, totusi 8 are cu totul alt design, mai de 2020 asa... Asta e evolutia, se fac masini cu cat mai multa electronica, si de unde ziceam ca infotainmentul e greoi la lucrat cu el in timpul mersului, uite ca te cam obisnuiesti si incepi sa vezi partile lui bune... Partile lui mai putin bune exista, insa asa sunt facute acum masinile, cui nu-i place sa le tina pe alea vechi... Mie imi place G8 foarte mult la design, dar mi se pare o masina fragila totusi pt drumurile si parcarile noastre, adica nu are nicio protectie a caroseriei, a vopselei, niciun bandou, niciun plastic protector, asta mie nu imi place, insa a fost proiectata probabil pt a arata bine si a apela la service pt reparatii inclusiv la caroserie. 

Insa una peste alta, modelul de baza vine cu suficiente optiuni, e cumva intre comfortline si highline-ul lui G7, ceea ce ii confera un pret foarte bun. Cat va fi de fiabil acest G8, asta vom vedea, nici 7 nu a fost fiabil din prima, mai ales la motoare...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motoare de Golf 7, in speta de pe arhitectura MQB nu au fost fiabile? Eu consider ca a fost o fiabilitate buna pt diesel si benzina, mai ales dupa ce a fost generatia mk6 si cu contextul unor normel de poluare tot mai stricte.

 

E greu de adaptat la lipsa ergonomiei. Cat timp VW si-a facut un renume de masina cu o ergnomie excelenta, control usor, intuitiv, acum a mers in directia complet opusa. Meniuri peste meniuri doar touch, fara buton de control mai nimic, fara vreun potentiometru. Plus acele slidere pt temperatura si volum fara iluminare noaptea. Diferenta intre mk7/7.5 si mk8 e de mai mult de o generatie la interior, dar cu o pierdere foarte mare pe ergonomie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butoanele de volum de pe volan sunt luminate totusi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zici ceva de G7 se ataca posesorii si sunt multi... Eu nu vreau sa fac vreo polemica pe aici si nici sa-mi laud masina. Pur si simplu imi exprim parerile. Apropo de G7, eu am vrut anul trecut sa iau un Golf ieftin si ma orientasem pt un G7. Culmea a fost ca ori erau prea kele, ori erau foarte scumpe pt o masina la capat de serie. Asadar am luat G8 cu doar vreo 2 mii de euro mai scump decat un G7 comfortline bine echipat, echivalent la optiuni cu G8 pe care l-am cumparat, daca nu cumva G8 are ceva mai multe. Pana la urma un Golf e un Golf, nu trebuie sa ai pretentii de masina de lux de la el, eu am varianta cu butoane la tableta(bag navigatia din telefon pe infotainment si am rezolvat-o, desi vad ca ne tin astia prin jurul blocului cu anii...), sunt butoane pe volan destule, nu asta e problema, problema e ca masinile in ziua de azi se uzeaza moral mult mai repede, si chiar si fizic ca sunt facute sa le schimbi mai repede. Eu nu regret alegerea facuta, dimpotriva, am iesit foarte bine la pret cu G8, producatorul a vrut sa-l promoveze, au facut discounturi mari anul trecut, are optiuni destule in standard, i-am mai bagat si eu cateva printre care camera recul care e utila in nebunia asta de prin parcari unde fiecare face ce vrea... Deci mie imi place si G7, am vrut chiar sa cumpar, insa stocul era mic, G8 a avut ceva probleme tehnice, de soft inainte de lansare si chiar si dupa si s-a intarziat livrarea si oferta la G8 a fost foarte buna raportat la ceea ce mai ramasese in stoc din G7. Iar acum la un an de la debutul pandemiei, masinile sunt un pic mai scumpe. Se produce mai putin si nu le mai ies socotelile producatorilor... Fiind marci puternice, de renume, isi permit chiar si sa scumpeasca putin. Deci zic eu ca pandemia a dat peste cap chiar si din regulile capitalismului, adica la cerere mai mica pretul creste in loc sa scada.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu compari mere cu pere: masina generatie "veche" stocuri ramase vs masina generatie noua. Doh...dilema mare - normal ca nu te lasa inima sa iei masina veche, mai ales daca pretul variantei vechi nu este unul foarte foarte bun.

Daca aveai G7 insa, ia sa vezi cum iti schimbai perspectiva si nu te tragea inima sa faci vreun "upgrade". Cred ca in acest sens a fost postul lui @The_Ego. La postul caruia as dori sa adaug ca pe langa pierderile de ergonomie, mai avem si pierderi la calitatea materialelor - alt aspect cumva "traditional" al Golfului. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vrut masina noua. N-are legatura cu daca aveam G7 de parca G7 ar fi masina secolului... Am sa fac upgrade si dupa G8 cand o sa-i expire garantia sau chiar mai devreme deci discutia aluneca inspre ce prost e G8 ca noi deja ne-am blocat in G7... Am vrut sa zic mai sus ca producatorul a avut interes sa bage pe piata, in vanzare pe G8 si a facut reduceri, a tinut G7 din stoc pe care oricum il dadea la flote ca erau putine ramase, la un pret destul de mare dupa parerea mea...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu comentez din pozitia cuiva care e setat sa ia G8 GTI pt ca e un raport bun pret, performanta si tehnologie de nou.

Comentez din postura cuiva care a avut si mk6 timp de 6 ani si din 2016 Golf 7. 
 

Astept sa vad ce aduce nou MY2022 si sa isi rezolve problemele de soft jenante ale infotainmentului. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se si face, nu se ia un model nou in primul lui an, asta a fost si motivul pt care am vrut G7 la capat de serie ca masina secundara, insa cum ziceam erau scumpe fata de G8 in promotie. Nu sunt chiar asa de multe probleme cu infotainmentul, cel putin eu nu am avut, insa eu am varianta simpla care are mai putine probleme decat varianta cu navigatie incorporata. VW a facut rechemari in Europa, vor face si aici cu ceva delay... In ceea ce priveste rechemarile, la problemele minore vw nu face rechemari in masa, anunta problema, o recunoaste si mai apoi cine se confrunta cu acea, acele probleme trebuie sa se prezinte la dealer, un fel voluntary recall, deci cine are probleme trebuie sa le semnaleze la dealer, in scris daca se poate... Cat priveste calitatea materialelor, apoi vw nu e bmw, si nici preturile nu sunt aceleasi...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, traffictours said:

Cat priveste calitatea materialelor, apoi vw nu e bmw, si nici preturile nu sunt aceleasi...

Sa-mi fie cu iertare, dar la calitatea materialelor fostul GTI 7 era cel putin la nivel cu C-ul actual. Pote exceptand plasticele dure de pe usile spate, dar calitatea plasticelor si imbinarilor in rest era mai buna. Iar ergonomia era fara repros, nu prea era nimic ce as fi schimbat la masina aia. La C inca incerc sa ma obisnuiesc cu anumite lucruri dupa 1 an si 15k km de folosire. Faptul ca au dat-o in bara grav cu ergonomia si designul - pentru anumite persoane printre care ma numar si eu - e no-go, indiferent de ce alte imbunatatiri aduce fata de G7. Si o spun cu cea mai mare parere de rau, pentru ca C43-ul nu este ceea ce imi doream in materie de dinamica si chiar ma gandeam ca trec la R-ul nou. Insa acum trebuie sa ma uit in alta parte, pentru ca eu nu pot sa fac compromisul asta, oricat de capabila ar fi masina in rest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva ce am observat eu si nu numai la masini: firmele, producatorii non premium acorda o atentie deosebita fabricarii modelelor lor superioare, ca sa tina pasul cu modelele cu adevarat premium. Eu m-am referit la vw in general, nu la modelul gti.

Strict referitor la masini, 2 exemple: Phaetonul si Renault Velsatis(am avut 2, ambele benzina, una cu cutie automata si cealalta manuala), 2 mari esecuri la vanzari, 2 masini nemaipomenite, cu foarte multa tehnologie incorporata pt vremea aceea, insa din acest motiv au iesit foarte scumpe si nici n-au fost prea fiabile neavand traditie aceste modele(insa calitatea materialelor era de exceptie, confort, ergonomie la superlativ...), deci acesti 2 producatori au insistat sa fie prezenti in lumea buna a modelelor super premium.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Finisajele GTI-ului nu sunt cu nimic mai presus fata de cele de pe un Highline de exemplu. La fel cum cele de pe C43/C63 AMG nu difera fata de cele de pe un banal C200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand un 118d M Sport nou in 2017 si comparandu-l cu Golf-ul 7.5 Highline 2019, nivelul de finisare e mai bun in Golf, ergonomia mai buna, spatiul mult mai mare. Consumul e la fel la aceeasi putere- 150CP, desi Golf-ul e pe benzina. Sunt masini din aceeasi clasa. 

Nu am nimic cu cei ce vor un Golf 8, e alegerea lor, dar pe mine ma convinge intai interiorul la o masina, iar la acest capitol 8-ul nu e un pas inainte. Ecrane acolo unde nu era nevoie, lipsa butoanelor esentiale pentru comenzi rapide, taierile de costuri, toate astea sunt lucruri peste care nu pot sa trec. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Departe de mine gandul de a fi un aparator al lui G8. Imi place mie si atat. L-as schimba pe un A200 cu diferenta din partea mea oricand. Se vinde prost din cauza pandemiei, asta e principalul motiv. Insa incep sa regret ca n-am luat G7, ca cica e mai bun din multe puncte de vedere chiar fata de bmw. Bineinteles e doar o parere. Legat de ergonomie, cel putin la G8 cand privesti infotainmentul mai vezi si ceva din sosea, la G7 trebuie sa stai cu barbia in piept la miscarea asta. Bine ca n-are butoane de aragaz asa cum e la polo in variantele mai de baza...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Va rog sa ne calmam un pic si sa avem o discuție constructiva si on topic.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!