Jump to content

Constructie faruri


TZepeSH
 Share

Postare recomandată

Salut! am o intrebare pentru cei care au mai refacut faruri. La farul rotund exista doua variante: cu 3 suruburi in rama, sau cu un singur surub in rama. Ale mele au oglinzile praf, asa ca noaptea e dificil mersul cu masina. Farurile mele sunt cu 3 suruburi, deci oglinda e prinsa de rama. Aripile sunt de fibra si nu am cele 3 puncte de prindere pentru far cu prindere cu un surub. Ma intreb dacagasesc pe undeva reflector separat sau trebuie sa iau far cu tot cu rama. Pe Hoffmann gasesc asa pentru insertii, dar am impresia ca nici unul nu este ce am nevoie. Am gasit pe la americani "headlight insert 7" H4" care arata ca cel fara suportul metalic, dar nu ma prind pe ce tip de far merge... Am pus si diagrama  faurlui cu 3 suruburi. 

 

118691695_insertH4.JPG.e81f2b0947cd07d8251249c54a1ed479.JPG890904706_insert1hole.JPG.37247b85c0f149f8effc07cd4aba4336.JPGheadlight_diagram.JPG.847499d36531e3219172145f69b50d60.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi raspund singur: bine ca exista BBT cu descrieri mai clare. La farul meu cu 3 suruburi se gaseste si reflector separat, Hella. Dar avand in vedere ca un reflector e 378 de lei si un far cu totul 880 (Hella), si oricum am nevoie si de: 1. rame, ca ale mele au puncte de rugina, 2. sticle, ca ale mele sunt pline de puncte, 3. garnituri, ca ale mele sunt vechi crapate si intra umezeala in far si iar se buseste reflectorul, cel mai sigur iau ansamblu nou cu totul. Merita si masina mea piese bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Mike. Foarte bune diagramele de la vw classic parts. Restul, nu imi mai bat capul. La cate piese noi am luat pana acum, doua faruri noi nici nu se mai simt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://dunebuggywarehouse.com/headlight-assembly-retaining-unit-141-941-041-fits-1967-1979-beetle-bus.html

Aici vezi suportul pentru farurile bec americane. Am restaurat o pereche pentru un coleg posesor de broasca de America. Doar ca si astea necesita cele trei urechi in oala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Inca o intrebare tehnica. Am incercat sa reglez farurile lui Mupi (tot cu reglaj in rama) si am constatat ca au fost montate gresit. Nu au cleme si reflectorul e montat la 90 de grade pe suport, adica suruburile de reglaj sunt in dreptul "gaurilor" fixe, nu in dreptul gaurilor alungite care permit moscarea reflectorului. Toate bucsele de cauciuc sunt vechi, intarite, crapate. 

Am gasit la Hoffmann bucsele astea. Se folosesc in toate pozitiile, si unde intra carligul de metal pentru reglaj, si in gaurile fixe? Si de ce scrie ca trebuie 3? Nu ar trebui 4? Doua pentru suruburile de reglaj si doua pentru gaurile fixe?

 https://en.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t1/lighting/headlights-add-on-parts/3610/rubber-mount-reflector-7.74?c=137788

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa poti regla si pe inaltime, si pe latime, cred ca un punct fix si doua de reglaj ar fi suficiente, sta fest in cauciucurile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! Logic asa ar fi. Doar ca la ale mele imi amintesc ca aveam 4 gauri pentru bucse. Diseara dau jos un far sa vad, de curiozitate. Si sa vad cate bucse am puse. Dar farurile mele nu sunt un etalon de corectitudine tehnica (cel putin asa cred...).

Nu ai cumva un far din asta prin piesoteca pentru confirmare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil gaura a 4 a sa fie pentru repozitionarea si reglarea oglinzii in varianta BUS, sucita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil. M-as fi asteptat la bus sa fie ramele diferite, pentru schimbarea pozitiei suruburilor de reglaj. Dar pare ca sunt aceleasi faruri ca la broasca, doar cu sticla rotita, iar farul complet e rotit unul in sensul acelor de ceas, unul invers.

Modificat de TZepeSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea de plastic sunt diferite, au gaura de condens si daca le pui pe broasca gaurile pica in lateral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ce vezi in poza este o masina facuta in perioada de dupa razboi, cand erau putine resurse si se refolosea orice se putea. Din ce imi amintesc, sunt faruri de Kubelwagen adaptate sa stea in oala de far. Vremuri grele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu credeam că sunt faruri "adaptive" asemenea farurilor de la Citroen DS. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!