Jump to content

Passat B5.5 2002


dan_ionut

Postare recomandată

Imi doream de mult un Passat, mai ales modelul B5.5 si in dec. 2018 am facut achizitia.

E luata din targ si mi-a placut ca nu are zgarieturi vizibile sau alte defecte.

Motor 2000 benzina, 8 valve, 115cp, 170Nm cuplu, greutate 1350kg, an fabricatie 2002, pusa in circulatie in 2003.

Este de provenienta Germania unde a avut un singur proprietar, asta daca nu a falsificat ala actele.

Dupa RAR si inmatriculare care au fost un mare stres, i-am facut schimbul de distributie, role, curele, ulei, antigel, termostat, roti de iarna.I-am schimbat si catalizatorul cu unul original pentru ca mi-a dat check engine de vreo 2 ori cu intermitent flow catalytic converter...1000lei toata distractia.

Primul schimb de ulei a fost cu Castrol 10W40 care e cam gros si din care a papat 300ml la 9000km, al doilea schimb un Ravenol 5W30 pe care l-am dat jos dupa numai 6000km pentru ca imi papase si rezerva de 500ml din bidon plus ca avea un miros oribil care iesea si din motor sau cand scoteam joja.

Acum am trecut pe Castrol 5W30 502.00 care cred ca e cel mai potrivit pt. acest motor.

 

Consuma cam 6.5% la mers mai mult in afara, cam 8 la mers in oras si daca merg mai mult in afara, chiar si 5.7-6%.

20190413_184559.jpg

20190413_184320.jpg

20181219_125613.jpg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu

welcome in the club :) . E draguta masina dar fa ceva cu capacele alea,  mai bine lasa jantele goale, nu mi se pare o masina demna de jante cu capace. Interesant motorul si destul de rar, nu ai gasit un 1.8T ? 10w40 nu este un ulei pentru motorul asta, nu prea vad de ce l-ai fi folosit. Pune si poze cu interiorul :). Sa te bucuri de ea!

Link către comentariu

Multumesc!

Am vrut sa iau jante dar vreau neaparat noi si daca gasesc un anumite model de janta, nu stiu cum ar arata pe masina, doar sa vad pe la altcineva.

Am vrut motorul asta pentru ca e mai fiabil in opinia mea si mai simplu.Cuplul se simte bine inca de la ture joase, trage fara lag si prinde viteze ametitoare destul de repede.

Mai am un Logan 1.4 si cand merg cu 60 in localitate si 100 in afara nu ma deranjeaza nimeni dar daca adaptez acelasi stil de condus cu Passat-ul, flash-uri, nervi, claxoane.

20181219_131643.jpg

20190327_112822.jpg

20190417_105932.jpg

Link către comentariu

"Am vrut motorul asta pentru ca e mai fiabil in opinia mea si mai simplu.Cuplul se simte bine inca de la ture joase, trage fara lag si prinde viteze ametitoare destul de repede."

:lol: "ametitoare"

Frumoasa masina, pare si intretinuta. Si eu, precum colegul, as fi mers pe un 1.8T.

Cati km ai cu ea?

Link către comentariu

Pare "curata" masina, si asta este foarte important, poate mai important decat "full cu piele"

Cat despre alegerea motorului (nu ca as fi un monument de ratiune, daca te uiti in profilul meu) ar fi alegerea rationala dpdv al fiabilitatii, fiind exact opusul downsizingului. L-am incercat pe un un Golf 4 break pe care il avea un coleg la vanzare, si stiam cat de bine este intretinut, si chiar si asa, e departe de a te impresiona ca si dinamica, insa consumurile sunt neasteptat de mici pentru cilindree. 1.8T-ul este varianta pentru "fuga" si cuplu, insa e ceva mai complicat si sunt mai multe chestii care sa se strice.

Sincer, in cazul tau, nu inteleg alegerea - ai caza..loganul ca si masina economica, la Passat puteai sa iti faci un moft ;)

Link către comentariu

Am luat-o la 205.000, in prezent 219.000km.E curata, asa am zis si eu, merg toate usile si nu are alte probleme, cred ca asta conteaza, sa fi fost intretinuta.

Loganul e pe GPL si consuma putin dar e foarte incomod la drum lung, mai ales cand faci mai multi km plus ca e zgomotos si-l am de vreo 9 ani dar va ramane in familie pana ajunge de fier vechi.(ambele le conduc doar eu).

Acum cu motorul de Passat, in zona mea cu mai mult de 100km/h nu se poate merge, pe tronsonul Buzau-Ploiesti, DN1B, e dezastru, aglomeratie non-stop, drum prost, TIR-uri care merg cu 80, doar sa rupi masina in trepte inferioare sa iti risti viata pentru 5 minute castigate.

Pretul de achizitie la Passat a fost de 2200E.

 

Am condus de pe la prieteni tot felu de bombe, Volvo S60 2.4D, BMW X5 3.0, Mercedes 2.7, Passat 1.9 131cp si cred ca a trecut varsta aia cand vrei senzatie sa te bage in scaun, liniute, nervi in trafic, stiti ce zic :) .

Cel mai mult m-a impresionat un Mercedes E220 2011 Avantgarde cu cutie automata, 2.2 170cp, cutia schimba ceva senzatie, suspensie confortabila, un vis :) .

 

Si daca nu era impozitul asta, imi luam B5.5 cu 2.8 V6.Ceva in genu: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284079961&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=37&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2001&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=09a9f1ba-4961-6006-c9ee-eb79738e4afb

 

dar ramane la stadiul de vis.

Pana in momentul de fata, cu tot ce am schimbat, inclusiv ulei in cutie, bluetooth player, 2 boxe, cred ca am bagat 1500E pe langa pretul de achizitie, aici e inclusa si inmatricularea, RAR-ul.

 

Mai pun o poza cu catalizatorul vechi, fagurele din interior s-a desprins si inca o poza cu motorul fara capac.

IMG-20190525-WA0011.jpeg

20190430_111537.jpg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu

Intreb si aici.

Am schimbat de curand cap planetara spre cutie partea stanga si cap planetara spre roata partea dreapta plus bieleta de directie dreapta.

S-a facut unghiul de fuga in 2 locuri plus echilibrat roti in 2 vulcanizari si incepe sa bata in volan dupa 90km/h, plus ca macina pe la 60km/h.

 

E ciudat ca daca franez agresiv de la 120-90, se agraveaza dar nu de la 90 in jos, deci nu cred ca sunt discurile care arata ok.

 

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu
  • 2 months later...

I-am schimbat recent kit-ul de ambreiaj, i-am pus SACHS plus cauciucuri de iarna si acum ruleaza fin.

Ulei-ul de asemenea l-am schimbat cu Liqui Moly 10W40, motorul este mai silentios si nici nu mai consuma, mentionez ce cel vechi 5W30 imi consuma cam 500ml la 6000km cand il si schimbam pentru ca incepea sa miroasa urat plus culoare de pacura.Am pus acest grad de ulei la recomandarile mecanicului dar am gasit pe niste forumuri straine postari de prin 2005-06 in care oamenii spuneau ca masina a venit din fabrica cu 10W40 si tot asa pun si ei.

 

Ca si concluzie, e o masina comfortabila pentru o persoana de 1.70m, nu foarte scumpa la intretinere.

 

Am vazut la cineva niste jante pe 15 care mi-au placut dar am cautat cred cateva luni pana cand am gasit exact modelul, sunt jante de 15 de Audi.

20191130_233555.jpg

20191104_163204.jpg

Modificat de dan_ionut
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!